Aattelinpa vain tulla tänne vähäsen avautumaan ja kyselemään eräästä asiasta..
Eli, miksi en oikeastaan koskaan ole onnistunut iskemään miestä? Sanotaanko näin, että olen omasta mielestäni ihan ok näköinen, nuori (25), huolehdin itsestäni ja käyn baareissa usein ns. kokeilemassa että onnistuisiko tuo iskeminen/ isketyksi tuleminen. Teoriassa siis, jos se onnistuisi, niin en tiedä mitä sitten tekisin. Ehken mitään mutta olisi kiva huomata että onnistuisin edes joskus. Tai sitten lähtisinkin miehen matkaan, kuka tietää.
Ja baareissa siksi, että ympäristö on sellainen, että vihjailu ja tuollainen käytös on hyväksyttävää. Jotenkin ei olisi pokkaa esim. kirjastossa alkaa iskemään miehiä. Baarit ei kyllä välttämättä ole oikea paikka minulle, mutta mikä sitten olisi..
Tuntuu että kun ollaan kaveriporukassa liikenteessä, niin minä olen aina se, joka jään yksin. Eli kukaan ei tule koskaan juttelemaan, eikä kiinnostu vaikka sitä haluaisinkin ja antaisin niin ymmärtääkin. Kyllähän se alkaa jo itsetunnon päälle ottamaan. Toisaalta olen kyllä vähän epävarma ja tarvin toiselta osapuolelta hiukan kiinnostuksen merkkejä että uskaltaudun mennä itse juttelemaan.
Voiko olla että miehet jotenkin vaistoavat että en kuitenkaan hae vain yhden yön seuraa? Tai annanko jotenkin "huonon" vaikutelman itsestäni..Mikä on huono vaikutelma, epätoivoisuus? Koska sitä alan pikkuhiljaa olemaan.
Katsekontaktia otan kiinnostaviin ihmisiin, hymyilen ja tanssin. Tietysti alkoholia menee jonkin verran, mutten ihan räkäkännissäkään ole. Niin ja oman ikäistäni seuraa olen etsimässä, en mitään just 18vee täyttäneitä. Eli missä mättää? Olenkohan sittenkin vain niin kammottava ilmestys, ettei ketään kiinnosta.
Vinkkejä/ehdotuksia otetaan mielellään vastaan.
Tyhmä kysymys, mutta..
14
2397
Vastaukset
Ensiksi suljetaan tämä pois.
"Voiko olla että miehet jotenkin vaistoavat että en kuitenkaan hae vain yhden yön seuraa?"
Ei, miehet eivät vaistoa yhtään mitään siinä missä naisetkaan eivät vaistoa mitään vaikka niin väittävät. Tuollaista asiaa ei voi mitenkään päältäpäin nähdä vaikka ihminen tekisi mitä tahansa.
Taino ehkä jos puristelet rintojas ja nostelet hamettas miehille niin sitten kyllä tajutaan että mitä se nainen haluaa, mutta nämä henkilöt ovat asia erikseen.
Baareissahan oikeastaan suurin ongelma piilee siinä, että (niin naiset kuin miehetkin) ihmiset katselevat aina sen baarin komempia/kauniimpia ihmisiä ja toivovat saavansa heidät ja samalla sulkevat silmänsä tavallisen näköisille. Se että sä saisit joka kerta baarissa ollessas todella paljon huomiota vaatii sun ulkonäöltäsi paljon.
Ei baarissa aleta miettimään millainen tuon henkilön moraalinen arvomaailma on tai mistä musiikista hän pitää jne. Siinä katsotaan "onpas hyvä perse, haluaisin.." ja sitten koitetaan lähestyä. Ja jos et omaa sitä haluttavaa ulkokuorta niin et tule saamaan niin paljoa kontakteja kuin ne jotka ovat sitä "kuuminta hottia" siellä baarissa.
"Teoriassa siis, jos se onnistuisi, niin en tiedä mitä sitten tekisin. Ehken mitään mutta olisi kiva huomata että onnistuisin edes joskus."
Tietenkin jos sun lähestymis tyylis on sellainen, että juttelet paljon, mutta annat heti sellaisen kaverimaisen kuvan. Eli juttelet vain niitä näitä miehen kanssa niin ei siihen kukaan mies silloin jää istumaan. Koska suurinosa miehistäkin on kuitenkin etsimässä joko panoa tai suhdetta. Ja jos sä vaikutat sellaiselta joka ei tiedä haluaako kumpaakaan niin ne miehet sitten etsivät jonkun muun.
Eli teet selväks itselles, haluatko tutustua kunnolla siihen kaveriin vai haluatko sen kanssa vain sänkyyn ja sitten käyttäydyt sillä tavalla.
Mutta joo näihin on paha vastata mitään kun ei ihmistä tunne. Mutta fakta on se, että baareissa kaikki tapahtuu pinnallisella asteella ja jos et ole se kaunein/komein siellä baarissa niin joudut tekemään paljon työtä saadaksesi jonkun mukaan. :)- M27
Kannaattaa panostaa vaatteisiin. Itse huomaan naisella seksikkäät vaatteet aika usein ensin ja sit katon perus jutut kuten perseen, pärstän, pitkät hiukset jne.
- markalla sut saisi
M27 kirjoitti:
Kannaattaa panostaa vaatteisiin. Itse huomaan naisella seksikkäät vaatteet aika usein ensin ja sit katon perus jutut kuten perseen, pärstän, pitkät hiukset jne.
upee logiikka. onnea suhteellesi seksikkäiden vaatteiden, pärstän, histen ja perseen kanssa.
Kiva, et niillekin löytyy ottajansa. Voipi säästellä ne fiksummat ajatukset sit muunlaisille miehille, sulle pelkkää perse ja pärstä riittää. - M27
markalla sut saisi kirjoitti:
upee logiikka. onnea suhteellesi seksikkäiden vaatteiden, pärstän, histen ja perseen kanssa.
Kiva, et niillekin löytyy ottajansa. Voipi säästellä ne fiksummat ajatukset sit muunlaisille miehille, sulle pelkkää perse ja pärstä riittää.Sitä saa mitä tilaa. Mä tilaan Upeen naisen ja saan sen. Ota sinä vain niitä rumiluksia kun muuta et taida saada.. Mä kattelenki vain yhenillan juttuja, mut jos sattuu käymään niin et upean ulkokuoren alta löytyy järkeäkin päästä, sekä ei ole muutenkaan mikään hissukka, voisin harkita muutakin kyseisestä naisesta.
- upeista
M27 kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa. Mä tilaan Upeen naisen ja saan sen. Ota sinä vain niitä rumiluksia kun muuta et taida saada.. Mä kattelenki vain yhenillan juttuja, mut jos sattuu käymään niin et upean ulkokuoren alta löytyy järkeäkin päästä, sekä ei ole muutenkaan mikään hissukka, voisin harkita muutakin kyseisestä naisesta.
naisista mitään ymmärrä.
- M27
upeista kirjoitti:
naisista mitään ymmärrä.
Mikä on upea nainen? Kerro sinä joka luulet tietäväsi kaiken ja toisten ihmisten maut myös. Pistäs parastasi!
- markalla sut saisi.
M27 kirjoitti:
Mikä on upea nainen? Kerro sinä joka luulet tietäväsi kaiken ja toisten ihmisten maut myös. Pistäs parastasi!
Upee nainen kyllä tietää, että ihmisessä on satoja muitakin ominaisuuksia kuin tuo visuaalinen puoli ja tajuaa, et jos mies on niin yksinkertainen, ettei muuta näe tai ymmärrä, eikä osaa edes toivoa, niin menee aika hukkaan sellaisen kanssa.
Sehän se on, kun ei monilla miehillä ole sitä todellista makua. On vaan se visuaalinen puoli, ja muuta ei tarvita, et on upea. - M27
markalla sut saisi. kirjoitti:
Upee nainen kyllä tietää, että ihmisessä on satoja muitakin ominaisuuksia kuin tuo visuaalinen puoli ja tajuaa, et jos mies on niin yksinkertainen, ettei muuta näe tai ymmärrä, eikä osaa edes toivoa, niin menee aika hukkaan sellaisen kanssa.
Sehän se on, kun ei monilla miehillä ole sitä todellista makua. On vaan se visuaalinen puoli, ja muuta ei tarvita, et on upea.jos kuka tiedän naisten päälle paljon. Eikä nyt ollut kysymys siitä mistä minä pidän, vaan aloittajalle parit neuvot lisää sen edellisen vastaajan jolle vastasin, mitä monet miehet katsoo ensin ihmisessä ja herättää sen mielenkiinnon. Ei yksikään ihminen voi tietää toisesta etukäteen millainen toinen on, muutakuin visuaalisen puolen minkä näkee. Jos se miellyttää silmää, ei muutakuin tutustumaan onko naisessa muutakin kuin pelkkä upea ulkokuori. Siitä täs on alunperin kysymyskin. Jos omasta puolestani sanoisin, miks etsin vain noita yhenillan juttuja, johtuu siitä ettei mulla ole aikaa tällä hetkellä seurusteluun ja pillua se mieki tartten, joten haen vain niitä kertahoitoja. Mulla sattuu olemaan myös parhaimpina ystävinä naisia huomattavasti enemmän kuin miehiä, koska tulen vain paremmin niitten kans toimeen. Kyl siinä käydään paljon erittäin henkilökohtaisia keskusteluita, harrastetaan kaikkea kivoja harrastuksia ym ym. Monet jopa haluasi alkaa seurusteleen kuten itsekin, mut ei vain ole aikaa ja on tyydyttävä sit tähän mitä teen, eli yhdenyön juttuja\vakipanoja. Niin että upeaa voi olla kahdella eri tavalla. Ulkokuori sekä kemia jne. Ja mulla sattuu oleen myös erittäin vaativa maku, ettäs tiedät. Juuri tuon luonteen on oltava sitä mitä haen, muuten seurustelut unohan kyseisen naisen kans. Vai pitääkö vielä selittää mitä se luonne pitää sisällään? Niin ja tää on vain mun mielipide, sekä maku.
- mitä lässytystä.
M27 kirjoitti:
jos kuka tiedän naisten päälle paljon. Eikä nyt ollut kysymys siitä mistä minä pidän, vaan aloittajalle parit neuvot lisää sen edellisen vastaajan jolle vastasin, mitä monet miehet katsoo ensin ihmisessä ja herättää sen mielenkiinnon. Ei yksikään ihminen voi tietää toisesta etukäteen millainen toinen on, muutakuin visuaalisen puolen minkä näkee. Jos se miellyttää silmää, ei muutakuin tutustumaan onko naisessa muutakin kuin pelkkä upea ulkokuori. Siitä täs on alunperin kysymyskin. Jos omasta puolestani sanoisin, miks etsin vain noita yhenillan juttuja, johtuu siitä ettei mulla ole aikaa tällä hetkellä seurusteluun ja pillua se mieki tartten, joten haen vain niitä kertahoitoja. Mulla sattuu olemaan myös parhaimpina ystävinä naisia huomattavasti enemmän kuin miehiä, koska tulen vain paremmin niitten kans toimeen. Kyl siinä käydään paljon erittäin henkilökohtaisia keskusteluita, harrastetaan kaikkea kivoja harrastuksia ym ym. Monet jopa haluasi alkaa seurusteleen kuten itsekin, mut ei vain ole aikaa ja on tyydyttävä sit tähän mitä teen, eli yhdenyön juttuja\vakipanoja. Niin että upeaa voi olla kahdella eri tavalla. Ulkokuori sekä kemia jne. Ja mulla sattuu oleen myös erittäin vaativa maku, ettäs tiedät. Juuri tuon luonteen on oltava sitä mitä haen, muuten seurustelut unohan kyseisen naisen kans. Vai pitääkö vielä selittää mitä se luonne pitää sisällään? Niin ja tää on vain mun mielipide, sekä maku.
Hanki munat ja ole mies.
- M27
mitä lässytystä. kirjoitti:
Hanki munat ja ole mies.
lässytystä. Vaan sinä saamaton rumimmista rumin ja neitsyt vanha kääkkä ole hiljaa siellä kun et edes ole naista alasti ikään nähnyt. Ehkä olet, mut silloinki tirkistellessä vitun pervo! Vitun tietämätön!!!!!!!!!!
- Lady Gaga
mitä lässytystä. kirjoitti:
Hanki munat ja ole mies.
Täällä taas yksi masennuksen ja itsesäälin kourissa oleva keski ikäinen mies joka vittuuntunut ilmeisesti "pärjääville,osaaville" hlö, kun itse ei siihen pysty :D:D:D:D *nauraa kippurassa*.
Ps. Älä vittuile, kun et osaa! (poliisin poika leffasta)
- vaikutus
Naisten kaveriporukan dilema. Iskemisessä kaikkia on miellytettävä mutta on vaan iskettävä yksi ja jotenkin se on valittava.
Eli mulla valinta osuu siihen, joka tuo parhaiten ittensä esille. Vaikka todellisuudessa olisin enemmän kiinnostunu jostain toisesta siinä porukassa.
Esille tuomiskeinoja esim: Flirttailu. Oman paikan vaihtaminen miehen viereen/vastakkaiselle puolelle. Pyrkimällä keskustelulla näyttää, että on oikeesti kiinnostunu siittä miehestä. Pyytämällä yllättäen miestä tanssiin tai jotenkin hoitamalla ittensä hetkeks kahdenkesken. - siis että
miten löydät jostakin pintapuolisesta baarista kaverijoukon kanssa miehen pitempiaikaiseen suhteeseen kun olet 25 vuoden ikäinen?
Saatanan hyvällä onnella.
"Tai sitten lähtisinkin miehen matkaan, kuka tietää."
Siis lähtisit miehen matkaan harrastamaan seksiä vai? Eikös sinun pitänyt etsiä pitempi aikaista suhdetta vai kuvitteletko että tulet sen seksin lisäksi saamaan sen suhteen jos lähdet hänen mukaansa?
