VIIMEINEN LAIHDUTUSYRITYS jatkuu...

vilja

Helou naiset!

Missä kaikki luuhaa?? ootteko hautautunu johonki lumihankeen ku näyttää tuota lunta tulevan jo monettako päivää taivaan täydeltä!

Nyt kaikki kirjottelemaan!!

Ensimmäiseksi kiinnostaa joko possun paino alkaa vitosella?? mä taijan olla ihan häviöllä.. Huomenaamulla käyn vaa´alla ja katotaas sitte.. Ei se paino oo ainakaa laskenu ku syöny taas niinku sika! karkkia uponnu 2 isoa pussia täs vkln aikana, ja eilen käytiin hesellä.. mutta, mä aina pyrin löytään asioitten positiiviset puolet ni mainittakoon tässä et empä muistanukkaan eilen et millon viimeksi olin hampurilaisen syönyt! siitä on kuulkaa kauan! yleensä otan aina salaatin, ku käydään syömässä, mut eilen sitte.. niin. mutta joo.

Kesä lähestyy, hellereleet niskaan ni pitäskai sitä vähä koittaa hoikistua..muttaku ei tästä oikeesti näytä mittää tulevan.. :/

Jumppaan kuitenki lähen kohta!!

kirjotelkaapa, ite sen verta jurrisa tässä ni ei oikein aatos kulje!

15

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi elämä

Siirrämäpäs omat kuulumiseni tähän, niin aletaan tätä käyttämään :D

Nostampas meidät taas ylös kun valuttiin tonne toiselle sivulle. pahoittelut että on kirjoittaminen jäänyt, viime viikko on ollu sellaista sähläystä ja repsahteluja että ei ole inspannut tulla kirjottamaan.

Olen kuitenkin ylpeä että sain viime viikollakin tehtyä molemmat 50min aerobiset treenini! jee, huomsin vain sen toisen kohdalla että en osaa syödä enää niin kuin pitäisi ennen treenejä. Puhti loppuu armotta kesken. Ensi viikon tavoite; Kunnon välipalat, eteenkin ennen treeniä :)

Paino oli jossain vaiheessa viime viikkoa jo 70,6 eli mennyt vähän alaspäin. Mutta seuraavana päivänä oli taas korkeampi. Tosin menkat alko eilen eli varmaan turvottanu aika hyvin sen pari päivää ennen niitä. Huomenna uudestaan vaa alla katsomaan mikä on tämän hetken tilanne.

Kirjoitelkaapas nyt kaikki jotain uutia!
      Netalta jäämmekin sitten odottelemaan vähän suurempia uutisia :)
      T:sannuli

• Risu

Moikka!

Minä oon täällä aina välillä käyny katselemassa, että onko muilta juttua tullut, muta en oo viittinyt itsekseni kuitenkaan jutella :)

Ja... Kuulin eilen isältäni, että hänellä on harkinta-aika menossa, että haluaako hän jatkaa äitini kanssa avioliitossa vai ei. :( Tämä tieto sai minut pieneen shokkiin ja tajuttomaan hämmennykseen :O Eihän vanhempani voi erota, koska olen aina kuvitellut, että jos jotkut eroaa, niin ei ainakaan minun vanhempani! No, isä on vuokralla jossain asunnossa tässä pääkapunkiseudulla ja minun takiani on nyt täällä "kotonaan" kun tulin käymään. Tämä on niin sekavaa, että täytyy mietiskellä.
        Mun ajatukset laihduttamiseen ei nyt oikeen pysy kasassa. Joten, oon sortunut lohdukseni suklaaseen.

Huomenna menen tän kinttuni kanssa sinne lekuriin ja saatan aika varmasti saada lääkärisedältä käskyn olla rasittamatta jalkaa, eli jumpat on so long ehkä muutamaksi viikoksi.!! arr että vituttaa tuokin, mutta huomennahan tuon kuulee, mikä on lopulinen päätös. Rasitusmurtumaahan mä pahimmillani epäilen. Saapi nähdä.

Minä palailen huomenissa jälleen. Nyt on pää vähän tyhjä...

Niin! Netalle onnea vauvojen tekoon!

