mieheeni, kaikenlaista hän on tuohunnut selkäni takana viimeiset pari vuotta, ensin jäi kiinni nettiseksistä, chatista, lupasi lopettaa ja kaiketi on lopettanutkin, ainakin uskon niin.
No nyt joku nainen soittelee perään, kuulemma jostakin puhelinseksi numerosta, johon hän on kerran soittanut!!! Ei voi pitää paikkaansa.
Minua kohtaan hän käyttäytyy juuri niin kun pettäjä tekee:, touhuaa puhelimensa kanssa, arvostelee, haukkuu, olen kuulemma siivoushullu, on poissaoleva, seksielämämme on tosi vähäistä.
Olen jo valmis lähtemään koko suhteesta, en ansaitse tälläistä, enkä jaksa enään elään tälläisessä epävarmuudessa kun ei tiedä mitä seuravaksi tapahtuu.
Lähtemistäni pahentaa se että meillä on pieni vauva. Raskausaikanakin mies loukkasi minua teoillaan, koko raskaus ei merkinnyt hänelle mitään, vouhotin kuulemma kaikesta.
Vauvaa hän rakastaa. Ahdistaa nykyään miehen läheisyyskin, kun olemme kotona kokoajan riidellään. En halua lapseni varttuvan tälläisessä suhteessa. Kun sanon hankkivani asunnon ja lähtevän alkaa kiristys, hän pitää kuulemma lapsen.
en luota enään
tuore äiti
2
534
Vastaukset
- muuta en voi sanoa
kun että rahkitse tarkoin mitä haluat, tuotako? Asia mikä on varma, on se ettei miehesi muutu ja ettei hän vie sinulta lasta.
- Selvä pettäjä!!!
Hanki asunto jostain ja muuta lapsesi kanssa sinne.
Pidä huolta itsestäsi ja lapsestasi niin saat pitää lapsen.
Jos jätät lapsen miehellesi kun lähdet=menetät lapsesi.
Kerää todisteita miehesi "huonoista" puolista, niin sekin auttaa taistelussa lapsen huoltajuudessa.
Huonoa kohtelua ei KENENKÄÄN tarvitse sietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756