että on vain hyvä, etten kuulöu mihinkään liitton vaan minua suojaa YTV. nyt on turha edes kenenkään liitto friikin ruveta selittää erilaisias kiitontekemiä etuja, sillä nuo ns, edut voi neuvotella myös itse, TAI yhdessä muioden liittoihin kuulumattomien kanssa. Elämme mielenkiintoisia aikoja ja henkilökohtaisesti odotan että voimme sopia työpänoksemme hinnan siihen, mitä oikeasti pystymme tarjoasmaan. mailma ei ole enään sama kuin se oli 60-70 luvulla, vaikka AY hemmot ei sitä älyä tunnustaa. VKA on pioneeri ryhmittymä tulevaisuutta ajatellen, kunhan vain päästään tuosta ns. liittojen välisestä ikeestä pois.
Päivä päivältä
5
668
Vastaukset
- toimista tietävä
Liitot ovat aina olleet,on tunnustettava toimet työväestön hyväksi niinkauan kuin jaettavaa riitti.
Osa työväestä on tänään entistä työnantajaansa varakkaampi/hyvinvoivempi,mutta vanhasta muistista vaatii entistä enemmän.
Kateus mikä muualla maailmassa on kannustava voimavara on Suomessa kaikkia lannistava voima.
Esimerkki 60-luvun rakennustyömaalta ollessani lautapoikana,eräs vanha AY-jermu piti tapanaan illalla töiden päätyttyä,kun pomot ei nähnyt potkaista vajaita naulalaatikoita alas tellingeiltä,rehvakasti todeten,on sillä kpitalistilla yöllä aikaa nauloja keräillä.
Koittaneeko Suomessa koskaan yksimielisen "rakentamisen" aika. - sinun``
Miksi sinun täytyy nyt neuvotella liittojen saavuttamat edut nyt itse.???????????
- siksi
,että liiton saavuttamat edut eivät enää edusta omia etujani.
- on`´
siksi kirjoitti:
,että liiton saavuttamat edut eivät enää edusta omia etujani.
Liiton saavuttamat edut ei koske YTK:laisia.
- epätietoisena
Ymmärsinkö oikein:
Suojelijasi on YTV eli Pääkaupunkiseudun yhteistyövaltuuskunta. Eikös siellä noudateta kunnallista yleistä virka- ja työehtosopimusta. Sopijoina ovat Kunnallinen työmarkkinalaitos sekä pääsopijajärjestöt Juko ry, Kunta-alan unioni ry ja KTN ry
Mutta mikä on VKA?
VKA Vereinigung der kommunalen Arbeitgeberverbände
VKA Vitamin K Antagonist
VKA Victorian Karting Association (Melbourne, Victoria, Australia)
VKA Verband Kaufmännischer Agenten Der Schweiz (Association of Swiss Commercial Agents)
VKA Volatile Keying Assembly
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750