Miksi olen yksin?

nainen23

Olen nuori, nätti ja mielestäni fiksu nainen. Minulla on aika paljon ystäviä. Opiskelen, matkustelen ja harrastan mm. liikuntaa, käyn ulkona tuulettumassa.

Pisin seurustelusuhteeni on kestänyt viisi kuukautta. Muutamia parin kuukauden seurusteluja on ollut sen lisäksi.

Tuntuu, että useimmille tuttavilleni seurustelukumppanin löytäminen on helppoa. Minä en tiedä mistä etsiä. Olen ujo, en uskalla mennä lenkkipolulla juttelemaan tuntemattomille. Yöelämästä miehet tuntuvat hakevan vain seksiseuraa.

Jotkut tuttavapiirini miehet ovat minusta kiinnostuneita, mutta itse en tunne samoin.

Toisaalta nautin vapaudestani, mutta kaipaan miestä vierelleni.

Miten kumppanin löytäminen on joillekkin niin helppoa? Itse olen ollut rakastunut vain kerran. Onko minussa jotain vikaa? Olenko tunnekylmä tai nirso? Pelkäänkö sitoutumista kiinnostumalla vain miehistä, joita en voi saada?

Mistä niitä ajattelevia, ihania, sitoutumiskammottomia miehiä löytyy? Vaadinko liikaa, kun haluan jonkun, joka saa polveni veteliksi, rakastaa ja kunnioittaa minua? Mieluummin olen yksin kuin huonossa suhteessa.

54

3562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jan C.

"Mistä niitä ajattelevia, ihania, sitoutumiskammottomia miehiä löytyy?"

Vaikka juuri tästä.

"Vaadinko liikaa, kun haluan jonkun, joka saa polveni veteliksi, rakastaa ja kunnioittaa minua?"

Vaadit liikaa. Ainakin minun kohdallani luultavasti se että saisin "polvet veteläksi" on liikaa vaadittu - jos oletan oikein että haluat minun viettelevän sinut täydellisesti ja kertovani että rakastan ja kunnioitan sinua hyvin nopeasti niin että sinä leijut katonrajassa?

Ei. Siihen en halua ryhtyä. Rakkauteni ja kunnioitukseni on varattu naiselle joka haluaa jotain todellista. Voisin VALEHDELLA naisen polvet veteläksi mutta en ole tai halua olla valehtelija. Enkä voi kunnioittaa sellaista naista joka vaatii valheita tunteakseen jotain tai hyväksyy suhteen rakennusaineiksi moisen keveyden ja paskanpuhumisen. Toki voin todeta että olet kaunis ja ihana jos se totta on, mutta niiden perusteella en sinua rakasta tai kunnioita.

Jos tutustuisimme olisi tutustumisemme hidasta. Toivoisin että löydämme toisistamme hyviä piirteitä ja opimme siihen että tunnistamme toisemme luonteenpiirteet joita arvostetaan ja joita otetaan huomioon. Epävarmuudet käsitellään kunnolla, toienn kohdataan kokonaan. Ei ole mitään syytä miksi rinnallani polvesi olisivat hyytelöä - päin vastoin, toivon että rinnallani tuntisit itsesi vahvaksi ja varmaksi mutta samalla tietäisit että voit nojata minuun ja minä tuen sinua.

Tuollainen nainen ansaitsee kiintymykseni, kunniotiukseni ja rakkauteni. Tytönhupakot jotka elävät roskaromaaniromantiikkaa eivät kuulu pirtaani. Se ei tarkoita ettenkö olisi hyvinkin romanttinen persoona, mutta en vain perusta sitä huonolle pohjalle.

Jos taas se intohimo tulee olemuksestani ja siitä että miellytän sinua muuten miehenä ja se on se laittaa polvesi veteläksi vaikka täytätkin nuo kriteerit joita toiseen tutustumiselle asetan... no, sitten toki hyvä niin ja ihan toivottavaakin se on. Silloin tosin kyse on fyysisisstä ja henkisistä ominaisuuksista jotka sopii jos sopii. Niistä ei voi luvata mitään etukäteen.

"Mieluummin olen yksin kuin huonossa suhteessa."

Tiedätkö miten hyvä suhde rakennetaan?

• M C

Juuri näin. Hienoa, että näinkin ajattelevia vielä on. :)

• Semmosta juu

"Onko minussa jotain vikaa? Olenko tunnekylmä tai nirso? Pelkäänkö
      sitoutumista kiinnostumalla vain miehistä, joita en voi saada?"

Ehkä, ehkä et. Vaikea sanoa, kun en tunne sinua yhtään. Ehkä olet
      niin pinnallinen, että kuolaat vain niiden komeimpien miesten perään,
      jotka taas ovat kiinnostuneempia sinua upeammista naisista?

"Mieluummin olen yksin kuin huonossa suhteessa. "

Ihan totta, mutta se on jännä kuinka moni nainen määrittelee pelkän miehen
      ulkonäön perusteella, että voiko suhteesta tulla huono vai hyvä.
      Jos mies ei ole läähätettävän komea adonis, niin suhteesta ei voi millään
      tulla hyvää. Ja onhan se niin, että jos nainen pitää itseään mahdottoman
      kauniina, mukavana ja fiksuna, niin hän ansaitsee sen kaupungin komeimman
      kollin. Siitäkin huolimatta, että muiden silmissä hän on ihan tavallinen tallukka,
      eikä erotu muiden ihan nättien naisten seasta millään tavalla.

• nainen23

Kiitos asiallisista vastauksista.

Jossain määrin olen toki pinnallinen. Ulkonäön ja olemuksen täytyy miellyttää minua ainakin jollain tasolla, jotta kiinnostun miehestä. Eiköhän näin ole jokaisen kohdalla, joka etsii jotain muuta kuin platonista suhdetta.

Yleensä en kuitenkaan kiinnostu niistä komeimmista adoniksista, vaan ihastun ihmisiin joiden persoonassa on jotain mielenkiintoista särmää, jotka ajattelevat nenäänsä pidemmälle ja osaavat käyttäytyä. En varmatikkaan ole jokaisen unelmanainen, sen kyllä tiedän. Olen tullut torjutuksi riittävän monta kertaa.

Ymmärrän kyllä, etten voi odottaa kenenkään rakastuvan ja kunnioittavan minua silmän räpäyksessä, se vaatii aikaa. Mutta arvostan ihmisiä, jotka kunnioittavat muita, vaikkeivat niin hyvin vielä tuntisikaan. Ei ihmisten kohtelemiseen ihmisinä vaadita vielä suuria tunteita.

Tosiaan, kuinka hyvä suhde rakennetaan, sitä en ole vielä oppinut. Ehkä odotan tosiaan heti suuria tunteita ja tekoja ja muutun epävarmaksi jos ei niitä ilmaannu.

• perus-
        nainen23 kirjoitti:

Jossain määrin olen toki pinnallinen. Ulkonäön ja olemuksen täytyy miellyttää minua ainakin jollain tasolla, jotta kiinnostun miehestä. Eiköhän näin ole jokaisen kohdalla, joka etsii jotain muuta kuin platonista suhdetta.

Yleensä en kuitenkaan kiinnostu niistä komeimmista adoniksista, vaan ihastun ihmisiin joiden persoonassa on jotain mielenkiintoista särmää, jotka ajattelevat nenäänsä pidemmälle ja osaavat käyttäytyä. En varmatikkaan ole jokaisen unelmanainen, sen kyllä tiedän. Olen tullut torjutuksi riittävän monta kertaa.

Ymmärrän kyllä, etten voi odottaa kenenkään rakastuvan ja kunnioittavan minua silmän räpäyksessä, se vaatii aikaa. Mutta arvostan ihmisiä, jotka kunnioittavat muita, vaikkeivat niin hyvin vielä tuntisikaan. Ei ihmisten kohtelemiseen ihmisinä vaadita vielä suuria tunteita.

Tosiaan, kuinka hyvä suhde rakennetaan, sitä en ole vielä oppinut. Ehkä odotan tosiaan heti suuria tunteita ja tekoja ja muutun epävarmaksi jos ei niitä ilmaannu.

pikkunirsoltaprinsessalta kuulostat.

Ei hätää.

Joku kiva komee kundi tulee kyllä vie sinulta ne jalat alta nai sinulta pään avaruuteen ja jättää sinut kuin nallin kalliolle.

Siinä sitten mietit että mikä meni vikaan muttet koskaan voi tietystikään "tyytyä" yhtään "vähempään" kuin juuri tuohon.

Ihmiset yleensä saavat sitä mitä tilaavat.

• voi muuten
        nainen23 kirjoitti:

kysyä että missä ovat sitten sinun ne suuret tunteet ja teot puhumattakaan siitä että missä on se sinun särmäsi?

Toisaalta en kyllä taas ymmärrä mitä "särmällä" tarkoitat mutta voin kyllä suurin piirtein arvata.

• Ulkonäköä katsovat kaikki
        nainen23 kirjoitti:

ensimmäisenä, sekä miehet että naiset(miehet tietysti älähtävät joka kerta kun nainen tunnustaa katsovansa ensiksi miehessä ulkonäköä, he kun niin toivoisisvat itse vain saavansa valita ne kaunottaret ja haukkua kaikki rumat naiset maan rakoon)

Yksin on parempi kuin huonossa seurassa. Naisen ei ole enää pakko olla miehen kanssa jos ei niin halua.
        Turhaa sinäkään haikailet miesten perään. Elä elämääsi onnellisena ja hanki harrastuksia ja muita virikkeitä elämään. Kunnon mies tulee vastaan jos on tullakseen. Jos ei tule, niin olkoot. Olet sentään elänyt(ja voin olla varma että ne naiset joilla on pallo jalassa jonkun miehen kanssa (jonka ne on vaan ottaneet kun joku oli vain pakko olla joku mies kun muillakin kavereilla on) ovat sulle kateellisia vaikka hehkuttavat niitä sohvanyhjäilyään kaljamahaisen äijänsä kanssa ja vaipparumbaansa isoon ääneen.
        Hyvää jatkoa sulle! :)

• Mies1985

Mutta listasitkin itse jo kaikki vaihtoehdot ja syyt paitsi paskan mäihän.

• blaa blaa

"Yöelämästä miehet tuntuvat hakevan vain seksiseuraa."

Seli seli. Tuo on vain naisellinen tekosyy jolla pakenet vastuusta tehdä itse aloite ja mennä juttelemaan miehille. Seksin perässä olevat miehet tekee eniten aloitteita. Vähiten aloitteita tekevät miehet, jotka eivät ole seksin perässä. Tee siis se aloite ja lopeta lässyttäminen.

"Jotkut tuttavapiirini miehet ovat minusta kiinnostuneita, mutta itse en tunne samoin."

Klassinen tilanne naisilla: oman tasoinen mies ei kelpaa vaan katsellaan vain niitä oman tason yläpuolella olevia. Laske rimasi miehissä omalle tasollesi, niin johan alkaa tapahtua.

• ......

"Klassinen tilanne naisilla: oman tasoinen mies ei kelpaa vaan katsellaan vain niitä oman tason yläpuolella olevia. Laske rimasi miehissä omalle tasollesi, niin johan alkaa tapahtua."

En tiedä onko tästä asiasta tehty tutkimus, mutta luulisin, että juuri miehet arvioivat sen oman tasonsa ylemmäs mitä naiset. Siis miehet ne kuuseen kurkottavat ja naiset etsivät omaa tasoaan. Kysyntä ja tarjonta eivät siis koskaan kohtaa. Miehille ei riitä fiksu ja nätti vaan pitää olla joku HUIPPULUOKAN kaunotar.

• paremmin kuin mies

Yli 50-vuotiaat papparaiset juoksevat parikymppisten pimujen perässä jne. Menkää miehet itseenne, ei ne prinsessat taviksia halua!

• blaa blaa
        ...... kirjoitti:

"Klassinen tilanne naisilla: oman tasoinen mies ei kelpaa vaan katsellaan vain niitä oman tason yläpuolella olevia. Laske rimasi miehissä omalle tasollesi, niin johan alkaa tapahtua."

En tiedä onko tästä asiasta tehty tutkimus, mutta luulisin, että juuri miehet arvioivat sen oman tasonsa ylemmäs mitä naiset. Siis miehet ne kuuseen kurkottavat ja naiset etsivät omaa tasoaan. Kysyntä ja tarjonta eivät siis koskaan kohtaa. Miehille ei riitä fiksu ja nätti vaan pitää olla joku HUIPPULUOKAN kaunotar.

"En tiedä onko tästä asiasta tehty tutkimus, mutta luulisin, että juuri miehet arvioivat sen oman tasonsa ylemmäs mitä naiset."

Ei pidä paikkaansa. Miehet yleensä joko tietävät oman tasonsa tai aliarvioivat sen. Miehet kun eivät voi huijata naisia meikkaamalla itsensä komeaksi jolloin miehille on tyypillistä liioitella omaa tavallisuuttaan pitämällä itseään rumana. Tavisnaiset voivat meikata itsensä kauniiksi ja pitää siten itseään kauniimpana kuin oikeasti ovat. Ja monet miehet ovat niin idiootteja että ottavat meikattuna kauniin naisen ja sitten järkyttyvät kun tämä onkin oikeasti harmaavarpunen.

"Siis miehet ne kuuseen kurkottavat ja naiset etsivät omaa tasoaan."

Naisille on jo biologiansa puolesta tullut tehtäväksi saada mahdollisimman hyvälaatuinen mies. Valitettavasti naiset luulee tämän vuoksi itsestään liikoja. Kun vielä useat miehet hokee "kauniiksi naiseksi" jokaistan naista joka ei ole niin ruma etteikö häntä voisi kerran panna, naisille syntyy näitä harhaluuloja itsestään.

"Kysyntä ja tarjonta eivät siis koskaan kohtaa."

Kyllä ne kohtaisivat jos naiset hyväksyisivät/tiedostaisivat todellisen tasonsa eivätkä katselisi itseään tasokkaampia miehiä.

"Miehille ei riitä fiksu ja nätti vaan pitää olla joku HUIPPULUOKAN kaunotar."

Täyttä roskaa. Naisten propagandaa.

• blaa blaa
        paremmin kuin mies kirjoitti:

Yli 50-vuotiaat papparaiset juoksevat parikymppisten pimujen perässä jne. Menkää miehet itseenne, ei ne prinsessat taviksia halua!

Miehet yleensä joko tietävät tasonsa tai sitten enemmän tai vähemmän aliarvioivat sen. Naisille on tyypillistä ajatella itsestään olevansa kauniita vaikka ovatkin taviksia. Näillä palstoilla sen näkee hyvin: 95 prosenttia naisten viesteistä sisältää lauseen: "Olen tällainen ihan kaunis nainen ja..."

• -------
        blaa blaa kirjoitti:

"En tiedä onko tästä asiasta tehty tutkimus, mutta luulisin, että juuri miehet arvioivat sen oman tasonsa ylemmäs mitä naiset."

Ei pidä paikkaansa. Miehet yleensä joko tietävät oman tasonsa tai aliarvioivat sen. Miehet kun eivät voi huijata naisia meikkaamalla itsensä komeaksi jolloin miehille on tyypillistä liioitella omaa tavallisuuttaan pitämällä itseään rumana. Tavisnaiset voivat meikata itsensä kauniiksi ja pitää siten itseään kauniimpana kuin oikeasti ovat. Ja monet miehet ovat niin idiootteja että ottavat meikattuna kauniin naisen ja sitten järkyttyvät kun tämä onkin oikeasti harmaavarpunen.

"Siis miehet ne kuuseen kurkottavat ja naiset etsivät omaa tasoaan."

Naisille on jo biologiansa puolesta tullut tehtäväksi saada mahdollisimman hyvälaatuinen mies. Valitettavasti naiset luulee tämän vuoksi itsestään liikoja. Kun vielä useat miehet hokee "kauniiksi naiseksi" jokaistan naista joka ei ole niin ruma etteikö häntä voisi kerran panna, naisille syntyy näitä harhaluuloja itsestään.

"Kysyntä ja tarjonta eivät siis koskaan kohtaa."

Kyllä ne kohtaisivat jos naiset hyväksyisivät/tiedostaisivat todellisen tasonsa eivätkä katselisi itseään tasokkaampia miehiä.

"Miehille ei riitä fiksu ja nätti vaan pitää olla joku HUIPPULUOKAN kaunotar."

Täyttä roskaa. Naisten propagandaa.

kyllä tiedä mistään mitään..pitäisikö mun itsestään huolehtivana, koulutettuna, ihan nättinäkin ottaa joku juoponretku tai narkomaani tai jokun aivan hirveä läskiperse...? Juuh, taidan vaan luulla itsestäni liikoja;)Haista ny home.

• blaa blaa
        ------- kirjoitti:

kyllä tiedä mistään mitään..pitäisikö mun itsestään huolehtivana, koulutettuna, ihan nättinäkin ottaa joku juoponretku tai narkomaani tai jokun aivan hirveä läskiperse...? Juuh, taidan vaan luulla itsestäni liikoja;)Haista ny home.

"pitäisikö mun itsestään huolehtivana, koulutettuna, ihan nättinäkin ottaa joku juoponretku tai narkomaani tai jokun aivan hirveä läskiperse...? Juuh, taidan vaan luulla itsestäni liikoja;)Haista ny home."

Niinhän sunlaiset naiset luuleekin. Te luulette että kun olette perusnättejä, voitte vaatia itsellenne komeaa miestä joka muistuttaa jotain amerikkalaisen tv-sarjan tähteä.

• --------------
        blaa blaa kirjoitti:

"pitäisikö mun itsestään huolehtivana, koulutettuna, ihan nättinäkin ottaa joku juoponretku tai narkomaani tai jokun aivan hirveä läskiperse...? Juuh, taidan vaan luulla itsestäni liikoja;)Haista ny home."

Niinhän sunlaiset naiset luuleekin. Te luulette että kun olette perusnättejä, voitte vaatia itsellenne komeaa miestä joka muistuttaa jotain amerikkalaisen tv-sarjan tähteä.

no näytä mulle ne JÄRKYTTÄVÄN komeat miehet joilla on vain HUIPPUKAUNIITA tyttöystäviä. Sen mäkin haluaisin nähdä;)

Onko jollakin peruskomealla miehellä sitten oikeus vaatia jotain huippukaunista naista itselleen?

Sitäpaitsi, kauneus on katsojan silmissä, että silleen...

• blaa blaa
        -------------- kirjoitti:

no näytä mulle ne JÄRKYTTÄVÄN komeat miehet joilla on vain HUIPPUKAUNIITA tyttöystäviä. Sen mäkin haluaisin nähdä;)

Onko jollakin peruskomealla miehellä sitten oikeus vaatia jotain huippukaunista naista itselleen?

Sitäpaitsi, kauneus on katsojan silmissä, että silleen...

"no näytä mulle ne JÄRKYTTÄVÄN komeat miehet joilla on vain HUIPPUKAUNIITA tyttöystäviä. Sen mäkin haluaisin nähdä;)"

Useinhan näin ei olekaan koska miehet on niin pillun perässä juoksevia idiootteja että vaikka he olisivat komeitakin, heille kelpaa yleensä nainen kuin nainen kunhan se nainen ei ole ruma. Jos itse olisin komea mies, pitäisin tason naisten suhteen todella tarkkana. Mut kun olen vain komeahko, niin etsin vastaavaa tasoa naisista. :)

"Onko jollakin peruskomealla miehellä sitten oikeus vaatia jotain huippukaunista naista itselleen?"

Ei tietenkään, tosin peruskomeita miehiä on paljon enemmän kuin huippukauniita naisia mutta se nyt ei liity tähän asiaan.

• -------
        blaa blaa kirjoitti:

"no näytä mulle ne JÄRKYTTÄVÄN komeat miehet joilla on vain HUIPPUKAUNIITA tyttöystäviä. Sen mäkin haluaisin nähdä;)"

Useinhan näin ei olekaan koska miehet on niin pillun perässä juoksevia idiootteja että vaikka he olisivat komeitakin, heille kelpaa yleensä nainen kuin nainen kunhan se nainen ei ole ruma. Jos itse olisin komea mies, pitäisin tason naisten suhteen todella tarkkana. Mut kun olen vain komeahko, niin etsin vastaavaa tasoa naisista. :)

"Onko jollakin peruskomealla miehellä sitten oikeus vaatia jotain huippukaunista naista itselleen?"

Ei tietenkään, tosin peruskomeita miehiä on paljon enemmän kuin huippukauniita naisia mutta se nyt ei liity tähän asiaan.

pitäisikö tässä sitten naisena unohtaa kaikenmaailman tasot ja markkina-arvot ja alkaa arvioimaan miehiä ainoastaan sen vehkeen perusteella...huh kun miehet ON tyhmiä.

• voi tietty

mutta oscaria ei voiteta näyttelemättä

• .........

minulta. Ei voi mitään jos katkerat pojankoltiaiset sitten haukkuvat vaativaksi ja nirsoksi yms. Minusta olisi kiva jos naisen ei tarvitsisi nykyään tehdä kaikkea ja mies osaisi edelleen olla mies ja tehdä niitä aloitteita vaikka tulisikin sitten takaiskuja.

Miksi miehillä on oikeus ihailla kauniita naisia mutta kauniilla naisille ei ole oikeutta ihailla komeita miehiä vai? Halut ne on hiirelläkin, ei sille asialle mitään mahda.

• fegrgtrgtrg

...naisesta, joka kannattaa tasa-arvoa vain asioissa, joista on hänelle etua. Miten reagoisit mieheen, joka sanoisi että 'olisi kiva jos naisetkin vielä osaisivat olla naisia ja tekisivät kuten minä käsken kyseenalaistamatta ja laittamatta vastaan'?

Kyllä mieskin saa olla ujo siinä missä nainenkin. Ja kaikilla on 'oikeus' ihailla hyvännäköisiä ihmisiä ja ulkonäköihanteita saa olla, mutta ihanteiden asettaminen kriteereiksi on pinnallista niin naisilta kuin miehiltäkin.

• .......
        fegrgtrgtrg kirjoitti:

...naisesta, joka kannattaa tasa-arvoa vain asioissa, joista on hänelle etua. Miten reagoisit mieheen, joka sanoisi että 'olisi kiva jos naisetkin vielä osaisivat olla naisia ja tekisivät kuten minä käsken kyseenalaistamatta ja laittamatta vastaan'?

Kyllä mieskin saa olla ujo siinä missä nainenkin. Ja kaikilla on 'oikeus' ihailla hyvännäköisiä ihmisiä ja ulkonäköihanteita saa olla, mutta ihanteiden asettaminen kriteereiksi on pinnallista niin naisilta kuin miehiltäkin.

asiasta kyllä saa ikuisuusaiheen jos haluaa. Eli kumman "kuuluu" tehdä aloite. Entä jos molemmat ovat ujoja, kummalle se aloitteen tekeminen sitten sysätään? Ei tässä kuitenkaan ole mieleestäni kyse tasa-arvosta. Ei rakkausasioissa kuulu miettiä, että "jos tuo nyt ei tee aloitetta niin en huoli sitä". Sen on sitten tehtävä se aloite jolle se on luonnollisempaa ja helpompaa. Jonkun täytyy aina olla se ensimmäinen.

• "Minusta olisi kiva jos naisen ei tarvitsisi nykyään tehdä kaikkea ja mies osaisi edelleen olla mies ja tehdä niitä aloitteita vaikka tulisikin sitten takaiskuja. "

Mistäköhän tääki on taas repästy. :)
        Voin omakohtaisestia sanoa, että mua ei ole ikinä kukaan nainen lähestynyt (johtuu varmaan naamastani) vaan itse olen aina jokaiseen naiseen mennyt tutustumaan. Toisaalta näiden monien takaiskujen takia sitä ei jaksa jokaisen pikkurinsessan, niin kuin teidän, takia vaivaitua. Parempi antaa vaan sen pelimiehen opettaa teit tyttelöisii ensin muutamat kerrat. :)

Ja varmasti jos sulla on toimivat silmät ja hyvin rullaavat aivot niin olet myös nähnyt tuolla ulkomaailmassa, että kummat niitä iskemisiä käy tekemässä. Ei kannata aina ajatella "minä koitin nyt äsken iskeä miehen = miehet eivät iske enää ollenkaan"- ajattelutavalla.
        Realismia kehiin niin ehkä voisit jopa löytää sen mukavan miehen jos sellaista edes haluat. :)

Ja eikös niin miehillä kuin naisilla ole oikeus ihailla niitä komeita/kauniita ihmisiä? Mun puolesta te ihmiset voitte vaikka koko elämänne ihailla jotain hollywoodin tähtee, mutta silloin ei kannata tulla itkemään "yhyy miks mul ei oo koskaan miestä ;_____;".
        Elämä on valintoja täynnä joten tehkää oma valintanne, mutta kestäkää ne valinnat sitten.

• ......
        beefcake kirjoitti:

"Minusta olisi kiva jos naisen ei tarvitsisi nykyään tehdä kaikkea ja mies osaisi edelleen olla mies ja tehdä niitä aloitteita vaikka tulisikin sitten takaiskuja. "

Mistäköhän tääki on taas repästy. :)
        Voin omakohtaisestia sanoa, että mua ei ole ikinä kukaan nainen lähestynyt (johtuu varmaan naamastani) vaan itse olen aina jokaiseen naiseen mennyt tutustumaan. Toisaalta näiden monien takaiskujen takia sitä ei jaksa jokaisen pikkurinsessan, niin kuin teidän, takia vaivaitua. Parempi antaa vaan sen pelimiehen opettaa teit tyttelöisii ensin muutamat kerrat. :)

Ja varmasti jos sulla on toimivat silmät ja hyvin rullaavat aivot niin olet myös nähnyt tuolla ulkomaailmassa, että kummat niitä iskemisiä käy tekemässä. Ei kannata aina ajatella "minä koitin nyt äsken iskeä miehen = miehet eivät iske enää ollenkaan"- ajattelutavalla.
        Realismia kehiin niin ehkä voisit jopa löytää sen mukavan miehen jos sellaista edes haluat. :)

Ja eikös niin miehillä kuin naisilla ole oikeus ihailla niitä komeita/kauniita ihmisiä? Mun puolesta te ihmiset voitte vaikka koko elämänne ihailla jotain hollywoodin tähtee, mutta silloin ei kannata tulla itkemään "yhyy miks mul ei oo koskaan miestä ;_____;".
        Elämä on valintoja täynnä joten tehkää oma valintanne, mutta kestäkää ne valinnat sitten.

jotkut naiset ovat sun mielestä pikkuprinsessoja niin on syytäkin pysyä niistä kaukana, eikö vain? Ei sellaisia naisia ole pakko ottaa, katsos...

• ...... kirjoitti:

jotkut naiset ovat sun mielestä pikkuprinsessoja niin on syytäkin pysyä niistä kaukana, eikö vain? Ei sellaisia naisia ole pakko ottaa, katsos...

Laitankin sen nuoruuden ja tyhmyyden piikkiin kun silloin tuli lähestyttyä kyseisiä naisia. :)
        Noh nyt ollaan vanhempia ja ehkä vähän fiksumpia asioden suhteen niin tietää millaisia ihmisiä vältellä. :)

• blaa blaa
        ....... kirjoitti:

asiasta kyllä saa ikuisuusaiheen jos haluaa. Eli kumman "kuuluu" tehdä aloite. Entä jos molemmat ovat ujoja, kummalle se aloitteen tekeminen sitten sysätään? Ei tässä kuitenkaan ole mieleestäni kyse tasa-arvosta. Ei rakkausasioissa kuulu miettiä, että "jos tuo nyt ei tee aloitetta niin en huoli sitä". Sen on sitten tehtävä se aloite jolle se on luonnollisempaa ja helpompaa. Jonkun täytyy aina olla se ensimmäinen.

"Entä jos molemmat ovat ujoja, kummalle se aloitteen tekeminen sitten sysätään? Ei tässä kuitenkaan ole mieleestäni kyse tasa-arvosta. Ei rakkausasioissa kuulu miettiä, että "jos tuo nyt ei tee aloitetta niin en huoli sitä". Sen on sitten tehtävä se aloite jolle se on luonnollisempaa ja helpompaa. Jonkun täytyy aina olla se ensimmäinen."

Miksi kiertelet koko ajan? Täysin selvää, että lähes kaikissa tapauksissa aloitteen tekijä on mies oli sitten toinen ujo tai molemmat ujoja tai ihan vittu miten vaan.

• blaa blaa
        ....... kirjoitti:

Lässytät kaunista filosofista korulausetta: "Mitäs sitten kun molemmat on ujoja? Kyllä siinä jomman kumman täytyy tehdä se aloite, miehen tai naisen"..

Kun kaikille on päivänselvää että niissäkin tapauksissa joissa molemmat on ujoja, nainen 95 prosentissa tapauksista jättää aloitteen tekemättä. Sillä ei siis ole mitään merkitystä onko nainen itse ujo vai ei tai onko mies ujo vai ei vai onko molemmat ujoja, koska nainen jättää aloitteen lähes aina tekemättä ihan vain sen takia, "Kun se on niinqu miehen tehtävä tehdä aloite ja sitäpaitsi en mä kestäis niitä pakkei ku se olis niin gamalaa!!!!"

• ............
        blaa blaa kirjoitti:

Lässytät kaunista filosofista korulausetta: "Mitäs sitten kun molemmat on ujoja? Kyllä siinä jomman kumman täytyy tehdä se aloite, miehen tai naisen"..

Kun kaikille on päivänselvää että niissäkin tapauksissa joissa molemmat on ujoja, nainen 95 prosentissa tapauksista jättää aloitteen tekemättä. Sillä ei siis ole mitään merkitystä onko nainen itse ujo vai ei tai onko mies ujo vai ei vai onko molemmat ujoja, koska nainen jättää aloitteen lähes aina tekemättä ihan vain sen takia, "Kun se on niinqu miehen tehtävä tehdä aloite ja sitäpaitsi en mä kestäis niitä pakkei ku se olis niin gamalaa!!!!"

mulle lässytät. Minä en edusta kuin yhtä kaikista maailman naisista. Ja edustan vain ja ainoastaan itseäni. Älä turhaan katkeroidu koska sillä tavalla ET AINAKAAN tule saamaan ainoatakaan naista. Et silleen.

• blaa blaa
        ............ kirjoitti:

mulle lässytät. Minä en edusta kuin yhtä kaikista maailman naisista. Ja edustan vain ja ainoastaan itseäni. Älä turhaan katkeroidu koska sillä tavalla ET AINAKAAN tule saamaan ainoatakaan naista. Et silleen.

Se en ole nyt minä joka lässyttää, vaan sinä. :)

• ........
        blaa blaa kirjoitti:

Se en ole nyt minä joka lässyttää, vaan sinä. :)

ihan oikeasti taidat luulla olevasi kovinkin fiksu...!!!

• ghbcgfhjghj

...mutta luullakseni ihan hyvällä tavalla.

Syy sinkkuuteesi on varmaankin juuri siinä, että haluat miehen johon olet ihastunut. Moni löytää helposti seuraa siten, että tutustuu niihin baarin seksinvonkaajiin, tai sitten niin että tarttuu jokaiseen tilasuuteen ihan kokeilumielessä. Eli joku muu saattaisi esim. antaa mahdollisuuden niille miehille, jotka ovat kiinnostuneet sinusta mutta joista sinä et ole kiinnostunut.

Tälläinen 'nirsous' on mielestäni ihan ok, koska suhde on väkinäinen jos toiseen yrittää ihastua väkisin. Itsekin haluan kokea sen ihanan tunteen siitä, että saa jonkun johon on oikeasti ihastunut.

Tämän jälkeen on kuitenkin pakko painottaa että myös omiin ihastumisentunteisiinsa voi vaikuttaa. Ei tarvitse pakottaa itseään ihastumaan johonkuhun tiettyyn, mutta jo se että kulkee silmät auki ja katselee ympärilleen kiinnittäen huomiota myös niihin huomaamattomampiin miehiin, voi auttaa tosi paljon.

Jollakin oli hyvä pointti siitä, että baarissa seksinvonkaajat ovat juuri niitä jotka tulevat juttelemaan sinulle. Siellä on varmaan sellaisiakin miehiä, jotka ovat tulleet pienen kaveriporukan kanssa ihan vaan hengailemaan eivätkä iskemään naisia, ja näihin jos viitsisit ottaa jotain kontaktia niin se voisi auttaa paljon. Tosin ymmärrän kyllä että tämä voi olla ujolle aika hankalaa.

Yksi oikeasti hyvä paikka löytää kunnollisia, kivoja miehiä on netti. Ei seuranhakupalstat (tai voithan niitäkin kokeilla, jos olet nätti saisit varmasti paljonkin vastauksia), mutta lähinnä suosittelen erilaisia foorumeita ja erityisesti irkkaamista, johon todella moni ihana nuorimies käyttää ison osan ajastaan :D

• "mutta lähinnä suosittelen erilaisia foorumeita ja erityisesti irkkaamista, johon todella moni ihana nuorimies käyttää ison osan ajastaan :D "

Piti tähän kommentoida kun kerrankin osu aika lähelle omia kokemuksia. :) Itsehän sain todistaa aika läheltä kun yksi nainen liittyi meidän "seurueeseen" näissä nettipaikoissa ja eipä tainnut mennä kuin pari kk niin oli tutustunut yhteen mieheen siellä ja lopulta muuttivat yhteiseen asuntoon. :)
        Ja ei, kaveri ei ole minkään nörtin näköinen tai muuta, eikä se nainenkaan vaan ihan normaalin näköisiä molemmat.
        Toisaalta nyt kun muistelin lisää niin on toinenkin tapaus, mutta siinä vasta ollaan seurustelu asteella.
        Mutta silti ei se niin huono vaihtoehto taida tuo irc olla. :)

• oli varmaan

irc-galleriasta?

• nainen23
        beefcake kirjoitti:

"mutta lähinnä suosittelen erilaisia foorumeita ja erityisesti irkkaamista, johon todella moni ihana nuorimies käyttää ison osan ajastaan :D "

Piti tähän kommentoida kun kerrankin osu aika lähelle omia kokemuksia. :) Itsehän sain todistaa aika läheltä kun yksi nainen liittyi meidän "seurueeseen" näissä nettipaikoissa ja eipä tainnut mennä kuin pari kk niin oli tutustunut yhteen mieheen siellä ja lopulta muuttivat yhteiseen asuntoon. :)
        Ja ei, kaveri ei ole minkään nörtin näköinen tai muuta, eikä se nainenkaan vaan ihan normaalin näköisiä molemmat.
        Toisaalta nyt kun muistelin lisää niin on toinenkin tapaus, mutta siinä vasta ollaan seurustelu asteella.
        Mutta silti ei se niin huono vaihtoehto taida tuo irc olla. :)

Mielestäni ei ole reilua toista kohtaan alkaa kehittämään suhdetta, ellei ole toiseen oikeasti ihastunut. Kokemuksesta tiedän, ettei sellainen suhde kauaa kestä, satuttaa vain molempia osapuolia.

Sanokaa vain nirppanokkaprinsessaksi, mieluummin olen todella yksin kuin miehen kanssa, jolla on tuommoinen asenne. Nykyään kun ei ole pakko mennä naimisiin valitsen mieluummin kumppanin, jonka kansssa oikeasti haluan olla, kuin jonkun ihan vaan siksi, että olisi joku.

Kiva, että ymmärrystäkin löytyy.

• nainen23 kirjoitti:

Mielestäni ei ole reilua toista kohtaan alkaa kehittämään suhdetta, ellei ole toiseen oikeasti ihastunut. Kokemuksesta tiedän, ettei sellainen suhde kauaa kestä, satuttaa vain molempia osapuolia.

Sanokaa vain nirppanokkaprinsessaksi, mieluummin olen todella yksin kuin miehen kanssa, jolla on tuommoinen asenne. Nykyään kun ei ole pakko mennä naimisiin valitsen mieluummin kumppanin, jonka kansssa oikeasti haluan olla, kuin jonkun ihan vaan siksi, että olisi joku.

Kiva, että ymmärrystäkin löytyy.

Voi tapahtua muullakin tavalla kuin sillä että näet hyvä kroppasen kaverin tai sen tiliotteen. Ihastumista voi tapahtua myös sillä, että juttelet toisen kanssa ja huomaat kuinka paljon teillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja ajattelette samalla tavalla asioista.

Enkä sanonut sua yhtään miksikään tuossa edellisessä postissani. Joten en ole varma mikä asenne mulla nytten on, mutta kai se jokin sitten on. :)

Ja totta, ei ole tarvis valita ketä vain. Voi myös olla yksin eikä siinäkään ikinä ole mitään pahaa. Eläähän ihmisiä koko ajan yksin ja osa heistä on jopa tyytyväisiä omaan elämäänsä.

Sen verran kuitenkin haluan sanoa, että kannattaa tosiaan miettiä haluatko olla sellaisen kaverin kanssa joka ulkoisilla ominaisuuksillaan sytyttää sut vai sisäisillä. En sano että kumpikaan on väärä tai oikea, mutta sanon vain että sitä kannattaa vähän syvällisemmin itsekseen pohtia mitä itse oikeasti haluaa.

• jhugkljhljkhjkh
        oli varmaan kirjoitti:

irc-galleriasta?

Tiedän kyllä mitä eroa on ircillä ja irc-gallerialla. Ne hyvät jätkät viettävät aikaa nimenomaan ensinmainitun parissa. Irc-galleriasta sen sijaan ei löydä kuin pissiksiä ja kovaa esittäviä 15-v poikia.

• nainen23
        beefcake kirjoitti:

Voi tapahtua muullakin tavalla kuin sillä että näet hyvä kroppasen kaverin tai sen tiliotteen. Ihastumista voi tapahtua myös sillä, että juttelet toisen kanssa ja huomaat kuinka paljon teillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja ajattelette samalla tavalla asioista.

Enkä sanonut sua yhtään miksikään tuossa edellisessä postissani. Joten en ole varma mikä asenne mulla nytten on, mutta kai se jokin sitten on. :)

Ja totta, ei ole tarvis valita ketä vain. Voi myös olla yksin eikä siinäkään ikinä ole mitään pahaa. Eläähän ihmisiä koko ajan yksin ja osa heistä on jopa tyytyväisiä omaan elämäänsä.

Sen verran kuitenkin haluan sanoa, että kannattaa tosiaan miettiä haluatko olla sellaisen kaverin kanssa joka ulkoisilla ominaisuuksillaan sytyttää sut vai sisäisillä. En sano että kumpikaan on väärä tai oikea, mutta sanon vain että sitä kannattaa vähän syvällisemmin itsekseen pohtia mitä itse oikeasti haluaa.

Juu no tuolla kommentilla en vastannut vain sinun viestiisi, vaan kaikkiin edellisiin myös. En siis tarkoittanut, että juuri sinulla olisi asenneongelma.

Toki olen jutellut kaikenlaisten miesten kassa. Jutteluseuraani en valikoi ulkonäön perusteella.
        En ole missään vaiheessa väittänyt, että vain ulkonäöllä on väliä, enemmän merkitsee juurikin se persoona.

Mahdollisen seurustelukumppanini olemuksen täytyy kuitenkin miellyttää minua, ja olemukseen vaikuttaa suurelta osin myös luonne. Lipevät ja liian itsetietoiset miehet ovat mielestäni enemmän luotaantyöntäviä kuin kiinnostavia.

Niin eihän minulla mikään kiire toisaalta olekkaan. Viihdyn hyvin yksin, tykkään pitää kanavan auki mikäli joku ihana mies osuu kohdalle. Elämässä on niin paljon muutakin kuin parisuhde :)

• tapaus.

"Jotkut tuttavapiirini miehet ovat minusta kiinnostuneita, mutta itse en tunne samoin. "

Tyypillinen tyhmä ämmä, jolle oman tasoiset miehet eivät kelpaa, vaan pitäisi saada YTM:ää

• vastauksia miehiltä

Kyllä yksin on todellakin parempi kuin huonon miehen kanssa!

• mies___85

Vaikea sanoa mistä moinen johtuu, mutta luulen, että itse kärsin myöskin juuri tuosta ujoudesta jonkin verran, minkä takia itselleni on suhteen luominen ollut aina vaikeata. Itseasiassa tarvitsen aina jonkin aikaan tutustua ihmiseen, ennenkuin uskallan edes ehdottaa mitään.

Itselleni kävi tässä taannoin niin, että olin kaveriporukalla viettämässä iltaa ja olin luonnollisesti ainoa sinkku porukassa. Sitten kaverit ilmeisesti yhteis pelissä varmasti hyvää tarkoittaen, mutta ei aivan loppuun asti miettineenä päättivät järkätä minulle naisen. No eihän siitä sitten mitään tullut kun yhtä'äkkiä viereen tuotiin täysin vieras ihminen ja lyötiin hirveä ryhmäpaine päälle, että nyt pitäisi sitten ruveta pokamaan ja kaikki ympärillä katsomassa. No yritä nyt tuossa sitten luontevasti tehdä tuttavuutta täysin vieraan ihmisen kanssa. Ilta päättyikin sitten siihen kun itselläni meni hermot moiseen tilanteeseen ja painuin himaan armottomassa vitutuksessa ja krapulassa. Toivon vain, että tämä kyseineinen nainen ei ollut tietoinen kyseisestä tilanteesta.

Tässä nyt vain hyvä esimerkki heille jotka suunnittelavat omalle kaverillensa vastaa, hyvää varmasti tarkoittaen, mutta kannattaa miettiä miten sen tekee. Tyrkyttäen ja rymäpaine luoden, vaiko kenties jotenkin luonnollisemmalla tavalla. Noh voi olla, että tätä ei moni varmaan ymmärrä ja toki tätä on vaikea kirjoittamalla selvittää, mutta sainpahan vähän oloani helpoitettua.

• varattu mies 234456

"Mistä niitä ajattelevia, ihania, sitoutumiskammottomia miehiä löytyy?"

Ei miehet ole sen enempää sitoutumiskammoisia kuin sinäkään. Sulla vain ei ole tarjota mitään niille, joihin ihastut, sillä heillä on varaa valita.

Parisuhdetta ajatellen olet tällä hetkellä parhaimmillasi. Olet sopivan nuori, jotain jo kokenut. Tästä eteenpäin tilanteesi parisuhdemarkkinoille vain heikkenee.

"Olenko tunnekylmä tai nirso?"

Olet nirso.

"Vaadinko liikaa, kun haluan jonkun, joka saa polveni veteliksi, rakastaa ja kunnioittaa minua?"

Mitä tarkoitat polvien veteliksi saamisella? Kyllä fakta on, että ensimmäisellä tapaamisella ei yleensä tapahdu kummoisempaa räiskettä, voi vain todeta että tuosta ihmisestä saattaisin kiinnostua, olipa se kuinka ihana nainen tai komea mies tahansa.

• ------

mikä painajainen tämä mies. Kumma juttu kun osa varatuista miehistä on juuri tuollaisia. Ei se sun eukkos ole yhtään sen parempi kuin muutkaan. Taitaa olla normaalia tyhmempi kun on kaltaisesi äijän huolinut. Me tasokkaat naiset kun emme huoli mitä tahansa idiootteja. Ps. nainen vain paranee vanhetessaan:)

• HAAAHAAAAAHAHAHAAAAHHAA
        ------ kirjoitti:

mikä painajainen tämä mies. Kumma juttu kun osa varatuista miehistä on juuri tuollaisia. Ei se sun eukkos ole yhtään sen parempi kuin muutkaan. Taitaa olla normaalia tyhmempi kun on kaltaisesi äijän huolinut. Me tasokkaat naiset kun emme huoli mitä tahansa idiootteja. Ps. nainen vain paranee vanhetessaan:)

"nainen vain paranee vanhetessaan :)"

Kiitos nauruista! Naisen markkina-arvo alkaa laskea 25 v jälkeen ja romahtaa dramaattisesti kun mittarissa on 30 v.

• Ihan kuin ihmistä/naista
        HAAAHAAAAAHAHAHAAAAHHAA kirjoitti:

Kiitos nauruista! Naisen markkina-arvo alkaa laskea 25 v jälkeen ja romahtaa dramaattisesti kun mittarissa on 30 v.

voisi arvottaa esim.iän mukaan. Nämä täällä eivät ymmärrä rakkaudesta ja oikeista tunteista mitään. Rakastuneena ei iällä ole enää mitään merkitystä. Minulla on 9 vuotta nuorempi mies. Ystävättärelläni on 11 vuotta vanhempi mies. Molemmat parit onnellisia. Katkerat, kateelliset ihmiset panettelevat ja arvostelevat onnellisia, ihan sama :)

• ------
        HAAAHAAAAAHAHAHAAAAHHAA kirjoitti:

taitaa olla jotain 15-vee...joko poitsuus on menetetty?

• Vanheneminen näkyy
        Ihan kuin ihmistä/naista kirjoitti:

voisi arvottaa esim.iän mukaan. Nämä täällä eivät ymmärrä rakkaudesta ja oikeista tunteista mitään. Rakastuneena ei iällä ole enää mitään merkitystä. Minulla on 9 vuotta nuorempi mies. Ystävättärelläni on 11 vuotta vanhempi mies. Molemmat parit onnellisia. Katkerat, kateelliset ihmiset panettelevat ja arvostelevat onnellisia, ihan sama :)

No kyllä se on ihan karu fakta, että nuori nainen on yleensä paremman näköinen kuin
        sama nainen vanhempana. On tietysti niitäkin naisia, jotka "puhkeavat kukkaan"
        vasta vanhemmalla iällä, mutta pääasiassa nuori on kauniinpi.

Nuorilla on yleensä kiinteämpi ja hoikempi kroppa, sileämpi iho ja ovat
        muutenkin nätinpiä. Siis parikymppinen kerää yleensä enemmän miesten katseita
        kuin nelikymppinen. Sekä nuorten, että vanhempien miesten katseita.

Se onkin sitten ihan eri asia, kuinka kiehtova nainen on henkisiltä ominaisuuksiltaan.
        Siinä asiassa vanhempi, enemmän elämänkokemusta omaava vie yleensä voiton,
        jos ei ole elämäänsä kyllästynyt ja katkeroitunut.

• niin...

"Pelkäänkö sitoutumista kiinnostumalla vain miehistä, joita en voi saada?"

Et, vaan teet sen takia, koska et todellisuudessa halua vielä suhteeseen ja sitoutua. Sallit ihastumisen vain sellaiseen jonka kanssa et joudu testaamaan sitä halutko todella olla suhteessa ja sitoutua.

• Yks sinkkumies

"Toisaalta nautin vapaudestani, mutta kaipaan miestä vierelleni."

Sinun pitäisi varmaan päättää, että kumpaa sinä haluat. Kakkua kun ei voi syödä ja säästää yhtä aikaa. Minä olen valintani tehnyt. Nautin vapaudesta.

• .......

"Jotkut tuttavapiirini miehet ovat minusta kiinnostuneita,"

Eli vientiä löytyisi vaikka miten paljon, ja silti vain pitää loputtomasti ruikuttaa karmeata yksinäisyyttä.

Tuo on hyvin tyypillinen asennevamma. Kannattaisi laskea rimaa ja nauttia siitä mitä elämä tarjoaa, netissä ruikutuksen sijasta.

• blaa blaa

"Eli vientiä löytyisi vaikka miten paljon, ja silti vain pitää loputtomasti ruikuttaa karmeata yksinäisyyttä."

Ei nyt tietenkään voida olettaa että aloittajan pitäisi valita miehensä näistä kaveripiiristä löytyvistä, mutta pointtihan on se, että jos hänen kaveripiiristäänkin löytyy useampi mies jotka olisivat kiinnostuneita todennäköisesti on paljon vieraitakin miehiä jotka olisivat kiinnostuneita. Taitaa vaan olla niin, että tässä on meillä jälleen yksi esimerkki naisesta joka luulee itsestään liikoja, ts. tavisnainen joka meikkien, push uppien ja muiden huijauskeinojen avulla kuvittelee olevansa seuraava Miss Suomi.

"Tuo on hyvin tyypillinen asennevamma. Kannattaisi laskea rimaa ja nauttia siitä mitä elämä tarjoaa, netissä ruikutuksen sijasta."

Pieni korjaus: tuo on hyvin tyypillinen asennevamma nimenomaan naisilla.

• miekkonenxx

Vaadit aika paljon, jos polvet pitää mennä veteläksi ja sitä rataa. Itse olen yli 3-kymppinen mies, ja kovat tunteet on olleet ehkä kahta naista kohtaan. Muuten pienempiä ihastumisia toki. Eli ne kovimpia tunteita aiheuttavat löytyvät harvoin, ja siinä väliaikanakin pitäisi läheisyyttä (ja seksiä) löytyä vastakkaiselta sukupuolelta. Ihmettelen mahtaako ne kumppanin löytäneetkään aina olla niin euforian vallassa? Jos se niin helposti on löytynyt. Eli olet nirso ja odotat elämältä liikaa.

• nainen34

Ihan kun olisi lukenut omaa kirjoittamaa tekstiä. Oikean miehen löytäminen on vaikeaa ja kun on tarpeeksi monta kertaa saannut "turpaansa" niin ei enää edes uskalla lähestyä ketään.. No kyllä mä uskallan mutta kokoajan takaraivossa on ajatus että tässä miehessä on pakko olla jotain vikaa ja sitten sitä vikaa rupeaa etsimään. Ja minusta varmaan niitä vikoja löytyy ihan roimasti myönnetään. Eli et ole nirso!! Mutta hei nainen älä lannistu!! Et ole ainut jolla tilanne sama. Tsemppiä!! :)

• sibbuuuu

Niin tuntu kyllä ihan täysin siltä, ku ois lukenu omaa tekstiä. Mut mulla vaan on silleen, et vaikka kyllä vaadinki mieheltä paljon niin ei se todellakaan oo ulkonäöstä vaan kiinni, vaikka se vaikuttaaki.

Okei...myönnetään et jossain määrin miehen täytyy olla mun mielestä hyvännäkönen, mut se ei tarkota mitään kansikuvapoikaa, ehei. Vaan sen täytyy olla sen näkönen et se iskee heti muhun (muiden mielestä se ei ehkä ois minkään näkönen...). Eli mitä siihen tasoon tulee...niin oon kyllä omalla tasollani, sillä sitten ku se joku jossa on sitä jotain tulee kohalle niin se on mun mielestä maailman komein mies oli se muiden mielestä supermalli tai joku hirvitys. Joku saattaa ajatella et onpa toi paljon alle tasoisensa miehen kanssa tai yllätys yllätys löytänyt yli oman tasonsa.
        Toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkotan...ei menetetä toivoa. Kyllä se kumppani joskus tulee kohalle...:)

• toveri..

Aika samoilla linjoilla ollaan..
      Miks sulla on menny ne aikasemmat suhteet sitte poikki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe