Mitä mieltä olette (niin miehet kuin naiset) naisilla kokonaan napitetusta kauluspaidasta?
Itse pidän paljon kaulupaidoista ja napitan melko usein paidan ylintä nappia myöten kiinni, mutta tosi harvoin nään kenenkään muun pitävän paitojaan tällä tavalla.
En yritä näyttää "nörtiltä" ja tyylini on hieman "preppy". Pukeudun esimerkiksi siten, että valkoinen pitkähihainen tiukka kauluspaita kokonaan napitettuna yhdistettynä suhteellisen lyhyeen hameeseen ja saappaisiin. Tykkään myös napittaa paidan kokonaan silloin kun laitan sen päälle vaikkapa v-kaula-aukkoisen neuleen.
Olen saanut tyylistäni niin positiivista kuin kummastelevaakin palautetta, mutta olisi mukava kuulla ihmisten mielipiteitä. =)
Kauluksen napittaminen tytöillä!
5
671
Vastaukset
- on hyvä
Hei! Minusta tuo kuulostaa persoonalliselta. Vaikka useimmat naiset jättävätkin napin tai kaksi auki, ei kokonaan napittaminen näytä mitenkään tyhmältä, vain erilaiselta. Jos se sopii sinulle niin jatka samaan malliin! On vaan kiva, jos sinulla on tuollainen "oma juttu", josta sinut tunnistetaan ja muistetaan. Parempi olla omanlaisensa kuin kopioida muita.
- kuulosta..
Olen itse joskus kokeillut napittaa paitaa ylös asti, mutta näytän siinä vähän pöllöltä. Sama juttu kuin kravatin kanssa naisilla, kaikille se ei sovi, mutta joillekin oikein hyvin.
- tyylikysymys
Itse pidän nappeja auki, koska ihoni on kaunis juuri paljastuneelta alueelta ja haluan kaulakorujeni näkyvän.
Jotenkin saattaa tehdä "tiukkapipoisen" vaikutelman, jos napit ovat aina ihan ylös asti kiinni, muta kokonaisuushan se ratkaisee. Ainakin persoonallista, se on totta! - .....
tyylikysymys kirjoitti:
Itse pidän nappeja auki, koska ihoni on kaunis juuri paljastuneelta alueelta ja haluan kaulakorujeni näkyvän.
Jotenkin saattaa tehdä "tiukkapipoisen" vaikutelman, jos napit ovat aina ihan ylös asti kiinni, muta kokonaisuushan se ratkaisee. Ainakin persoonallista, se on totta!Tuossa on juuri sitä preppyä, kuten mainitsitkin...
Teet aivan oikein; silloin kun pidät lyhyttä hametta, niin vastaavasti et pidä ylhäältä ihoa liikaa näkyvissä. Molemmat päät "paljaana" =halpa look.
- marieCee
Tyylisi kuulostaa tosi kivalta. :)
Itse pukeudun enemmän rock tyyliin, mutta tykkään usein napittaa paidat ihan ylös asti. Ruudullinen kauluspaita vaikka pillifarkkujen kanssa tai pelkkä paitamekko näyttävät tosi kivoilta kun napittaa myös kauluksen.
Pidän myös kravateista ja ihan kiva tyyli onkin napittaa paita kokonaan, mutta jättää kravatti suht löysästi kaulaan.
Napittamalla kauluksenkin erottuu hyvin joukosta, koska suurin osa ei sitä tee ja itse olen ainakin saanut kivoja kommentteja tyylistäni. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847