Baarissa voit jutella jonkun kanssa ja sitten vaihdatte numeroita ja tapaatte oikeilla treffeillä jossakin. Siitä lähtee oikea suhde käyntiin, ei baarista sänkytreffien jälkeen.
"Jotenkin ei olisi pokkaa esim. kirjastossa alkaa iskemään miehiä. Baarit ei kyllä välttämättä ole oikea paikka minulle, mutta mikä sitten olisi.."
Voit ihan hyvin kokeilla joskus elämässäsi jotain julkista paikkaa vaikka katua, kirjastoa, kauppaa (pienemmät kaupat vaikkapa kirjakaupat ovat ihan hyvä).
Sillä tavoin ne miehetkin sen tekevät mutta jos haluat että mies tekee liikkeen jossakin muualla kuin baarissa niin sinun tulee olla HELVETIN selvä. Mitkään pikku silmän räpsytykset eivät auta vaan pitää tulla lähistölle ja katsoa yms.
Helpottaisi tietysti vastata kysymykseen jos kertoisit miltä näytät ja miten elehdit koska esimerkiksi tyttöporukassa ne hiljaisimmat voi usein kuvitella olevan niitä kaikkein vähiten seurasta kiinnostuneita tai jopa varattuja.
Lisäksi iso tyttöporukka on omiaan häätämään tietyn osan miehistä jotka haluaisivat jutella kanssasi jo baarissa rauhassa eikä olla siinä muiden tyttöjen "arvioitavana" sekä häirittävänä.
Tällöin juuri ne jotka etsivät sitä pitempiaikaista seuraa voivat hyvinkin jättää tilaisuuden käyttämättä.
Lisäksi jos sinua ei baarista löytyvä seura kiinnosta, kuten itseäni ei muutaman vuoden vanhempana miehenä pahemmin tee, niin pyri etsimään sitä muualta vaikka juuri noista julkisista paikoista tai nettideiteistä.
Et arvaakaan kuinka monta epäonnistunutta yritystä voi miehellä olla ennen kuin hän onnistuu (saa puhelinnumeron/pääsee treffeille) eikä se takaa onnistumisia jatkossa.
Naisten tulisi antaa vain selviä vihjeitä (hakata vaikka halolla päähän) että olen helvetin kiinnostunut JUURI SINUSTA joten TULE ISKEMÄÄÄN NYT!
"Voiko olla että miehet jotenkin vaistoavat että en kuitenkaan hae vain yhden yön seuraa? Tai annanko jotenkin "huonon" vaikutelman itsestäni..Mikä on huono vaikutelma, epätoivoisuus? Koska sitä alan pikkuhiljaa olemaan. "
No sinähän annat silloin itsestäsi silloin oikean vaikutelman ja ne yhden yön vonkaajat jättävät sinut useammin väliin.
Epätoivoisuuden ongelma naisessa on miehenä lähinnä se että siinä tulee mieleen että nainen huolii kenet tahansa miehen kumppaniksi joten siinä tulee sellainen halvan makkaran maku.
"Katsekontaktia otan kiinnostaviin ihmisiin, hymyilen ja tanssin. Tietysti alkoholia menee jonkin verran, mutten ihan räkäkännissäkään ole."
Katsekontaktin pitää olla pitkää ja syvällistä tai näkyvää silmäilyä/vilkuilua. Hymyily on hyvä, tanssi ok jos osaat tanssia. Jos haluat jonkun pitempiaikaiseen suhteeseen niin alkoholin käyttöä kannattaa rajoittaa minimiin. Silloin pysyy hoksottimet herkempinä eikä anna itsestään törttöä kuvaa. Miehenä en voi sietää humalassa olevia naisia joten se on lähes välitön kiinnostuksen loppuminen. - /tr4
Onhan se vähän niin että joku yökerho on se lihatiski jossa katsotaan se maukkain kyljys ja jos jäät vähän muiden varjoon ulkonäön suhteen niin siinä käy äkkiä ettei mitään koskaan tapahdu. Vaihda baaria sellaiseen missä oikeasti pystyy keskustelemaan rauhassa. Katsekontakti ja hymyily on ne tärkeimmät signaalit ja klassinen "onko tässä tilaa kun on muuten ikävää juoda yksin" yleensä toimii. Toisille taas mikään baari ympäristönä ei ole mieluisa niin silloin voi kysyä vaikka mieheltä kaupassa jostain tuotteesta vähän niinkun ohimennen "tiedätkö, onkohan tämä hyvää" ja siitä saa kyllä keskustelun aihetta eikä tarvitse jorista aina siitä säästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151449Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481349- 131173
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4106081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60807Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793