-Risu

• munkki-possu
        Risu kirjoitti:

Moikka!

Minä oon täällä aina välillä käyny katselemassa, että onko muilta juttua tullut, muta en oo viittinyt itsekseni kuitenkaan jutella :)

Ja... Kuulin eilen isältäni, että hänellä on harkinta-aika menossa, että haluaako hän jatkaa äitini kanssa avioliitossa vai ei. :( Tämä tieto sai minut pieneen shokkiin ja tajuttomaan hämmennykseen :O Eihän vanhempani voi erota, koska olen aina kuvitellut, että jos jotkut eroaa, niin ei ainakaan minun vanhempani! No, isä on vuokralla jossain asunnossa tässä pääkapunkiseudulla ja minun takiani on nyt täällä "kotonaan" kun tulin käymään. Tämä on niin sekavaa, että täytyy mietiskellä.
        Mun ajatukset laihduttamiseen ei nyt oikeen pysy kasassa. Joten, oon sortunut lohdukseni suklaaseen.

Huomenna menen tän kinttuni kanssa sinne lekuriin ja saatan aika varmasti saada lääkärisedältä käskyn olla rasittamatta jalkaa, eli jumpat on so long ehkä muutamaksi viikoksi.!! arr että vituttaa tuokin, mutta huomennahan tuon kuulee, mikä on lopulinen päätös. Rasitusmurtumaahan mä pahimmillani epäilen. Saapi nähdä.

Minä palailen huomenissa jälleen. Nyt on pää vähän tyhjä...

Niin! Netalle onnea vauvojen tekoon!

-Risu

hei vaan naikkoset ja alkuun anteeksipyyntö vähäisestä keskustelusta..
        nyt taas yritän pitää aktiivisempaa otetta niin kirjoitteluun kuin laihisteluunkin..

alkuun risulle paljon jaksamista; inhottavaa kun tuollainen uutinen tulee kuin myrsky kirkkaalta taivaalta! olisivat edes vähän vinkanneet siihen suuntaan että aikovat erota.. tai vastahan heillä on harkinta-aika menossa, joten eihän se ero varma ole.
        voin kokemuksesta kertoa, että vaikka se on aluksi shokki niin aika nopeasti sen hyväksyy, pitää vaan miettiä, että ehkä he sitten ovat onnellisempia noin..
        ja kai heillä kuitenkin välit pysyy ystävyystasolla, jos ovat saman katon alla olleet "sun takia" riitelemättä..
        puhu sitten vaan avoimesti molempien kanssa miltä susta tuntuu, ei tossa tilanteessa kannata salata mitään tunteita.

koita jaksaa ja sulattele asiaa päivä kerrallaan!
        ja ota varovasti sen jalkasi kanssa, että pääsee kunnolla paranemaan!
        niinkun aiemmin jo kirjoitellut tuolla netalle, niin se vaan on niin, että kun yksi asia menee pöpelikköön niin kaikki muut menee sit perässä..
        aiemmin kirjoitit et sulla on töissä kurjaa; saako udella mitä siellä on?
        joko tilanne siellä helpottanut?

sitten netta: ihanaa että babyntekovaihde on taas silmässä :)

• Mitäs teille kuuluu?
      Mie vietän vapaapäivää Heroes-maratonin merkeissä ja pidän tämän viikon herkkupäivää :p
      Nuhakin meinaa vähän vaivata… saas nähdä joko sitä kipeäksi (kuumeeseen) asti pääsis… Niin meinaan vain kun kyllästyttää nämä flunssapiikit ja kuumetta ei ole; jos tulis kuumetta niin vois noi pöpötkin kuolla…

Salillakin olen käynyt sen 2-3krt/vk eli sen mitä työt sallivat. Eilen kävin viimeksi ja ostin lisää virtasta salikorttiin!

Pahoittelut Risulle vanhempien erosta :(

Vaavintekovaiheessa alkaa tämän kierron viimeinen viikko ja sitten alkaa jännät paikat kävikö tärppi vai ei... Piinaviikkoa kestäessä siis mennään :p

Nyt en valitettavasti jaksa kirjotella enempää kun on toi olo vähän flunssainen (taas vaihteeksi).

• vilja

Hyvää iltaa ja föörlooot etten oo kirjotellu. ollunna kaikenmoista reissua sun muuta jotta en oo ehtiny.

mä oon noi teijä jutut lukenu eilen, ni ehä mä enää muista mitä piti kommentoida!!

Risulle pahoittelut :( on se hirviää et nykyää kaikki eroaa! oikeesti.. avioliittoa ei arvosteta! se on mun mielestä niin pyhä juttu et mua ottaa päähän jos pappi ei tahdotko-kysymyksessään sano et aina kuolemaan asti..nimittäin jos naimisiin mennään ni sitä mennään sillä tarkotuksella et sitä ollaa yhesä ikusesti!

mut antaapa ton olla, en jaksa alkaa paasaamaan. Voimia sulle Risu

• vilja
        vilja kirjoitti:

Hyvää iltaa ja föörlooot etten oo kirjotellu. ollunna kaikenmoista reissua sun muuta jotta en oo ehtiny.

mä oon noi teijä jutut lukenu eilen, ni ehä mä enää muista mitä piti kommentoida!!

Risulle pahoittelut :( on se hirviää et nykyää kaikki eroaa! oikeesti.. avioliittoa ei arvosteta! se on mun mielestä niin pyhä juttu et mua ottaa päähän jos pappi ei tahdotko-kysymyksessään sano et aina kuolemaan asti..nimittäin jos naimisiin mennään ni sitä mennään sillä tarkotuksella et sitä ollaa yhesä ikusesti!

mut antaapa ton olla, en jaksa alkaa paasaamaan. Voimia sulle Risu

niin, siis., väsynytkö vilja vai ei.. vai muuten vaan päivistä sekaisin..toki olin kokoajan sanomassa TORSTAI!!!! :D haha.. nyt meen, öitä!

• Uusi elämä
        vilja kirjoitti:

niin, siis., väsynytkö vilja vai ei.. vai muuten vaan päivistä sekaisin..toki olin kokoajan sanomassa TORSTAI!!!! :D haha.. nyt meen, öitä!

heippa naiset.. pahoittelut etten ole kirjoitellut viime viikkona olen aika hautautunut töiden ja kouluhommien alle..

Mutta hei vaaka ei näytä juurikaan vähempää 70,5 mutta jotenkin tuntuu että vatsan seutu on menny kasaan.. Nyt olen pari viikkoa syönyt ihan miten sattuu mutta olen liikkunut 2 kertaa viikossa. Eli ilmeisesti tuo liikkuminen tekee minulle ihmeitä.

Nyt on ollut niin flunssainen olo loppu viikon että en ole salille uskaltanut. En yksinkertaisesti voi olla poissa töistä, joten yritän nyt olla tulematta kipeäksi. (eilen oli vähän lämpöä) Tänää on onneksi ollut vapaapäivä niin sai vähän levätä. Ensi viikolla olisi 40h töissä..

Risulle voimia jaksaa!

Kirjoitelkaas nyt naiset kuulumisia.

T:Sannuli

• vilja

• Uusi elämä

hyvää ystävänpäivää täältäkin suunnalta

• vilja

Hei huhuu, missä kaikki luuraa??

Eikai me anneta tän jutustelun hiipua - mä ainakaa en aio päästää teistä irti kovin helposti, et äläkää yrittäkökään! NYT kaikki kirjottelemaan, hopihopi!! en toki itekää oo kirjotellu, käyny kylläkin jokapäivä tarkistaa tilanteen mut ollu niinki itsekäs et en minäkää jossei muutkaan... ;)

Että ottakaapa nyt viljasta mallia ja kirjottakaa! ok? kysyttävää??

Palan halusta tietää mitä teille kuuluu?? Possun paino kiinnostaa yhtä paljon kuin seikkailu amazonin sademetsässä eli tositosi paljon, eli kiloja vaan kuuluville sieltä?? :) taisit voittaa meikän ihan sata nolla... mulla se paino taitaa junnata tossa vähä alle 62kg, enkä kyllä ihmettele yhtään et se ei oo laskenu.. sen verran taas tullu naposteltua hyvää evästä, mut oon mä kyllä jumpannukki ihan kiitettävästi! :) hih..

kirjotellaanhan!

anoo vilja!

• Uusi elämä

Täällä taas yksi oikein luuseri kirjoittelee.. hirveitä repsahsuksia vaan. Ilmeisesti teen edelleen niin että kun skarppaan niin syön ihan liian vähän ja sitten väkisin jossain vaiheessa sortuu ja putki jää päälle.

Tällä hetkellä lisäksi vielä joku vammainen kuumeeton flunssa eikä pääse liikkumaankaan :(

Piristäkääs muut mua, ja antakaa jotain tosi hyviä vinkkejä millä pääsisin taas kiinni tähän juttuun. inhottaa olla tälläinen :/

Pahoittelen valittelu viestiä..
        Sannuli

• munkki-possu
        Uusi elämä kirjoitti:

Täällä taas yksi oikein luuseri kirjoittelee.. hirveitä repsahsuksia vaan. Ilmeisesti teen edelleen niin että kun skarppaan niin syön ihan liian vähän ja sitten väkisin jossain vaiheessa sortuu ja putki jää päälle.

Tällä hetkellä lisäksi vielä joku vammainen kuumeeton flunssa eikä pääse liikkumaankaan :(

Piristäkääs muut mua, ja antakaa jotain tosi hyviä vinkkejä millä pääsisin taas kiinni tähän juttuun. inhottaa olla tälläinen :/

Pahoittelen valittelu viestiä..
        Sannuli

heippa vaan ja moikka moi!!

anteeksi etten oo minäkään liiemmin kirjoitellut. syitä tietty löytyy mut en jaksa niitä edes eritellä.. (ovat tekosyitä)

tässä raportointi possun painonseuranta-elämästä:

viime viikko meni ihan ketuiksi! koko viikon oli jotenkin ihmeelliset fiilikset ja ke-to tappelin kaikkien mahdollisten rakkaiden ihmisten kanssa. silloin en siis paljon jumppaillut ja pe-su ovat mulle näitä läskityspäiviä, joten en kait sillon persettäni roudaa sohvalta karkkipussin vierestä mihinkään!

eli viime viikon ma: bodycombat ja -pump
        ti:hi/low-tunti
        ke: muokkaustunti
        loppuviikko: ei mittään! :/

tällä viikolla heti maanantaina mulla oli taas sellainen olo, että hyi s**tana, mikä possu olenkaan!! joten taas sain itseäni niskasta kiinni tähän projektiin.
        nyt vaan tänään pitäis saada pieni ja erittäin kiinteä peppuni (i wish!!) ylös penkistä ja lähteä lenkille.
        alkuviikko sujui näin:
        ma: bodycombat ja -pump
        ti:bodystep ja hi/low ja päivällä toisella salilla muokkaustunti :D

toivottavasti en tästä eteenpäin nyt jää sohvalle taas sen karkkipussin kanssa keskustelemaan henkeviä asioita...?!!?

ja tosiaan, ystävänpäivätoivotus nyt vähäsen myöhässä mutta ainahan se on ystävänpäivä, joten eipä tuo haittaa!! ootte rakkaita!!

• vilja
        munkki-possu kirjoitti:

heippa vaan ja moikka moi!!

anteeksi etten oo minäkään liiemmin kirjoitellut. syitä tietty löytyy mut en jaksa niitä edes eritellä.. (ovat tekosyitä)

tässä raportointi possun painonseuranta-elämästä:

viime viikko meni ihan ketuiksi! koko viikon oli jotenkin ihmeelliset fiilikset ja ke-to tappelin kaikkien mahdollisten rakkaiden ihmisten kanssa. silloin en siis paljon jumppaillut ja pe-su ovat mulle näitä läskityspäiviä, joten en kait sillon persettäni roudaa sohvalta karkkipussin vierestä mihinkään!

eli viime viikon ma: bodycombat ja -pump
        ti:hi/low-tunti
        ke: muokkaustunti
        loppuviikko: ei mittään! :/

tällä viikolla heti maanantaina mulla oli taas sellainen olo, että hyi s**tana, mikä possu olenkaan!! joten taas sain itseäni niskasta kiinni tähän projektiin.
        nyt vaan tänään pitäis saada pieni ja erittäin kiinteä peppuni (i wish!!) ylös penkistä ja lähteä lenkille.
        alkuviikko sujui näin:
        ma: bodycombat ja -pump
        ti:bodystep ja hi/low ja päivällä toisella salilla muokkaustunti :D

toivottavasti en tästä eteenpäin nyt jää sohvalle taas sen karkkipussin kanssa keskustelemaan henkeviä asioita...?!!?

ja tosiaan, ystävänpäivätoivotus nyt vähäsen myöhässä mutta ainahan se on ystävänpäivä, joten eipä tuo haittaa!! ootte rakkaita!!

Paukkupakkas-Keskiviikkoa naiset!

Aivan jäääääärkyttävä pakkanen! siitä huolimatta tää neito heräsi aikaisin ja lähti heti aamusta salille! Kyllä hyvin heräs ku käveli pari km ees takas tuolla pakkases ja sit vielä vähä pumppas välissä.. :) On nyt sit virtaa vähän siivoilla yms..yöksi sit töihin!

Risulle ihan ekaks, miten jakselet?

Kivakiva kuulla possustakin! mikäs känkkäränkkä suhun iski ku kaikille rakkaille hermoilit?:D noh, mä sain työnnettyä yhelle hyvälle ystävälle herneen nokkaan.. kaikki ei kestä suoria puheita! ja mä oon semmonen et jos joku tympii ni sen myös sanon ja joskus liiankin selvästi! :/ pitäs vähä opetella hillitteen ittiä mut sitä ku on niin suoranpuhujaksi syntyny ni minkäs sitä luonnolleen voi.. ehk se frendiki siitä leppyy ;)
        Äläpä nyt possu kovin possuttele itteäs, eihän tuo viimeviikkos niin mahoton ollu ku sentää 4 jumppaa vedit! ja minusta se on hyvin! :) nyt ei muutaku hylkäät sen karkkipussikaveris.. :) meil taitaa olla yhteisiä tuttuja ku mullaki on monta tommosta namukaveria lähes päivittäin!! :)

Eilen jäi jumpat väliin, onneksi oli kaikki jumpakamppeet likasena ni ei tarvinnu lähtä :D vietin niin rötväily illan kotona..

nyt vois lähtä käymään kaupungilla katteleen uusia jumppahousuja ja sensellaista.. eiköhän sitä senverta tarkene! ja mul on iskeny jokakeväinen sisustushimo, jos sitä jotain kivaa löytäis taas... se on vaan hankala ku oon niin tarkka siitä et kaikki sopii yhteen, et jos ostaa yhen uuen jutun ni helposti menee koko olkkari/makkari/keittiö uusiksi.. :) mut ei se mitään!

nyt en kyllä muista mitä piti sannulille ja netalle kirjottaa, sorryt!

kirjotellaampa!

• -possunne
        vilja kirjoitti:

Paukkupakkas-Keskiviikkoa naiset!

Aivan jäääääärkyttävä pakkanen! siitä huolimatta tää neito heräsi aikaisin ja lähti heti aamusta salille! Kyllä hyvin heräs ku käveli pari km ees takas tuolla pakkases ja sit vielä vähä pumppas välissä.. :) On nyt sit virtaa vähän siivoilla yms..yöksi sit töihin!

Risulle ihan ekaks, miten jakselet?

Kivakiva kuulla possustakin! mikäs känkkäränkkä suhun iski ku kaikille rakkaille hermoilit?:D noh, mä sain työnnettyä yhelle hyvälle ystävälle herneen nokkaan.. kaikki ei kestä suoria puheita! ja mä oon semmonen et jos joku tympii ni sen myös sanon ja joskus liiankin selvästi! :/ pitäs vähä opetella hillitteen ittiä mut sitä ku on niin suoranpuhujaksi syntyny ni minkäs sitä luonnolleen voi.. ehk se frendiki siitä leppyy ;)
        Äläpä nyt possu kovin possuttele itteäs, eihän tuo viimeviikkos niin mahoton ollu ku sentää 4 jumppaa vedit! ja minusta se on hyvin! :) nyt ei muutaku hylkäät sen karkkipussikaveris.. :) meil taitaa olla yhteisiä tuttuja ku mullaki on monta tommosta namukaveria lähes päivittäin!! :)

