kromitabletit

makeanhimo

sellasta oisin vaan kysyny, että ne jotka on todennu että ne auttaa ni minkä mekkisiä ootte käyttäny...kromisan? kiitos jo etukäteen jos joku viittii vaivautua...

15

14447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeps

moi!

Olen sitä mieltä, että toi kromin syömisellä on vain vaikutusta sun mieleen. Jos uskot että ne auttaa niin ne auttaa, mutta muutoin no way. Niitä pitää syödä reilusti yli "oheistetun" määrän, että niistä olisi edes jotakin hyötyä. Määrät niissä napeissa on niin tajuttoman pieniä.

• pajuntu

...saat, kun varmistat että elimistösi saa kaikki tärkeät ravinteet: vitamiinit, hiven- ja kivennäisaineet, proteiinit, kuituja, runsaasti vettä jne. Ei tarvitse miettiä minkä ravinteen puutoksesta mikäkin mahdollisesti johtuu, kun varmistaa kaikkien saannin joka päivä.

Syö erittäin monipuolisesti, ja jos tuntuu että normaaliruokavalion avulla ei jaksa "pulata", käytä avuksesi turvallisia hyvälaatuisia lisäravinteita.

Näin jaksat ja voit hyvin, jatkuvasti, eikä vain "kuuriluontoisesti". Hyvä ravinto on perusta, luonto hoitaa loput.

• QAZZAQ

Niiden vaikutus on markinaalinen. Moninkertaisella annostuksella sitä ehkä voisi tehostaa, eikä tuosta mitään haittaa ainakaan olisi.

Älä osta mitään tohtori tolosen kromia, siinä on Tolonen lisää hinnassa.

Saman kromi määrän saat monesta monivitamiini purkista, vertaile vaikka määriä. Kaupan päälle tulee vielä yli 10 muuta vitamiinia.

Voisit ostaa vaikka yhden monivitamiini purkin joka sisältää samanverran kromia per pilleri kun tolosen kromit, mutta on tietenkin halvempaa ja sisältää myös kaikki muut vitamiinit, ja sitten lisäksi ostaa vielä apteekista jotain halpaa kromia ison purkin. Aamulla monivitaa ja vielä pitkin päivää niitä kromeja, niin että yhteensä annostukseksi tulee 100ug-200ug per päivä.

Jos harrastat liikuntaa, tuosta saattaa olla jotain iloa. Jos haet pelkästään sitä makeanhimon poistavaa vaikutusta, niin en tiedä sanoa?

• Nana

Ei merkillä väliä..Olen "uskonut" monen muunkin aineen tehoon eikä ne silti ole auttaneet, kromi on poistanut sen hillittömän karkkihimon josta olen aina kärsinyt. Joo, varmaan häviää säännöllisellä ja kunnollisella ruualla, muttei opiskelijan budjetista ole varaa laittaa ruokaan jotain 10 egee päivässä....
      Toimi mulla ainakin ihan täysillä, ostin luontaistuotekaupasta, en muista merkkiä...Mutta voihan se johtua ihmisestäkin, ei kaikki reagoi ehkä samalla lailla..

• lyllerö :)

Tää nyt on jo vanha viestiketju, mutta oli pakko kirjottaa kromin puolesta. Ite oon vuosia kärsiny kauheesta makean himosta ja lihonnu ihan tajuttomasti. Nyt jokin aika sitten ostin apteekista kromi purkin ja nyt kun oon tota kromia syöny 1per päivä, niin koko aikana en ole makeeta syöny ollenkaan...eikä ole mitään ongelmaa. Kyllä se ainakin multa on poistanut sen makean himon. Painokin lähtenyt jo tippumaan :))

• A.K

Kyl mulla ainakin on auttanu ostin k-kaupasta Pirkka kromi tabletteja siinä on vissiin 50 ug kromia. maksaa joku 3.2e purkki / 100 tabua. Mulla ainakin vähensi makeanhimoa huomattavasti.

• Bounce

Kiitti vinkistä A.K. Pitelin tänään apteekissa jo kädessä kromitabletteja mutta en raaskinu ostaa ku ne makso toistakymmentä euroo. Hyvä kun en ostanu! Ei mulle tullu edes mieleen että niitä sais marketeistaki (tyhmä minä!), ei oo noita luontaistuote ym. -osastoja ikinä tullu tarkemmin tutkailtua.

• A.K
        Bounce kirjoitti:

Kiitti vinkistä A.K. Pitelin tänään apteekissa jo kädessä kromitabletteja mutta en raaskinu ostaa ku ne makso toistakymmentä euroo. Hyvä kun en ostanu! Ei mulle tullu edes mieleen että niitä sais marketeistaki (tyhmä minä!), ei oo noita luontaistuote ym. -osastoja ikinä tullu tarkemmin tutkailtua.

En mäkään ihmeemmin on luontaistuotteisiin perehtyny. Pisti vaan silmään kerran ja päätin kokeilla, kyllä on kannattanut. Joo on siinä 50ug kromia ja purkissa on 90 tabua. Maksaa muistaakseni vähän yli 3 euroo, eli ei oo kallista kokeilla.

• Bounce

Mun yks kaveri sano että myös magnesium poistais makeanhimoa. Ootteko samaa mieltä vai muistikohan se vaan väärin ja tarkoitti kromia?

Oon muuten koittanu tässä nyt pari päivää sellasta sokeripaastoo, kaikki mahdollinen makea on kiellettyä (karkit, limsat, makeat jogurtit, sokeri, makeutusaineet, jäätelö ym.). Saa nähdä auttaako tää mitään. Luin jostain että makeanhimo pitäis hellittää kun on 3 päivää ilman kaikkea makeeta, ja jos ongelma on iso, kauemminki. Ajattelin olla 4 päivää.

• ...

Mä puolestani olen kuullut, että jatkuva makeanhimo johtuu - paitsi tottumuksesta - KALIUMIN puuttesta.

Jos se nyt ylipäänsä voi riippua vain yhdestä hivenaineesta... Mutta se on fakta, että kun ruokavaliossa on puutteita, yksi oire on jatkuva makeanhimo! Suosittelisin seuraavaa: älä syö/juo lainkaan hyvin sokeripitoista tyhjään vatsaan; kaikkihan sen tietää, että sellainen tapa verottaa helposti monipuolisen ravinnon saantia...

• Kahvipannu

En nyt milläään muista nimeä ja oli toki aika kallistakin(20e).
      Se oli Tuuli Matinsalon mainostamaa Kromi figurel tai joku sinneppäin,sitä sai kans paikallisen sittarin luontaistuotehyllyltä ja mulle tosiaan vaikutti.
      Se vaan et musta ei oo syömään pilleriä joten en jaksanu muistaa sitä yhtäkään laatikollista syödä.
      Otin aina sillon tällön ku muistin ja tuntu silti vaikuttavan.
      Voi olla et se oli korvien väliski,mut vaikutti.
      Onnea yritykselle.

• kain'

samanaikaisesti saa syödä kromitabuja ja e-pilsuja
        ei mitään onkelmaa ku kromithan on vaa vitamiineja

• Nimetön
        kain' kirjoitti:

samanaikaisesti saa syödä kromitabuja ja e-pilsuja
        ei mitään onkelmaa ku kromithan on vaa vitamiineja

Olikos joku kysyny e-pillereiden vaikutuksesta?..Kun mä en ainakaan löytäny semmosta, et mihinkähän vastasit?:)

• Mörö
        Nimetön kirjoitti:

Olikos joku kysyny e-pillereiden vaikutuksesta?..Kun mä en ainakaan löytäny semmosta, et mihinkähän vastasit?:)

Olen laihduttanut huomattavan määrän kromin avulla. Nyt kiloja on taas tullut ja ostin Bio-Kromia. Muutaman päivän olen syönyt, ja paitsi makeanhimo, myös jatkuva näläntunne on poissa. Tuntuu helpottavalta, kun ei koko ajan tarvitse ajatella ruokaa. Luin monesta eri lähteestä, että kromi aiheuttaa keuhkosyöpää, mutta sillä tarkoitettaneen hengityksen kautta aiheutuvaa altistusta. Osaako joku täsmentää!

• Kyllä!

Itse aloitin kromi tabujen syönnin muutama 4 päivää sitten, makeanhimo ei ole ollut yhtään niin kova kuin ennen. Tänään unohdin ottaa tabletin ja hups heti teki mieli suklaata, jätskii ect.. Toisin sanoen suosittelen! Itse syön luotaistuotekaupasta ostettua Vidan "Vahva Chromium":ia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3184
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1721
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1556
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1280
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1244
    Aihe