Saanko minäkin pettää?

epätyydyttävä seksielämä

Olen ollut mieheni kanssa yli 20 vuotta. Seksielämämme on ollut huonoa koko sen ajan. Mies tyydyttää itsensä minuun ja nukahtaa tyytyväisenä. En ole saanut orgasmia kertaakaan koko yhdessäolomme aikana. Luonnollisesti tämä on vaikuttanut omaan halukkuuteeni, joten olen suostunut seksiin viime vuosina tosi harvoin.
Nyt mieheni jäi kiinni vielä vieraista suhteista. Mitä teen? Haluan olla mieheni kanssa enkä missään tapauksessa halua häntä loukata, mutta nyt alan kypsyä jo siihen, että haen itsekin seksiseuraa muualta.

22

1636

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssa? Etkö saa

itsetyydytykselläkään? Jos olet voinut olla ilman orgasmia ei kai sitä osaa kaivatakkaan.Toisille riittää vain läheisyys.

• aviovaimona eikä ole

kertaakaan saanut orgasmia?

• orgasmia?

Mitä järkeä siinä on?

• 333

jokainen tekee valintansa itse,mutta näin petettynä ihmisenä sanoisin ettei kosto toimenpiteisiin kannata ryhtyä.luulen että se olisi viimeinen niitti eron alulle.itse sairastuin kun ukolla käry kävi ja kyllä oli kaikki mahdolliset kostot mielessä,en kuitenkaan pystyisi pettämään miestäni rakastan häntä kaikesta huolimatta.siitä on nyt muutama vuosi mieheni on tehnyt paljon sen eteen että saisi luottamukseni takaisin,aikaa se vie mutta paremmin mennyt koko ajan,joten jos eroa et halua kannattaisi keskustella haluaako mies jatkaa ja muuttua ettei enää vieraissa kävisi

• miten se pettäminen vaikutti sinuun.sain oman mieheni kiinni samaisesta asiasta,ja maailmani romuttui täysin,muuta koskaan en voisi häntä pettää niin kamala olo siitä asiasta itselle tuli etten toivo kenellekään sellaista,jotenkin tuntuu että jos kostamaan lähtee niin se on lopullinen niitti eon alulle joten mieti ja puhu ukkosi kanssa.omani on ainakin tehnyt kovasti että saisi luottamukseni takaisin aikaa se vie mutta on sen arvoista

• Trollo

jos kysyisit lääninpässiltäsi onko hän yhtä hätäinen vieraalla tussulla. Ei tuntune kovin ylevältä toimia toisen runkkukippona, kyllä siinä halut vähenee. Ilmeisesti sinua ei kuitenkaan miehesi salapanot liiemmin loukkaa, hyväksytkö ne, kun et halua häntä loukata. Jalosta, uhrautuvasta luonteesta on välillä maksettava kipukorvausta. Kysy mieheltäsi mitä hän tykkää jos käyt istuskelemassa vieraalla kyrvällä, kun koto-oloissa et saa riittävästi. Orgasmiin olet oikeutettu, pettämiseen et, kuten ei kukaan muukaan.

• TET

>Sanoisin,että hae ihmeessä vierasta,mutta älä
      kerro miehellesi.Sanon ,että kahden puhelun jälkeen olet sinkkumiehen petillä.Anteeksi vain,mutta näitä
      sinun kirjoituksia analysoin.Tuttavavan vaimo teki
      jus samanlaisessa tilanteessa,että otti eron miehestään ja meni tuttavan kanssa asumaan.Siinä
      he asuivat puolivuotta vuokralla,kunnes sinkku mies
      heitti hänet pihalle.Vaimo soitti ex:älle,josko hän
      ottais takaisin,mutta mies ei suostunut ottamaan.
      Tämän hetkinen tilanne nainen yksinäisenä asuu yksin.Entinen mies,ei enää puhu lapsuuden toverille
      joka viekotteli hänen vaimonsa.
      Neuvon sinua varovaisuuteen,koska sotket molemmat välit???

• tullut....

Onko tullut mieleen, että miehesi pettää sinua, kun on tyytymätön sinuun sängyssä? Tai ei tiedä, mitä haluat? Oletteko jutelleet asiasta? En ikinä pystyisi elämään suhteessa, jossa toinen vaan aina saa. Tarviis teidän jutella muutenkin tuo pettäminen pois päiväjärjestyksestä. Meinaatko antaa anteeksi koko homman?

• Julia

jos kumppanikin on jo vieraissa käynyt. Niin minäkin olen aina tehnyt.

• Arvaa vaan

Siitähän se keskinäinen luottamus ja kunnoitus kasvaa ja vahvistuu, ei muuta kun kostoksi pettämään. Asenne ainakin on kohdillaan. Mikä se on kun sinut parisuhteessa pitää? Pelko yksin pärjäämisestä vai jokin muu? Asiahan ei ole ongelma jos salapanot ovat yhdessä sovittua harrastetta, pettämistähän ei silloin tapahdu. Onni etteivät kakki ole kaltaisiasi.

• Julia
        Arvaa vaan kirjoitti:

Siitähän se keskinäinen luottamus ja kunnoitus kasvaa ja vahvistuu, ei muuta kun kostoksi pettämään. Asenne ainakin on kohdillaan. Mikä se on kun sinut parisuhteessa pitää? Pelko yksin pärjäämisestä vai jokin muu? Asiahan ei ole ongelma jos salapanot ovat yhdessä sovittua harrastetta, pettämistähän ei silloin tapahdu. Onni etteivät kakki ole kaltaisiasi.

kyllähän ihminen omalla pettämisellään antaa samalla toisellekin luvan käydä vieraissa. Sitä on aivan turha alkaa moralisoimaan, moralisoi sitä joka ensiksi petti.

• Kunnon pano tekee hyvää
        Julia kirjoitti:

kyllähän ihminen omalla pettämisellään antaa samalla toisellekin luvan käydä vieraissa. Sitä on aivan turha alkaa moralisoimaan, moralisoi sitä joka ensiksi petti.

Olen itse ollut yksissä mieheni kanssa parikymmentä vuotta. (Naimisissa 17)
        Noin 4-5 vuotta sitten rakastuin toiseen mieheen. Olin hänen kanssaan paljon yhdessä yhteisen työurakan takia (Ei kuitenkaan työpaikallani tai työkaveri)
        Suhdetta kesti n. 1/2 vuotta. Olisin ollut valmis jättämään mieheni ja muuttamaan hänen kanssaan yhteen. Olin umpitakastunut. Mieheltäni onnistuin pitämään asian salassa. Vaikka olin aivan sekaisin tunteideni kanssa. Kuitenkaan tämä mies ei ollut ehkä yhtä rakastunut koska suhde loppui sitten kun työurakka tuli valmiiksi.
        Masennuin ja toipumiseen meni vuosi, toistakin. Sitten oma miehenikin alkoi taas tuntua oikealta. Nyt kun aikaa on kulunut nelisen vuotta, sinä aikana olen pettänyt miestäni 2 kertaa. Kummallakin kerralla seksin takia. Ilman sitoutumisia ja tutustumisia enempää kumppaniin.
        Oma suhtautumiseni on muuttunut tuon ensimmäisen rakastumisen ja pettämisen jälkeen. Hyväksyisin ehkä mieheltäni pettämisen, koska olen itsekin pettänyt. Seksi uuden kumppanin kanssa voi olla mahtavaa.
        Varmasti kuulostaa pahalta, mutta jos seksiä on saatavilla en suoralta kädeltä hylkää jos mies on kiinnostava, haluttava. En ikimaailmassa pari- kolmekymppisenä olisi uskonut, että ajattelisin näin myöhemmin elämässä. Elämänkokemus, ylä- ja alamäet ovat muuttaneet suhtautumistapaani. En kadu tekojani. Moraalisaarnan kirjoittajat jättäkööt saarnansa väliin. Mielelläni kuulisin jos jollakulla muulla on samanlaisia kokemuksia.

• Wiiwi
        Kunnon pano tekee hyvää kirjoitti:

Olen itse ollut yksissä mieheni kanssa parikymmentä vuotta. (Naimisissa 17)
        Noin 4-5 vuotta sitten rakastuin toiseen mieheen. Olin hänen kanssaan paljon yhdessä yhteisen työurakan takia (Ei kuitenkaan työpaikallani tai työkaveri)
        Suhdetta kesti n. 1/2 vuotta. Olisin ollut valmis jättämään mieheni ja muuttamaan hänen kanssaan yhteen. Olin umpitakastunut. Mieheltäni onnistuin pitämään asian salassa. Vaikka olin aivan sekaisin tunteideni kanssa. Kuitenkaan tämä mies ei ollut ehkä yhtä rakastunut koska suhde loppui sitten kun työurakka tuli valmiiksi.
        Masennuin ja toipumiseen meni vuosi, toistakin. Sitten oma miehenikin alkoi taas tuntua oikealta. Nyt kun aikaa on kulunut nelisen vuotta, sinä aikana olen pettänyt miestäni 2 kertaa. Kummallakin kerralla seksin takia. Ilman sitoutumisia ja tutustumisia enempää kumppaniin.
        Oma suhtautumiseni on muuttunut tuon ensimmäisen rakastumisen ja pettämisen jälkeen. Hyväksyisin ehkä mieheltäni pettämisen, koska olen itsekin pettänyt. Seksi uuden kumppanin kanssa voi olla mahtavaa.
        Varmasti kuulostaa pahalta, mutta jos seksiä on saatavilla en suoralta kädeltä hylkää jos mies on kiinnostava, haluttava. En ikimaailmassa pari- kolmekymppisenä olisi uskonut, että ajattelisin näin myöhemmin elämässä. Elämänkokemus, ylä- ja alamäet ovat muuttaneet suhtautumistapaani. En kadu tekojani. Moraalisaarnan kirjoittajat jättäkööt saarnansa väliin. Mielelläni kuulisin jos jollakulla muulla on samanlaisia kokemuksia.

Sallisit ehkä miehesi pettävän, koska olet itsekkin pettänyt, näin mietin minäkin jossain välissä. Pettäjä pettää aina, kerran makuun päästyään ei vieraasta voi kieltäytyä.
        Kerroitko miehellesi miksi masennuit? "Onnesi" piilee siinä, että olet onnistunut salaamaan aviorikoksesi puolisoltasi, kaikki eivät ole yhtä taitavia. Siinä vaiheessa kun pettämisesi tulee ilmi, ennemmin tai myöhemmin näin käy usko pois, ei puolisosi ole välttämättä halukas kuittaamaan "peliä" tasoihin käymällä vieraissa. Siinä vaiheessa sinunkin elämänkokemuksesi on koitoksella. Toistaiseksi suhdettasi suojaa vain miespolosi tietämättömyys.
        Kyllä, kunnon pano hyvää tekee. Vaikka aikuinen ikäsi puolesta oletkin, aika lapsenomainen on tuo ajatuksesi sallia miehen vieraissakäynti sillä verukkeella EHKÄ, että on itse ehtinyt ensin. "Se mitä ei tiedä, ei loukkaa" on sinulla pettämisesi kantava voima. Saattaa tulla ryppy rakkauteen jos se miehesi onkin sitä lajia ettei pettäminen kuulu parisuhteeseen. Mikä sielä makuuhuoneessasi mätää kun petät ihan vaan seksin takia? Et kadu tekojasi, et tietenkään kun et ole kärähtänyt. Sitten kun kärähdät, ole ystävällinen, tule ja kirjoita tuntemuksistasi. Voit huomata ettei sitä omaa suhdetta olisi kannattanut uhrata keikkapanoilla sinulle merkityksettömien ihmisten kanssa. Kokemusta on.

• Erittäin
        Julia kirjoitti:

Lapsellista, tuo ajatusleikkisi. Pitääkö petetyn olla samanlainen vajokki kuin ensiksi ehtinyt. Tuolla mallillahan olet yhtä alhainen kuin se nopeampi puolisko. Ei kyse ole moralisoinnista vaan elämänarvoista. Mitä sitä vaahtoamaan puoleen tai toiseen jos salapanot eivät haittaa kumpaakaan. Tuo on aikuisten oikeesti lapsellista perustella omaa huoraamistaan sillä, että kaveri ehti ensin. Pelisäännöt on sovittava ennen leikkiin lähtöä ja niistä pidettävä kiinni. Sääntöjä muutetaan yhdessä jos niin sovitaan, ei erikseen. Se on parisuhteen ajatus.

• Julia
        Erittäin kirjoitti:

Lapsellista, tuo ajatusleikkisi. Pitääkö petetyn olla samanlainen vajokki kuin ensiksi ehtinyt. Tuolla mallillahan olet yhtä alhainen kuin se nopeampi puolisko. Ei kyse ole moralisoinnista vaan elämänarvoista. Mitä sitä vaahtoamaan puoleen tai toiseen jos salapanot eivät haittaa kumpaakaan. Tuo on aikuisten oikeesti lapsellista perustella omaa huoraamistaan sillä, että kaveri ehti ensin. Pelisäännöt on sovittava ennen leikkiin lähtöä ja niistä pidettävä kiinni. Sääntöjä muutetaan yhdessä jos niin sovitaan, ei erikseen. Se on parisuhteen ajatus.

Jäikö tässä sinulta jotain ymmärtämättä: mieheni muutti pelisääntöjä minulta kysymättä. Minä en niitä sääntöjä muuttanut, mutta voin toki pelata näilläkin säännöillä. Paitsi että minä en ole jäänyt koskaan kiinni, minä olen mieheni silmissä edelleen se uskollinen, sädekehää kantava pikkuvaimo.

• Mites jatko
        Julia kirjoitti:

Jäikö tässä sinulta jotain ymmärtämättä: mieheni muutti pelisääntöjä minulta kysymättä. Minä en niitä sääntöjä muuttanut, mutta voin toki pelata näilläkin säännöillä. Paitsi että minä en ole jäänyt koskaan kiinni, minä olen mieheni silmissä edelleen se uskollinen, sädekehää kantava pikkuvaimo.

jäänyt, ymmärsin hyvin. Vajokki, mikä vajokki, oikein uppolankku.
        En minä rintaani röyhistelisi sillä etten ole jäänyt kiinni kun on paskaa omat rattaat pankkoja myöten täynnä. Mikä sen kelkan kyydissä pitää kun se pettäminen on kuitenkin noinkin arka asia. Itsekunnioitus ei ilmeisesti ole ihan tapissaan. Silläkö se parisuhde pysyy kasassa että kostetaan puolin ja toisin?
        Sinullekkin varmasti löytyisi mukavan oloinen ja näköinen mies, joka osaisi arvostaa ja ottaa sinut omana itsenäsi. Ei tarvitsisi esittää enempää kuin olet. Tyytyväinen et tilanteeseesi kuitenkaan ilmeisesti ole kun täälä turiset. Kaikki tavallamme, mutta se sädekehäsi ei ole kovin laaja ja kirkas.

• Olvia koneeseen
        Julia kirjoitti:

näivettää sisuskalusi. Tuolla "kyllä minä jos sinäkin-asenteella ei pitkälle pötkitä. Kannattaako olla yhdessä kun toista ei kunnioita paskan vertaa?

• Julia
        Olvia koneeseen kirjoitti:

näivettää sisuskalusi. Tuolla "kyllä minä jos sinäkin-asenteella ei pitkälle pötkitä. Kannattaako olla yhdessä kun toista ei kunnioita paskan vertaa?

kannattaako olla yhdessä jollei toista kunnioita sen vertaa, että olisi uskollinen.Minun puolestani hän on vapaa lähtemään milloin tahansa.

• Ookkonää hereil
        Julia kirjoitti:

kannattaako olla yhdessä jollei toista kunnioita sen vertaa, että olisi uskollinen.Minun puolestani hän on vapaa lähtemään milloin tahansa.

Et sitten itse ole miettinyt parin koostuvan kahdesta yksilöstä. Miksi työnnät vastuun omasta onnestasi miehellesi? Pelottaako sinua kovaksikeitetyn (tekstiasusta päätellen) kuoresi alla yksinäisyys?

• kanssaan?

Miehesi on hyvin itsekäs hän ajattelee että vain hän tarvitsee orgasmin ja sinä et tarvitse mitään.

• etten saa

orgasmia, muttei ole koskaan siitä välittänyt. Yhtä nopea on ollut vieraiden naisten kanssa eli ei ole heidänkään tarpeita ajatellut.

• Jos et ole saanut
        etten saa kirjoitti:

orgasmia, muttei ole koskaan siitä välittänyt. Yhtä nopea on ollut vieraiden naisten kanssa eli ei ole heidänkään tarpeita ajatellut.

sinun pitää tietää mitä on ihana sykkivä tajunnan räjäyttävä orgasmi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5535
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2516
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1930
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      150
      1791
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1682
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1663
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1428
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1135
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1108
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      919
    Aihe