http://tori.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000007&conference=4500000000001184&posting=22000000041569327
Toivottavasti se tulee pian. Nyt kaikki kasvo- ja jäsenhoitoon. Tuokaa sukulaiset ja tuttavat. Ensi ja sitä seuraava viikko ovat vähän kiireisiä mutta viikolle 9 olisi aikoja !!1111!!!
Soita ja tilaa tehokas laserhoito, terveisin tehot-kehiin-gekko
autan :!11!11!11
12
307
Vastaukset
- hmh...
Sä puhuttelet itseäsi aika imartelevasti: milloin olet hyvällä tuulella oleva "lisko" ja milloin mitä lie.
Onks sulla käynyt ikinä mielessä, että ehkä kaikki eivät tiedä juuri sinun nimimerkkiäsi, tai että ehkä kaikkia ei juuri se edes erityisesti kiinnosta?
Mä ainakaan en pidä tollasista parin lauseen aloituksista. En ole koskaan pitänyt. Enkä sitä paitsi edes ymmärtänyt, että mitä sinä aloituksellasi tarkoitit. Vähän jos voisit selventää tota ilmaisuasi, sopisko?- gek-ko
en ole lukijaystävällinen !1111!!!
Onko käynyt mielessä että ei ole mitään tarvettakaan olla !!111! - gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Taasko olet täällä riitelemässä.
päivä klo 9 aamulla?
gek-ko kirjoitti:
päivä klo 9 aamulla?
"tavallinen palstakirjoittaja", joka ei kuulemma enää käytä nikkiä eW on taas trollaamassa.
Me voidaan riidellä milloin vain: mistä riidelläään?- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
"tavallinen palstakirjoittaja", joka ei kuulemma enää käytä nikkiä eW on taas trollaamassa.
Me voidaan riidellä milloin vain: mistä riidelläään?heti viikon alkuun, kun avaan hoitolan. Hän saa mutakylvyn, erilaisia lämpimiä ja kylmiä kääreitä, ja sitten laserkäsittelen hänet lopuksi.
Mutta käykö sulle perjantai sitten? gek-ko kirjoitti:
heti viikon alkuun, kun avaan hoitolan. Hän saa mutakylvyn, erilaisia lämpimiä ja kylmiä kääreitä, ja sitten laserkäsittelen hänet lopuksi.
Mutta käykö sulle perjantai sitten?Aikaisempikin kävisi. Miten olisi joskus 15p tienoilla?
"tavallinen palstakirjoittaja" uskoakseni pitäisi myös jostain käärehoidoista (sellaisia tiukkoja joista ei itse pääse pois).buddy-love kirjoitti:
Aikaisempikin kävisi. Miten olisi joskus 15p tienoilla?
"tavallinen palstakirjoittaja" uskoakseni pitäisi myös jostain käärehoidoista (sellaisia tiukkoja joista ei itse pääse pois).Jaa sinullahan olikin ne kääreet siellä (teen samalla muuta hommaa tässä ja vain toinen silmä ajoittain tässä ruudussa).
Laita ne kääreet sen hoitopöydän ympäri, niin pysyy kunnolla paikallaan.- gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Aikaisempikin kävisi. Miten olisi joskus 15p tienoilla?
"tavallinen palstakirjoittaja" uskoakseni pitäisi myös jostain käärehoidoista (sellaisia tiukkoja joista ei itse pääse pois).Haen ne hänelle itse. Lainaan pakua ja noudan parhaat raakaaineet tätä tarkoitusta varten.
Sinä voit tulla xv päivä ja katsotaan joku hiomalaite valmiiksi, kun se laser ei varmaan silloin ole vielä tullut. - gek-ko
buddy-love kirjoitti:
Jaa sinullahan olikin ne kääreet siellä (teen samalla muuta hommaa tässä ja vain toinen silmä ajoittain tässä ruudussa).
Laita ne kääreet sen hoitopöydän ympäri, niin pysyy kunnolla paikallaan.sähköäkin niin teho kasvaa.
Tämä hoitola tulee olemaan jumymenetys. gek-ko kirjoitti:
Haen ne hänelle itse. Lainaan pakua ja noudan parhaat raakaaineet tätä tarkoitusta varten.
Sinä voit tulla xv päivä ja katsotaan joku hiomalaite valmiiksi, kun se laser ei varmaan silloin ole vielä tullut.Epäkeskohiomakone on usein rautakaupassa tarjouksena. Käytetäänkö vesihiomapaperia vai karborundumlaikkaa?
gek-ko kirjoitti:
sähköäkin niin teho kasvaa.
Tämä hoitola tulee olemaan jumymenetys.Myös sähköpaimen kytkettynä varpaisiin on hyvä laihdutushoito. Bush suosittelee tuota lähes kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760