Mäyris ja kumppanit

Piiutin

viikon tuloksena "vaatimattomat" -400 gr. Tiedän että pitäisi olla tyytyväinen ja toisaalta olenkin...Mutta kärsivällisyys ei kuulu hyveisiini, jotenkin aina vaan toivois isompia pudotuksia...
Tämän viikon kovana tavoitteena ajattelin pitää vähintään jokapäiväistä lenkkiä tai sitten vastaavasti kuminauhajumppa tai jumppa käsipainojen kera.

7

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ritan

Mun vaaka taisi seota kun se näytti eilen 189,8kg. En mä nyt varmaan yli sataa kiloa ole viikossa lihonut... Taitaa mennä uuden vaa'an ostamiseksi siis. Vähän tuli turhan paljon repsahdettua viikonloppuna, sitten kaivoin taas muististani sen edellisen vaatekaupassa käynnin kun läskit tursusi housuista pihalle ja herkuttelu loppui siihen. Tänään on ihana ilma, lähden vähän ajan kuluttua piiiiitkälle kävelylenkille!

• Piiutin

Meidän vaaka näytti lauantaina -900 g. Mutta enpä tiedä oliskos siinäkin ollut jokin häikkä. Joten tyydyn ilmoittamaan vaan tuon -400 g.
        Meillä vaaka on kanssa vähän temppuilut, saattaa heittää kahdella punnituskerralla rutkastikin.
        Taitais olla uuden osto edessä täälläkin...

• Monnavaa
        Piiutin kirjoitti:

Meidän vaaka näytti lauantaina -900 g. Mutta enpä tiedä oliskos siinäkin ollut jokin häikkä. Joten tyydyn ilmoittamaan vaan tuon -400 g.
        Meillä vaaka on kanssa vähän temppuilut, saattaa heittää kahdella punnituskerralla rutkastikin.
        Taitais olla uuden osto edessä täälläkin...

Mun entinen vaaka alkoi kans näyttää jotain älyttömiä lukuja :D Tais olla just hajoomassa tjtn. Siinä piti muutenkin käydä n. viisi kertaa, että sai oikeahkon tuloksen. Nyt on onneks ehjä vaaka :)

Viikonloppu meni suht ok. Lauantaina tuli vähän enempi herkuteltua, kun olin suunnitellut. Lapsi on kovassa influenssassa nyt, pitää toivoa ettei tartu minuunkin :/

Ja piiutin, hyvä tulos sulla, ei pidä olla liian vaativainen ;)

• Ritan

Vaaka on edelleen sekaisin, 187 kiloa taisi näyttää tänä aamuna ;D
      Mutta liityin tuohon Kiloklubiin myös ja sen mukaan syön aivan liian vähän. Päivittäisen kalorivajeen pitäisi olla noin 500 mutta mulla se oli 700 vaikka lisäsin yhden välipalan! Ilmeisesti hidas vauhti ei siis ole johtunut liiasta herkuttelusta vaan säästöliekistä. Kokeillaan tuota pari viikkoa ja sitten mulla pitäisi olla uusi vaaka. Kaveri on ostamassa uutta vaakaa ja lupasi vanhan mulle, se saa uuden parin viikon päästä joten siihen asti olen punnitsematta itseäni. Sentti on lähtenyt vyötäröltä kuitenkin!!
      Mitenkäs muilla on viikko lähtenyt käyntiin?

• Piiutin

kaikki laskurit tarjoaa mulle noin 300-500 kcal enemmän kuin mitä nyt syön.
        Ja nyt paino putoaa tasaisesti, kun syön tuon 1300 kcal, mikä vastaa kokoiselleni erittäin kevyttä peruskulutusta.
        Joten kannattaa kokeilla, mulla ainakin paino on nyt tippunut tasaisesti 2,8 kg / 35 päivässä. Tuo tekee keskimäärin 560 g / vko

• Piiutin

maanantaista tähän päivään mennessä paino laskenut 900 g. Tässä hyvä kannuste siihen, että viikonloppuna tulee pysyttyä myös ruodussa...Luulen, että vihdoinkin olen oikeilla urilla tämän laihdutuksen kanssa, kalorimäärät alas tuonne 1300 kcal ja jo sujuu...
      Mites muilla sujuu?

• Monnavaa

Junnaan paikoillani! No itseäni saan syyttää, kun olin sairaan lapsen kanssa kotona monta päivää, niin tuli syötyä mm. pullaa päiväkahvilla... Hmph.

Mut hyvää viikonloppua! :) Koitan minäkin pysyä ruodussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12723
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5446
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4750
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2778
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1945
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      110
      1696
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      365
      1634
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      107
      1533
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe