musiikkitaivaallamme on sanoittajanero, jonka kappaleissa soi elämän totuus!
"maailma on tyly, ei jätä jämääkään..."
tai Lautalla-biisi....
Kiitos Pauli, siitä että kirjoitit nämä biisit :)
Pauli Hanhiniemi...
4
270
Vastaukset
- ...
ei voisi olla tyhjänpäiväisempiä sanoituksia.. no anssi kela ja juha tapio menee vielä paulistakin ohi
- NeitiX
Oleks ees kuunnellu Kolmannen naisen levyjä? Noh pottuteatteri oli kyl pienone pettymys mut tuli ostettuu se levy hyllyy ja keikal käytyy.. Tahtoo Kolmannen naisen takas heti.. ;)
- minähän sen tiedän
Paulihan on loistava sanoittaja, ja kuuluu ehdottomasti suomirockin merkittävimpiin nimiin. Top10:ä on tosin aika vaikea tehdä, sillä tässä maassa on helvetin paljon hyviä sanoittajia.
Nimimerkki ... voi vapaasti yrittää päästä biisientekijänä samaan, kuin Hanhiniemi on päässyt. Taitaa olla vielä pitkä matka. On aina olla helpompaa kriitikko kuin tekijä itse. Pyyhi huurut laseistasi ja katso biisejä uudelleen.
- Anonyymi
Ehkä hyvä sanoittaja, mutta laulutaito on olematon. Nolaa itsensä yrittäessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225639- 643990
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺453626Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭312999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332902Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342369En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112237Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli132216- 1181717
Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101634