Työttömiä

haukutaan

palstalla ja aiheetta.

Tein testin ja kirjoitin muka työttömänä muutaman aloituksen ja johan pikkuporvarit olivat niskassani haukkumassa mitä limaisimmilla lisänimillä.

Ettekö edes osaa hävetä yhtään ?

Niin ?

28

375

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makoilevia stallareita sietääkin läksyttää. ;-)

• joka olen

yhteiskunnan tukipilareita.

Se kertoo paljon sinusta, koska olet minuakin haukkunut, vaikka puhun vain asiasta.

Jos olisin sinä, Niin häpeäisin ja paljon.

• joka olen kirjoitti:

yhteiskunnan tukipilareita.

Se kertoo paljon sinusta, koska olet minuakin haukkunut, vaikka puhun vain asiasta.

Jos olisin sinä, Niin häpeäisin ja paljon.

Minuakin hävettäisi jos olisin suoltanut täällä samaa shaissea kuin sinä. Kyllä erilaisuus on sitten rikkaus. ;-)

• kun sinun
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minuakin hävettäisi jos olisin suoltanut täällä samaa shaissea kuin sinä. Kyllä erilaisuus on sitten rikkaus. ;-)

paskasi palstalla on helppo laskea, mutta sinäpä et voi tietää mikä kaikki on minun kirjoittamaani juttua. Häviät tämänkin pelin 6-0. En viitsi edes jatkaa.

• Millä lisänimillä?

• en paljasta

koska ne sattuivat niin kovin.

Taitaa omatunto sittenkin soimata ?

• en paljasta kirjoitti:

koska ne sattuivat niin kovin.

Taitaa omatunto sittenkin soimata ?

En varmasti ole.

• mutta...
        relaxed_eyes kirjoitti:

En varmasti ole.

kovasti olet komppaillut ystävääsi ratikkakuskia.

Niin ?

• mutta... kirjoitti:

kovasti olet komppaillut ystävääsi ratikkakuskia.

Niin ?

En tietääkseni ole komppaillut työttömyyskeskusteluissa sen paremmin rattista kuin sen vastustajiakaan. Saati ketään muitakaan.

• ootkin ollut
        relaxed_eyes kirjoitti:

En tietääkseni ole komppaillut työttömyyskeskusteluissa sen paremmin rattista kuin sen vastustajiakaan. Saati ketään muitakaan.

kaukaa viisas, mutta olet antanut ymmärtää kuitenkin kantasi.

Olen sen verran viisas, että ymmärrät liittoutua vihollisen kanssa, mielummin kuin taistella.

• r istus
        ootkin ollut kirjoitti:

Olen sen verran viisas, että ymmärrät liittoutua vihollisen kanssa, mielummin kuin taistella.

Olet jo lähettänyt samanlaisen viestin.

Voit lähettää vain kerran viestin, jolla on sama sisältö. Huomaa, että viestien massapostittaminen on kielletty.

Suomi24    Etusivu | Mainosta | Palaute | Opastus

Just ku meinasin korjata ton mun olen virheen, mutta antaa nyt olla ku ei mee nää viestit läpi.
        Hajoon.

• ootkin ollut kirjoitti:

En minäkään muista, että RE olisi minua pahemmin näissä kiivailuissa komppaillut.

• me sua nyt
        Ratikkakuski kirjoitti:

En minäkään muista, että RE olisi minua pahemmin näissä kiivailuissa komppaillut.

komppailemaan tänne, että re ei oo komppaillu ?

Voi vittu sun älliä.

• persona-non-grata

on niitä, jotka eivät halua töitä tehdäkään ja siinäkin taitaa merkittävin tekijä olla jo syrjäytyneisyys-ongelmat. Työtön-sana on vain tällä hetkellä tässä tehokkuuden leimaa ajavassa yhteiskunnassamme jokin kirosana. Työtön on sama, kuin b-luokan kansalainen, hyödytön ja tarpeeton jätekasa ... näin kärjistäen. Työttömiä kuitenkin tulee yhä lisää, nyt kun elämme taas taantuma-aikaa ja se on tuleva olemaan hyvin monen arkitodellisuutta, jopa niiden, jotka ovat heitä niin karsaasti ennen katsoneet. Jännä, miten tätä ryhmää on pidetty yhteiskunnan loiseläjinä, vaikka juuri esim. pääomatulojensa varassa elävät (optioista ja osakkeista saadut) ovat niitä yhteiskunnan suurimpia loiseläjiä. Siitä vain ei ääneen puhuta. Heidän rahansa ovat aina köyhemmän kansanosan selkärangasta revittyjä rahoja ...

Tämä on vain minun mielipide, en puhu tästä, kuin omalla suullani:).

• se on.

sen huomaa hyvin palstallakin miten yhdessä yössä muututaan näiden mielestä nollaksi.
        Jos kirjoitat työttömiä puoltavaan sävyyn, niin oletkin yhtäkki täysi nolla, työtävieroksuva low life.

Oikeasti minulla on ollut lukuisia yrityksiä ja olen toiminut suurissakin yrityksissä keskeisillä paikoilla, mutta mutta ..

• persona-non-grata
        se on. kirjoitti:

sen huomaa hyvin palstallakin miten yhdessä yössä muututaan näiden mielestä nollaksi.
        Jos kirjoitat työttömiä puoltavaan sävyyn, niin oletkin yhtäkki täysi nolla, työtävieroksuva low life.

Oikeasti minulla on ollut lukuisia yrityksiä ja olen toiminut suurissakin yrityksissä keskeisillä paikoilla, mutta mutta ..

oletko tällä hetkellä ilman työtä?

• vaan.
        persona-non-grata kirjoitti:

oletko tällä hetkellä ilman työtä?

sinä luet liikaa rivien välistä.

• vielä.
        vaan. kirjoitti:

sinä luet liikaa rivien välistä.

mä oon sen sortin ihminen, että jos on asiaa ni sitten kysyt vaan. Muuten en ala jouten paskaa jauhamaan.

• Minulla on yksi hyvä kaveri, joka aikoinaan lopetti lukion kesken, eikä halunnut sen enempää opiskella kuin tehdä töitäkään. Se sai aikansa oikein mainiosti kulumaan TV:tä tuijottamalla, lukemalla ja baarissa istumalla.

Siitä on aika pitkä matka keski-ikäiseen, joka on irtisanottu itsestään riippumattomista syistä työpaikastaan jollain muuttotappioalueella, jossa mitään työtä ei oikeasti ole tarjolla.

Kaverini tapaus ei juuri säälipisteitä kerää tosin kuin tuo toinen esimerkki, jolle toki suon yhteiskunnan tukiverkon.

• niin on työttömiäkin. Niitä joilla on kunnianhimoa, ja niitä joilla ei ole. Jos kerran aletaan ihmisiä jaottelemaan 'sulle-mulle'-tyylin kahteen laatikkoon.

Unohdit mainita sairaat työttömät, joko sitten tiedostetusti tai tiedostamattasi. Työntekijöissäkin tietty on sairaita.

• pystytkö sä

vieläkään ymmärtämään, että asiasta puhuminen on taas eri asia ?

Kovin harvoin näytät ymmärtävän. Aina vika on ihmisessä.

• hyvän pointin
        relaxed_eyes kirjoitti:

niin on työttömiäkin. Niitä joilla on kunnianhimoa, ja niitä joilla ei ole. Jos kerran aletaan ihmisiä jaottelemaan 'sulle-mulle'-tyylin kahteen laatikkoon.

Unohdit mainita sairaat työttömät, joko sitten tiedostetusti tai tiedostamattasi. Työntekijöissäkin tietty on sairaita.

esille ja vaikka tämä ei mitenkään liity minuun, Niin pitäisikö yhteiskunnan tarjota sairaille ihmisille töitä ?

Eikö jonkinlainen malli siitä, että tämä ihminen saisi esim. tehdyn työn mukaan palkkaa ja loput yhteiskunnalta.. vai pitääkö tämän ihmisen notkua 100% yhteiskunnan tuilla ?

• hyvän pointin kirjoitti:

esille ja vaikka tämä ei mitenkään liity minuun, Niin pitäisikö yhteiskunnan tarjota sairaille ihmisille töitä ?

Eikö jonkinlainen malli siitä, että tämä ihminen saisi esim. tehdyn työn mukaan palkkaa ja loput yhteiskunnalta.. vai pitääkö tämän ihmisen notkua 100% yhteiskunnan tuilla ?

Tai siis, emmä tiedä, että tarvisko yhteiskunnan tarjota työttömille suoraan töitä, mut kuitenkin enemmän panostaa siihen puoleen jotenkin, että sairailla olis mahdollisuus työllistyä.

• malli mene
        relaxed_eyes kirjoitti:

Tai siis, emmä tiedä, että tarvisko yhteiskunnan tarjota työttömille suoraan töitä, mut kuitenkin enemmän panostaa siihen puoleen jotenkin, että sairailla olis mahdollisuus työllistyä.

kuitenkin Niin, että se on työnantajallekin kannattavaa ?

• malli mene kirjoitti:

kuitenkin Niin, että se on työnantajallekin kannattavaa ?

tietoa vain perhe-ja pienyrityksistä ja, että firma palkkaa työntekijän, niin ensisijaista on tietty se, että se työntekijän tekemä työ tuottaa jotain. Eli, pitäähän sen olla kannattavaa.

Tai sanotaan, että jos vaikka sairas työntekijä olisi firmalle ilmainen, niin se ei ainakaan saa syödä toisten työntekijöiden työpanosta kohtuuttomasti. Kyllähän työnantajat (ainakin täälläpäin) työllistää myös aika paljon näitä ilmaisiakin ihan sen vuoks, että niillä olisi mahdollisuus välttää syrjäytymästä nykyistä enempää, vaikka se työ ei nykyisellään mitään tuottaisikaan.

• nollassa, koetaan toisten haukkumisen kohottavan omanarvontuntoa.

Itsepetosta.

• oot .

hyvä tyyppi. tiäks.

• oot . kirjoitti:

hyvä tyyppi. tiäks.

ollos hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      105
      7361
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5243
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3506
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3441
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2534
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      342
      1472
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      54
      1314
    Aihe