Miten varattu nainen

käyttäytyy?

Pitääkö varatutkin naiset silmäpeliä yllä muiden miesten kanssa? Ihmettelen vain kun joskus varatut naiset tuntuvat katselevan aika paljonkin. Ei sellaista perus katsetta kun kävellään ohi ja vilkastaan toista vaan ihan kunnon pitkiä katseita. Eikä aina edes liity alkoholi kuvioon.

Onko naisille jotenkin pakkomielle saada mahdollisimman monia miehiä tuijottamaan heitä ja he haalivat katseita itseensä vaikka olisivatkin jo varattuja?

Mietin vain omasta näkökulmastani, eli jos olen varattu niin voin kyllä joskus katsoa toista naista kun kävellään ohi tai koulussa/töissä jos näkee ensimmäisiä kertoja niin voi katsoa, mutta eipä sitä varattuna tule silmäiltyä muita naisia. Ainakaan niin että ne muut naiset näkee, eli silmiin katsomalla. ;)
Eihän muiden ihmisten katselussa ole siis mitään väärää vaikka onkin varattu, mutta sellainen silmiin pitkään katsominen varattujen osalta tuntuu ainakin itsestäni vähän oudolta?

Mitäs mieltä te naiset tästä olette.

13

2104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laput silmilläkö

pitäisi kulkea jos on erehtynyt elämäntoveriksi lupautumaan. Välillä pitkässä suhteessakin tulee aikoja, jolloin tekee mieli katsella sivuille. Pitäisikö erota heti kun alkaa harha-askel kiinnostamaan? Siinä ei ole mitään järkeä. Ei kaikkia katseita pidä tulkita seksuaalisiksi tai jonkin halusta kertoviksi. Toiset tuntevat silmillään ajatuksiaan ja voi onnetonta joka sen katseen kohteeksi kulloinkin sattuu. Vai ehdotetaanko kohta jotakin tuijotusdirektiiviä sopivanmittaisesta katseesta?

• pidän silmät

auki ja katselen miehiä vaikka onnellisessa parisuhteessa olenkin. Kyllä mä aina komean miehen huomaan ja pieni viaton flirtti pisitää kummasti päivää ja parisuhdettakin. Suomessa on heti vakavissaan jos flirttailee.

• jupepepepe

joo tälläset mujat on parhaita, suomessa on vähän sellanen (anteeksi kun ole olemassa asenne), mutt joo tollanen piristää, tällasi'ä naisia lisää suomeen.

• Tristar

Katson niin miehiä kuin naisiakin, ja tarpeen tullen käyn vaikka juttusille. Mitä sitten? Silmiin katsominen ja hymyileminen on kohteliaisuutta ja hyvää ihmisten välistä kanssakäymistä, ei iskuyritys :D

• tosiaan..

etteivät "ne muut naiset" muka näe/huomaa kun vahtaat heidän tissejään tai haaroväliään?

"...eipä sitä varattuna tule silmäiltyä muita naisia. Ainakaan niin että ne muut naiset näkee, eli silmiin katsomalla. ;)"

• Recovery drink

Mitäs näkemistä siellä haarovälissä on?

• icyca

Saahan sitä aina katsoa jos joku on "hyvän näköinen"
      vaikka olisi varattu kunhan jättää sen siihen.
      Jos on huono suhde voihan silloin katsella muita miehiä.

• varattu nainen

Mulla on ainakin ihan luontooni liittyvä tapa kyylätä ihmisiä silmiin. niin naisia kuin miehiäkin. ei siihen mitään seksuaalista liity. Analysoin vain ihmisten mielialaa heidän katseestaan. tyhjyys ja suru näkyy hyvin silmistä, kun vain osaa lukea ihmisen ilmeitä.
      se ei ainakaan mun puolelta ole mitään seksuaalista kiinnostusta eikä liity ainoastaan miehiin. Joskus jollain on todella kauniit silmät.... joidenkin silmien väri on vain erikoinen, se voi olla nainen, mies, lapsi, vauva tai vanhus, mutta silloinkin ajattelen vain, "vau, miksi mä en saanut noin kauniin värisiä silmiä?"

• .....................

just sellanen mies että sitten kun alat seurustelemaan niin sekoitat pääsi miettimällä just tällasia ja alat omistushaluiseksi.

• varattu nainen .

Mulla on tapana, että kun tulee tuttu vastaan, hymyilen ja katson kunnolla silmiin, niin miehiä kuin naisiakin. Mun mielestäni se on kohteliasta ja ystävällistä, ei mitään silmäpeliä.

• ap.

Naiset joskus sanoo, että miksi mies ei tajunnut vinkkiäni että voi lähestyä jne. Noh sitten jos kysyy naisilta mikä se vinkki on niin mulle on aina sanottu, että jos nainen katselee sua paljon niin silloin hän on edes jollain asteella kiinnostunut.

Nyt taas kun näitä kommentteja lukee niin nainen voikin katsella miehiä ihan kuinka paljon huvittaa, ilman että kiinnostusta on yhtään enempää sitä miestä kohtaan kuin tiskirättiäkään kohtaan.
      Josta päästään nyt siihen ongelmaan, että mistä mä enää voin edes olla varma milloin nainen ikinä tarkoittaakaan yhtään mitää.

Mä luulin että jos nainen katselee mua paljon niin hän on kiinnostunut, mutta näköjään se ei pitänytkään paikkaansa. Vaikka nainen olisikin varattu. En mä nyt koskaan ole tietenkään lähestynyt millään asteella varattuja naisia, mutta silti ihan hyvä tietää tulevaisuutta varten, että vaikka nainen katselisi kuinka paljon tahansa niin se ei enää tarkoita yhtään mitään.

Itsehän en katso kuin kiinnostavia naisia suoraan silmiin joten siksi vain mietiskelin tilannetta. :)

• varattu muija

sä saatatkin olla erilainen. Toiset nyt vain katselee niin naisia kuin miehiäkin vähän pitempään. Varsinkin jos naamassa on jotain massasta poikkeavaa... rumaa tai kaunista... erilaista tai vaikka mustasilmä kun joku on tintannut turpaan. tätä elämä on. älä ota sitä vakavasti, älä ota sitä vakavasti, älä vaivu synkkyyteen.

• varattu nainen

Eiköhän kiinnostuksessa ole muitakin tapoja ja asteita kuin se, että haluaa toiselta jonkinlaista pariutumiseen liittyvää huomiota tai sitten, että ei kiinnosta enempää kuin tiskirättiä.

Kyllä mua niin miehet kuin naisetkin kiinnostaa ihmisinä, kavereina, työkavereina, harrastuskavereina, baariseurana... Täntyyppiseen kiinnostukseen ei vaikuta yhtään se, että olen itse varattu. Ellei nyt sitten siinä mielessä, että kaveeraaminen on helpompaa, kun ei ole mitään pariutumispakkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe