Kumpi on rankempi?
Synnytys vai armeija
6
270
Vastaukset
- Anonymous random visitor
että täällä saa valita kumman ottaa. Mä olisin valinnut armeijan, siitä pääsee jopa puolessa vuodessa eroon. Koita päästä lapsesta yhtä nopeasti. Tai onnistuuhan se joiltain...
Armeijasta olen selvinnyt hengissä, synnytyksestä en uskoisi selviäväni. Onneksi olen mies.
- tietenkin..
Raskaana olevat vaan mussuttaa suklaata sohvalla ja katso turhanpäiväisiä saippuasarjoja kun taas miehet turhanpäiväisesti rämpii otsa hiessä metsässä 6-12kk. Itse synnytys on muutamassa tunnissa ohi.
- make
synnytys ja nykyään vielä selvemmin kun ei armeijassa saa enää tehdä mitään ettei äidin kullannuput pahoita mieltään.jos miehet synnyttäisivät olisimme kuolleet sukupuuttoon aikoja sitten....
- vänkyrä-nainen
voi jäädä traumat loppuiäksi. Kai jollekin armeijastakin..joten kai ne on sit yhtä rankkoja.
- sirpamaikkarilta
Perusteluna se että armeijasta pääsee kesken kaiken pois. Synnytyspöydältä ei niin vaan lähdetäkkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027