mul on pari kuukaut sitte otettu lävistys alahuules, rengas oikeel sivul. se on nyt kipeilly monta päivää ja eilen ärtyi lopullisest, tänää se on ollu niin kipee ettei sitä kärsi liikuttaa ja se on iha turvonnu lävistyksen ympärilt ja sen lävistyksen ympäril on valkosta mut ei oo ainaka vielä erittäny mitää. tää on mun eka lävistys joten oon vähä tiedoton mitä tehdä?
Mä asun hyvin pienel paikkakunnal täl hetkel ja tääl ei oo lävistäjää jolt vois kysellä enkä viittis lääkäriin mennä jos tän vois hoitaa joteki koton, eli onks ehotuksii kellään?
apua mitä teen?
3
218
Vastaukset
- M C
Jos kovinkin paljon turpoaa, suosittelen menemään lääkäriin. Ei kuitenkaan kannata antaa lääkärin ottaa korua pois (jostain kumman syystä yleensä näiden vakilause), jolloin mahdollinen mätä jää sinne sisälle. Ettei se valkoinen olisi kuivaa ihoa? Kokeile laittaa jotain hajustamatonta perusvoidetta, ei mitään hirveetä nokaretta, vaan niin, että kaikki lähes ihmeytyy, kun sipaiset siihen.
http://www.wormz.org/hoito.html
http://www.wormz.org/riskit.html
Nuo kannattaa lukaista tuolta.- cranberry
mä oon lukenu varmaa kaikki maholliset sivut lävistyksist. mite mä saan sit lääkäriajan nopeest, tääl on ainaki hirveet jonot aina ollu? tänä aamun ku heräsin ni oli tos huules turvonnu se valkone isoks patiks, ku koskin siihe pumpulipuikol niin se mätä alko tulee sielt ulos. puristin varovasti kaiken pois mut kyl se erittää sielt jotai mönjää melkei koko ajan. se mätä oli semmost paksuu kellertävää jos oli vähän verta mukan. mitä mä teen? puhistin sen nyt hyvin ja laitoin bacibact jauhetta ku senhä pitäs olla antibioottine tai niin mä oon lukenu. onks aika mennä lääkäriin ja mite sinne pääsen nopee? mitä sanon jne?
- nii muute
cranberry kirjoitti:
mä oon lukenu varmaa kaikki maholliset sivut lävistyksist. mite mä saan sit lääkäriajan nopeest, tääl on ainaki hirveet jonot aina ollu? tänä aamun ku heräsin ni oli tos huules turvonnu se valkone isoks patiks, ku koskin siihe pumpulipuikol niin se mätä alko tulee sielt ulos. puristin varovasti kaiken pois mut kyl se erittää sielt jotai mönjää melkei koko ajan. se mätä oli semmost paksuu kellertävää jos oli vähän verta mukan. mitä mä teen? puhistin sen nyt hyvin ja laitoin bacibact jauhetta ku senhä pitäs olla antibioottine tai niin mä oon lukenu. onks aika mennä lääkäriin ja mite sinne pääsen nopee? mitä sanon jne?
nii sit sellastaki et vaik toi lävistys on arka ni se on yön aikana tullu paljo paremmaks, siis sillee ettei se oo enää läheskää nii kipee mitä illalla. sillo ei pystyny liikuttaa milliikää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117