Mulla on ollut antibioottikuuri akneen, tosin mulla sitä ei ollut kuin ihan vähän vain. Kun olin lopettanut sen 3kk jälkeen, niin ihoni säilyi puhtaana noin kuukauden. Nyt taas alaleukaani tulee jatkuvasti finnejä. Puhdistan ihoani päivittäin merkkituotteilla(ei ole kyllä väliä onko merkki tai ei, mutta tykkään enemmän merkeistä). Leukani näyttää ihan kamalalta, rupikonnan nahalta joka on punainen, enkä todellakaan halua aloittaa uudelleen antibioottikuuria! Olisiko mitään voidetta, tai mitään konstia, mikä saisi kukkivan leukani rauhoittumaan? Joka päivä löytyy uusi finni leuastani, ja se vain tuhoo mun itsetuntoa. Tuntuu , että olen ruma
mikä avuksi?!?!?!
7
531
Vastaukset
- auttoi
yhdistelmä riittävä kosteutus eli kunnolla kosteuttava voide ja Weyergansin Sebo Care - kosteusvoide.
- asdklhgkjahekögjwheyh
Mistä sen saisi ostettua? apteekista?
- Linkitysjeesaus
asdklhgkjahekögjwheyh kirjoitti:
Mistä sen saisi ostettua? apteekista?
- pesugeeli
Oletko jo kokeillut apteekissa myytävää Basiron-pesugeeliä? Siinä on peroksidia, joka tappaa aknea aiheuttavat bakteerit. Minullakin on ollut hirmufinnejä leuassa mutta nyt löysin tämän Basironin. Olen käyttänyt sitä vasta muutaman päivän ajan mutta iho tuntuu jo paljon puhtaammalta ja kuivemmalta eikä uusia finnejä ole tullut näiden päivien aikana. Vaikuttaa tosi lupaavalta!
P.s. jos alat käyttää sitä, niin pese kädet huolellisesti kasvojen pesun jälkeen. Minä ehdin jo sotkea ainetta yhteen käsipyyhkeeseen, mistä on seurauksena kivat valkaistut läntit :P- kokemusta on
Tiedän tuon tunteen paremmin kuin hyvin! Finnit ovat omaa omatuntoani myös painaneet, viime syksynä päätin tehdä lopun kärsimyksestä, soitin yksityisklinikan parhaimmalle ihotautilääkärille ja sain vahvimman markkinoilla olevan lääkkeen. Kuukauden kuluttua tulokset jo näkyivät. Nyt on kulunut noin 3kk ja kuuri edelleen päällä, iho on melkein virheetön, vaikka itselläni oli paljon ihon alla olevia tukkeutuneita finnejä(mutta siis myös päällä). Sivuvaikutuksia ei ole ollut ollenkaan. Kuuri jatkuu vielä kesään saakka. Suosittelen sinulle erittäin lämpimästi! Lääkkeen nimi on Isotretinoin(jos nyt kirjoitin oikein). Hyvää ja parempaa vuoden alkua!
- ...tiedän...
..mikä auttaa.
Mulla itsellä oli todella sitkeessä finnit. Todella syviä ja isoja jotka kesti todella kauan parantua. Koitin lääkärin määräämää antibiootti kuuria pariinkiin kertaan ja erilaisia puhdistus juttuja. Mikään ei auttanut. Mutta sitten päätin mennä ihotauti lääkärille ja kerroin että olen koittanut antibioottia ja muita järeitä lääkkeitä mutta mikään ei auta. Hän määräsi mulle semmosen lääkekuurin joka kesti puolivuotta. En muista lääkkeen nimeä. Muistan vaan että se oli semmosta lääkettä joka kuivattaa ihmisen limakalvoja ja oikeastaan kaikkea. Joillakin on pahemmat sivuoireet tästä lääkkeestä. Mulla pahin sivuoire oli ehkä jatkuva huulien rohtuminen, ja silmien kuivuminen. Piti hommata silmätippoja ja Bebanten voidetta huuliin. Jota piti käyttää päivittäin huuliin. Finnit lähti ku olin ollu lääkekuurilla noin 1kk. Mutta on tärkeää että jatkaa lääkekuurin loppuun asti. Olen nyt ollut jo kohta vuoden ilman lääkettä eikä finnit ole tulleet takaisin, välillä tulee yksi tai kaksi pientä jotka on lähtenyt jo seuraavana päivänä poies. Lääkäri sanoi että tämä lääke on tällä hetkellä kaikista voimakkain lääke akneen.. kannattaa siis kysyä lisää lääkäriltä!- asdf
tän lääkekuurin aikana ei saanut juoda paljon alkoholia sillä tämä lääke rasitti maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756