Taidan tästä lähtien käyttää sitä jatkossakin. Oli sen verran hauskaa sen avulla (kännis ku usein vaikeuksia, mut nyt ei ;)
kerranki erektio lääke
9
347
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
olla selvinpäin, ainakin suhtkoht, ja olla ihmisen kanssa jota kohtaan on tunteita.
- zisel
Jos piristi niin sittenhän sulla stondaa vieläkin jos yöllä otit :D
- ap.
mulla tekeekin ;) Olen 4krt nyt nussinut. Akka lähti aikaseen kotiansa, mut nyt ei auta muuta kuin kattoa tuon yksinäistä seisoskelevaa oloa...
- zisel
ap. kirjoitti:
mulla tekeekin ;) Olen 4krt nyt nussinut. Akka lähti aikaseen kotiansa, mut nyt ei auta muuta kuin kattoa tuon yksinäistä seisoskelevaa oloa...
kiire sille tuli???
Voi ny helvetti! Et ois kertonu!!! :P (tai ei ois pitäny kysyä) - ap.
zisel kirjoitti:
kiire sille tuli???
Voi ny helvetti! Et ois kertonu!!! :P (tai ei ois pitäny kysyä)baarissa sille jo ennenku kämpilleni tultiin, et voi se tulla mut aamulla sen täytyy lähteä, koska itselläni on menoja. Ei mulla mitään menoja ollut, enkä viittinyt sit asiaa korjatakaan aamulla. Yhdenyön juttu (tää on varotoimi valmiiks miten päästä eroon toisesta). Nyt harmittaa :D
- zisel
ap. kirjoitti:
baarissa sille jo ennenku kämpilleni tultiin, et voi se tulla mut aamulla sen täytyy lähteä, koska itselläni on menoja. Ei mulla mitään menoja ollut, enkä viittinyt sit asiaa korjatakaan aamulla. Yhdenyön juttu (tää on varotoimi valmiiks miten päästä eroon toisesta). Nyt harmittaa :D
http://1.bp.blogspot.com/_InFGA2nsCXE/Rns1Zs-JTlI/AAAAAAAAAC0/GNarVYLVdpU/s400/Fat Girl.jpg
- ap.
zisel kirjoitti:
http://1.bp.blogspot.com/_InFGA2nsCXE/Rns1Zs-JTlI/AAAAAAAAAC0/GNarVYLVdpU/s400/Fat Girl.jpg
et lasti lensi (siis yrjö), mut alapää se tapittaa vieläkin.. :( Noh, ei täs sillee mitään hätää ole. Ei muutaku baariin takas ja toivomaan parasta, josko apu löytisi ;) Mut nyt mun on mentävä kauppaan, seiso tahi ei. Lisää kaljaa!!!
- zisel
ap. kirjoitti:
et lasti lensi (siis yrjö), mut alapää se tapittaa vieläkin.. :( Noh, ei täs sillee mitään hätää ole. Ei muutaku baariin takas ja toivomaan parasta, josko apu löytisi ;) Mut nyt mun on mentävä kauppaan, seiso tahi ei. Lisää kaljaa!!!
perkele :D:D:D
Mut tsemppiä sinne baariin, pidän peukkuja!
- kerro...
vaikka joku tarina.
Tolle sun jutulle ei oo tarvetta.. aaaaaahahaahhahahahahah
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862