kirjoitan tänne

salaisuuteni

Kukaan muu kuin minä ei tiedä, että ajattelen sinua iltaisin.

Tänään käyttäydyin vähän hajamielisesti, anteeksi ei se ollut sinun syysi. Minulla on vain vaikeaa nähdä tai kuulla mitään muuta kuin sinut kun olet samassa huoneessa. Turhaudun.

10

2134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluaisitko jakaa minun kanssani salaisuutesi?En kerro kellekkään;)
      Ja turha sinun on turhautua, kyllä se varmasti johonkin etenee ajan mittaan.

      • salaisuuteni

        pysyy salalla, etkä kerro kenellekään? Minua nolottaisi, jos joku saisi tietää...

        Turhaudun ainakin satatuhatta kertaa!


      • salaisuuteni kirjoitti:

        pysyy salalla, etkä kerro kenellekään? Minua nolottaisi, jos joku saisi tietää...

        Turhaudun ainakin satatuhatta kertaa!

        Kyllä minä tiedän miten herkkkiä asioita nämä on käsitellä ja niistä puhua...Mut tee miten tahdot, sinähän sen päätät.
        Turha siitä on nolostua jos joku saa tietää, kerran se vaan kirpasee ja kohta huomaa, että ei tunnu missään:)


    • tarkoittamasi olevan

      minäkö? Toivon sitä - ihan todella! Ja jälleen...muusta viis. Yx elämä - kerrallaan. Muistathan sen? Hyvää yötä!

    • one in a million

      salaisuutesi tietää nyt sinä ja miljoona muuta maailman kansalaista O_O

      • salaisuuteni

        Periaatteessa vain tämän yhden miehen tarvitsi tietää, mutta vielä ei ole sen aika. Enkä tiedä onko sellaista aikaa koskaan. Asia on minulle itsellenikin uusi.

        Usein sitä ei huomaakaan, mikä on aivan silmien edessä! ;)


      • miksi olet
        salaisuuteni kirjoitti:

        Periaatteessa vain tämän yhden miehen tarvitsi tietää, mutta vielä ei ole sen aika. Enkä tiedä onko sellaista aikaa koskaan. Asia on minulle itsellenikin uusi.

        Usein sitä ei huomaakaan, mikä on aivan silmien edessä! ;)

        turhautunut? Ei kai siksi, että "luet tilanteet välillä aivan väärin ja et mene eteenpäin"... Ehkä oletkin lukenut jotkin tilanteet aivan oikein?


      • ap.
        miksi olet kirjoitti:

        turhautunut? Ei kai siksi, että "luet tilanteet välillä aivan väärin ja et mene eteenpäin"... Ehkä oletkin lukenut jotkin tilanteet aivan oikein?

        epävarmuus turhauttaa...ikäänkuin tiedän (aavistan asioiden oikean laidan, tai ainakin kuvittelen niin) mutten kuitenkaan. Tässä tilanteessa kasvojen säilyttäminen on molemmille äärimmäisen tärkeää!


      • asioiden
        ap. kirjoitti:

        epävarmuus turhauttaa...ikäänkuin tiedän (aavistan asioiden oikean laidan, tai ainakin kuvittelen niin) mutten kuitenkaan. Tässä tilanteessa kasvojen säilyttäminen on molemmille äärimmäisen tärkeää!

        oikea laita sitten sinulle tarkoittaa? Että Hän voisi olla oikeasti rakastunut sinuun? Ettei hän ehkä ole kovin onnellinen nykyisessä liitossaan? Ehkä olet oikeassa tuosta kasvojen säilyttämisestä, siksikö olet välillä niin välttälevä?


      • ap.
        asioiden kirjoitti:

        oikea laita sitten sinulle tarkoittaa? Että Hän voisi olla oikeasti rakastunut sinuun? Ettei hän ehkä ole kovin onnellinen nykyisessä liitossaan? Ehkä olet oikeassa tuosta kasvojen säilyttämisestä, siksikö olet välillä niin välttälevä?

        minä tiedostan vain hänet, että hän on siinä ja tietää, miltä minusta tuntuu. Ja se on asioiden oikea laita. En silti usko, että hän on minuun rakastunut...

        Sormusta hän ei ainakaan käytä, enkä minä ole varattu. Sellaisesta ei ole kyse. Työ vaatii "kasvojen säilyttämistä" ainakin tällä hetkellä.

        Välttelevä olen siksi, että ajatukseni menevät ihan oikeasti sekaisin hänen läsnäollessaan, että teen jo virheitä työssäni sen vuoksi. Inhoan virheiden tekemistä, eikä tilanteeni ole muutenkaan helppo.

        Sinä, joka kysymyksiä tänne kirjoitit, et ole kyseessä, ellet sitten töissä ollessa tänne kirjoittele...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      670
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe