Elämässäni on mies, johon olen ihastunut ja joka kai myös on kiinnostunut. Olen sanonut, etten pysty seurustelemaan hänen kanssaan, että se vain on liian pelottavaa ja liian suuri riski, enkä osaa olla kenenkään tyttöystävä(sekä pari syytä, joista en ole kertonut, enkä kerro). Mutta hän ei luovuta, vaan jankuttaa samasta asiasta uudelleen ja uudelleen. Miksei hän ymmärrä?
Miksi mies ei ymmärrä?
24
462
Vastaukset
Jos vielä jatkaa, niin ehkä se kannattaa pitää.
- bad material
Monta kertaa! Mutta en voi koskaan seurustella, se on mahdotonta!
bad material kirjoitti:
Että sinulla on kertomattomia juttuja. Kerro ne hänelle ja katso miten käy.
- taas se sama
bad material kirjoitti:
...sä olit se miesvihaaja, ja sen takia se homma ei voi onnistua?
- bad material
buddy-love kirjoitti:
Että sinulla on kertomattomia juttuja. Kerro ne hänelle ja katso miten käy.
En voi kertoa niitä, se olisi niin noloa... se tosin varmaan auttaisi, mutta en voi.
- bad material
taas se sama kirjoitti:
...sä olit se miesvihaaja, ja sen takia se homma ei voi onnistua?
Eikun vika on minussa.
bad material kirjoitti:
En voi kertoa niitä, se olisi niin noloa... se tosin varmaan auttaisi, mutta en voi.
Parhaan kaverin kanssa, niin se todistaa sinulle että voit kertoa.
Tai kerro täällä. Ei sinua tunnisteta.- bad material
buddy-love kirjoitti:
Parhaan kaverin kanssa, niin se todistaa sinulle että voit kertoa.
Tai kerro täällä. Ei sinua tunnisteta.kaveri tietääkin, mut miehelle en voi kertoa. Ne liittyy ulkonäköön ja seksiin, enkä ala sellaisista asioista kertomaan miehelle. Vaix ne kyllä takaisi, ettei hän enää olisi kiinnostunut, mut kun haluisin olla edes kaveri.
bad material kirjoitti:
kaveri tietääkin, mut miehelle en voi kertoa. Ne liittyy ulkonäköön ja seksiin, enkä ala sellaisista asioista kertomaan miehelle. Vaix ne kyllä takaisi, ettei hän enää olisi kiinnostunut, mut kun haluisin olla edes kaveri.
Eivät ne kuitenkaan ole oikeasti mitään kummia juttuja. Mistä tiedät mitä se ei itse kehtaa kertoa (varmaan silläkin on jotain).
- bad material
buddy-love kirjoitti:
Eivät ne kuitenkaan ole oikeasti mitään kummia juttuja. Mistä tiedät mitä se ei itse kehtaa kertoa (varmaan silläkin on jotain).
missään tapauksessa voi koskaan olla miehen kanssa.
- edellinen
bad material kirjoitti:
Eikun vika on minussa.
mutta eikö kyse ollutkin taas siitä, että "vika on sinussa" siksi että sovittelet päällesi marttyyrin viittaa, ja syynä on se, että "mies ei ikinä voi rakastaa sinua niin kuin sinä häntä" ja "olet hänelle vain pillu ja piika" ja mitä näitä fiksaatioita nyt olikaan...
- bad material
edellinen kirjoitti:
mutta eikö kyse ollutkin taas siitä, että "vika on sinussa" siksi että sovittelet päällesi marttyyrin viittaa, ja syynä on se, että "mies ei ikinä voi rakastaa sinua niin kuin sinä häntä" ja "olet hänelle vain pillu ja piika" ja mitä näitä fiksaatioita nyt olikaan...
Ei, ei tämä liity mitenkään häneen, en voisi olla kenenkään miehen kanssa.
bad material kirjoitti:
missään tapauksessa voi koskaan olla miehen kanssa.
Tarkempia tietoja on mahdoton sanoa mitään.
- bad material
buddy-love kirjoitti:
Tarkempia tietoja on mahdoton sanoa mitään.
Mulla on vartalossa tiettyjä virheitä, enkä pystyisi tyydyttämään häntä sängyssä, joten en todella voi koskaan aloittaa suhdetta.
