Pääsi käymään sitten niin että sorruin varattuun naiseen. Voi saatana. Luvassa itkua ja hammastenkiristystä, lisänä kauhallinen sydänsurua. Helvetti, kun se on vaan niin ihana. Aivot ei toimi tässä tilassa. Pää pilvissä.
pääsi käymään
7
1335
Vastaukset
- varattuun mieheen,
vielä sitä ei ole tapahtunut mutta tiedän, etten voi vastustaa. Vertaan kaikkia muita vähänkin kiinnostuneita miehiä häneen. Kukaan ei ymmärrä minua niin kuin hän.
- täälläkin-
sama juttu täällä, ihan kuin minun kirjoittamaa. Tiedän, että siitä ei hyvää seuraa, mutta sitä kertakaikkiaan ei voi vastustaa. Nyt olisi vielä aikaa perääntyä, mutta kohta se on liian vaikeaa, on niin kertakaikkiaan hermostunut olo. Kumma juttu, mitä ne varatut miehet hakee, no *sitä* tietenkin, mutta minä ajattelen niin, että en haluakaan miestä omakseni, vaan haluan läheisyyttä, ja ystävän yksinäisyyden kaipuuseeni, pesköön joku muu hänen pyykit. Aika itsekästä, eikös vaan, mutta tässä elämäntilanteessa minulle paras ratkaisu. No joo, kohta sieltä varmaan tulee todella moralisoivia kommentteja -en välitä. Ainakin edellinen kirjoittaja ymmärtää :)
- harkitkaa
täälläkin- kirjoitti:
sama juttu täällä, ihan kuin minun kirjoittamaa. Tiedän, että siitä ei hyvää seuraa, mutta sitä kertakaikkiaan ei voi vastustaa. Nyt olisi vielä aikaa perääntyä, mutta kohta se on liian vaikeaa, on niin kertakaikkiaan hermostunut olo. Kumma juttu, mitä ne varatut miehet hakee, no *sitä* tietenkin, mutta minä ajattelen niin, että en haluakaan miestä omakseni, vaan haluan läheisyyttä, ja ystävän yksinäisyyden kaipuuseeni, pesköön joku muu hänen pyykit. Aika itsekästä, eikös vaan, mutta tässä elämäntilanteessa minulle paras ratkaisu. No joo, kohta sieltä varmaan tulee todella moralisoivia kommentteja -en välitä. Ainakin edellinen kirjoittaja ymmärtää :)
Miettikää todella kannattako se tuska voi olla
karaisevaa. Nimim. Kokemusta omaava - ed. kirjoittaja
täälläkin- kirjoitti:
Ystävää minäkin hänestä kaipaan, omaksi ei ole pakko saada enkä tiedä haluankokaan. Itsekästähän tämä on, mutta olen elänyt tähänastisen elämäni laittamalla muut ihmiset etusijalle, joten nyt ajattelen kerrankin ensisijaisesti itseäni...
- täälläkin-
ed. kirjoittaja kirjoitti:
Ystävää minäkin hänestä kaipaan, omaksi ei ole pakko saada enkä tiedä haluankokaan. Itsekästähän tämä on, mutta olen elänyt tähänastisen elämäni laittamalla muut ihmiset etusijalle, joten nyt ajattelen kerrankin ensisijaisesti itseäni...
Sitähän se. Ikääkin on jo 40 ettei tässä enää mitään lapsia olla, joten tiedän tasan tarkkaan mitä haluan, eipä tuo toinenkaan näytä vastaan panevan, päinvastoin. Harkitsen, harkitsen, mutta... eihän tunteilleen mitään voi, ja kun se on niin ihanaa, saada omistaa aina hetken kerrallaan, sillä jaksaa taas eteenpäin elämässä, joka on tähän asti ollut aika rankkaa.
- Sinua rakastetaan
täälläkin- kirjoitti:
takia olet yksin, auttaisiko peiliin katsominen? Oman napasi ympärillä pyörimällä et tule koskaan pääsemään eroon yksinäisyydestäsi ja läheisyyden tarpeestasi. Jotta koet aitoa läheisyyttä ja ystävyyttä sinun on uskallettava myös antaa niitä. Et taida uskaltaa olla oma itsesi, siksi varattu tuntuu käteen sopivalta vaihtoehdolta. Ei teitä kukaan ymmärrä, luulet vaan. Helppoja panoja ukkomiehille, masturbaatioastioita, noin se vaan on. Tiedät polttavasi näppisi ja kuitenkin haluat lyödä päätäsi seinään, onnea ja menestystä.
- Pettäjä
täälläkin- kirjoitti:
Sitähän se. Ikääkin on jo 40 ettei tässä enää mitään lapsia olla, joten tiedän tasan tarkkaan mitä haluan, eipä tuo toinenkaan näytä vastaan panevan, päinvastoin. Harkitsen, harkitsen, mutta... eihän tunteilleen mitään voi, ja kun se on niin ihanaa, saada omistaa aina hetken kerrallaan, sillä jaksaa taas eteenpäin elämässä, joka on tähän asti ollut aika rankkaa.
se muiden vika ole jos sinun elämäsi on ollut rankkaa. Tiedät "tarkkaan" mitä haluat, harkitset,,,,. Käyppä kysymässä sen huorapukin vaimolta pitääkö hän toimintaasi rankan elämän jälkilöylyissä oikeutettuna.
Mikähän siinä on että vaikka maassa on kilometritolkulla vapaata kyrpää, mukavassa ja komeassakin varressa roikkumassa, te naiset sorrutte sangen usein varattuun? Onko se siinä että tuote on jo tutkittu ja hyväksi havaittu? Vaiko siinä, että ukkomies osaa pitää ( oma etu ) suunsa supussa salapanoistaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770