ja hauskimmat treffit joilla olet ollut?
Mun täytyy sanoa että oli tuossa vasta taannoin treffit hoplop leikkimestassa. Siellä me kaksi yh:ta toinen minä ja toinen yh-isi, kontattiin mun ja sen kahden muksun eli kolmen perässä ja välillä "nenät toistemme perseissä kiinni" (ei lasten). (se oli siitä yön saldosta josta taannoin kirjoitin, mitä jäi käteen)
Mun uusin lapsi päättyi sanoihin "koska mä voin tehdä niin" sen synnytys kesti kauan, mut saas nähdä kasvaako siitä paskaakaa.
Nykyisin olen yksinhuoltaja kaikkien lasteni osalta, että SKOOL ja nyt saa parjata ja heittää ne haukut yksinhuoltajista. Tiedä vaikka en jossain vaiheessa enää ole, niin kandee pitää nyt kiirettä.
Aamusella en lähtenytkään pojan kanssa rataslenkille, koska yöllä satoi lunta, joten päädyimme pulkkaan. Poika päätti että hänkin kuntoilee, melkein neljä kilsaa jaksoi juosta ja välillä kävellä (kundi täytti vasta kaksi) uskomaton miehen alku. Kyllä kotia päästyä ruoka maistui kaksi rintafilettä ja riisiä-wokkivihanneksilla söi. Toivotaan ettei pojan ollessa ylä-asteella tarjoitella koulussa enää epäterveellistä neljä per annos kalapuikko moskaa.
Tässähän tämä taas tältä kertaa ja kaunista loppu viikonloppua :>>
Hauskin treffimesta
4
314
Vastaukset
Parhaiten mieleen jääneitä treffejä ovat yöllinen kuutamokävely hiekkarannalla välimeren kuohuja kuuntelemassa, hieman pitkäksi venähtänyt spontaani autoreissu ympäri Lounais ja Etelä-Suomea, lämmin seesteinen kesäpäivä puistossa.. Mutta nämä jossain kaukana menneisyysessä.
Viime aikojen hauskimipia/mukavimpia treffejä ovat olleet jouluostosreissu (hillitty shoppailu miehen kanssa sujui yllättävän hyvin ja rennosti) sekä vierailu eräissä kihlajaisissa. Jälkimmäisessä tuli jotenkin oltua itsekin kovin tunteellinen heti kun sai onniteltua kihlaparia.
Tänään on luvassa stand up -ilta, ihan uusi kokemus minulle. Sa nähdä, luulisi että tulee hauskat treffit. =) Jeps, mukavaa viikonlopun jatkoa.- Anonymous random visitor
ehdotti treffejä Vantaan aseman parkkipaikalle. Ei mielestäni hauska, romanttinen eikä edes houkutteleva.
En sitten mennyt.- ...
Kai se on niin että jos seura kiinnostaa niin kaikki treffipaikat käy, mutta jos ei kiinnosta niin ei mikään.
Mulle ehdotettiin ajelua Harrikan kyydillä maaseudun peltomaisemia ja kesäyön kauneutta ihailemaan piknikin kera. En suostunut. - Anonymous random visitor
... kirjoitti:
Kai se on niin että jos seura kiinnostaa niin kaikki treffipaikat käy, mutta jos ei kiinnosta niin ei mikään.
Mulle ehdotettiin ajelua Harrikan kyydillä maaseudun peltomaisemia ja kesäyön kauneutta ihailemaan piknikin kera. En suostunut.Kundi oli 10 vuotta nuorempi ja kinus niitä treffejä ajankohtaan joka ei mulle sopinu. Ei se ikäkään mutta se itku.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740