Olen omien jotop usean tarinaan tutustuneena ja sen perusteella tullut seuraavaan tulokseen:
Jos liitto tai suhde on aito,on niin ainakin ripaus mustasukksuutta tukee miehen puolelta peliin. Jos taas mies viis veisaa kun kehut muita tai kun huoletta menet on omia menoja niin ehkei herra taida niin tosissaan ollaankaan. Ulkomaailaisten ja miksei kotimaistenkin miesten heikkous on helposti mustat sukat siihen naiseen joka oikeesti kiinnostaa...Mustasukkaisuudella ja rakkaudella ei varsinaiseti ole tekem kesken mutta katsoisin sen suhteen alkuvaiheessa monen heikkoudeksi ja itse kinnitt tuohon huomiota.
Lume vai tosi?
12
1807
Vastaukset
- kirjjj
vähä selve mmin? ois helpompi/parempi lukea...
- tiedän että saan
kaikkien haukut niskoille, mutta olen ulkomaalaisen, varatun miehen rakastaja. Mies on sanonut ihan suoraan olevansa naisen kanssa vain lasten takia ja ettei rakasta naista, mutta tietysti hän on lasten äiti jne. Ei pidä tyttöystäväänsä erityisen kauniina eikä ole mustis hänestä.Minua sitten kyllä kytätään ja varsinkin miehiä jotka minua kuuleman katsovat, koska olen niin kanis...
Hän on sanonut ihan suoraan, että on minusta mustasukkainen, koska välittää minusta.
Tiedä sitten, en ole rakentamassa tulavaisuuttani hänen varaansa, enkä todellakaan halua asua tämän miehen kanssa.- ...
Olet yhtä tyhmä kuin kaikki muutkin toiset naiset (mutta sehän onkin edellytys, että toiseksi naiseksi edes joutuu).
Onko tuo toiselle varattu miehesi sanonut suoraan tuolle lastensa äidille ettei häntä rakasta eikä pidä kauniina? Tuskinpa, uskot vaan kaiken lööperin jota mies suoltaa helppoa tussua saadakseen.
Sinustahan kannattaa mustasukkainen ollakin kun mies tietää miten halpa ja helppo olet. Yksikään itseään kunnioittava nainen kun ei tyydy mihinkään toisen naisen osaan. Ja kyl se ihan varmasti susta välittää, HIH! - varatun miehen
... kirjoitti:
Olet yhtä tyhmä kuin kaikki muutkin toiset naiset (mutta sehän onkin edellytys, että toiseksi naiseksi edes joutuu).
Onko tuo toiselle varattu miehesi sanonut suoraan tuolle lastensa äidille ettei häntä rakasta eikä pidä kauniina? Tuskinpa, uskot vaan kaiken lööperin jota mies suoltaa helppoa tussua saadakseen.
Sinustahan kannattaa mustasukkainen ollakin kun mies tietää miten halpa ja helppo olet. Yksikään itseään kunnioittava nainen kun ei tyydy mihinkään toisen naisen osaan. Ja kyl se ihan varmasti susta välittää, HIH!rakastaja, mies vai naispuolinen? joku täällä jo haukkui "toisen naisen", mutta kyseessä voi olla mieskin, jopa kaunis sellainen...
- joku tekisi
noin sinulle, ei tuntuisi kivalta eihän. saatat nyt sanoa, ettet rakenna tulevaisuuttasi tuon miehen varaan, mutta mitä pidempään olet hänen kanssaan tekemisissä, sitä vahvemmin kiinnyt häneen. mies tuskin jättää vaimoaan ja lapsiaan, ja nyt kun sinä olet kuvioissa, ei miehellä todellakaan ole tarvetta. hän saa leikkiä kotia vaimonsa kanssa, ja pitää hauskaa sinun kanssasi kunnes sinä huomaat haluavasi enemmän. siinä vaiheessa mies dumppaa sinut nuorempaan ja kauniimpaan tyttöystävään. eli vaimo kärsii, sinä kärsit, miehellä on kivaa.
oikeasti jos olet niin kaunis tai 'kanis' kuten itse osuvasti totesit, sinulla ei ole pienintäkään ongelmaa löytää komeaa, SINKKUmiestä rakastajaksi tai poikaystäväksi tai miksi ikinä. miksi siis roikut varatussa miehessä?
ps, hyvän ystäväni äiti yritti tappaa itsensä saatuaan tietää, että hänen miehellä on toinen nainen. tuskin tämä sinua mitenkään liikuttaa, mutta kerroinpa kuitenkin. - joku vaa
joku tekisi kirjoitti:
noin sinulle, ei tuntuisi kivalta eihän. saatat nyt sanoa, ettet rakenna tulevaisuuttasi tuon miehen varaan, mutta mitä pidempään olet hänen kanssaan tekemisissä, sitä vahvemmin kiinnyt häneen. mies tuskin jättää vaimoaan ja lapsiaan, ja nyt kun sinä olet kuvioissa, ei miehellä todellakaan ole tarvetta. hän saa leikkiä kotia vaimonsa kanssa, ja pitää hauskaa sinun kanssasi kunnes sinä huomaat haluavasi enemmän. siinä vaiheessa mies dumppaa sinut nuorempaan ja kauniimpaan tyttöystävään. eli vaimo kärsii, sinä kärsit, miehellä on kivaa.
oikeasti jos olet niin kaunis tai 'kanis' kuten itse osuvasti totesit, sinulla ei ole pienintäkään ongelmaa löytää komeaa, SINKKUmiestä rakastajaksi tai poikaystäväksi tai miksi ikinä. miksi siis roikut varatussa miehessä?
ps, hyvän ystäväni äiti yritti tappaa itsensä saatuaan tietää, että hänen miehellä on toinen nainen. tuskin tämä sinua mitenkään liikuttaa, mutta kerroinpa kuitenkin.haluaa tappaa ittensä pettävän miehen/naisen takia, se on ihan omaa heikkoutta ja tyhmyyttä, turha yrittää ketään toista sellaisesta syyttää. Sama kuin nämä surkeat tapaukset: "tapan itteni jos jätät minut". Onko tuollainen muka ihan ok Suomessa?
Petturi on petturi, joka sellaisen kanssa pelaa, tietää kyllä riskit sun muut.
- Meriami
Rehellisesti voin sanoa, että mies ei ole minusta mustasukkainen, tai ei ainakaan millään tapaa näytä sellaista piirrettä. Tosin hänellä ei ole pienintäkään syytä olla mustasukkainen, mutta sehän ei voi asiaan vaikuttaa..? Alkuvaiheessa oli mustasukkaisempi, mutta nykyisin tuntee minut riittävän hyvin tietääkseen, mistä asioista kannattaa olla huolissaan ja mistä ei. Tosin saattaa soittaa perään, jos olen yllättäen pitkään poissa (yleensä tätä sattuu lähinnä perjantai-iltaisin), mutta näissäkin soitoissa lienee taustalla vain huoli siitä, onko minulle sattunut jotain. Kyllä minäkin soittelen miehen perään sellaisesta erikoisesta syystä, että joskus ihan kiinnostaa vain tietää, koska toinen on tulossa kotiin.
- ...
Mustasukkaisuus nyt ei kyllä rakkautta tarkoita vaan mieluumminkin omaa riittämättömyyttä tai huonoa itsetuntoa. Monet ulkomaalaiset voivat olla "mustasukkaisia" koska heidän käsityksensä on, että nainen on heidän omaisuuttaan.
Useat kumppaniaan salaa pettävät käyttäytyvät itse mustasukkaisesti omaa uskollista kumppaniaan kohtaan.
Mustasukkaisuus ei mielestäni ole suoraan yhteydessä rakkauden määrään. Uskon, että mies voi olla naista kohtaan mustasukkainen, vaikka ei tätä rakastaisikaan. Varsinkin miehet, jotka pyrkivät dominoimaan ja hallitsemaan suhteessa, voivat olla hyvinkin mustasukkaisia, vaikka kyse ei ole tuolloin rakkaudesta.
Tottahan toki pieni määrä mustasukkaisuutta suhteessa on aina tervettä ja kertoo välittämisestä. Oma puolisoni on kovinkin mustasukkainen minusta, ja aluksi asia hämäsikin hieman. Toisaalta huomaan itsessäni aivan samoja piirteitä kuin puolisossani, joten siinä mielessä olemme melko tasoissa mustasukkaisuuden suhteen.- .... .
Niin voihan tossa kenties jotain perää olla, mut empä menis ihan vannomaan että se just noin olis, että jos on mustasukkanen niin on tosissaan..
Munkin mieheni aluksi oli kovastikkin mustasukkainen, mutta eipä enää hirveesti, kyllä sen kuitenkin joistain asioista huomaa..
Uskon koitenkin monien muiden asioiden perusteella että liittomme ei ole lume (yksi on se että ei edes olla naimisissa, vaan kihloissa oltu jo useampi vuosi)..
Mutta ihan omasta kokemuksestani voin kertoa että ennen (aikaisemmissa suhteissani)en ole itse kokenut olevani mustasukkainen ollenkaan, vaan päin vastoin ehkä liiankin luottavainen. Vasta tässä nykyisessä suhteessa olen huomannut itsessäni mustasukkaisuutta. Johtuuko sitten siitä että todella rakastan nykyistä miestäni oikeasti enemmän kuin koskaan ketään muuta, vai kenties siitä että hän oli ensimmäinen joka koskaan on osittanut mustasukkaisuutta minua kohtaan..? Empä tiedä, mutta eipä sillä kai niin väliäkään.. - hfgh
Mustasukkaisuus ei tosiaan oo rakkautta vaan enemmänkin omistamishalua.
Tietysti omistamishalun takana voi olla rakkaus, mutta myös moni muu asia. Syynä voi olla myös omien kasvojen menettämisen pelko jos kumppani huitelee omilla teillään.
Mustasukkaisuus kertoo ainakin länsimaisittain ajateltuna heikosta itsetunnosta, mutta kai tota esiintyy aika vahvasti maissa joissa mies "omistaa" vaimon. - hmph
jätkäkaverini Kosovosta oli minusta mustasukkainen,siis niin,että jos joku katsoikin minuun,niin huhu.. olen ihan ok näköinen jne. mutta kuitenkin sain kiinni hänet toisesta suhteesta ja luulisin, että oli toisestakin mustis,nätti tyttö tuo toinenkin oli.ei kumpikaan tiedetty toisistamme.Että voiko rakastaa montaa samanaikaisesti,vaiko kenties vain panna ja olla mustis ja väittää rakastavansa.en tiiä.. ja kaikki kakkos naiset,jotka tietoisesti sitä olette.voitte painua suohon ja hankkia moraalin!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207081Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1214855L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634126TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143424Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7082181Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2521581- 671415
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581398Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561354Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221216