Rapiskarpalo
genio.mente
zisel
artigas24
~Vanilla~
gekko
monte.24
Dazu
timanttia
Kukkomies
cookos
relaxed_eyes
Ratikkakuski
Random_N
Susipukki
thin.ice
Hossi
NevilleR
sirpamaikkarilta
petezxr
runontaja
oona.
Niin? Heitä pari kommenttia kaikista!
Mitä mieltä näistä palstalaisista?
27
974
Vastaukset
- nämä...
itämaantietäjä nro1
tv:M27 :D- ......
otettu aloituksista peräkkäin, ei oo tainnut tuota olla näkyvillä...
- itämaan tietäjä nro1
...... kirjoitti:
otettu aloituksista peräkkäin, ei oo tainnut tuota olla näkyvillä...
on ollut esillä. Tosin se ei ole koskaan tiennyt mitään, vaan hienoja teorioita ollut usein esillä.
Niin ja toi mun nikkini eli M27 on ollut jonkin verran esillä, tosin vähän arveluttavissa asioissa vaikka kaikki totta onkin..
- zisel
Ja jos kysyt multa uudestaan tossa klo 23 maissa niin saat paljon syväluotaavamman analyysin :D
Rapiskarpalo: ei mitään vastaan
genio.mente: elämää nähnyt ja kokenut ihminen ja tämän takia viisas. Pinnalliset ihmiset ja sellaset pumpulissa eläneet ei tule koskaan ymmärtämään Genioo.
zisel: täydellinen!
artigas24: katso Monte
~Vanilla~: ei mitään vastaan
gekko: särmää, suorasukainen muttei silti "vyön alle lyöjä". Osaa lyödä niin että anteeksantaminen on mahdollista toisin kuin sellasilla jotka repii erimielisyyksiin kipeimmät asiat mukaan.
monte.24: aivan ihana ihminen jota te ette tunne. Omistautunut, herrasmies joka vie jalat alta. On kaikkea muuta kuin puhetta = Monte on tekoja ja todella TEKEE ihmisen eteen jotain eikä puhu mitään.
Dazu: Fiksu mies ja varsin mielenkiintoinen tapaus.
timanttia: Erittäin kaunis nainen jolla on harvinaisen hyviä mielipiteitä ja kauniista kuorestaan huolimatta (yleensä niinkin kauniit kuin hän on melko rajoittuneita) hyvinkin suvaitsevainen ja eritoten AIKUINEN mielipiteineen
Kukkomies: joka naisen unelma. Osaa sanoa juuri ne asiat mitä nainen haluaakin kuulla.
cookos: ei mitään vastaan
relaxed_eyes: hurmaava, jämpti perusmies joka ei lässytä. Tosin sais olla sosiaalisempi koska saattaa antaa ylimielisen kuvan tahtomattaan.
Ratikkakuski: voimakkailla mielipiteillä varustettu komea (?) mies jolla "kotiasiat kunnossa". Varmasti vientiä naismarkkinoilla.
Random_N: Lyhyestä virsi kaunis. Randomilla on aina jotain niin älykästä sanottavaa etten tajua puoliakaan sen jutuista :D Mutta todellakin tarttuu asioihin joihin pitääkin.
Susipukki: en tiedä
thin.ice: en tiedä
Hossi: en tiedä
NevilleR: en tiedä
sirpamaikkarilta: ei mitään vastaan
petezxr: hyvä musamaku, varmaan komea mies mutta huolimatta siitä että hänellä on ehkä pelimiehen imago niin en ole nähnyt sitä puolta vielä. Jos alettais tappelee pelimiehen imagosta just nyt niin ei Pete sitä voittais. Mielenkiintoinen tyyppi kylläkin eikä lässytä. Sanoo asiat niinkuin ne on ja that's it.
runontaja: taiteellinen lahjakkuus. Ystävällinen ja sympaattinen mies. Mukava.
oona. : Suorasukainen ja lyhytsanainen. Ei mitään vastaan.En tiedä mitä mieltä nykyään olet, mutta mä kyllä myönnän, että musta on tullut vuosien saatossa antisosiaalisempi(sekä netissä, että livessä). Jotenkin kun on hieman etäämmällä ihmisistä niin näkee itselle tärkeitä asioita selkeämmin.
Monikin ihminen on niin paskaa täynnä, että se ei välitä edes perheestään mitään. Ja nimenomaan ihminen, ei pelkästään miehet, vaan naiset myös. Mielelläni kattelen kaikkea vähän kauempaa, ylimielinen ei missään nimessä tarkoitus ole olla.relaxed_eyes kirjoitti:
En tiedä mitä mieltä nykyään olet, mutta mä kyllä myönnän, että musta on tullut vuosien saatossa antisosiaalisempi(sekä netissä, että livessä). Jotenkin kun on hieman etäämmällä ihmisistä niin näkee itselle tärkeitä asioita selkeämmin.
Monikin ihminen on niin paskaa täynnä, että se ei välitä edes perheestään mitään. Ja nimenomaan ihminen, ei pelkästään miehet, vaan naiset myös. Mielelläni kattelen kaikkea vähän kauempaa, ylimielinen ei missään nimessä tarkoitus ole olla.Niin,
Naamakirjastakin muuten poistuin pitkälti siitä syystä, että mua alkoi aivan oksettaa kun luin sieltä ihmisten tiloja ja kuinka elämä on yhtä 'hihhihhiitä', vaikka tiedän kuitenkin niiden ihmisten kohdalla sen todellisen tilanteen. Ja se ei oo mitään hihhihhiitä. Ainakaan niiden lasten mielestä, luulisin.. tai toivottavasti ainakin.
- ...
-omituinen
-ei ymmärrä asioita ja siksi kysyy kokoajan
-zisel on sama asia kuin monte
-yksi monten nikeistä (täysin turha ihminen)
-en tunne
-yksi monten nikeistä
-täysin turha tyyppi
-ikääntynyt ja dumpattu
-Köyhä monella tapaa
-yksinkertainen, mutta mukava
-valehtelija
-reppana ja mielikuvitusvaimo
-ruma
-en tunne
-en tunne
-hauska heppu :)
-turha ihminen
-yksinkertainen
-alkeellinen
-vajis
-hyvä tyyppi- rapiskarpalo
Mulla onkin tollanen kunniakirja jonka sain kerran kun olin omituisten otusten kerhossa :>>
- cookos
tät tää päivä vielä odottikin, kruunas kaiken..vai valehtelija. No jos jonkun mielestä oon, jokainen voi olla omaa mieltä. valehtelija en kuitenkaan ole enkä varas. Ne kas asiaa on jämtti.
- ...
Rapiskarpalo: reipas
genio.mente: diplomaattinen
zisel: raikas
artigas24: turhautunut
~Vanilla~: kova
gekko: hurja
monte.24: kiva
Dazu: kokeileva
timanttia: ponnekas
Kukkomies: sitkeä
cookos: leppoisa
relaxed_eyes: rento
Ratikkakuski: tosikko
Random_N: tärkeä
Susipukki: epämääräinen
thin.ice: kokeileva
Hossi: muhkea
NevilleR: järkevä
sirpamaikkarilta: onnellinen
petezxr: turhautunut, mutta melko onnellinen
runontaja: luova
oona: erikoinen- ~Vanilla~
Millä tavalla minä olen kova?
- ...
~Vanilla~ kirjoitti:
Millä tavalla minä olen kova?
Ensinnäkin se tuli mieleen siitä miten suhtaudut tyhmiin ihmisiin.
Toiseksi, olet antanut kovan kuvan itsestäsi liittyen miesten ja naisten välisiin suhteisiin. Et ole ainakaan pehmeä? Ehkä puolikova? - ~Vanilla~
... kirjoitti:
Ensinnäkin se tuli mieleen siitä miten suhtaudut tyhmiin ihmisiin.
Toiseksi, olet antanut kovan kuvan itsestäsi liittyen miesten ja naisten välisiin suhteisiin. Et ole ainakaan pehmeä? Ehkä puolikova?Mulla ei ole kauheasti tietoa miesten ja naisten välisistä suhteista, ainoat kontaktit miehiin on jossain teini-iässä olleet miespuoliset kaverit, joihin tutustuin siksi, että kun ei ollut minkäänlaista aiempaa kontaktia miehiin, niin ne oli mulle kuin joitain eksoottisia eläimiä, joita tarkkailin. Se vain, että en sitten erityisesti pitänyt heistä. :) Mä vain en pidä miesten raadollisuudesta ja tunteettomuudesta, vaikken itsekään ole kaikista herkin ihminen, niin silti se tuntuu niin epäinhimilliseltä.
En tiedä olenko kova, mutta minut on kasvatettu hallitsemaan itseni ja tunteeni ja olemaan näyttämättä heikkoutta ja olen hyvä siinä. En tosiaan ainakaan ole pehmeä tai herkkä. - cookos
Se mun kuuluisa venymiskyky antaa sen kuvan, mut sitten kun se katkii, on oksat pois. mut kun ei oo mitään suurempii huolia, kaikki on leppoisaa ja mukavaa. Vaan pinnan alla kytee..
- ....
Rapiskarpalo - selviytyjä
genio.mente - omantiensä kulkija
zisel - vosu
artigas24 - puoliksi mies
~Vanilla~ - ikisinkku
gekko - huomiohakuinen
monte.24 -...
Dazu - seksi mielessä
timanttia - esittää fiksua
Kukkomies - pohtii aivan liikaa
cookos - rakkauden kipeä
relaxed_eyes - wannabe äijä oikeasti taipuu yhteiskunnan muottiin
Ratikkakuski - snobari
Random_N - sossutäti
Susipukki - susi
thin.ice - heikoilla jäillä
Hossi - pelle
NevilleR - baskeripäinen mies
sirpamaikkarilta - täti joka haluaa olla mies
petezxr - näkee vain alrunan ei muita naisia
runontaja - herrasmies
oona. - mies vai nainen?- sirpamaikkarilta
Mä luulin olevani mies. En koskaan ole HALUNNUT olla mies. Ei kai kukaan vapaaehtosesti putkiaivoksi halua?
- cookos
mennessä ei oo kokenut rakkaudennälkää, on sitten jo kiire. Mums, mums..
- ---------
Rapiskarpalo :ihan ok.
genio.mente :omituinen, ei kaikkein kirkkain lamppu
zisel :tyhmä blondi
artigas24 :tyhmä mulatti
~Vanilla~ :ruma ja tyhmä vanhapiika
gekko :vittumainen ämmä
monte.24 :sama kuin artigas
Dazu :penikka
timanttia :lehmä
Kukkomies :tekohempeä miesbimbo
cookos :huomionkipeä ämmä
relaxed_eyes :vielä huomionkipeämpi ämmä
Ratikkakuski :läski luuseri, jolla on mielikuvitusvaimo
Random_N :ruma lehmä
Susipukki :vitustako minä tiedän
thin.ice :koskaa kuullutkaan.
Hossi :peräkammarinpoika
NevilleR :homo
sirpamaikkarilta :proo
petezxr :amisluuseri
runontaja :vanhus
oona. :- cookos
aivan oikein...Ämmä? Hmm..en ihan vielä. Ämmäthän on vihasia ja kiukkusia naisia.
Joten ehkä hiukan negatiivissävyttienen lista tuli.
Rapiskarpalo
- Miss "onnistunut kumppanivalinta"
genio.mente
- Ok mut leikkii sankaria välillä liikaakin
zisel
- Mukava sohlaaja. Taitaa olla vähä seurankipee.
artigas24
- Häröilevä äijä, mut väittäisin että pohjimmiltaan todella ok.
~Vanilla~
- Valion jugurttimaku (en pahemmin seuraillut juttuja)
gekko
- Kelpaisi minulle ehdoitta tai kyselyittä vaikka tältä istumalta. Muut naiset joutuis edes hiukan tyrkyttään itseään.
monte.24
- Kerrottu jo
Dazu
- Tuntematon
timanttia
- Ollakseen asioiltaan niin tyystin erilainen kuin mä itse niin kuitenkin varsin ok.
Kukkomies
- Sekava häröilijä joka heittelee nopalla päivän fiilikset
cookos
- Vanhemmissa naisissa siis ON viehätystä...
relaxed_eyes
- Loppujen lopuksi jumahtanut konservatiivi jolla kuitenkin varsin siedettävä arvomaailma.
Ratikkakuski
- Jatketaan arviointia vielä...
Random_N
- Ärsyttävä hyvä ihminen
Susipukki
- Jostain muualta
thin.ice
- Joku
Hossi
- Oma kiva(tm)
NevilleR
- Tuntematon mutta jotenkin hyvä kuva jäänyt jostain
sirpamaikkarilta
- No mut moi, mitäs Sirpa? :)
petezxr
- Takuulla väsynyt.
runontaja
- Taivaanrannanmaalari^2
oona.
- Oma kiva (tm)- rapiskarpalo
samassa sarjassa killuu sunkin lastes äiti ja sä. Voi lapsi parat millaiset vanhemmat saaneet :>>
rapiskarpalo kirjoitti:
samassa sarjassa killuu sunkin lastes äiti ja sä. Voi lapsi parat millaiset vanhemmat saaneet :>>
Yritän ottaa opikseni ensimmäisestä mokasta ;-)
- rapiskarpalo
Kukkomies kirjoitti:
Yritän ottaa opikseni ensimmäisestä mokasta ;-)
sulla ei ole? Kaks pentuuhan sulla, että et sitten ekasta mokasta oppinut ja nyt itket muutaman vuorokauden päivähoitomaksuista, kun on kallista :>>
rapiskarpalo kirjoitti:
sulla ei ole? Kaks pentuuhan sulla, että et sitten ekasta mokasta oppinut ja nyt itket muutaman vuorokauden päivähoitomaksuista, kun on kallista :>>
"mullei oo" oli otsikko jonka unohdin muuttaa kuvaamammaksi.
Eikä ne muksut mikää moka ollu vaan exä kumppanina. Seuraaval kerralla ajattelin vähä kattoo tarkemmin kenen kanssa leikin mansikanpiilotusta jos leikin ollenkaan :D- cookos
siis ihan oikeesti tunnustat tuon? kait mun on pakko tässä yhteydessä hyväksyy tuo "vanhempi".
Nii..onhan Madonnakin vanhempi :D
- cookos
Rapiskarpalo mukava nainen
genio.mente salaperäinen, saavuttamaton
zisel nuori nainen, hakee jotain
artigas24 heittää hauskaa läppää
~Vanilla~ ei tietoo
gekko otettiin yhteen joskus kauan sitten, mun eka kiusaaja ;D..oli kait saanut palstalla köniin joltain. Hän ei tiedä tätä..en ollut silloin rekkautunut..hyvä muija
monte.24 heittää hauskaa läppää
Dazu haaveileva nuori mies
timanttia timantin kova nainen, isolla N:llä
Kukkomies syvällinen symppis
cookos hmm
relaxed_eyes kaikkien kaveri, kiinnitti mut palstalle
Ratikkakuski hienostunut tyyliniekkari
Random_N kovis nainen, jotenkin vieras
Susipukki ei tietoo
thin.ice ei tietoo
Hossi ihan oma tyyli,pitää siitä kiinni kaksin käsin
NevilleR ei tietoo
sirpamaikkarilta sirpukan kaa on joskus keskustelt, liian vähän
petezxr hyvännäköinen perheenisä, huolineen
runontaja 50-nen suorasanainen elämää nähnyt kokenut mies
oona. ei sano mitään - ????????????????????
?????????????
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741