Mistä saa suuttua?

yeah.

Päätinpä tulla kirjoittamaan kun tarvii taas muiden mielipiteitä.

Hermostuin tyttöystävälleni kun hän ei ole suostunut pussaamaan mua moneen päivään. En myöskään saa kosketella häntä paljoakaan. Hän välttelee mua koko ajan ja sulkeutuu huoneeseensa. Oon koko ajan kyselly että mikä häntä vaivaa, mutta vastauksena on vain hiljaisuus. Sitten kun kysyn että onko kaikki hyvin niin vastaus on kyllä. Sanon tietysti siihen että ei näytä olevan, ja eikö ois hyvä puhua että mikä vaivaa. No puhetta on turha odottaa. Parina päivän tyttöystävä on alkanu itkemään ku oon kyselly näitä kysymyksiä, mutta mitää vastausta ei oo edelleenkään tullu. No eilen sitten suutuin kun en vieläkään saanu vastausta. Korotin ääntä ja sanoin että mikä vittu siinä on kun ei voi sanoa että mikä vaivaa ja potkaisin seinää. No siitäkös tyttöystävä hermostui sitten vielä enemmän. Hän sanoi ettei ymmärrä miksi suutuin ja perusteli omaa suuttumistaan sillä että suutuin ilman mitään syytä. Nyt hän ei enää puhu mulle oikeen mitään ja sanoo kaikki asiat mulle vihasesti. Mä en ihan oikeesti jaksa tällasta ja en tiiä että pitäiskö sitä sitten erota kun toinen ei suostu puhumaan mitään. Asutaan yhdessä ja kämppä on mun nimissä. Tuli mieleen että heitän tyttöystävän pois kämpästä jossei tilanne muutu. Välitän kumminki hänestä ja haluisin kaikista eniten selvittää että mikä on vikana. Tuntuu etten kumminkaan saa mitään otetta häneen. Tätä ei oo onneks jatkunu ku muutamia päiviä, mutta tuntuu ihan sietämättömältä tällainen. Ollaan asuttu kuukauden verran yhdessä.

Tosta vielä kysyisin mielipiteitä että suutuinko mielestäsi ilman syytä?? Mun mielestä tossa vaiheessa voi ihan hyvin suuttua kun toinen ei vastaa mitään ja läheisyys ei kiinnosta.

14

1387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eromies 4000

Kauanko olette seurustelleet? Onko tyttösi kenties eronnut lähiaikoina? Tuollaiset seikat ainakin tulisi itsellä mieleen..jos vielä kaipailee exäänsä. Kenties muutitte liian nopeasti yhteen?

• yeah.

Ei olle kovinkaan kauaa seurusteltu ja muutettiin melkeen heti yhteen. Enpä oo muuten kysyny että millon se on eronnu exästään. Kai sen on vaikeeta puhua mulle ku oon uus mies eikä tunneta vielä kovin hyvin, mutta sais kyllä jotain puhua. En haluu naista joka ei puhu yhtään mitään. Menee hermot.

• fisutt
        yeah. kirjoitti:

Ei olle kovinkaan kauaa seurusteltu ja muutettiin melkeen heti yhteen. Enpä oo muuten kysyny että millon se on eronnu exästään. Kai sen on vaikeeta puhua mulle ku oon uus mies eikä tunneta vielä kovin hyvin, mutta sais kyllä jotain puhua. En haluu naista joka ei puhu yhtään mitään. Menee hermot.

Jos olette vasta alkaneet seurustelemaan, miksi muutitte yhteen? Eikö olisi parempi ensin tutustua toiseen ja sitten vasta alkaa suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta?

• Mies 4000
        yeah. kirjoitti:

Niinpä. Miksi tosiaan muutitte yhteen melkein heti? Mistä päin suomea tämä juttu on? Meinaan oma exäni vissiin muutti heti jonkun luo asumaan...ja riitojahan siellä on. Mutta tosiaan ei se sun riehumises auta asiaan yhtään. Paljonko teillä on ikää?

• yeah.
        fisutt kirjoitti:

Jos olette vasta alkaneet seurustelemaan, miksi muutitte yhteen? Eikö olisi parempi ensin tutustua toiseen ja sitten vasta alkaa suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta?

Tässä vaiheessa voi sanoa että oli tosiaan virhe muuttaa näin nopeasti yhteen. Lähinnä muutettiin sen takia näin nopeesti yhteen kun tyttöystävä halus muuttaa pois vanhempiensa luota.

• voiettävoiettä

Pasi perkele.

• telluviiskuus

Onko sattunut jotain erityistä? Voisiko tyttöystäväsi olla esim raskaana? Tunteet sekaisin?

• Papa-75

"Onko sattunut jotain erityistä?"

No sitähän tuo alkuperäinen on yrittänyt omalla (ehkä nyt vähän kömpelöllä) tavallaan selvittää.

• Banina

...luulet että tyttöystäväsi sinulle avautuu? Elämässä voi kuule olla niin paljon murheita, jotka eivät liity sinuun millään tavalla. Ihmisillä on eri tapoja suhtautua asioihin, ja kaikki (kuten minä) eivät niistä todellakaan heti voi puhua. Huutaminen ei auta mitään, ja todennäköisesti vain pahentaa tilannette. Luottaisitko itse oman sielusi syvyyksistä asioita huutavan ja räyhäävän ihmisen eteen?

Minä en.

ja jos ensimmäisiä ajatuksia tuon tilanteen edessä on, että heität toisen pihalle niin et todella taida hänestä välittää pa**aakaan??

