Olen sopinut deitin naisen kanssa, joka ei halua lainkaan olla kanssani yhteydessä ennen ko. deittiä: hänestä esmes kirjoittelemalla ennen tapaamista saa toisesta helposti väärän kuvan, ja siksi hän ei halua olla yhteyksissä ennen deittiä.
Minusta tämä on todella outoa, itse kun haluisin tutustua hieman paremmin ennen tapaamista. Olenkin nyt puntaroinut, haluanko tavata ko. naista ollenkaan vai menenkö paikalle vaan uteliaisuuttani katsomaan mistä päin tuulee... Pakko tunnustaa, että pidän neitiä käytöksen perusteella hyvin kummallisena ihmisenä.
Ei yhteydenpitoa ennen deittipäivää?
7
926
Vastaukset
- weide
kannattaa neito tsekata, ei tuo yhteydenpito haluttomuus tuossa vaiheessa välttämättä tarkoita mitään!
- M C
Eipä siinä kai mitään menetä, vaikka paikalla käy ainakin pyörähtämässä, uusi kokemus muiden joukkoon. Sinänsä ymmärrän deittisi kannan, toisaalta en, mutta kukin tyylillään. :)
- muta kattele
Ehkä sulle selviää tapaamisessa tai sen jälkeen, miksi ei halunnut kommunikoida. Ehkä hänelle se on vaan periaate. Mutta en tykkäisi minäkään moisesta, koska eihä sanoissa mitään menetä, voittaa voi.
- miälest
tuollaiset absoluuttiset säännöt on kummallisia. Mutta jokainen tyylillään. Ehkä on ollut pettymyksiä tms. Yleinen periaatehan on, että jos asia kerra on jo sovittu niin sitä ei enää räplätä. Siinähän ei voi enää kuin hävitä - tulee hätäpäissään ja paniikissa purettua jo tehty sopimus joka olisi voinut olla hyväkin.
- katsastamassa
..jos se on helposti toteutettavissa. Siis jos asuisin samalla paikkakunnalla, eikä aiheuta liikaa järjestelyjä. Näin ei haittaisi, vaikka tulisi pettymyskin..
Muuten en kyllä ymmärrä tuommoista. Itse ehdottomasti haluan ainakin muutaman viestin vaihtaa ennen tapaamista, mitä siinä menettää, saa vaan edes vähän kuvaa, mitä on tulossa :)- kasa1973
toivon että olen väärässä mutta luulen että tyttöä ei tapaamispaikalla näy
- Kerran kokeillut
Olen kerran mennyt tapaamaan miestä, joka ei halunnut kirjoitella ennen treffejä. Hän melkein suuttui, kun kirjoitin jotain itsestäni, ja ihmettelin jo, pitääkö tapaaminen katsoa peruutetuksi, mutta sitä hän ei kuitenkaan tarkoittanut. Pari lyhyttä ylimalkaista viestiä sitten ehdittiin vaihtaa.
Hän oli tähän mennessä tapaamistani noin kymmenestä miehestä ainoa, josta heti tervehtiessämme tiesin, että en tulisi kiinnostumaan hänestä. Vaikutelma vain vahvistui tapaamisen aikana. Hän oli töissä paikassa, jossa työskentelee myös kirjoittamisen ammattilaisia, ja tuli mieleen, että hän oli ehkä saanut profiilinsa ja aloitusviestin laatimiseen apua kavereilta. Niiden tyyli oli hyvin erilainen kuin hänen tyylinsä ja tapansa ilmaista itseään livenä.
Tietysti on mahdollista, että naisellasi on huonoja kokemuksia pitkistä kirjeenvaihdoista, ja hän suhtautuu kirjoittamiseen varauksellisesti siitä syystä. Onhan mahdollista, että kirjoitussuhteen aikana luo toisesta kuvan, joka ei reaalimaailmassa tavatessa pidäkään paikkaansa, ja itsestään tulee helposti paljastaneeksi liikaakin
Yksi mahdollisuus on, että nainen on lukihäiriöinen, ja pelkää kirjoitusvirheiden vuoksi leimautuvansa tyhmäksi.
Mielestäni kannattaa joka tapauksessa mennä katsomaan, ainakin jos asutte lähekkäin: eihän se maksa kuin hetken aikaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760