Mutta en halua kertoa, koska se olisi niin noloa, mutta haluan, että hän silti tajuaa, etten oikeasti voi, ettei tämä ole mitään temppuilua. bad material kirjoitti:
Mulla on vartalossa tiettyjä virheitä, enkä pystyisi tyydyttämään häntä sängyssä, joten en todella voi koskaan aloittaa suhdetta.
Mutta en halua kertoa, koska se olisi niin noloa, mutta haluan, että hän silti tajuaa, etten oikeasti voi, ettei tämä ole mitään temppuilua.On tiettyjä virheitä, mutta lähes poikkeuksetta ne ovat oikeasti kuvittelua. Ne oikeatkaan "virheet" eivät normaalia kumppania haittaa.
Siihen toiseen juttuun auttanee harjoitus.
(sitäpaitsi on niitäkin naisia jotka eivät tee mitään)- bad material
buddy-love kirjoitti:
On tiettyjä virheitä, mutta lähes poikkeuksetta ne ovat oikeasti kuvittelua. Ne oikeatkaan "virheet" eivät normaalia kumppania haittaa.
Siihen toiseen juttuun auttanee harjoitus.
(sitäpaitsi on niitäkin naisia jotka eivät tee mitään)ole auttanut harjoittelu, joten se siitä. Ne virheet on niin rumia, että varmasti haittaisi ja entisen poikakaverin kanssa (josta on vuosia aikaa, nuo rumuudet on sen jälkeiseltä ajalta) yritin kaikkeni, mutta olin silti huono sängyssä eli ei auta harjoittelu.
Oisin vaan halunnut pitää hänet edes ystävänä, mutta ehkä se ei ole mahdollista... :( bad material kirjoitti:
ole auttanut harjoittelu, joten se siitä. Ne virheet on niin rumia, että varmasti haittaisi ja entisen poikakaverin kanssa (josta on vuosia aikaa, nuo rumuudet on sen jälkeiseltä ajalta) yritin kaikkeni, mutta olin silti huono sängyssä eli ei auta harjoittelu.
Oisin vaan halunnut pitää hänet edes ystävänä, mutta ehkä se ei ole mahdollista... :(Olet päässyt ajattelukehään ja sinun on vain luovuttava päähänpinttymistä.
Nyt keskustelemaan aiheesta parhaan kaverin kanssa ja kyllä se sitten siitä.- bad material
buddy-love kirjoitti:
Olet päässyt ajattelukehään ja sinun on vain luovuttava päähänpinttymistä.
Nyt keskustelemaan aiheesta parhaan kaverin kanssa ja kyllä se sitten siitä.pinttymistä, vaan tämä nyt vain on näin. Olisi vain halunnut edes olla ystävä, mutta ehkä se ei sitten ole mahdollista.
bad material kirjoitti:
pinttymistä, vaan tämä nyt vain on näin. Olisi vain halunnut edes olla ystävä, mutta ehkä se ei sitten ole mahdollista.
Kierrät koko ajan samoja ajatuksia.
On se silloin päähänpinttymä.- bad material
buddy-love kirjoitti:
Kierrät koko ajan samoja ajatuksia.
On se silloin päähänpinttymä.vaikka päähänpinttymäksi, mutta ei se nimi mitään muuta, eikä se lakkaa sen avulla olemasta totuus.
- JohnDoesHelsinki
Tuon viestisi kun kääntää selkokielelle suomeksi niin se menee suunnilleen näin: Rakastan häntä, mutten uskalla, rohkaiskaa mua!
Voi hevon kalut! Mene nyt ja uskalla, koska on niitäkin, jotka eivät koskaan saa mitään kokea. Olet velvollinen heille ottamaan vastaan rakkauden valon. Äläkä selitä mitään!- bad material
en ihan oikeasti voi, eikä sille mahda mitään, vaan haluan saada hänet ymmärtämään, etten voi, mutta silti pitää hänet ystävänä.
- Frodo R.
Ota nuppineula ja työnnä se perseeseesi. Ja hups, mies on kadonnut!
- Miksi...
mies luovuttaisi, kun hän on sinusta kiinnostunut ja NÄKEE, että sinä olet jopa ihastunut. Sä lähetät ristiriitaista viestiä. Ja se että asiasta kirjoitat tännekin on vaan sitä, että oikeasti haluat alkaa seurustella miehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760