Jos teitä idiootteja ei nää tekstit nappaa, ÄLKÄÄ LUKEKO!!! Painukaa muualle täältä ettei muiden tarvii lukee noita aivan turhia EI-KIINNOSTA-VITTUUKAAN-viestejä. Menkää vaikka leipoo pullaa ni saatte jotain tekemistä!
Äly hoi älä jätä!!!
9
750
Vastaukset
- vihaan gootteja
hyppää lähimpään kaivoon!
- Oudoksuva
Mikäs järki tossa nyt oli? Ja mistäs sinä tiedät oliko kyseinen henkilö edes gootti? Outo olet, sori nyt vain.
- Älä hoi,
älä jätä! Hienosti keksitty!
- Mimmu
Se on älY hoi älä jätä... ei älÄ hoi älä jätä. Eikä mun tarkoitus ollut edes keksiä mitään uutta. Kyllä sä tyhmä olet jos et mitään muuta viestistä saanut irti!
- Goottiuuno
Mimmu kirjoitti:
Se on älY hoi älä jätä... ei älÄ hoi älä jätä. Eikä mun tarkoitus ollut edes keksiä mitään uutta. Kyllä sä tyhmä olet jos et mitään muuta viestistä saanut irti!
Älä hoi! Älkää nyt ottako itseänne niin vitun vakavasti. Hyvät goottibändit on hyviä. Paskat on huonoja. Ei tää mitään elämää ihmeellisempää ole. Tosikkous on tyhmyyttä. Hauskaa tämän elämän pitää olla. Maillä ainakin on todella hauska ja huumoripitoinen jengi, joka kuuntelee goottisynkistelyä. Mutta ei se synkistely mikään elämäntapa ole. Elämä ilman iloa on turhaa.
- wwwwwwxxxxw
Ja nauraa!
- Kakaramaista touhua
Muoti on aina perseestä, joten voimme siis nauraa kaikille. Jokasella oma makunsa, joten mitäs siihen puuttumaan? Naurakaa vaikka sitten huoneissanne, mut älkää nyt herranen aika tänne tulko itkemään, teinimäistä touhua.
- Mimmu
On se kumma kun ei asiat mee perille! Ekaks, mä en oo gootti, tokaks, mä osaan arvostaa muiden musiikkimakua ja elämäntapaa, toisin ku te ääliöt jotka tuutte tänne vaan haastaa riitaa. Ja sä joka 'vihaat gootteja', mitä vittua sä täällä teit?!
- Gothic rocker
Ennemmin rakastaa kuin vihaa! Rakkaus on kaunista. Siitä kertoo suurin osa gothic- ja myös muista rockbiiseistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793