Hullaantunut toiseen

ansu2009

Kävipä sellaista mitä en totisesti olisi odottanut tai halunnutkaan. Tutustuin mieheni vanhaan kaveriin, siis mieheni kautta, ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä molemmin puolin. Tämä kuullostaa kamalan jotenkin... kevytmieliseltä ja moraalittomalta. Mutta oikeasti kävi niin, ja me olemme sentään jo nelissäkymmenissä.

Emme ole edes päässeet juttelemaan kahden kesken, olemme viettäneet keskenämme yhden pitkän illan meillä ja nyt toisen illan isommalla porukalla baarissa. En ole innokas baareilija, mutta tämän miehen takia läksin. Se ilta venyi tähän aamuun seitsemään.

Hän on sinkku, eikä ole mikään "naisten naurattaja-tyyppi". Olemme keskustelleet paljon porukassa, muutkin ovat sen jo huomanneet, heh. Hän on juuri sitä mitä minä miehestä haluan, ja minä sitä mitä hän haluaa naiselta. Oli kertonut tämän ihan suoraan miehelleni, vanhoja tuttuja kun ovat ja molemmat aika suorasanaisia puheissaan.

Rakastan omaa miestäni, mutta tuntuu etten saa häneltä enää mitään. Hän on masentunut eikä suostu hakemaan apua. Oli jo silloin kun oli töissä, nyt kun on lomautettuna, on lähes "petipotilaana". Ainoa mikä saa mieheen virtaa, on baari-illat 2-3 kertaa kuussa.

Talomme on remontoimatta ja joudun tekemään kotityöt kuin yksinhuoltaja. Mies ei keskustele mistään, lukee vain kirjojaan. Kuuntelee kyllä sujuvasti samalla kirjaa lukien. Olen huomauttanut tästä ihan kauniisti monta kertaa, mutta muutosta ei ole tullut. Ihan sama kuin koiralle tai hevoselle juttelisi.

Minä teen hänelle kivoja pikku palveluksia, hän ei tee minulle mitään.

Mieheni omistaa talomme, joskus tuntuu etten saa häneltä muuta kuin kivan asuinpaikan ja tallin hevosille. Seksiä ei juuri ole, läheisyyttä ja lämpöä paljonkin.

Vaihdoimme tuon toisen kanssa puhelinnumeroita. Nyt painiskelen tässä, laitanko viestiä vai en, vai odotanko hänen ottavan minuun yhteyttä. En halua pettää miestäni, mutta onko kahden kesken puhuminen pettämistä? Jos kemiat toimivat noin voimakkaasti vastakin välillämme, luultavimmin jätän nykyiseni.

Toisaalta säälittää mieheni kamalasti, jos hänet jätän. Hän on niin minussa kiinni, tuntuu ettei hän ehkä pääsisi asiasta yli. Mutta ei kyllä ole minullekaan ollut mikään hyvä, jos ei pahakaan. Ei lyö eikä huuda. Mutta on patalaiska puhumaton ja aikaaansaamaton vätys.

Niin se elämä vaan heittelee!

4

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälistä

älä vaan säälistä ole miehesi kanssa, jos saat parempaakin..ei ole kummankaan eduksi..tee niin kun sydän sanoo ja jatka elämääsi.

• stupido

Jos vaikka eroaisit tuosta miehestäsi ennenkuin alat uutta miestä vokottelemaan?
        Olet nyt vain ihastunut tuohon uuteen tyyppiin ja näet hänet ruusunpunaisten lasien läpi. Todellisuus voi ollakin sitten jotain ihan muuta. Yhden tapaamisen jälkeen ei voi toista tuntea oikeasti!! Jos miehesi on tuollainen vätys ja rutjake niin miksi ihmeessä olet hänen kanssaan alkanut olemaan. Vai oletko vain läheisriippuvainen joka ei osaa olla yksin?

• vastaa

>Sanon ,että kahden puhelun jälkeen olet sinkkumiehen petillä.Anteeksi vain,mutta näitä
      sinun kirjoituksia analysoin.Tuttavavan vaimo teki
      jus samanlaisessa tilanteessa,että otti eron miehestään ja meni tuttavan kanssa asumaan.Siinä
      he asuivat puolivuotta vuokralla,kunnes sinkku mies
      heitti hänet pihalle.Vaimo soitti ex:älle,josko hän
      ottais takaisin,mutta mies ei suostunut ottamaan.
      Tämän hetkinen tilanne nainen yksinäisenä asuu yksin.Entinen mies,ei enää puhu lapsuuden toverille
      joka viekotteli hänen vaimonsa.
      Neuvon sinua varovaisuuteen,koska sotket molemmat välit???

• kuin sinne

>Sanon ,että kahden puhelun jälkeen olet sinkkumiehen petillä.Anteeksi vain,mutta näitä
      sinun kirjoituksia analysoin.Tuttavavan vaimo teki
      jus samanlaisessa tilanteessa,että otti eron miehestään ja meni tuttavan kanssa asumaan.Siinä
      he asuivat puolivuotta vuokralla,kunnes sinkku mies
      heitti hänet pihalle.Vaimo soitti ex:älle,josko hän
      ottais takaisin,mutta mies ei suostunut ottamaan.
      Tämän hetkinen tilanne nainen yksinäisenä asuu yksin.Entinen mies,ei enää puhu lapsuuden toverille
      joka viekotteli hänen vaimonsa.
      Neuvon sinua varovaisuuteen,koska sotket molemmat välit???mieti asiaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      82
      12665
    2. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      11363
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      51
      4583
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4297
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      16
      4222
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4030
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      3929
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      42
      3752
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      60
      3490
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3165
    Aihe