Näen satunnaisesti samassa kerrostalossa asuvaa nuorta naishenkilöä. Ihan vaan sillä tasolla että kävellään toisiamme vastaan tai pyykkituvassa ollaan nähty.
Olen hieman ujo, ja on myös vaikea keksiä mitään sanottavaa silloin, kun yhtäkkiä törmätään. Lähinnä vaan moikataan.
Tiedän missä tämä naapuri asuu, mutta en esim. sitä, onko hänellä kenties poikaystävää. Tässä kun olen miettinyt kaikenlaisia vaihtoehtoja, miten voisi vaikka pyytää häntä viettämään iltaa kanssaan ihan vaikka kaverina, ja katsoa miten sitten etenisi, jos etenee. Ja tarkoitan vaikka kahvittelua tai elokuvan katselua yhdessä.
Huonoin vaihtoehto olisi mennä soittamaan ovikelloa, sillä jos hänellä olisikin siellä poikaystävä, pitäisi nopeasti teeskennellä vaikka tv-lupatarkastajaa. Toinen, mitä mietin, olisi laittaa postilaatikkoon joku kirje, ei mikään säikäyttävä "rakastan sinua" -kirje vaan jotain lievempää.
Sitten aloin etsiä ihan huvikseni, jos hänestä löytyisi jotakin tietoa netissä (siis en ole mikään vainoaja kuitenkaan) ja löysin hänestä tiedot facebookissa. Olisi varmaan helppo lähettää sen kautta viesti, mutta miten noloa se on? Ja toiseksi, pelottaisiko häntä kun olen etsinyt hänet netin kautta? Hän vaikuttaa hieman ujolta kuten minäkin, ja olemme hymyilleet toisillemme usein, kun ollaan nähty.
Miten tutustua naapuriin?
131
39391
Vastaukset
- azerty40
Kun kerran tapaatte ajoittain pyykkituvalla ihan vahingossa, niin hyödynnä se vahinko - pyydä kahville siksi aikaa kun pyykit on koneessa. Siitä se lähtee, jos on lähteäkseen.
- kokenut_kolli
Ei muuta kun rohkea avaus: ollaan nähty tässä jo jokusen kerran ja olet mielestäni tosi viehättävä... sattuisitko olemaan sinkku? Ja pilkettä silmäkulmaan. Jos tulee pakit, niin älä ota sitä itseesi...
- PYSYÄ
Parempi pysyä naapureista kaukana. Heistä ei tule, kun riesaa. Ystävystytään ja sitten ravaa joka päivä oven takana, minkäkin syyn varjolla. Paras pysyä ihan omissa oloissaa kerrostaloissa varsin kaupungin. Oman taloni pari kokemusta. Nainen kävelee aina suu mutrussa. Olen sanonut monta kertaa päivää tai iltaa. Ei vastaa. Kerran sanoinkin, että kyllä on elämä vaikeeta. Sitten uusi muuttaja kysyy minulta: onko tämä tenukeppien talo? Sanoin, että en ole asunut tässä itsekään kuin muutaman kuukauden ja rauhallista on ollut. Mies vastasi, että hän ei muuta tenukeppien taloon. Odottaa asuntoa, vaikka 2 vuotta. Niinpä niin. En ole kyseistä miestä nähnyt muuton jälkeen, kun päissään. Se kerrostaloasumisesta.
- KUURANKUKKA
onko hän minkä ikäinen. onko hänellä autoa entä sulla. kysyisit onko autoa.....
- XXXXL ruutuiset miesten kal...
Toi on hyvä neuvo.
Ja jos tytteli ei pese kauheaa kasaa miesten kalsareita, niin sillä ei ole poikaystävää. (Miehet, joilla on tyttöystävä eivät vaivaudu pesemään pyykkiään, joten "pitämisen" kannalta ole sinä sitten fiksumpi.)- azerty40
No tietysti on ihan hyvä, jopa suotava, käyttää järkeä sen suhteen mitä kenties huomaa siinä kohtaamistilanteessa :-D
- mun äijä pesee ihan itse om...
Me pestään kumpikin omat pyykkimme. Eli ei voi yleistää etteikö äijät pesis pyykkiä itse vaikka yhes asuttaiski. Sehän on vaan siitä kii kuin se kodinhoito ja pyykit yms työt jaetaan. Meillä ei ole enää koskaan mitään kinaa pyykeistä kun kumpikin pesee ne itse silloin haluu. Suosittelen muillekin pareille. Meillä ainakin toimii hyvin!
- ---
no luulen että se facebook on ainaki huono idea. Samaa mieltä olen lappujen lähettelystä. se on niin ala-aste meininkiä. Kun tapaatte moikkaa ja puhu vaikka säästä. Tunnustele onko naapurillas kiire ja jos ei niin pyydä kahville vaikka näin naapurusten kesken.
- Daword.....
oma sukunimenihän se tuolla komeilee mahdammekohan olla sukua toisillemme?
Otappa kuule kädestä kii ja sano että Tuisitko sie tuonne kammarin puolelle nii voitas vähän lähemmin tutustuu. - ihan liikaa :)
Lopeta nyt alkuun tuo liika pohtiminen :). Jutustele pyykkituvalla jotakin yleis asiaa. Mukava sää..., Jos harrastat jotain ulkona tapahtuvaa mainitse vaikka se... jne... Parit jutustelut ja sit kun ns. sinun kaupat on tehty ja olet saanut tytöstä selville jotain, esim. harrastuksia ehdota vaikka, että sinä voisit tulla joskus mukaan kokeilemaan (vaikka et oikeasti välittäisi niin paljoa juuri kyseisestä harrasteesta, tai toisaalta olisit itse siinä konkari, mutta et ole toistaiseksi maininnut sitä... pieni valkea valhe ei haittaa. kerrot sitten kokeilun jälkeen rehellisesti tykkäsitkö vai et :) ) Jos olette molemmat ujoja tutustuminen voi viedä aikansa. Itse olen kohtuu ujo nainen ja saatan vaikuttaa alkuun tympääntyneeltä ja en kovin kiinnostuneelta edes kaverisuhteeseen, mutta se vaan on hidasta alkua minulle :)
- ..............................
tämä on hyvä - ja aina voi kysyä lenkkikaveriksi! Sanot vain, että yksin on niin tylsä lähteä, että lähdetkös kaveriksi joku kerta? Ja sitten sovit ihan tarkan päivän ja ajan.
- kyllä joo
.............................. kirjoitti:
tämä on hyvä - ja aina voi kysyä lenkkikaveriksi! Sanot vain, että yksin on niin tylsä lähteä, että lähdetkös kaveriksi joku kerta? Ja sitten sovit ihan tarkan päivän ja ajan.
Mutta ei pidä kiirehtiä asioiden edelle, kuten monessa viestissä neuvotaan. Ensin tietenkin vain jutellaan henkeviä ja katsotaan ollaanko edes yhtään samalla aaltopituudella.
- ainakin
pelottaisi, jos joku naapuri lähettäisi viestiä netin kautta tai postilaatikkoon pudottaisi kirjeitä. Koita keksiä jotain puhuttavaa, ainakin meilläpäin naapureitten kanssa jutellaan kovasti, kutsuvat kyläänkin juhlimaan, mutta asutaankin maalla.
- tee..
näin. Joku päivä ostat pikkasen juotavaa, ja syötävää. Sitten menet naapurisi ovelle ja kutsut hänet kylääsi viettämään iltaa. Jos hänellä on siellä asunnossa poikaystävä/tyttöystävä (ihmisitä ei nykyään tiedä) niin kutsut hänetkin mukaan viettämään iltaa.
Tekosyynä voit vaikka sanoa että ei ollut mitään tekemistä ja yksinkään en viitsis kotosalla istua.
Samalla voitte miettiä vaikka sitä että taloyhtiön kokous on tulossa ja nykyinen hallitus ei ole saanut mitään aikaan, että sekin pitäisi vaihtaa. Huoltoyhtiötäkään ei ole kilpailettu 10vuoteen...- Jos nii
Meet mukaan hänen harrastuksen pariin,sitte juttelet,hei myö ollaa vissii naapureita..Kyllä se juttelu tuokio siitä lähtee!
- friiway
Tosiaankin naapurissa oli bileet ja minä olin partsilla tupakilla. Aikani kuuntelin mekkalaa ja sitten kiekasin parvekkeelta että onks hyvät bileet ja voitteko olla hiljempaa ja aamu yöstä päätyttiin saman peiton alle naapurinpojan kanssa :D
- parkkipaikalla
tapasin naapurin x-rouvan parkkipaikalla ,hän käveli kivuliaan näköisesti,tervehdin ja kysyin kohteliaasti onko selkä kipeä.no siinä keskusteltiin jonkunaikaa hän oli lähdössä terkkariin,oli mennyt pirtinpenkistä tikku takapuoleen aika lähelle herkullisinta kohtaa.
no minä fiksuna miehenä ehdotin että voisin yrittää ottaa tikunpois niin ei tartte ajaa 30kilsaa päivystävälle,hän suostui,oli mielenkiintoisin ensiaputehtävä minkä olen
suorittanut.tikunpoiston jälkeen muutaman tunnin
päästä oltiin jo samanpeiton alla ja on oltu 11vuotta- tohtisko kokeilla
ja iskeä tikun perspuoleen ja mennä parkkipaikalle ontumaan?
:)))))))))))))))))) - hyvin
tohtisko kokeilla kirjoitti:
ja iskeä tikun perspuoleen ja mennä parkkipaikalle ontumaan?
:))))))))))))))))))kaikki konstit sodassa ja rakkaudessa on sallittuja
- ala stalkkaa
Älä missään tapauksessa ala "etin sut facebookista ja aattelin kirjottaa" hyödynnä se pesula juttu, varaa vaikka seuraava vuoro ja juttele niitä näitä, mut älä todellakaan ala stalkkaa ja ettii tietoo netistä yms. Vaikuttaa vähän sairaalta ja mä en ainakaa ees moikkais sen jälkee jos joku naapuri penkoo mut netistä ja viel kertoo siitä.
Olet ihastunut samassa talossa asuvaan nuoreen naiseen. Et kuitenkaan kertonut kuinka vanha itse olet? Nuorilla on usein ihan oma maailma, johon huomattavasti vanhemmat ei kuulu. Hymyileminen rappukäytävässä saattaa olla vain kohteliaisuutta. Se saattaa loppua lyhyeen heti, kun tämä nuori nainen tajuaa aikeesi. Entä mitä yhteistä sinulla ja tällä nuorella naisella on? Hengaisitko esim. hänen kavereiden kanssa baarissa? Katso peiliin, ja mieti onko sinulla mahiksia, vai onko ihastumisesi vain fantasiaa?
- Jehnas
Londonissa ei tällaista voitaisi suvaita ;)
- ismo ja seppo
Ota salkkareista mallia! tuut vaikka saunasta pelkkä kattila, saavi tai kiulu asusteena niin kyllä se siitä lähtee.
Ja sitten alat rappusissa juttelemaan omia huoliasi (ja naapurien) ihan tosta vaan.- töllöttäjätär
Salkkarit on just tollasta juttuu. Eikun ruudun ääreen taas puoli kahdeksalta !
- liian
ujo,joten unohda koko juttu.
- Tomppak
Että mulla olis sellanen aika ujo pippeli, ottaisikko poskeen:)
- ehdotus
Käy lainaamassa tytöltä kupillinen sokeria, leivo kääretorttu ja ilmesty sitten oven taakse kiittämään muina miehinä puolikkaan kanssa :) Jos hän tarjoaa kahvit sinullekin sen kanssa, niin etenee. Jos huolii vaan tortun, ehkä etenee.. ainakin voit kysyä maistuiko ja niin on puhuttavaa seuraavaksi kerraksi. Ellei huoli torttua tai ellei edes lainaa sokeria, niin on tullut asia selväksi, mutta et sentään ole suoraan mitään ehdottanut.
- vaan
sitten oleta hänen olevan kiinnostunut sinusta vaikka on hymyillytkin,ehkä se on vain osa hänen käytöstään.
Hän voi olla myöskin lesbo ja teet vain itsestäsi pellen.- _timonen_
Joo en oleta, jos hymy olisi varma merkki kiinnostumisesta niin olisin mä sitten varmaan rohkeampi jo.
- Naistenmiäsnumero1
Koputat oveen ja työnnät meisselisi postiluukusta sisään! ja karjaset.. tälltasta ois tarjolla..
- Niin kuin
Saw leffoissa xDD
"meisseli" tulee puolta lyhyempänä takaisin ja jatke sen "meiselin" päässä parkuu kuin pieni lapsi.
Nimi. Tulisipa minunkin naapurini näin... - pääsisit
Ja 100 varmana olis poliisit kohta sua hakemassa
:-D - sillä....
tekisin näin, jos tulisit kyseisellä tavalla oveni taa. Pyytäsin ootteleen hetken ja hakisin filerausveitsen ja nappaisin sen osan poikki joka näkyy postiluukusta!
Etpä taitas tulla toista kertaa??
Odotan kyllä sua, sillä koira saisi oivan paistin.
- missään__
nimessä kannata tutustua naapureihin niistä ei ole kuin vaivaa...vaikka olis kuina hyvän näköinen muija..
- Jetska
Muistan opiskeluajoiltani, että laitoin naapurissa asuvan naisen ovipostiluukusta hänelle lyhyen kirjeen, jossa ilmaisin kiinnostukseni / ihastukseni häneen. Asuin tuolloin "yo-kylässä" ja ikää taisi olla jotain 22-24v.
Kirjeen sujauttamisesta ei mennyt kauaakaan (ehkä tunti), kun ovikelloni soi ja nainen oli ovella. Kohteliaasti hän ilmoitti, että oli kovin otettu kiinnostuksesta, mutta hänellä oli vakituinen poikaystävä. No minäpä sitä siinä vaan ääneen harmittelin ja hymyilin leveästi. Episodin jälkeenkin edelleen moikattiin, kun hissiin samaan aikaan osuttiin tai käytävällä vastaan käveltiin :)- :))
Mulla ainakin alotteen tekemisessä on ongelmana just se et ku se on naapuri.. Jos se ei ookkaan kiinnostunu musta ja oon ymmärtäny ihan väärin kaikki sen eleet.. Mä en kehtais enää ees moikata sille tai liikkua ulkona ees sillon ku se on kotona..Mutta ei kait auta muu ku ottaa härkää sarvista ja yritettävä vaikka sitten hävettäisikin sen jälkeen kuinka paljon.. Ei kait tässä oo mitään hävittävääkään..kait..
- rohkee
heiluta mulkkuu postilaatikosta,tiedät kiinnostaako vai ei
- on tämäkin palsta !
Tuon jälkeen se ei edes tervehdi !
- hyvä ihminen
on se nyt ihme touhua kun ei naapureiden anneta olla rauhassa.
- MURKOLI
hei tee pitsaa ja sano että tein niin paljon että ajattelin tuoda myös sulle. 2 pellilistä varmuuden vuox. helppo juttu ja toimii.
- kaksi
tai osta kortsuja ISO pahvilaatikollinen ja voivottele käytävässä että taitaa näistäkin päiväys mennä umpeen.Eikä tarvitse tuntea pervoksi itseään koska olethan jo netistäkin urkkinut hänen yksityistietoja.
T. diakonissa, terttu W. - siinä voi käydä sillainkin
että vaikuttaa liian innokkaalta jos käy "sokeria lainaamassa", tai että "kääretorttua leivoin / pizzaa laitoin, jäi yli, kelpaisko sulle", niin tyttö aavistaa mitä sä oikeasti haluat siitä.
minusta olis kaiken parasta rakentaa siltä pyykkivuorolla tapaamisen pohjalta, ihan tikusta asiaa vaan niin siitä se lähtee jos on lähteäkseen. - Ripulit housussa ja paha mieli
Ei auta pizzan vääntäminenkään aina!
Voihan naapurilla olla esim. keliakia.
Tietysti voi yrittää vetää takataskusta porkkanan sen varalta, että hän onkin kasvissyöjä, tai kanin perseestä, jos hän vaikka pitää intohimoisesti taikatempuista! Yrittänyttä ei panna.. - MURKOLI
Ripulit housussa ja paha mieli kirjoitti:
Ei auta pizzan vääntäminenkään aina!
Voihan naapurilla olla esim. keliakia.
Tietysti voi yrittää vetää takataskusta porkkanan sen varalta, että hän onkin kasvissyöjä, tai kanin perseestä, jos hän vaikka pitää intohimoisesti taikatempuista! Yrittänyttä ei panna..hyvin pieni prosentti. ja kasvispitsaa tietty jos pesälle haluaa. samanlaista ihmistä samat jutut niin ei vituta.
- MURKOLI
siinä voi käydä sillainkin kirjoitti:
että vaikuttaa liian innokkaalta jos käy "sokeria lainaamassa", tai että "kääretorttua leivoin / pizzaa laitoin, jäi yli, kelpaisko sulle", niin tyttö aavistaa mitä sä oikeasti haluat siitä.
minusta olis kaiken parasta rakentaa siltä pyykkivuorolla tapaamisen pohjalta, ihan tikusta asiaa vaan niin siitä se lähtee jos on lähteäkseen.heittäytyy tumpelox ja kysyy onko väliä jos pesee villa vaatteet lakanoiden kanssa 90 asteessa. toi oli hyvä!
- MURKOLI
siinä voi käydä sillainkin kirjoitti:
minusta olis kaiken parasta rakentaa siltä pyykkivuorolla tapaamisen pohjalta, ihan tikusta asiaa vaan niin siitä se lähtee jos on lähteäkseen.hän lukee tätä ja nauraa kuset housuissa.. yx vaihto ehto. mutta rakennelma pyykistä ja äkkiä toimii varmasti.
Muutettuani uuteen rivitaloyhteisöön, heti muuttopuuhissani tuli yksi naapurinrouva (Asta) tarjoamaan palveluitaan. Voinko tulla keittämään kahvit? kysyi hän muutaman sanan juteltuamme kesken muuttopuuhiani. Et saa, totesin minä. No, meni pari kuukautta, kun aloin viettää aikaani hiekkalaatikolla poikani kanssa, ja toinen naapurin rouva (Taava) alkoi tulla tutuksi lasten hoidon ohessa. Ja niinhän siinä lopulta kävi, että kyseinen rouva vieraili sängyssäni useammankin kerran. Ja autossani. Ja eteisessäni. Tämä Astakin kyllä kävi sitten myöhemmin kylässä... kun päästin sisään.
- rohkea rokan syö
Tuo facebookin kautta lähestyminen olisi mielestäni sopivan neutraalia. Ei siitä kukaan voi pahastua. Kommentoit vaan, että "katos, täällähän on naapurikin". Sitten pyydät kahville läheiseen kuppilaan tai lenkille. Siitä se lähtee! Tsemppiä!
- Jetska
Tunnistaa Facebookissa ne naikkoset, jotka etsii seuraa ihan tosissaan... He eivät anna muiden nähdä kavereitaan. Tämä siksi, koska kaverikutsun lähettäneissä uroissahan voi olla vaikka minkälaisia turilaita ja sekös olisi kiusallista, jos moinen näkyisi esim. naisen omille tutuille...:)
- se nyt niin mene
Jetska kirjoitti:
Tunnistaa Facebookissa ne naikkoset, jotka etsii seuraa ihan tosissaan... He eivät anna muiden nähdä kavereitaan. Tämä siksi, koska kaverikutsun lähettäneissä uroissahan voi olla vaikka minkälaisia turilaita ja sekös olisi kiusallista, jos moinen näkyisi esim. naisen omille tutuille...:)
" He eivät anna muiden nähdä kavereitaan. Tämä siksi, koska kaverikutsun lähettäneissä uroissahan voi olla vaikka minkälaisia turilaita"
Ööö, ei kai niitä arveluttavia turilaita edes hyväksytä kavereiksi. Itse ainakin jätän hyväksymättä kaikkien sellaisten tyyppien kaveripyynnöt, joita en edes periaatteessa haluaisi vaikka kutsua kotiini kahville, oli sitten mies tai nainen. - Jetska
se nyt niin mene kirjoitti:
" He eivät anna muiden nähdä kavereitaan. Tämä siksi, koska kaverikutsun lähettäneissä uroissahan voi olla vaikka minkälaisia turilaita"
Ööö, ei kai niitä arveluttavia turilaita edes hyväksytä kavereiksi. Itse ainakin jätän hyväksymättä kaikkien sellaisten tyyppien kaveripyynnöt, joita en edes periaatteessa haluaisi vaikka kutsua kotiini kahville, oli sitten mies tai nainen.hieman liikaa, mutta kyllähän asia kuitenkin on kait niin, että jos nainen hyväksyy ystäväkseen tyypin, johon aikoo pitää yhteyttä jatkossa pariutumismielessä, niin ei kait tätä heppua (olipa tämä sitten turilas tai ei) silloin ihan heti alkumetreillä (siis tutustumisen alkuvaiheessa) halua ystävättärilleen yms. näyttää kaverilistallaan...? Vai haluaisitko muka itse?
- törmäillyt
anna mennä juttelemaan...itse olen joskus törmännyt ja törmäilenkin naapureihin pesutuvassa tai pihalla..moikkaa häntä ja heitä jotain kevyttä läppää..siitä näkee onko kiinnostunut??mut älä tongi tietoja muualta..se on virhe.....eli anna palaa et häviä mitään??
- Maukka H
"mut älä tongi tietoja muualta..se on virhe....."
Täällä on niin moni tuominnut tuon tietojen tonkimisen netistä tms. ihan vihoviimeisen virheenä. No itse olen aika ujo ja jos ei satu olemaan hirveästi yhteisiä pyykkivuoroja tms. niin kysyn vaan että miten se muka haittaisi tuttavuuden tekoa jos etukäteen hankki jotakin tietoja ihastuksen kohteesta????
Eikö luulisi olevan helpompaa mitä enemmän toisesta tietää...???
Kertokaa nyt hyvät ihmiset! - joopa joo
Maukka H kirjoitti:
"mut älä tongi tietoja muualta..se on virhe....."
Täällä on niin moni tuominnut tuon tietojen tonkimisen netistä tms. ihan vihoviimeisen virheenä. No itse olen aika ujo ja jos ei satu olemaan hirveästi yhteisiä pyykkivuoroja tms. niin kysyn vaan että miten se muka haittaisi tuttavuuden tekoa jos etukäteen hankki jotakin tietoja ihastuksen kohteesta????
Eikö luulisi olevan helpompaa mitä enemmän toisesta tietää...???
Kertokaa nyt hyvät ihmiset!Kyse taisikin olla siitä, että ei kannata jäädä kiinni tietojen etsimisestä netistä. Eli kyseessä on asia, jota ei kannata paljastaa hakujen kohteelle.
- josjosjsoos
Jos kerta moikkaatte nähdessänne, kai voisit lisätä hänet kaveriksi facebookissa? :)
- ystävänpäivä kortti
laita allekirjotukseksi naapuri =D
jos punastuu sinut nähdessään niin on ihastunut jos näyttää suuttuneelta sinut nähdessään seuraavan kerran ni pysy kaukana - Paras aina tarkistaa ensin
Että tämä, joka kysyy tutustumisneuvoja naapuriinsa, olisi mies?
Nykyään kun mieskin voi huomata vasta aikuisena olevansa oikeasti nainen.
Hirveä määrä neuvoja mennyt ihan hukkaan, jos kyseessä onkin tapaus jossa nainen haluaa tutustua naiseen!
Antakaas nyt vinkkejä naiselle joka haluaa tutustua naapurin naiseen!
- AKL
Jos se naapuri onki niinkuin KepuJorma niin keksii kaikenmaailman juttuja sinusta.
Näin siis Oulussa. - kuitenkin..
on poikaystävä. jokaisella vähänkin ihmisen näköisellä tytöllä / naisella on ainakin yks poikaystävä ja toinen on kärkkymässä tulevaa eroa. vapaita naisia ei tässä maailmassa ole.
- unohda...
mitä hyvännäköisempi, sitä varatumpi. ja se varaaja todennäköisesti joku mölyävä apinan persläpi riidanhaastaja.
- TAULUUN..
,,,VARMASTI SAAT NAAPURISTASI YSTÄVÄN...!
- ....
...tai todennäköisemmin erittäin kaunis mies, sellainen oikein hyvännäköinen. löytyy korvarenkaat, helminauhat ja käsilaukku. ja rahoitusyhtiön omistuksessa oleva uusi BMW-merkkinen auto. nimenomaan siis rahoitusyhtiön omistama.
- tietysti
pyykkivuoron just ennen tai jälkeen neitokaista ja lorvailet pyykkituvaas kunnes neito tajuaa auttaa sua. Sopiva paha tahra on vaikka mustekynästä.
- helevetin
kovalla!! kyllä sieltä joku naapuri soittaa ovi kelloa ja nyt olemme naapureitten kanssa hyviä ystäviä!
- Täällä...
Eräs kivan oloinen tyttö asuu samassa rakennuksessa mutta on hieman nuorempi. Ujo en ole eikä hänkään hirvittävän ujolta vaikuta mitä ollaan välillä muutama sana vaihdettu.
Olen jo ollut aikeissa vain kävellä hänen ovelleen ja pyytää kahville mutta en tiedä mikä siinä on niin vaikeaa.- :))
Samassa talossa asuu tosi mukava poitsu josta oon hiukan kiinnostunu..Mutta se on vaan niin pirun vaikeeta pyytä esim. kahville.. Mikähän siinäkin muka niin hankalaa on.. Minä en oo ujo, mutta mutta.. Ollaan vaihettu kuulumisia aina välillä ku ollaan satuttu samaan aikaan koirien kans ulos..
- sentään on
:)) kirjoitti:
Samassa talossa asuu tosi mukava poitsu josta oon hiukan kiinnostunu..Mutta se on vaan niin pirun vaikeeta pyytä esim. kahville.. Mikähän siinäkin muka niin hankalaa on.. Minä en oo ujo, mutta mutta.. Ollaan vaihettu kuulumisia aina välillä ku ollaan satuttu samaan aikaan koirien kans ulos..
jotain yhteistä noiden koirien kanssa.
Itsellä taas on se ongelma etten tiedä onko minulla hänen kanssaan paljonkaan yhteistä.
Eihän tuo nyt lopulta vaikeaa olisi tutustua enemmän mutta jotenkin tuntuu vaikealta kun on tavallaan naapuri.
- Pilkettä silmäkulmassa..
muutamia päiviä sitten olit pyykkärissä,katsoin sinuun,en tiedä olenko minä kyseessä,jos niin olen ujo ja ihastunut suhun:)T.Kymenlaaksosta!
- _timonen_
Valitettavasti en ole Kymenlaaksosta, vaan Satakunnasta..
- Mulla sama!!
Ongelma,oon nimittäin ihastunut myös naapuriin..
- rsthor
Älä kuule poika ujostele, rohkeesti vaan siel pyykki tuvas ku näätte kysyt sitä leffaan!
- minä vaan
Itse suosisin suoraan asiaan lähestymistapaa.
Mutta ehkä näinkin. Käyt lainaamassa siltä joku lauantai-ilta pesuainetta (kun sulla olikin loppu, ja pakko saada puhtaat vaatteet sunnuntaiksi). Joko toimit heti eli kysyt, lähdetkö pesuseuraksi tai sitten myöhemmin kun palautat pesuaineen ja vaikka kiitoskarkkipussin kysäiset, tietääkö tyttö jotain kivoja ulkoilureittejä tms. ja haluisiko joskus lähteä näyttämään.
Jos tyrmää heti, kiität vaan lainasta, unohdat homman ja lähdet kohti uusia seikkailuja. - naapurintyttö jossain kulmilla
ensinnäkin, on aika huolestuttavaa, jos joku naapurin neitonen käy näin tärkeäksi, että pitää sotasuunnitelmia kehitellä tuon lähestymiseksi - hyvin suunnitellut reittisysteemit vaan tuntuisi jotenkin pakkomielteiseksi toiminnaksi.
Ok, ujoudelle ei kukaan mitään voi, mutta jos joku kiinnostaa oikeasti, miksi ihmeessä pitäisi heti syöksyä selvittämään jopa rintaliivin kokoa?
Jutustelu pihamaalla ei ole vaikeaa, eikä sen käden nostaminen tervehdykseen vaikka lähikaupassa ja sellaisistahan ne tutustumiset yleensä lähtee: tuttu naama jolle alkaa vaan sanoa hei ja siitä edeten.
Mihin on kadonnut normaali hidas uteliaisuuden kautta tapahtuva tutustuminen? Tuskin kukaan innostuu tunneskaalat selvittävistä viesteistä postiluukussa, tai partaansa puhisevasta varjoissa lymyävästä naapurista joka on heti vaatimassa vaikka mitä, tai nettiä haparoivasta ristiretkeilijästä selvittämässä taustoja - kyllä se menisi enempi ahdistuksen puolelle kun totuus selviäisi naapurista näin.- jos naapuriin
törmäilee vain harvoin?
Kukaan mistään stalkkaamisesta ole puhunut mutta sellainen viaton ihastuminen on kuule aika harvinaista koska toista ei vaikka kuinka lähekkäin asuisi kovin usein näe. - hämmästyny!
Mikä on niin v***n huolestuttavaa siinä jos on silmittömän ihastunut?????????
Eikö se nyt vaan ole niin että jos haluaa että jotakin tapahtuu niin joutuu hieman suunnittelemaan??? Etenkin jos on ujo ja kaiken lisäksi kohtaa harvoin?
"Mihin on kadonnut normaali hidas uteliaisuuden kautta tapahtuva tutustuminen?"
No eikö tämä ole juuri sitä??? Normaalia utelisuutta siis...
Ylimalkainen moikkaaminen kohdatessa ei kyllä tunnetusti yleensä johda yhtään mihinkään... Sori vaan. - _timonen_
"ensinnäkin, on aika huolestuttavaa, jos joku naapurin neitonen käy näin tärkeäksi, että pitää sotasuunnitelmia kehitellä tuon lähestymiseksi"
Tuo saa asian kuulostamaan jotenkin pakkomielteeltä. Mikä on sitten normaalin ihastumisen ja toisen osapuolen liian tärkeäksi tulemisen ero?
"Ok, ujoudelle ei kukaan mitään voi, mutta jos joku kiinnostaa oikeasti, miksi ihmeessä pitäisi heti syöksyä selvittämään jopa rintaliivin kokoa?"
Missä vaiheessa kirjoitin että rintaliivien koko kiinnostaisi? Tämä ihminen kokonaisuudessaan kiinnostaa.
Taustoista en nyt tiedä kuin että hänellä on facebook-sivu, jonka löysin sukunimen ja henkilön kuvan perusteella. Tarkoitus ei ole penkoa henkilökohtaisuuksia sen syvemmältä.
Talossa on aika monta asuntoa ja asumme eri kerroksessakin, eli häneen törmääminen on kohtalaisen epätodennäköistä, jos ei jää sitten odottelemaan pyykkihuoneeseen kun hänellä on vuoro.
Enkä ole partasuinen vanha äijä joka puhisee, vaan varmaankin aika normaali kolmekymppinen mies muuten ja urheilen melko aktiivisesti. Mutta ei se ujous iän mukana tunnu paranevan. En kuitenkaan ole vielä heittänyt toivoani.
- Jannukaveri
Ota ensin selvää kaikki mahdollinen siitä typystä. Käytä nettiä jne. nimen varmaan jo tiedät joten salapoliisityö ei ole vaikeaa.
Sitten kun olet kerännyt tarpeeksi aineistoa niin on helpompi lähestyä kohdetta.
Jos ulkoa näkee hyvin hänen asuntoonsa voit seurata tilannetta ja käyttäytymistä. Onko asunnossa muita jne. Mutta kannattaa naamioitua, jottei sinua tunnisteta.
Voit myös tiputtaa viestejä postiluukusta.
Siitä se lähtee. Lykkyä tykö. Kerro sitten täällä miten homma etenee.- Nimetön
siinä sitä tervettä meininkiä vasta onki, hah :D
- kuka mitä häh
Nimetön kirjoitti:
???
- hmmmmmmm
...entä toimiiko?
- Jannukaveri
Nimetön kirjoitti:
Mutta perustele hyvin väitteesi.
- Nimetön
Jannukaveri kirjoitti:
Mutta perustele hyvin väitteesi.
"seuraa kohdetta, tarkkaile kohdetta, naamioidu"..kuulostaa aika stalkkeri meinigiltä :D
helvetin vaikeeta te siitä ainaki teette...
- been there
no yks hyvä on, et unohat avaimet kotiin ja meet sit rimputtelee, pääsiskö sisälle lämpimään kunnes joku tulee avaa. ;)
Mä tosin oikeesti unohin avaimet ja tyttö sattu just olemaan menossa pesee pyykkiä, onneks! Muuten olisinkin menny vahingossa väärälle ovelle rimputtaa, ku en tienny missä asu. :D Toivo vaan, et mimmi on vieraanvarainen. :) - ................
Esitä olevasi yllättynyt, sano jotenkin näin että "Hei! Etkö sinä olekin [naisen nimi]? Asut naapurissani! Olen [sinun nimesi]! Asun siinä ja siinä kerroksessa, ollaan pyykkituvalla nähtykin!"
Hän varmasti vastaa ja alkaa sinulle puhumaan jos haluaa, internetissä se on helpompaa. Mikäli hän ei sielläkään tunnu olevan kiinnostunut, syynä voi olla joko:
1. Sinä et tunnu olevan kovinkaan kiinnostunut ja nainen ei halua näyttää haluavansa sinua kuin hiiri juustoa, vaikka näin olisikin.
2. Hän ei oikeasti ole kiinnostunut.
Kun välinne ovat vähän lämmenneet, ja juttu alkaa sujumaan, voit alkaa kysellä henkilökohtaista tietoa.. Poikaystävä, ikä, mitä hän tekee.. Kysele ensin hänen mielenkiinnon kohteistaan ja työstä, ennenkuin alat yksityiskohtaisuuksiin menemään.
Onnea matkaan! ;)- mutta hyvä idea vietitellä
Mä en ainakaan uskois kenenkään vahingossa mua löytäneen, koska tarvii nimen, kun jotain etsii.
- ....................
mutta hyvä idea vietitellä kirjoitti:
Mä en ainakaan uskois kenenkään vahingossa mua löytäneen, koska tarvii nimen, kun jotain etsii.
Ja niin on aloittajakin löytänyt kyseisen naisen. Ei se nainen sitä itse ole miehelle kertonut, juurihan mies aloituksessa sanoi että "löysin hänen facebook profiilinsa".
Ja itsellä kyse ei ollut edes naapurista vaan ihan ja täysin vieraasta henkilöstä.
Olen monesti nähnyt hänet kaupassa, bussissa, kadulla.. Asuin silloin aikas pienessä paikassa turun lähistöllä, Naantalissa.
Hän oli mieshenkilö, arviolta 20-25 vuotias, todennäköisesti asui naantalissa kun hänet niin monta kertaa siellä näin. Asuinpaikkakunnan voi piilottaa Irc-galleriassa josta hänet bongasin. Haku ei tuottanut paljoakaan tulosta, kuin todella monta tuon ikäryhmän miestä.
Sitten mietin, että hän on aikas villihkö luonteeltaan, ja näin hänet kerran yhden hurjapää-kaveriporukassa liikkuvan, ja tietämäni mutten tuntemani naishenkilön kanssa kaupassa. Etsin käsiini siis naishenkilön pikkuveljen profiilin, jonka tiesin varmuudella, otin kommentista naishenkilön nimimerkin ja kas kun ei löytynyt näkyvää kommenttia. Sitten katsoin vähän yhteisöjä mihin mies voisi kuulua ja eipä aikaakaan kun kyseinen henkilö löytyi, jääkiekkoa pelaavien yhteisöstä.
Tämä kirjoitettuna kuulostaa monimutkaiselta, mutta eipä ollut edes vaivaa löytää kun miettii vähän järjellä.
Toinen esimerkki oli työpaikkani lähistöllä oleva moottoripyörä kauppa. Siellä työnkentelevä mies katsoi minua kun aamulla kävelin bussipysäkiltä 200m töihin hänen liikkeensä edustalta. Sattumoisin muutaman kerran jälkeen työvuorot selkenivät ja mies alko näkymään lähes päivittäin tupakalla liikkeen edessä.
Ajattelin sitten että noin rohkea ja hyvännäköinen mies voi olla pelurikin, ja päätin ottaa selvää mikä hän on miehiään. Aloitin perus galleriasta josta en löytänyt mitään. Facebookista on aikas vaikea löytää niin monen ihmisen joukosta yhtä, mutta rajoitin ihmiset Mies, Turku, 21-28. Kyllä siinä sai aika paljon arvailla kunnes kyseinen tyyppi löytyi ja kiinnostus hävisi. Mies OLI peluri kymmenine naisineen. Kaiken tämän lisäksi hän oli varattu.
Enpä jäänyt kaipaamaan kun työt loppui :)
- tosissas....
mene hoitoon pahviaivo.
- ratkaistu!!!
kävin panemassa kyseistä tyttöä.Kysyin ohimennen kiinnostaisiko häntä seurustella vakavemmin jonkun kanssa,vastaus oli että EI!
Eli vapaata lihaa se on ja ihan kiva kaiken lisäksi. - Mikki*
Itse pyysin naapuriani kaljalle kun juteltiin parvekkeilla. Nyt ollaan parhaat kaverit. :)
- yeahboddy:)
Kaikkein tärkeintä on että muistat että ei ne naiset ole sen ihmeellisempi iskemis tilanteessa kuin miehetkään. Naiset on ihmisiä lihaa ja verta, jos ne on varattuaja ne ymmärtää ja jos ei niin he ovat imarteluja. eli naisetkin ovat vain tavallisia ihmisiä, tällä tarkoitan sitä että monilla on tapana nostaa nainen ketä on aikeissa iskeä ns jumalan tasoon:D samat pelot ja epävarmuudet löytyvät myös naisilta, voit helposti kuvitella mitä itse tekisit samassa tilanteessa jos mukava naapurin likka yrittäis sut iskeä? jos olisit varattu niin pitäis kieltäytyä mut olis silti kiva fiilis, ja jos ei vaan kiinnosta niin silti kiva fiilis:) mikäli et ole jason the moottorisahamurhaaja:D
- keski-ikäinen mies
Pyykkituvassa jutut alkoi. Kaikenlaista yleistä tarinointia. Pian huomattiin että huumori oli samanlaista ja mentiin kahville pyykkikoneen käyntiajaksi. Sitten ehdotin pihalla nähdessäni viininjuontia kotonani. Siitä se luiskahti itsestään sänkyhommiin. Ei menty yhteen mutta pelehdittiin pari vuotta. Kumpikin oli vapaita ihmisiä.
- varmaan
kiinnittää sitten huomiota sinuun ja keksii nopeasti puhuttavaa.
- Totta joka sana
Tähän asiaan on oikeastikkin ratkaisu.
Kämppis tosiaan oli joku kaunispäivä törmänny rapussa tai jossai pihalla johonki nättiin neitoseen. Olivat sitte jostai syystä päätyneet juttelemaan, puhelias tyyppi kämppis kun on. Jokin päivä sitten tämän muutaman jutteluhetken jälkeen kyseinen nainen oli pyytänyt kämppistäni rasvaamaan pyöränlukkoa. Lähes tuntemattomia siis olivat vielä toisillensa. Seuraavana iltana kämppis sitten ilmoittikin että oli löytänyt silitysraudan, olimme vasta muuttaneet asuntoon ja verhot oli silittämättä. Sinä iltana yläkerrassa siliteltiin ainakin verhoja, muusta ei ole onneksi ainakaan vielä tuloksia tullut. :D - ketkula
Tyhjensin yöllä naapurin neidin auton renkaan. Aamulla olin sitten sattumalta tarjoamassa apua ja kyytiä. Neito pyysi palkkioksi kahville, viinille ja sille tielle sitten jäin. Nyt on seurusteltu pari vuotta.
Rengasepisodikin on selvitetty.- vanhan mummon taru
Yleensä auttaminen, on asia mikä vain ja rohkea avunpyyntö, jos itse apua tarvitsee, on hyvää tekniikkaa. Ainakin naista viehättää, kun mies osaa ja kun vielä auttaakin tyhmää naista, niin aina vain parempi. Liikkeelle vain, aikia kuluu.
- ----
mä olen myös törmännyt samassa kerroksessa asuvaan mieshenkilöön ja etsinyt tiedot facebookista :D hassua..mut en tiedä..pyydä vaikka sitä tyttöä lenkille. tai jotain..
- naapuripuri
Pullo viinaa niin rupeaa juttu luistamaan.
- kysy puh mumeroa
kysy puh mumeroa ja kun saatsen niin lähetä se mulle , niin ei mene hyvä "kinkku" hukkaan . kokemusta on .
- Honda mies
herttaisen näköinen ja seksy.....jep jep
- babydoll
Olen 26-vuotias nainen. Ja olen sitä mieltä jos kohtaa mielenkiintoisen ihmisen niin ei muuta kuin juttusille..Jos tulee pakit niin eipähän tartte enään päätä vaivata moisella asialla enään.
Itse olen sen verran malttamaton etten jaksa alkaa jahkailee uskaltaako vai ei kysyä.. Itse olen muutaman kerran joutunut pettymään... mutta enemmän mua olis harmittanut jos en olis kysynyt... Näilläkin kerroilla mies oli varattu.. eikä tarkoituksena ole sekaantua varattuihin miehiin...
Nykyään seurustelen miehen kanssa joka rohkeasti lähestyi minua...olihan ilmassa ollut kemiaa...;)
Elämä on tässä ja nyt.. ota siitä kaikki irti =D
- ikä lienee..
14-15 vuotta.....tekstin lapsellisuudesta päätellen...tai sitten kyseessä on suht hyvä provo
Tulee väkisinkin mieleen nykyaika. Itse asuin Hervannassa jonkin aikaa, taloja ja naapureita oli lukuisia. Samassa talossa asui noin 40 henkilöä. En tuntenut, enkä tutustunut yhteenkään heistä. Olen avoin ja sosiaalinen kaveri. Huomasin rapussamme ja talossa olevan normaalia ettei tutustuta toisiimme. Hississä oli aina hiljaista jos ei itse avannut keskustelua. Toisaalta pelottavaakin. Helsingin metroon kuoli mies jokin aika sitten, kukaan ei huomannut sitä kuin vasta vuorokauden päästä. Tämä on nykyaika. Mistä tämä johtuu. Itsellä montakin visiota, ja niitä ei pysty oikein muuttamaan omin voimin. Nythän on suunniteltu yhteisöllisyyden lisäämistä eri keinoin mm. Tampereella. Miten se onnistuu keinotekoisesti siitä en tiedä. Ihmetyttää nykyaika. Keskustelin vanhan naisen kanssa joka oli asunut tampereella 60 luvulla pienten lasten kanssa. Hän tiesi kertoa että muutos on ollut valtava. Ennen esim. kaikki pihan lapset tunsivat toisensa ja toistensa vanhemmat hyvin, naapurit tunsivat toisensa hyvin. Siihen aikaan ei oltu niin masentuneita, eikä ollut sosiaalisten tilaniden pelkoa jne. mistä tämä johtuu. me olemme vieraantuneita toisistamme. yksilökeskeisyys ja suoritteisuus kukoistaa yhteiskunnassamme. yhteisöllisyyden puute sairastuttaa ihmiset psyykkisesti. alkoholismi on aivan älyttömän korkeissa lukemissa, samoin masentuneisuus, ahdistuneisuus.. mihin tämä johtaa, jaa-a
huolehditaan vain itsestämme
right ?
pelottavaa..- on nähty juu
no nykyajan naisethan ovat ainakin pääkaupunkiseudulla niin saatanan olevinaan, että jos yrittää lähestyä niin saa vain kummaksuvia katseita. No mitä tästä seuraa? Ei enää uskalla olla sosiaalinen...
- tämä...
nykajan pakkomielle tutustumisesta joka jumalan ihmiseen, johon törmää. Minulla ainakin on oma sosiaalinen verkostoni ja siihen ei esim. kuulu talomme asukkaat. Toki tervehtiä haluan, mutta en sen isompia juttutuokioita kaipaa. Antaa nyt te läheisiin tarrautujat kanssaihmistenne olla rauhassa, mikäli heitä ei jutustelu kiinnosta.
- jee jee jee
tämä... kirjoitti:
nykajan pakkomielle tutustumisesta joka jumalan ihmiseen, johon törmää. Minulla ainakin on oma sosiaalinen verkostoni ja siihen ei esim. kuulu talomme asukkaat. Toki tervehtiä haluan, mutta en sen isompia juttutuokioita kaipaa. Antaa nyt te läheisiin tarrautujat kanssaihmistenne olla rauhassa, mikäli heitä ei jutustelu kiinnosta.
... ei ikinä ystäväpiiri laajene eikä kehity.
Miten ihmeessä olet tuolla mentaliteetillä yleensä mitään sosiaalista verkostoa saanut???
Ilmeisesti kiitos viisampien kavereittesi, jotka ovat puolestasi luoneet sinullekin ystäväpiirin... - itelles..
jee jee jee kirjoitti:
... ei ikinä ystäväpiiri laajene eikä kehity.
Miten ihmeessä olet tuolla mentaliteetillä yleensä mitään sosiaalista verkostoa saanut???
Ilmeisesti kiitos viisampien kavereittesi, jotka ovat puolestasi luoneet sinullekin ystäväpiirin.....tunnut olevan noita kylkeen kiilaajia. Verkostoni on aivan riittävä ja monipuolinen, enkä siihen todellakaan kaipaa väkisin jutuille tunkevia kanssaihmisiä. En edelleenkään tajua, miksi joillakin on "oikeus" tunkea noin vain toisen ihmisen reviirille. Kyllä kerrostalonaapurille pitää riittää, kun kohdatessamme tervehdin.
- tädin kertomaa
Tätini kertoi että naapuri tervehti häntä porraskäytävässä. Kun täti kääntyi niin naapurin nainen häkeltyi ja pyysi anteeksi kertoen luullun toiseksi jolla on samanlainen takki. Mummot olivat asuneet Helsingin Kalliossa naapuruksina 48 vuotta mutta eivät tunteneet toisiaan tuon vertaa.
Oliskohan asia ollut toisin jos jompikumpi olisi ollut mies, tiedä häntä. - varsinkin rivitalossa
tämä... kirjoitti:
Viistoista v. sitten olin vielä kauniin puoleinen ja hoikka eronnut nainen. - Yks kaks tuli eräs naapurin rouva sanoon "että eihän meidän Petri ole edes ylioppilas". Suu loksahti auki ihmetyksestä; mitä se asia minua koski, hyvän päivän tuttua ! Lopulta tajusin olevani osa sen perheen sisäisiä ongelmia- tahtomattani, tietämättäni ja aivan ulkopuolisena ! Eli taloyhtiössä ei saa valita keihin tutustuu,sillä jotkut tarvii sua omiin peleihinsä! Siihen tottuu.
- Taivaisiin..
Eli kysyt suoraan naiselta haluaisko hän päästä taivaisiin ja sanot sulla olevan helikopteri käynnistystä vaille valmis. Ennenku kerkee sanoon mitään (tai jos kerkee sanoon kyllä) niin vedä munasi pihalle ja ala pyörittää sitä vimmatusti ja sano: "Tällä mä vien sut taivaisiin" ja samalla sulla on kauhee virnistys päällä. Toimii 100% varmasti!
- kirje
Kirjoita rakkauskirje, sido se kiveen ja heitä ikkunasta sisään.
Teet heti vaikutuksen. Et ole nössö.
Jos sillä on poikaystävä, uhkaile sitä tulevan tyttöystäväsi tietämättä. Pelottele sitä niin ettei se enää uskaltaudu nurkille..
Näytät näin kuka on mies ja kuka on hissukka!
Näin meillä Oulussa menetellään! - ja mene
Oven taakse örmyymään! Näin herätät tulevan ex-puolisosi huomion varmasti. Valitse myöhäinen ajankohta, esim. 02:00, näin varmistat kotonaolon. Arkipäivänä toki.
- NäiN!!!
kysyt vaan että kelpaisko seura illaksi viini pullon kera: http://www.pointblog.fi/?go=mina
- tätä..
Yhteiskuntakriitikko kirjoitti:
punaviiniä, jos sitä nautitaan sian kanssa. Valkoviiniä vedetään kanan kanssa.
Valkoviini, eli suomalaisittain kossu tai pontikka ja punaviini, eli taskunlämmin Aperita tahi Sorbus..
Hilaat ämmän tukasta nakkikioskille ja tarjoat makkaraperunat.
Tämän jälkeen ihotaskua irtoo varmasti! - hyvä juoni!
tätä.. kirjoitti:
Valkoviini, eli suomalaisittain kossu tai pontikka ja punaviini, eli taskunlämmin Aperita tahi Sorbus..
Hilaat ämmän tukasta nakkikioskille ja tarjoat makkaraperunat.
Tämän jälkeen ihotaskua irtoo varmasti!Kannatan, pillua saat taatusti!
hyvä juoni! kirjoitti:
Kannatan, pillua saat taatusti!
Pillua nyt saa joka tapauksessa. Se ei oo mikään onkelma. Naapurista riippumatta.
- vai etkö oo tosissas
Yhteiskuntakriitikko kirjoitti:
Pillua nyt saa joka tapauksessa. Se ei oo mikään onkelma. Naapurista riippumatta.
miten noin vakava nimimerkki elää naisten pilluista ?
vai etkö oo tosissas kirjoitti:
ompi Suomi. Olen syntynyt kyseisestä onkalosta, ja sitä samaa onkaloa eri versioina on ollut tyrkyllä aivan liiankin kanssa. Eikä mikään oo niin vakavaa, kuin (te) luterilaiset. Nauraisitte (edes) itsellenne.
- muuta..
vai etkö oo tosissas kirjoitti:
..sitä naisella tekee?
Nussiminen on maailman hauskinta ja nautittavinta puuhaa, kokeile!
-vaihda nykyisesi, mikäli sellainen on. Kokeile toista, taitavampaa. Yllätyt..
- Rohkeesti vaan
Luin tekstiäsi ja tuli heti mieleen facebook.Ihan tosi jos kerran on siellä sivut,niin miksipä ei?Aluksihan voitte ihan vaan keskustella sen kautta ja tutustua.Tiedän yhden samanlaisen tapauksen ja hyvin kävi.:)
- hhhh
tiedän itsekki monta saman tyylistä tapausta ei kä tuossa oo mitää hätää.. http://www.pointblog.fi/?go=mina
- Nykyään teikäkäisiä riittää
Vai naapuria,arkaa tyttöä kyttäät? Olen niin raivona,että mielessäni kiroilen,kun olen asunut saman oloisen tolvanan kanssa naapurina,onneksi sain uuden kivan asunnon ja normaalit naapurit.
- heheee
viestistäsi päätellen. Säikytkö omaa varjoasi välillä? Suosittelen pehmustettua huonetta ja tehokasta lääkitystä, joka pitää "möröt" ja raivokohtaukset kurissa.
- Nimetön
moi ja vaan!! olen asunu yli 10v.samassa paikassa ja voin kertoo, että se on itsetuhon paikka.varsinkin jos haluut ajatella omilla harmailla ja/tai sulla on koira, niin olet kusessa jos et toimi niin kun muutama muu sanoo! et oikein näytä tajuuvan, siis anna toisten olla. tulee helposti ahistus.
- Ideanikkari.
"Unohdat" vaikka yhdet kalsarisi sinne pesukoneeseen. Tiedäthän miten ne voivat pakkautua rumpuun linkouksessa. Eiköhän tyttö tule tuomaan ne sinulle kotiin, jos pitää sinua yhtään ok-tyyppinä. Siitä voi sitten repiä tilannehuumoria ja tarjota vaikka kiitoskahvit.
Jos ei, niin löydät ne pyykkituvan narulta. Tai jos hän pitää sinua ällöttävänä, roskiksesta... - Ilpo69
Kyllähän niitä konsteja on joilla voisi tutustua immeisiin ?
Jotenkin vaan tuntuu nämä nyky naiset olevan vaikeasti lähestyttäviä/ymmärrettävissä olevia ?.
Taloon jossa nyt majailen muutti eräs nuori nainen ja niimpä kehitin juonen jonka avulla tutustua tähän naiseen .
Juoni oli sellainen ett olisin keittänyt juur kahvit ja sitte huomannut että multa olis mukamas seksit loppu , ronkeli kun olen en huoli mitä tahansa korppuja .
Niimpä sitten kipaisen naapurin neitiltä kysäisemään joskos hänellä niitä ois mulle antaa , kuinkas sitten kävikään ?!
Kun olin keittänyt sumpit ja laittautunut valmiiksi lährin toteuttamaan tutustumis manöö
veriä ,kello 20.00 .
Päästyäni neiton ovelle soitin kelloa varsin hillitysti ja aika sutjakkaasti tämä nais-ihminen oven avasikin .
Kävin heti asiaan ja selostin huoleni kuitenkin hymyssä suin , hieman nolostunutta näytellen .
- Mulle kävi vähän hassusti ,keitin tossa äsken kahvit ja eihän se miltään maistu ilman seksiä jotta oiskos neitillä vähän mulle antaa niit..
Pitemmälle en päässyt kun neiti päästi temperamenttinsa valloilleen, alkoi kiljumaan jotakin saatanan sekopäätä , siinä ohimennen tempaisi mua oikein topakasti turpaankin , veti lopulta ovenkin vauhdilla säppiin ! .
Jäin siihen hölmistyneenä seisomaan verissäpäin ja ihmettelemään miten ystävällisyyteeni nyt näin suhtauduttiin ?minäkin: Annoin puhelinnumeroni naapurin rouvalle, että saa soittaa sitten kun tekee mieli tulla MEILLE kylään. Monta kertaa soittikin. Monasti en avannut edes ovea, kun ei tehnyt mieli. Rouvaa...
- granne
Teres,
Naapuri kannattaa "rauhoittaa"...siitä ei tuukko ongelmia! - lähiöleevi
itse suosittelen jo mainittuja kiveen sidottua rakkauskirjeen heittämistä ikkunasta sisään ja mahdollisen poikaystävän uhkailua, tai helikopterin pyörittämistä pyykkituvassa. varmasti toimivat, ja mitä maksaa kokeilla??
- kattele
facebookissa voisit kattella yhteisöjä joissa se vois olla ja sä samassa tietty, esim paikkakunta tms. ja sitte sitä kautta mukamas "törmänny" siihen ja moikkaat ja siitä sitte pientä juttuu.. :)
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805