Kummat miellyttää enemmän?
Sukkahousut vai stay-upit?
59
1328
Vastaukset
- ~Vanilla~
sukkahousut on epämiellyttävän tuntuiset...
Muistaako kukaan nainen miksi yhteen aikaan pidettiin sukkahousuja pakastimessa? Olen miettinyt sitä, kun muistan niitä siellä pitäneeni, mutta en millään muista, että miksi?- ~Vanilla~
buddy-love kirjoitti:
Elastaanin säästämiseksi?
Ainakin sen vanheneminen hidastuu kylmässä.miettinyt, että olisiko se joku hapertumisjuttu... Muistan, kun niitä stay-uppien kumiosia ei tietenkään voinut laittaa sinne, niin meillä aina roikkui puolikkaita sukkiksia pakastimen reunan yli, mutta kun en muista, että mitähän varten... :)
~Vanilla~ kirjoitti:
miettinyt, että olisiko se joku hapertumisjuttu... Muistan, kun niitä stay-uppien kumiosia ei tietenkään voinut laittaa sinne, niin meillä aina roikkui puolikkaita sukkiksia pakastimen reunan yli, mutta kun en muista, että mitähän varten... :)
Nehän ovat silikonia ja kestävät pakkasta paremmin kuin mikään. Testasitko oikeasti että kärsivät kylmästä?
- ~Vanilla~
buddy-love kirjoitti:
Nehän ovat silikonia ja kestävät pakkasta paremmin kuin mikään. Testasitko oikeasti että kärsivät kylmästä?
eikä enää pysyneet ylhäällä, eikä kiinni ihossa.
- Pöpöt
kuolee?
~Vanilla~ kirjoitti:
eikä enää pysyneet ylhäällä, eikä kiinni ihossa.
Niissä on ehkä sitten jokin tarttumista parantava aine mukana. Mielenkiintoinen ilmiö sinänsä.
- ~Vanilla~
Pöpöt kirjoitti:
kuolee?
takia ollut, koska laitoin sinne heti uutenakin ne... Kyllä kai se jokin kestävyys juttu on oltava...
- surullistahan
~Vanilla~ kirjoitti:
takia ollut, koska laitoin sinne heti uutenakin ne... Kyllä kai se jokin kestävyys juttu on oltava...
se olis jos kaikki pienet benji-hyppääjät menehtyis ja tamppoonin naru kävis turhaksi :(
- ~Vanilla~
surullistahan kirjoitti:
se olis jos kaikki pienet benji-hyppääjät menehtyis ja tamppoonin naru kävis turhaksi :(
En ymmärtänyt...
- ukko-kuu
Pääasia, että on kuutamo ja yö:)
Poika: "en olisi pitänyt niin kiirettä jos olisin tiennyt että olit neitsyt".
Tyttö: "jos olisin tiennyt ettei sinulla ole kiirettä, niin olisin ottanut sukkahousut pois".- En.kerro
kummatkaan... Molemmat on varmaan miesten keksintöjä :D
uuuhhhh....
- persona-non-grata
Stay-upit on myös hyvä pitää sisar hento valkoisen työasun alla ... sukkahousut liian hiostavat, yök!:)
- stayupit
ole keksitty just sitä varten, ettei sukkanauhoja tarvittais?
- pikkuhousuista
~Vanilla~ kirjoitti:
ei ollut mitään puhetta.
- ukko-kuu
persona-non-grata kirjoitti:
Stay-upit on myös hyvä pitää sisar hento valkoisen työasun alla ... sukkahousut liian hiostavat, yök!:)
Olen sen verran pihalla koko käsitteestä "Stay-up", joten pyydän hieman tarkennusta. Onko ne jotenkin "riisutut" sukkahousumallit? Siis pelkät pitkät sukat, ilman housumaisuutta. Jotenkin näin minä olin ymmärtävinäni.
pikkuhousuista kirjoitti:
ei ollut mitään puhetta.
- ~Vanilla~
ukko-kuu kirjoitti:
Olen sen verran pihalla koko käsitteestä "Stay-up", joten pyydän hieman tarkennusta. Onko ne jotenkin "riisutut" sukkahousumallit? Siis pelkät pitkät sukat, ilman housumaisuutta. Jotenkin näin minä olin ymmärtävinäni.
sukat, jotka päättyy sellaisiin nahkeisiin kumiosiin, jotka pitää ne ylhäällä.
- persona-non-grata
ukko-kuu kirjoitti:
suuri aukko:) ... joo, hajulla olet. Ne ovat pitkät puolireiteen asti ulottuvat sukat, jotka pysyvät kiinni jalassa tarttuvan kumiosansa ansiosta. Etkö tosiaan ole koskaan nähnyt kellään naisella sellaisia jalassa?
http://www.kahdenkesken.fi/images/hoitsusetti_iso_0701_1a5_0703_ddb.jpg
- ukko-kuu
~Vanilla~ kirjoitti:
sukat, jotka päättyy sellaisiin nahkeisiin kumiosiin, jotka pitää ne ylhäällä.
Jotenkin noin minä sen kuvittelinkin olevan. Nyt jo ajatukseni kiirehtää arvuuttelemaan sitä, jääkö p-n-g:in sen sukan kumisen osan ja pikkumustien väliin paljasta sääriosaa, jonka sitten se valkoinen takki ovelasti piilottaa.
- sukkanauhoja
buddy-love kirjoitti:
eikä stayuppeja.
Eikö sitä oikeaa mallia nyt löydy? - ukko-kuu
suuri aukko:) ... joo, hajulla olet. Ne ovat pitkät puolireiteen asti ulottuvat sukat, jotka pysyvät kiinni jalassa tarttuvan kumiosansa ansiosta. Etkö tosiaan ole koskaan nähnyt kellään naisella sellaisia jalassa?
on muitakin aukkoja. Ei tämä ole ainoa. Olenhan minä noita nähnyt. Mistä minä tietäisin, millä nimillä niistä puhutaan. Ei minua kiinosta se, mikä nitteen nimi on. Minua kiinnostaa enemmän se, miltä ne päälle puettuna näyttävät.
Jk. En itse muuten laittaisi noita päälleni, jos lumitöihin lähtisin:) Saattaisi kylmä yllättää. - persona-non-grata
ukko-kuu kirjoitti:
Jotenkin noin minä sen kuvittelinkin olevan. Nyt jo ajatukseni kiirehtää arvuuttelemaan sitä, jääkö p-n-g:in sen sukan kumisen osan ja pikkumustien väliin paljasta sääriosaa, jonka sitten se valkoinen takki ovelasti piilottaa.
menetä silti sen vuoksi yöuniasi:).
- persona-non-grata
ukko-kuu kirjoitti:
on muitakin aukkoja. Ei tämä ole ainoa. Olenhan minä noita nähnyt. Mistä minä tietäisin, millä nimillä niistä puhutaan. Ei minua kiinosta se, mikä nitteen nimi on. Minua kiinnostaa enemmän se, miltä ne päälle puettuna näyttävät.
Jk. En itse muuten laittaisi noita päälleni, jos lumitöihin lähtisin:) Saattaisi kylmä yllättää.näyttävät kenkin yllä. Ja korkokengät on piste iin päälle:)...
- ukko-kuu
menetä silti sen vuoksi yöuniasi:).
vasta sitten kun on täysikuu:)
- persona-non-grata
ukko-kuu kirjoitti:
vasta sitten kun on täysikuu:)
Pitäneekö tuo paikkansa, jottei uni tule simmuun joillakin täysikuun aikaan?
- ukko-kuu
näyttävät kenkin yllä. Ja korkokengät on piste iin päälle:)...
Eivät nuo stay-upitkaan välttämättä katsetta vangitse kaikkien ylle puettuina.
Tarkoititko nyt, että stay-upit korkokengät ainoastaan?
Jk. Odotan jo kärsimättömänä seuraavaa täyttä kuuta. - ukko-kuu
Pitäneekö tuo paikkansa, jottei uni tule simmuun joillakin täysikuun aikaan?
Siinä vain valvot ikkunasta katsoen, lumoutuneessa mielentilassa. Ei nyt sentään, aina.
- persona-non-grata
ukko-kuu kirjoitti:
Siinä vain valvot ikkunasta katsoen, lumoutuneessa mielentilassa. Ei nyt sentään, aina.
T: Punahilkka
- persona-non-grata
ukko-kuu kirjoitti:
Eivät nuo stay-upitkaan välttämättä katsetta vangitse kaikkien ylle puettuina.
Tarkoititko nyt, että stay-upit korkokengät ainoastaan?
Jk. Odotan jo kärsimättömänä seuraavaa täyttä kuuta.sukkanauhaliivit ja stay-upit korkokengät ... ilman alkkareita, of course:).
- ukko-kuu
T: Punahilkka
En ole ulvova susi. En edes susi lammasten vaatteissa. Saat vapaasti mennä isoäitisi luo ruokakorisi kanssa. Olen kuutamo, joka valaisen polkuasi, ettet eksy matkallasi.
- ukko-kuu
sukkanauhaliivit ja stay-upit korkokengät ... ilman alkkareita, of course:).
kohta tulee seriffi ja tarttuu viesteihin:) Ai niin, eihän täällä shefua olekkaan. Jatka vain. En ole vielä ahdistunut:)
- persona-non-grata
ukko-kuu kirjoitti:
En ole ulvova susi. En edes susi lammasten vaatteissa. Saat vapaasti mennä isoäitisi luo ruokakorisi kanssa. Olen kuutamo, joka valaisen polkuasi, ettet eksy matkallasi.
Nukkumatti kutsuu kohta tätä punahilkkaa unten maille, sillä kello on jo aika paljon ja pitkä päivä takana.
- ukko-kuu
Nukkumatti kutsuu kohta tätä punahilkkaa unten maille, sillä kello on jo aika paljon ja pitkä päivä takana.
Nukkumaan tästä on mentävä itse kunkin.
Onneksi ei ole täysikuu. Unohtuu mielestä levottomat ajatukset:)
Hyvää yötä punahilkka, miltäs maistuis aamulla kahvitilkka? Ai niin, sinähän juotkin vain vihreää teetä.
Nuku hyvin. - persona-non-grata
ukko-kuu kirjoitti:
kohta tulee seriffi ja tarttuu viesteihin:) Ai niin, eihän täällä shefua olekkaan. Jatka vain. En ole vielä ahdistunut:)
päinvastoin lopettaa ... muuten taitaa aloitteen tekijä itse ahdistua:).
- ukko-kuu
päinvastoin lopettaa ... muuten taitaa aloitteen tekijä itse ahdistua:).
Nyt menet kiltisti nukkumaan. Unta et tietysti saa. Levottomana pyörit muutaman tunnin. Uni ei tule simmuun, ei sitten millään. Pakko on käydä palstalla kurkkaamassa, olisko joku jotain vielä kirjoittanut.
Minä en hypi sängystä ylös, jos sinne asettaudun yöpuulle.
Nyt kiltisti nukkumaan siitä.
Öitä. - persona-non-grata
ukko-kuu kirjoitti:
Nyt menet kiltisti nukkumaan. Unta et tietysti saa. Levottomana pyörit muutaman tunnin. Uni ei tule simmuun, ei sitten millään. Pakko on käydä palstalla kurkkaamassa, olisko joku jotain vielä kirjoittanut.
Minä en hypi sängystä ylös, jos sinne asettaudun yöpuulle.
Nyt kiltisti nukkumaan siitä.
Öitä.Sleep well!
- miten mies
relaxed_eyes kirjoitti:
http://www.kahdenkesken.fi/images/hoitsusetti_iso_0701_1a5_0703_ddb.jpg
hoidellaan. Housut pois ja hoitoon!:)
- et sillee
Jaa, meillä kuten kaikissa muissakin sairaaloissa käytetään ihan housuja työasuina, et noi mekot on jo historiaa.