Eilen jäi jumpat väliin, onneksi oli kaikki jumpakamppeet likasena ni ei tarvinnu lähtä :D vietin niin rötväily illan kotona..

nyt vois lähtä käymään kaupungilla katteleen uusia jumppahousuja ja sensellaista.. eiköhän sitä senverta tarkene! ja mul on iskeny jokakeväinen sisustushimo, jos sitä jotain kivaa löytäis taas... se on vaan hankala ku oon niin tarkka siitä et kaikki sopii yhteen, et jos ostaa yhen uuen jutun ni helposti menee koko olkkari/makkari/keittiö uusiksi.. :) mut ei se mitään!

nyt en kyllä muista mitä piti sannulille ja netalle kirjottaa, sorryt!

kirjotellaampa!

hello!

vau viljuska!!! sä oot nainen meikkiksen makuun :DD ihanaa kun joku jaksaa olla noin pirteä, reipas ja touhukas! ja ennen kaikkea sisukas, että lähtee pakkaseen tarpomaan!
        minä tissiposki-possu täältä etelästä jäädyn ku lumiukko pakastimessa kun nenäni tungen ovesta ulos -8 asteeseen (no on täällä välillä ollut -11 astettakin :P)
        ja sinä vaan siellä pohjoisessa olelet niinku ei mitään!
        välillä sääkartasta katellut, et mitä jääkarhuja siellä vaasan yläpuolella asuu et ne tarkenee tuollasessa kelissä :DD
        mut sä ja netskuli ootte vissiin karaistuneempia kun tämä pinkkinahkainen porsas täällä! :)

just itekin mietin, et vielä vuosi sitten mulla oli syitä jos toisiakin, etten saanut itseäni lenkille. (jumppaan sain vielä jotenkin huijattua itseni..) aina oli liian kylmä/kuuma, liian kova tuuli, liian aikainen/myöhä, liian nälkäinen/liikaa syönyt, liian väsynyt yms. yms.. mut nyt olen heittänyt tekosyyt mäkeen ja vedän vaan lenkkarit räpylöihini ja lähden juoksentelemaan! (siis näillä viikoilla kun en ehdi kauheesti jumpata, kun on työrasitetta iltaisin.. :/)

äsken kävin 50min hölkkälenkin ja kylläpä piristi lukee kalenterista,et viimeks ku olen saman lenkin juossut ni aikaa on mennyt 52min :P
        sika tsemppaa!!! :DD

mulle iskee kans samanlainen sisustushimo aina keväisin!! :P uuden pöytäliinan jo hankkinut keittiöön ja sävyyn sopivat tuikut siihen päälle!
        olkkariin uudet verhot, sohvatyynyt ja kukkasia :P
        vielä himottais niitä luhta homen koreja lehtikoriks mut ku ne on sikahintasia ainakin tän possusen kukkarolle..
        mut jospa jättäis muutaman karkkipussitoverin ostamatta ni johan sais vaikka täytettyä tän pienen loukun koreilla :DD

no tää viikko on nyt tähän asti mennyt ihan kohtuullisesti syömistenkin osalta ja oikeesti yritän suht vähällä sikailulla selvitä edes sinne 28.2 asti, jolloin tosiaan ajattelin seuraavaks itteni punnita!
        lähtekää muutkin tytöt mukaan tekemään tästä puolestatoista viikosta tehokas!!!
        tietty tarkoitus sit alkaa uusi kuu vielä paremmalla tsempillä ja elämäntavoilla mut tehokuuria tehokuuria alkuun nääs.. :)

juu, meikäläinen olis myös kiinnostunut risun voinnista, joko olet päässyt pahemman alkujärkytyksen ohi? vai miten voit?

tietty netan ja sannulin kuulumiset kiinnostaa ihan yhtäpaljon!! ja viljaa unohtamatta tietenkään myös! :)

kirjoitelkaahan! ja se ei ollut pyyntö vaan KÄSKY!!! :D
        no ei kai, se oli vaan pyyntö, erittäin nöyrä sellainen kaiken lisäksi :)

kiitos ja anteeksi!
        -possu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe