mitä mieltä olet ihmisestä

gek-ko

joka kirjoittaa "agressio"?

Kyse on samasta valopäästä, joka eilen kyseli täällä että mitä mieltä olemme ihmisestä joka ei tiedä kuka on Sofi Oksanen.

Hyvää lauantaita.

16

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kai sinussa asu pieni äidinkielen opettaja?

• gek-ko

muuten asu.

Tarkoitus on -jos rehellisiä ollaan- olla vittumainen.

• gek-ko kirjoitti:

muuten asu.

Tarkoitus on -jos rehellisiä ollaan- olla vittumainen.

Siinä tapauksessa vittu kirjoitetaan tt:llä eikä dd:llä. Grrr!

• sä oot.

niin täynnä vihaa,

Niin ?

• gek-ko

mutta sä tiedät siitä viha-asiasta paljon itsekin. Jopa liian paljon, eikö niin?

• tierän sen
        gek-ko kirjoitti:

mutta sä tiedät siitä viha-asiasta paljon itsekin. Jopa liian paljon, eikö niin?

et meit on kax.

ja mä en oo yhtään vihanen.

• Dr. Love

Jonkun pitäs panna sua kunnolla et rauhottusit.

• Maneki neko

Agressio tai aggressio, mitä väliä: tarpeeksi paljon perkeleitä niin asia kuin asia selviää. Myös mielipiteet. :)

• agressio

teki kirjoitusvirheen. En vieläkään ymmärrä, miksi ei saa kysyä, mitä ajattelet ihmisestä, joka ei tiedä kuka on Sofi Oksanen.

Unohdin kertoa silloin oman mielipiteeni. Se tulee tässä: Olen sitä mieltä, ettei tämä ihminen lue sanomalehtien kulttuurisivuja eikä seuraa kulttuuriasioita muistakaan medioista. Ei sen kummempaa.

Olen uusi täällä ja lueskelin näitä keskusteluja. Jotkut eivät tietäneet kyseistä henkilöä ja se alkoi mietityttää. Oliko joku/jotkut näistä nimimerkki "gekkon" ystäviä ja luuliko hän, että yritän heitä jotenkin solvata. Jos näin oli, pyydän mielensä pahoittaneilta anteeksi. Täytyypä perehtyä vielä tähän netti-etikettiin.

• sinulle,

Mielipide tästä sivusta vain. Kyllä sinä saat keskustelupalstalla kysyä, että "Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei tiedä kuka on Sofi Oksanen?". Muunlaisia näkemyksiä älä edes noteeraa.

• täytyy osata

suhtautua.

Tervetuloa palstalle. Vielä sinäkin opit.

Gekko välillä säksähtelee, mutta se menee hyvin nopeasti ohi. Ihan hyvä tyyppi se on. Pikkusen vaan herkässä mielentilassa ajoittain.

Oot niinku et oiskaan. Ihan niinku vaikeittein naisten kanssa aina ennenkin :)

• gek-ko

tiedä sofi oksasta. Miksi tehdä oikein aloitus, jossa alleviivataan ja osoitetaan sitä että joku ei tiedä Sofi Oksasta? Ihan kuin siitä pitäisi olla jotain mieltä ja ihan kuin se määrittelisi persoonaa niin paljon, että siitä pitää tehdä vihjaava aloitus.

Eivät tietäneet vai eivät tienneet? Teen kuule tästäkin aloituksen; "Mitä mieltä olette ihmisestä joka taivuttaa "eivät tietäneet" ja onko ko. muoto teistä oikea?"

Ei se siitä ole kiinni, onko riläks mun ystävä. Ala vaan osottelemaan tollai sormella niin mä osotan takasin.

Nettietiketti kirjoitetaan yhteen. Se on niin sanottu yhdys sana. (Lyhnnetty muoto on "netiketti".)

Kaikki täällä tekevät virheitä ja mokailevat ja ovat väärässä, eikä kukaan tajua kulttuurista tai filosofiasta tai viihde-elektroniikasta mitään. Ja joku ei tiedä Sofi Oksasta. Enkä mä osaa korjata autoo, konepellinkin saan auki ainoastaan väkivaltaa käyttäen.

Jos ryhdyt tekemään aloituksia mokista, virheistä, sivistymättömyyden ja osaamattomuuden eri ilmenemismuodoista, niin työsarkaa riittää.

• gek-ko
        täytyy osata kirjoitti:

suhtautua.

Tervetuloa palstalle. Vielä sinäkin opit.

Gekko välillä säksähtelee, mutta se menee hyvin nopeasti ohi. Ihan hyvä tyyppi se on. Pikkusen vaan herkässä mielentilassa ajoittain.

Oot niinku et oiskaan. Ihan niinku vaikeittein naisten kanssa aina ennenkin :)

kostin.

• agressio
        gek-ko kirjoitti:

tiedä sofi oksasta. Miksi tehdä oikein aloitus, jossa alleviivataan ja osoitetaan sitä että joku ei tiedä Sofi Oksasta? Ihan kuin siitä pitäisi olla jotain mieltä ja ihan kuin se määrittelisi persoonaa niin paljon, että siitä pitää tehdä vihjaava aloitus.

Eivät tietäneet vai eivät tienneet? Teen kuule tästäkin aloituksen; "Mitä mieltä olette ihmisestä joka taivuttaa "eivät tietäneet" ja onko ko. muoto teistä oikea?"

Ei se siitä ole kiinni, onko riläks mun ystävä. Ala vaan osottelemaan tollai sormella niin mä osotan takasin.

Nettietiketti kirjoitetaan yhteen. Se on niin sanottu yhdys sana. (Lyhnnetty muoto on "netiketti".)

Kaikki täällä tekevät virheitä ja mokailevat ja ovat väärässä, eikä kukaan tajua kulttuurista tai filosofiasta tai viihde-elektroniikasta mitään. Ja joku ei tiedä Sofi Oksasta. Enkä mä osaa korjata autoo, konepellinkin saan auki ainoastaan väkivaltaa käyttäen.

Jos ryhdyt tekemään aloituksia mokista, virheistä, sivistymättömyyden ja osaamattomuuden eri ilmenemismuodoista, niin työsarkaa riittää.

nyt ei vaan ollut kyse. Ei ollut kyse mistään tietystä nimimerkistä, koska en edes tunne teitä. Ei ollut kyse vihjailusta,alleviivauksesta. Kukaan muu ei näin käsittänytkään, ymmärtääkseni.
        Ajatuksen virtaa vain. Ei ollut kyse mokista, virheistä, tietämättömyydestä jne. VAIN siitä että meitä on täällä niin erilaisia ihmisiä, jotka lukevat medioista niin eri asioita. Ja siitä halusin keskustella, mitkä asiat sinusta/teistä/meistä ovat kiinnostavia jne.

• rapiskarpalo

helposti kirjoittaa niin mutta en ole tällä kertaa kirjoittanut. En tarkistele kirjoituksiani ja vaikka tarkistaisin en välttis huomaa heti mitään poikkevaa koska mulla lukihäiriö, niin ihan yksi ja sama lysti yhdellä tai kahdella g:llä. Kirjoitan muutenkin niin paljon jo työn vuoksi ja osittaisten keikkajutskien vuoksi, joten niinhän ne monet ihmiset sanoneet "kyllä sä oot idiootti" "etkä sä tajua..." "kylläpäs olet tyhmä" jne..

Eli tampio mikä tampio sekin kun yhdellä g:llä skriivaa sen :>>

• ihminen :

kirjoittaa kuten lausuu

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe