Kaverit eron jälkeen?

Pirjo5

Ero tuntui pahalta, mutta vielä pahemmalta tuntui se, että sama ystävätär, joka tuki (ja kannustikin kauniin sanoin) eron jälkeen, olikin käynyt kiinni ex-mieheeni lähes heti eron jälkeen.

Onneksi miehelle ei kelvannut.

Ystävyys entisen ystävättäreni kanssa on ilman muuta mennyttä, mutta mitä sanon hänelle seuraavan kerran kun sattumalta häneen törmään?

Yököttää!

8

1048

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota tapahtuu

Aika tavallista se on, että eronneen naisen ystävättäret käyvät kiinni ystävänsä ex-mieheen. Se on jotenkin naisille biologinen ominaisuus. Ystävättären mieshän on tuttu, eikä mikään hyppy tuntemattomaan.

Täysin toinen asia on, että tuntuu oudolta, jos miehesi on kertoinut sinulle asiasta. Varsinkin jos asia ei johtanut mihinkään. Onko ex-äijässäsi muita keskenkasvuisen raukkiksen piirteitä?

• Pirjo5

Biologiset syyt. Täytyypä oikein miettiä...
        Mutta eikös silloin pitäisi kaikkien ystävättärieni käydä kiinni ex-mieheeni, kun sama biologiahan meillä kaikilla on.

Mitä tulee ex-mieheeni (jota en koskaan kutsuisi äijäksi), raukkiksen piirteitä hänessä voisi nähdä vain se miehenkipeä ex-ystävätär, joka ei onnistunut ja oletti vielä, että ex-mieheni olisi hänelle lojaalimpi kuin minulle.

Eronkin jälkeen voi muuten kunnioittaa entistä puolisoaan niin paljon, ettei nolaa tätä. Mieshän teki minulle palveluksen, koska muuten en olisi tajunnut pysyä kaukana vierelläni eläneestä kaksinaamaisesta kyykäärmeestä.

• olla...
        Pirjo5 kirjoitti:

Biologiset syyt. Täytyypä oikein miettiä...
        Mutta eikös silloin pitäisi kaikkien ystävättärieni käydä kiinni ex-mieheeni, kun sama biologiahan meillä kaikilla on.

Mitä tulee ex-mieheeni (jota en koskaan kutsuisi äijäksi), raukkiksen piirteitä hänessä voisi nähdä vain se miehenkipeä ex-ystävätär, joka ei onnistunut ja oletti vielä, että ex-mieheni olisi hänelle lojaalimpi kuin minulle.

Eronkin jälkeen voi muuten kunnioittaa entistä puolisoaan niin paljon, ettei nolaa tätä. Mieshän teki minulle palveluksen, koska muuten en olisi tajunnut pysyä kaukana vierelläni eläneestä kaksinaamaisesta kyykäärmeestä.

varsin sinisilmäinen, mitä maailman raadollisuuteen tulee?! Oletko aivan varma, että ex-miehesi halusi tehdä sinulle palveluksen kertoessaan ystävättärestäsi..? Ettei vaan olisi palanut halusta retostella, että hänellekin olisi kelvannut... Tai ehkä siksi, että halusi satuttaa sinua vähäsen lisää...
        Vaikka exien kanssa on hyvä olla asiallisissa väleissä, mielestäni puheet lojaaliudesta ja kunniottamisesta ovat aikansa eläneitä siinä kohtaa, kun "nyksästä" tulee se "eksä"...

• Sitä

menneään: Juuri joku puhi jossain osiossa että naisilla on se vika että kaverit yllyttää ja niihin luotetaan sokeasti ja sitten käykin jotain tälläistä!!

Hah ihan oikein pitikö kuunella sitä TOOOSI ystävätarta????

En voi kuin nauraa että taas napsahti omaan nilkkaan..

• jälkeen

Kävele kylmästi tuollaisen käärmenaisen ohi, äläkä ole näkevinäänkään.

• lohduttamisesi

ja entisen miehesi "lohduttamisyritys" ovat kaksi täysin erillistä asiaa.

• tuohan .....

on vielä ihan kesyä, minun ystävättäreni piti suhdetta mieheeni, kun olin sen kanssa vielä avioliitossa, ja mielisteli minulle,ja oli niin kaverii... no erohan siitä tuli ja he ovat tänäpäivänä yhdessä.
      Taisi samanlaiset löytää toisensa. En ole tietenkään kummankaan kanssa missään tekemisissä.

• tehdä mitä tahtoo

Mikä siinä yököttää? Halusit ystävältäsi tukea eroon ja sait sitä. Huono ystävä ei olisi tukenut. Ilmeisesti ystäväsi ja ex-miehesi suhelsivat vasta eronne tapahduttua, joten mitä siitä kitisemään. Vapaa mies se oli, kuten on ystäväsikin. Jos se sitten rikkoo ystävyytenne, ehkäpä sinä et ole hänen ystävyytensä arvoinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      88
      4209
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe