Sydänsurut varatusta miehestä

suru tämäkin..

Olen itse varattu nuorehko nainen ja sorruin deittipalstan kautta varattuun vanhempaan mieheen, jolla vaimo ja lapset. Mies oli ihana, kirjoittelimme kauan ja hän oli hyvin hurmaava siksi halusin hänet tavata. Tapasin ja menetin sydämeni täysin. Miehellä on ollut paljon suhteita ennestään ja on varmaan nytkin vaikka kenen kanssa. Tapaamisen jälkeen yhteydenpito on melkein loppunut. Ilmeisesti hän sai mitä halusi ja päätti häipyä.. surullista, kaipaan häntä niin.

Onkohan tuo kovinkin yleistä, että mies ensin haluaa hurmata ja lupaa kuutkin taivaalta ja sitten kun tapaa ja saa seksiä niin häipyy samantien? Ei oikein hyvä mieli..

3

1199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juudas iskariot joku

mulla taas kävi niin et itse over 40 miehenä yks vähän yli 20nen ihastui muhun ja pommittaa usein viesteillä,asumme kaukana toisistamme ja tavattu vaan pari kertaa,ei mikään deittichattijuttu vaan joskus pongas mut livenä ja siit se lähti.
      en sortunut aviorikokseen ja niinpoispäin,pelkään ajautuvani siihenkin pian,ekaa kertaa elämässäni..vitunvaikeeta tietää mitä tekisin,tajuan mitä huoripukitteluhaukkuja tulen saamaan palstalla koska olen jo itseni tuominnut ja järjessänikään ei mitään isompaa vikaa ole havaittu,paitsi ei mulla ole terveen eikä hullunpapereita ikinä kirjoitettu.
      mut mä loukkaan sitä ihmistä jos en ala sextaileen kun se haluaa ja jos alan niin loukkaan vaimoani ja itseäni vielä enemmän,mutta toisaalta tuo outo nainen on sekottanut mun pääni!
      tajuan täysin jos joku sanoo että unohda se uusi ja jatka entiseen malliin,niin minäkin itselleni jauhan mutta yllätän itseni jatkuvasti miettimäsä häntä.kysymys ei ole seksistä edes vaan jotain vitun haurasta ja kaunista on hänessä joka ilmestyi tyhjästä.ehkä olen poikkeustapaus siinä mieskäsityksessä että haluaa vaan sitä ja sen jälkeen pyyhki pois muistot,tiedän noita paskaäijiä kyllä mutten ymmärrä,itse olen valmis uhraamaan perheeni ja siis vaimonikin melkein ainakin toisen vuoksi kun tollai lähestyy mua..
      ja seksijuttuja en todellakaan harrasta vieraiden kanssa,ehkä joku luulee et oon joku fuckin uskovainen tai muuta,oon ihan evlutpakana joka irtisanoo itsensä piankin kirkosta.en vaan voi jumalauta itselleni mitään,näen hänessä kauneutta jota ei voi verrata muuhun,vittu kun synnin taakka painaa jo,pelkkä ajatuskin...

• sirpaleet,,

Sillä näyttää täällä armaassa suomenmaassa, näitä Topeliuksia riittävän ainavaan. ;)
        Eikö vaan että annat myöskin vaimollesi saman mahdollisuuden rakastua toiseen mieheen? Nauttia siitä ihanasta rakastumisen tuntesta, mikä panisi kertakaikkisesti sukat pyörimään myöskin vaimosi jaloissa,hurrrr. ;)

• mitä tilaa

joko opit sen sä nyt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe