Pystysitkö ylipäätään suhtautumaan Beauvoirin tapaan elävään naiseen? Henkinen side rakkaimpaan säilyy, mutta seksiä harrastetaan kaikkien kanssa, sillä vaihtuvuus kumppaneissa takaa luovuuden säilymisen. :D
Itse en pystynyt suhtautumaan oikein mitenkään.
Simone de Beauvoir?
10
363
Vastaukset
- zisel
polygaminen suhde voisi olla operatiivinen intresseilleni rationaaliseen relationshippiin.
- Dazu
Kelaan vähän aikaa tota lausetta.
- zisel
Dazu kirjoitti:
Kelaan vähän aikaa tota lausetta.
kaikki muutkin :D:D
- oikeata.
vapautta on vaikea kuvailla.
- vänkyrä-nainen
säilymään ilman muiden kanssa sekstailuakin. Säilytän mielummin sen henkisen siteen, koska en usko et ihmisen elämän aikana kerran sellaisia mahdollisuuksia kovin usein eteen tulee ja olen vaikka ilman seksiä sitten.
- Dazu
Suhteet ja seksi muiden ihmisten kanssa vahvistavat henkistä liittoa, kun se säilyy näistä muista kumppaneista huolimatta.(Sartren mukaan)
Entinen naisystäväni uskoi menettävänsä moraalisen(wtf?) vapautensa muunlaisessa suhteessa.
Minusta hän halusi, ettei hän olisi kenenkään, mutta kaikki olisivat hänen. - vänkyrä-nainen
Dazu kirjoitti:
Suhteet ja seksi muiden ihmisten kanssa vahvistavat henkistä liittoa, kun se säilyy näistä muista kumppaneista huolimatta.(Sartren mukaan)
Entinen naisystäväni uskoi menettävänsä moraalisen(wtf?) vapautensa muunlaisessa suhteessa.
Minusta hän halusi, ettei hän olisi kenenkään, mutta kaikki olisivat hänen.mistä ihmeestä sä noita naisia oikein bongaat?
Musta sä ansaitsisit(ihan vaan palstakirjoitustesi perusteella) paljon parempaa. - Dazu
vänkyrä-nainen kirjoitti:
mistä ihmeestä sä noita naisia oikein bongaat?
Musta sä ansaitsisit(ihan vaan palstakirjoitustesi perusteella) paljon parempaa.*ei tiedä, miten suhtautua* ehkä minulla oli väärä motiivi aiemmin... kokemuksesta oppii ja parempi varhain.
- ()()()
No en todellakaan pysty eläytymään. Seksiä en suostu harrastamaan femakoiden tai muiden sotanorsujen kanssa..
mä olin eilenillalla sänkyynmennessäni seksin suhteen niin luova, etten kehtaa täällä edes sitä sanoa.
Vaikken ookaan hypänny ympäri kyliä akkoja paneskelemassa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774