Ei yhteydenpitoa ennen deittipäivää?

detoo

Olen sopinut deitin naisen kanssa, joka ei halua lainkaan olla kanssani yhteydessä ennen ko. deittiä: hänestä esmes kirjoittelemalla ennen tapaamista saa toisesta helposti väärän kuvan, ja siksi hän ei halua olla yhteyksissä ennen deittiä.

Minusta tämä on todella outoa, itse kun haluisin tutustua hieman paremmin ennen tapaamista. Olenkin nyt puntaroinut, haluanko tavata ko. naista ollenkaan vai menenkö paikalle vaan uteliaisuuttani katsomaan mistä päin tuulee... Pakko tunnustaa, että pidän neitiä käytöksen perusteella hyvin kummallisena ihmisenä.

7

926

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weide

kannattaa neito tsekata, ei tuo yhteydenpito haluttomuus tuossa vaiheessa välttämättä tarkoita mitään!

• M C

Eipä siinä kai mitään menetä, vaikka paikalla käy ainakin pyörähtämässä, uusi kokemus muiden joukkoon. Sinänsä ymmärrän deittisi kannan, toisaalta en, mutta kukin tyylillään. :)

• muta kattele

Ehkä sulle selviää tapaamisessa tai sen jälkeen, miksi ei halunnut kommunikoida. Ehkä hänelle se on vaan periaate. Mutta en tykkäisi minäkään moisesta, koska eihä sanoissa mitään menetä, voittaa voi.

• miälest

tuollaiset absoluuttiset säännöt on kummallisia. Mutta jokainen tyylillään. Ehkä on ollut pettymyksiä tms. Yleinen periaatehan on, että jos asia kerra on jo sovittu niin sitä ei enää räplätä. Siinähän ei voi enää kuin hävitä - tulee hätäpäissään ja paniikissa purettua jo tehty sopimus joka olisi voinut olla hyväkin.

• katsastamassa

..jos se on helposti toteutettavissa. Siis jos asuisin samalla paikkakunnalla, eikä aiheuta liikaa järjestelyjä. Näin ei haittaisi, vaikka tulisi pettymyskin..
      Muuten en kyllä ymmärrä tuommoista. Itse ehdottomasti haluan ainakin muutaman viestin vaihtaa ennen tapaamista, mitä siinä menettää, saa vaan edes vähän kuvaa, mitä on tulossa :)

• kasa1973

toivon että olen väärässä mutta luulen että tyttöä ei tapaamispaikalla näy

• Kerran kokeillut

Olen kerran mennyt tapaamaan miestä, joka ei halunnut kirjoitella ennen treffejä. Hän melkein suuttui, kun kirjoitin jotain itsestäni, ja ihmettelin jo, pitääkö tapaaminen katsoa peruutetuksi, mutta sitä hän ei kuitenkaan tarkoittanut. Pari lyhyttä ylimalkaista viestiä sitten ehdittiin vaihtaa.

Hän oli tähän mennessä tapaamistani noin kymmenestä miehestä ainoa, josta heti tervehtiessämme tiesin, että en tulisi kiinnostumaan hänestä. Vaikutelma vain vahvistui tapaamisen aikana. Hän oli töissä paikassa, jossa työskentelee myös kirjoittamisen ammattilaisia, ja tuli mieleen, että hän oli ehkä saanut profiilinsa ja aloitusviestin laatimiseen apua kavereilta. Niiden tyyli oli hyvin erilainen kuin hänen tyylinsä ja tapansa ilmaista itseään livenä.

Tietysti on mahdollista, että naisellasi on huonoja kokemuksia pitkistä kirjeenvaihdoista, ja hän suhtautuu kirjoittamiseen varauksellisesti siitä syystä. Onhan mahdollista, että kirjoitussuhteen aikana luo toisesta kuvan, joka ei reaalimaailmassa tavatessa pidäkään paikkaansa, ja itsestään tulee helposti paljastaneeksi liikaakin

Yksi mahdollisuus on, että nainen on lukihäiriöinen, ja pelkää kirjoitusvirheiden vuoksi leimautuvansa tyhmäksi.

Mielestäni kannattaa joka tapauksessa mennä katsomaan, ainakin jos asutte lähekkäin: eihän se maksa kuin hetken aikaasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe