Ei oo totta!!! :O

zisel

24 vuotiaan miehen paras kaveri tapettiin (ammuttiin kai?) ja sen lisäksi sen 8kk ikäinen vauva kuoli johonkin sairauteen. Ilmeisesti vaimo jätti sitten tän miehen ja mies haki lohtua joltain tuttava-perheeltä. Perheeseen kuului myös 16 vuotias tyttö joka myös lohdutti miestä. Mies alkoi suhteeseen tytön kanssa joka meni intiimille tasolle. Sitten mies koitti saada asiansa kuntoon vaimonsa kanssa ja tän 16v tytön äiti teki poliisijutun ja tyttö myös todisti miestä vastaan.

7 VUODEN VANKEUS TUOMIO!!!!!!! Pahin mahdollinen. Miehellä ei aiempia rikoksia ja oli töissä vankienvartijana (suomeksi pamppuna).

Näin jenkeissä. No huh huh!!!

(tulee just JIM-kanavalla parhaillaan ja olen HIEMAN ihmeissäni)

23

830

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämä.

ei ole reilua.

• zisel

olevan :´(

HIEMAN sairas oli tytön äiti!!! Varmaan joku eronnut nainen jonka mies oli löytänyt nuoremman ja kosti omat kokemuksensa tyttären poikakaverille.
        Hyi olkoon!

• Dazu
        zisel kirjoitti:

olevan :´(

HIEMAN sairas oli tytön äiti!!! Varmaan joku eronnut nainen jonka mies oli löytänyt nuoremman ja kosti omat kokemuksensa tyttären poikakaverille.
        Hyi olkoon!

Amerikassa puhuu raha, eikä laki. Ei siellä ole mitään järkeä oikeudessa. Tiedän kyllä Suomestakin vähän samantapaisen jutun, missä vahingossa pojan(jäi henkiin ja toipui) yli ajanut nainen pistettiin maksamaan sen verran kovat korvaukset, että tappoi itsensä. Oli kuulemma tarkoituskin, oli kuoleman "ansainnut"...

• zisel
        Dazu kirjoitti:

Amerikassa puhuu raha, eikä laki. Ei siellä ole mitään järkeä oikeudessa. Tiedän kyllä Suomestakin vähän samantapaisen jutun, missä vahingossa pojan(jäi henkiin ja toipui) yli ajanut nainen pistettiin maksamaan sen verran kovat korvaukset, että tappoi itsensä. Oli kuulemma tarkoituskin, oli kuoleman "ansainnut"...

onpas sillekkin naiselle ollut kova paikka raha...:-/ Sori nyt vaan mutta todella "naurettavaa" tappaa itsensä joidenkin "sakkojen" tai "korvausten" tai jonkun muun vastaavan maallisen mammonan takia.

• Dazu
        zisel kirjoitti:

onpas sillekkin naiselle ollut kova paikka raha...:-/ Sori nyt vaan mutta todella "naurettavaa" tappaa itsensä joidenkin "sakkojen" tai "korvausten" tai jonkun muun vastaavan maallisen mammonan takia.

En nyt tiedä, paljon se sai siitä korvauksia, mutta sadoissatuhansissa liikuttiin. Olis kai joutunu periaatteessa myymään koko omaisuutensa viiteen kertaan, että homma olis hoitunut.
        Kaipa kuitenkin se syyllisyys on painanut asiassa aika paljon.

• Dazu
        zisel kirjoitti:

kuitenkin rankaista hyppynarulla. ;D

• zisel
        Dazu kirjoitti:

En nyt tiedä, paljon se sai siitä korvauksia, mutta sadoissatuhansissa liikuttiin. Olis kai joutunu periaatteessa myymään koko omaisuutensa viiteen kertaan, että homma olis hoitunut.

syyllisyys on painanut niin sitten...

Mutta joo.... kaippa siinä joku "täyteläiseen elämään tottunut" äkkiä hirttää itsensä jos tulee kovat korvaukset jossa joutuu luopumaan kaikesta tai lähestulkoon kaikesta.
        Mä oon niin p.a slummiasukki ollut koko ikäni ettei mulla tunnu missään jos mulle jotkut sakot tulee. Tunnen empatiaa liikaakin enkä siks just lue uutisia mutta tollaset raha-ongelmat on yks paskan maku mun maailmassa.

• zisel
        Dazu kirjoitti:

kuitenkin rankaista hyppynarulla. ;D

tässä on nyt se että mä en todellakaan ole lukenut mitään eroottisia tarinoita yms vaan se mun "hyppynaru-juttu" on ihan totta! Se voi olla mahdollista että tää tyttökaveri on kirjottanut tai joku jolle se on kertonut...
        Oon mä kyllä netissäkin kertonut tosta jutusta joten periaatteessa jos innostus juttuun on lähtenyt meistä niin sen on voinut kirjottaa kuka tahansa :D
        Mut joo, rankase ihmeessä. Mä oon tuhma. Olin tänään ja jos et rankase niin oon huomennakin.

• Zippee
        Dazu kirjoitti:

Vai että sadoissatuhansissa. Puhut paskaa. Voi vittu mikä idiootti.

• Dazu
        Zippee kirjoitti:

Vai että sadoissatuhansissa. Puhut paskaa. Voi vittu mikä idiootti.

Paljonko sitten sun mielestä voi olla näitä korvauksia? Itselle jäi sellainen käsitys, että kyse oli sadoista tuhansista ja tarkoitus oli, ettei pystyis ikinä niitä maksaan.

• Dazu
        Dazu kirjoitti:

Paljonko sitten sun mielestä voi olla näitä korvauksia? Itselle jäi sellainen käsitys, että kyse oli sadoista tuhansista ja tarkoitus oli, ettei pystyis ikinä niitä maksaan.

Siis voi vitun vittu. Tottakai sä aattelit euroilla! XD Kyse oli markoista.(vittu, että oon...)
        Markka-aikana siis tapahtui.

• Dazu
        zisel kirjoitti:

tässä on nyt se että mä en todellakaan ole lukenut mitään eroottisia tarinoita yms vaan se mun "hyppynaru-juttu" on ihan totta! Se voi olla mahdollista että tää tyttökaveri on kirjottanut tai joku jolle se on kertonut...
        Oon mä kyllä netissäkin kertonut tosta jutusta joten periaatteessa jos innostus juttuun on lähtenyt meistä niin sen on voinut kirjottaa kuka tahansa :D
        Mut joo, rankase ihmeessä. Mä oon tuhma. Olin tänään ja jos et rankase niin oon huomennakin.

En tiedä tarkkaan, mutta mitä olen joskus seksinovelleja lukenut, niin siellä on juuri tuommoisia juttuja aika paljon tullut vastaan, että kaksi teinityttöä rakastelevat tyyliin hyppynarun kanssa. Tuli ihan mieleen vaan ne tuosta tapauksesta.

Oot tavattoman suloinen. Tykkään siitä, että oot vähän blondimainen, koska oon sellainen itekin. :D

Kyllä tässä nyt vähän joutuu rankaiseen, sen verran ihana olet. Laitetaanko sänkyyn, vai tolppaan kiinni? ;P

• dazu
        Dazu kirjoitti:

Siis voi vitun vittu. Tottakai sä aattelit euroilla! XD Kyse oli markoista.(vittu, että oon...)
        Markka-aikana siis tapahtui.

mä muistinkin. Ne oli penneissä.

• Oggy

Niin.

(liioittelua, mutta silti)

• zisel

sakkolihaa, ainakaan Suomessa. Alle 16v on.

• Oggy
        zisel kirjoitti:

sakkolihaa, ainakaan Suomessa. Alle 16v on.

Että 18-vuotias tai alle voi olla 16-vuotiaan kanssa, mutta esim. 20-vuotias ei voi olla alle 18-vuotiaan kanssa? Jenkeissähän alle 21-vuotias on alaikäinen. Miksi se sitten vankilaan olisi laitettu jos kyseessä ei ollut alaikäinen?

• zisel
        Oggy kirjoitti:

Että 18-vuotias tai alle voi olla 16-vuotiaan kanssa, mutta esim. 20-vuotias ei voi olla alle 18-vuotiaan kanssa? Jenkeissähän alle 21-vuotias on alaikäinen. Miksi se sitten vankilaan olisi laitettu jos kyseessä ei ollut alaikäinen?

alaikänen mutta 16-vuotta täyttänyttä saa panna vapaasti Suomessa. En tiedä miks sai noin kovan tuomion ja siksi just laitoinkin tän avauksen kun olin ihmeissäni. Jenkkien laeista en tiedä.

• scale
        zisel kirjoitti:

alaikänen mutta 16-vuotta täyttänyttä saa panna vapaasti Suomessa. En tiedä miks sai noin kovan tuomion ja siksi just laitoinkin tän avauksen kun olin ihmeissäni. Jenkkien laeista en tiedä.

16v on suomessa "sakkoliha".

• scale kirjoitti:

16v on suomessa "sakkoliha".

http://www.mtv3.fi/helmi/seksigurut/kysy_vastaukset.shtml?510196

Myös yli 18 v. voi harrastaa seksiä 16 v. kanssa.

Ero siinä, että halutessa alle 18 v voi haastaa yli 18 v oikeuteen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

POIKKEUS:
        (tästä ainakin puhuttiin, tiedä sitten onko lainvoimainen)
        Samaa sukupuolta olevan seksi on hyväksytävää 18 v. täyttäneiden kesken, perusteluna; alle 18 v. etsii vielä seksuaalista identtiteettiään.

Tuomitaanko sitten sakkolihasta vai pelkästä hyväksikäytöstä, on asia mitä en muista.

• scale

mun mielestä Suomi voisi ottaa oppia jenkkien tuomioista (paitsi kuolemantuomiosta), niin se vastaisi paremmin yleistä oikeuskäsitystä.

Namusedät saa mun puolestani pistää vaikka loppuiäkseen kiven sisään.

• yhteiskunnalta viedään rahoja

Lapsiin sekaantujat ei saa multa minkään näköistä sympatiaa. Paras vaihtoehto olisi tietenkin saada revittyä solumuodostumasta kaikki taloudellinen hyöty irti mitä irroitettavissa on. Mutta jos vankiloista ei saada tehtyä tuottavia, niin sitten saunan t...... ja .22 niin ei kulu valtion varoja liiaksi.

• jarona

Saa perheeltä apua ja vielä käyttää hyväksi niiden lasta. Ei 16-vuotias vielä ymmärrä mitään. Ei kukaan terve aikuinen sellaiseen sekaannu.

• missä tapahtui.

Jokainen osavaltio määrittelee itse lakinsa, jokaisessa osavaltiossa ei ole voimassa kuolemantuomiota.

Eli toisessa osavaltiossa voi olla 16 v laillinen seksikumppani, viereisessä osavaltiossa vastaavasti ei. Oletan.

Vastaukset löytyy kun käy tutkimassa mitä netin asiakirjat sanoo asiasta.

Ja niiden lisäksi lienee vielä USA:n laki?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5170
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1653
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1559
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1456
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1225
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1130
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1020
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      837
    Aihe