- panomies23/5
Kyllä! Ainakin 80-luvulla jotkut sairaanhoitajat pitivät työasunsa hameen alla valkoisia stay-up sukkia. Tuohon aikaan useimmat sairaanhoitajat pitivät hameita. Oli ne sitten hameen helman pituudelta lyhyitä tai pitkiä.
Itse muistan tämän erityisesti kun 80-luvulla ennen armeijaan menoa olin töissä terveyskeskuksessa toimistohommissa. Olin niin sanottu yleisjantunen toimistosihteerinä.
Kerran sitten jouduin lääkevarastoon avustamaan yli kolmekymppistä sairaanhoitajaa inventaarion tekemisessä kaikista lääkkeistä. Hän oli olemukseltaan sellainen mukavan tuntuinen ja kaiken lisäksi hyvännäköinenkin hoitsu. Tämä inventaarion tekeminen kesti joitakin päiviä.
Tämän sairaanhoitajan työasun hame jäi reilusti polvien yläpuolelle ja eikä ollunna leikkaukseltaan tiukanpuoleinen vaan ennemmin löyhä.
Noh, minä merkkailin papereihin ja hän luetteli sen hetkisen määrän jokaisesta lääkkeestä.
Välillä hän joutui kiipeilemään tikkaiden kanssa ylähyllyille, jolloin hänen hameen alta tuli pakosta esille herkulliset näkymät valkoisista stay-up sukista että stringi pöksyistä.
Siinä sitten yritin pitää kaikki ajatukseni työtehtävässä merkkailessani lääkemääriä papereihin. Vaikka sitä tuli välillä vilastua hänen hameensa alle. Kyllä hän saattoi huomata mutta ei sanonut mitään hymyili vain.
Niin ja TÄMÄ TARINA ON TOSI!!!!
Harmi vain, että tänä päivänä sairaanhoitajat pitelevät vain housuja eikä enää hameita. Muistaakseni näistä sairaanhoitajien työasuista oli joitakin vuosia sitten iltapäivälehdissä juttua, että he eivät halua pitää hameita. Varsinkaan lyhyitä, että pylly vilkkuu hameen alta joutuessaan kumartelemaan tai kyykistymään.
80-luvulla myös terveydenhoitajat pitivät myös lyhyitä hameita etenkin sellaisia sinisen värisiä mekkotyylisiä, jotka napitettiin ylhäältä alas asti.
Maksimoidaan ja otetaan molemmat (tosin ei yht' aikaa). Siis stay-upit on sellaiset panetuksenlisääjät kyllä kiitos, jos haluaa minua miellyttää enemmän kuin vähemmän tässä asiassa niin tää olis se valinta.
Sukkahousut taas "takaa" sujuvan arjen joka taas koitunee muuta kautta edukseni. Siksi siis niitäkin arvostan.- olla alvariinsa
kanki jäykkänä:).
...kokeillut stay-uppeja, joten vaikee sanoa.
- persona-von vanilla
No nyt poju menet puhkomaan kättäsi muualle.
- voppari
Ime ny jätkä munaa =)
- Ne hottikset
Stringit
Ei kun hipsterit. Stingejä käyttävät vain paksuperseiset daamit, joilla on paljon kangasta, mikä kaikki imeytyy persvakoon, eikä peitä kannioita....
-19:ssa: villasukkahousut tai pitkät kalsarit. Tänään molemmat :)
- kuumista
Sexyt :D
- <333
Stay-Up, toimii molemmin puolin...
- ...
.
- vanan mutkaaja
Ohuet nilkkasukat ehdottomasti. Jönnet kelaa et jäbä käyttää sukkiksii =
sodomiitti ! Meanwhile polet niide milfei ku wanhaa mopoo.
Win-win. - Neiti Näpsä
Ikivanha aloitus, mutta vastataan nyt kumminkin. Stay-upit, tai mukavat, polven yli polvisukat.
- heh!
Siitä puhe mistä puute...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375143Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194181- 583843
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513550
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413295Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232436
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo602388