• eipä muuta

Tuossa vaiheessa pitäisi olla vielä kuherruskuukausi menossa.

Kun hellyys on jo nyt lopussa, mieti mikä on tilanne vuoden kuluttua? Viiden vuoden? Kymmenen?

• Alku on parasta.

Jos suhteen alussa on jo tuollaisia ongelmia että toinen ei puhu jne jne huutamista ja vastaavaa. Niin millaista tosiaan on sitten tulevaisuudessa. Juuri suhteen alku on aina sitä ihaninta aikaa kun hellitään ja rakastetaan toista 150%, ja siitä se sitten lähtee laskemaan, tai tietty toivottavasti ei mutta yleensä sitten parin vuoden päästä rakastetaankin enää 90%...ja aina innostus vaan laskee.

• täälläkin

Oli pakko vastata tähän kun olen itse samanlaisessa suhteessa. 3 vuotta yhdessä ja asuttukin jonkin aikaa yhdessä. Edelleen tyttöystävällä on vaikea puhua minulle. Ei vastaa vaikka kyselen, välillä tuntuu kuin olisin pelkkää ilmaa. Hän ei myöskään mielellään näytä tunteitaan kuten pussaile tai koskettele. Ei tietysti koko kolmea vuotta ole ollut samanlaista mutta nyt viime aikoina alkanut mennä taas huonosti. Yritän kysellä ja ei vastausta. Melko monesti olen polttanut päreeni ja sanonut pahasti kun ei toisesta saa mitään irti.

Olen tullut siihen tulokseen että jotkut ihmiset vain ovat sellaisia ettei heidän ole helppo puhua. Itse taas koen sen loukkauksena jos minulle ei vastata. Olen alkanut miettiä eroa koska ansaitsen mielestäni parempaa. Vaikka rakastankin tyttöystävääni mutta tämä alkaa käydä jo itsetunnon päälle ja ei se psyykkeellekään hyvää tee.

Ymmärrän hyvin suuttumuksesi ja tiedän miltä sinusta tuntuu. Neuvoisin odottelemaan jonkin aikaa ja katsomaan tilannetta. Olette kuitenkin olleet vasta niin vähän aikaa yhdessä. Itsellä tilanne alkaa olla jo toivoton.

• yeah.

Tavallaan lohduttavaa kuulla että en ole ainut, mutta harmittaa sinun puolesta. Oon yrittäny selittää tyttöystävälle että ei tällanen vaan toimi. Ei sellasessa suhteessa oo mitään järkeä jossa ei voi puhua. En ymmärrä että mikä siinä on niin vaikeaa avata suunsa ja alkaa puhumaan että miltä tuntuu. Jos kerran välittää toisesta niin eikös silloin halua vastata toisen kysymyksiin kun hän niitä kyselee. Eikös silloin halua että toisella on hyvä olla ja suhde toimii. Varsinkaan sitä en ymmärrä että en muka sais olla hermostunu siitä kun hän ei halua olla lähekkäin tai vastata mun kysymyksiin. Ilmeisesti mun pitäis sitten esittää että kaikki on hyvin, ja on ihan normaalia olla puhumatta toiselle, olla pussailematta jne.. NO MUN MIELESTÄ se ei oo normaalia! Alkaa suututtamaan kun kirjoitan tätä :D Mulla on koko ajan entistä enemmän sellanen olo että käsken hänen lähteä pois meiän asunnosta. En vaan kestä enää tätä. Oon koko ajan masentunu ja työntekokaan ei oikeen suju. En aio pilata elämääni tän takia.

• täälläkin
        yeah. kirjoitti:

Tavallaan lohduttavaa kuulla että en ole ainut, mutta harmittaa sinun puolesta. Oon yrittäny selittää tyttöystävälle että ei tällanen vaan toimi. Ei sellasessa suhteessa oo mitään järkeä jossa ei voi puhua. En ymmärrä että mikä siinä on niin vaikeaa avata suunsa ja alkaa puhumaan että miltä tuntuu. Jos kerran välittää toisesta niin eikös silloin halua vastata toisen kysymyksiin kun hän niitä kyselee. Eikös silloin halua että toisella on hyvä olla ja suhde toimii. Varsinkaan sitä en ymmärrä että en muka sais olla hermostunu siitä kun hän ei halua olla lähekkäin tai vastata mun kysymyksiin. Ilmeisesti mun pitäis sitten esittää että kaikki on hyvin, ja on ihan normaalia olla puhumatta toiselle, olla pussailematta jne.. NO MUN MIELESTÄ se ei oo normaalia! Alkaa suututtamaan kun kirjoitan tätä :D Mulla on koko ajan entistä enemmän sellanen olo että käsken hänen lähteä pois meiän asunnosta. En vaan kestä enää tätä. Oon koko ajan masentunu ja työntekokaan ei oikeen suju. En aio pilata elämääni tän takia.

Niin, lohduttaa tietää että joku muukin on samassa tilanteessa. Oli kuin olisin lukenut omaa tekstiäni.
        Eihän meidän elämämme pelkkää mykkäkoulua ole, normaalit arkiasiat hoidetaan mutta silloin kun tiedän että jokin vaivaa häntä ja kysyn asiasta hän ei useinkaan vastaa. Toisin sanoen tunteista ja siitä miltä tuntuu puhuminen on hänelle vaikeaa.
        Ei tämä minustakaan ole normaalia. Olenkin usein miettinyt minkälaista olisi jonkun toisen tytön kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe