Suositelkaa hyviä kampaajia pääkaupunkiseudulla. Saa olla kalliskin (mainitkaa hinta mielellään leikkaus värjäys) kunhan leikkaavat hyvin ja "trendikkäästi" hiukset.
Minulla on pitkät hiukset ja haluaisin leikata ne tyylikkäästi lyhyemmäksi ja trendikkäästi. Suositelkaa kampaajia, alkaisi olla aika päästä kampaajalle kun tyvikasvu on taas niin pitkällä.
Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa nähdä vaivaa! :o)
suositelkaa hyviä...
...kampaajia pk-seutu
2
233
Vastaukset
- hyvästä kannattaa pikkuisen...
Kyselit hyvää kampaajaan pk-seudulta. Itse olen käynnyt jo parikymmentä vuotta samalla kampaajalla eikä ole tarvetta vaihtaa. Kokeile sinäkin, uskon, ettei sinun tarvitse pettyä. Helsinki Kalevankatu 28, KampaGalleria Birgitta Vikstèn.
- .......
Prof Helsinki on hyvä paikka, monta hyvää kampaajaa ja joka kerralla saa uusia ideoita. Käyvät ymmärtääkseni usein koulutuksissa ja kursseilla joten on kai "trenditietoinen" paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525612Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "682661Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371766- 191733
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5148881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935