kirjoitan tänne

salaisuuteni

Kukaan muu kuin minä ei tiedä, että ajattelen sinua iltaisin.

Tänään käyttäydyin vähän hajamielisesti, anteeksi ei se ollut sinun syysi. Minulla on vain vaikeaa nähdä tai kuulla mitään muuta kuin sinut kun olet samassa huoneessa. Turhaudun.

10

2102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluaisitko jakaa minun kanssani salaisuutesi?En kerro kellekkään;)
      Ja turha sinun on turhautua, kyllä se varmasti johonkin etenee ajan mittaan.

• salaisuuteni

pysyy salalla, etkä kerro kenellekään? Minua nolottaisi, jos joku saisi tietää...

Turhaudun ainakin satatuhatta kertaa!

• salaisuuteni kirjoitti:

pysyy salalla, etkä kerro kenellekään? Minua nolottaisi, jos joku saisi tietää...

Turhaudun ainakin satatuhatta kertaa!

Kyllä minä tiedän miten herkkkiä asioita nämä on käsitellä ja niistä puhua...Mut tee miten tahdot, sinähän sen päätät.
        Turha siitä on nolostua jos joku saa tietää, kerran se vaan kirpasee ja kohta huomaa, että ei tunnu missään:)

• tarkoittamasi olevan

minäkö? Toivon sitä - ihan todella! Ja jälleen...muusta viis. Yx elämä - kerrallaan. Muistathan sen? Hyvää yötä!

• one in a million

salaisuutesi tietää nyt sinä ja miljoona muuta maailman kansalaista O_O

• salaisuuteni

Periaatteessa vain tämän yhden miehen tarvitsi tietää, mutta vielä ei ole sen aika. Enkä tiedä onko sellaista aikaa koskaan. Asia on minulle itsellenikin uusi.

Usein sitä ei huomaakaan, mikä on aivan silmien edessä! ;)

• miksi olet
        salaisuuteni kirjoitti:

Periaatteessa vain tämän yhden miehen tarvitsi tietää, mutta vielä ei ole sen aika. Enkä tiedä onko sellaista aikaa koskaan. Asia on minulle itsellenikin uusi.

Usein sitä ei huomaakaan, mikä on aivan silmien edessä! ;)

turhautunut? Ei kai siksi, että "luet tilanteet välillä aivan väärin ja et mene eteenpäin"... Ehkä oletkin lukenut jotkin tilanteet aivan oikein?

• ap.
        miksi olet kirjoitti:

turhautunut? Ei kai siksi, että "luet tilanteet välillä aivan väärin ja et mene eteenpäin"... Ehkä oletkin lukenut jotkin tilanteet aivan oikein?

epävarmuus turhauttaa...ikäänkuin tiedän (aavistan asioiden oikean laidan, tai ainakin kuvittelen niin) mutten kuitenkaan. Tässä tilanteessa kasvojen säilyttäminen on molemmille äärimmäisen tärkeää!

• asioiden
        ap. kirjoitti:

epävarmuus turhauttaa...ikäänkuin tiedän (aavistan asioiden oikean laidan, tai ainakin kuvittelen niin) mutten kuitenkaan. Tässä tilanteessa kasvojen säilyttäminen on molemmille äärimmäisen tärkeää!

oikea laita sitten sinulle tarkoittaa? Että Hän voisi olla oikeasti rakastunut sinuun? Ettei hän ehkä ole kovin onnellinen nykyisessä liitossaan? Ehkä olet oikeassa tuosta kasvojen säilyttämisestä, siksikö olet välillä niin välttälevä?

• ap.
        asioiden kirjoitti:

oikea laita sitten sinulle tarkoittaa? Että Hän voisi olla oikeasti rakastunut sinuun? Ettei hän ehkä ole kovin onnellinen nykyisessä liitossaan? Ehkä olet oikeassa tuosta kasvojen säilyttämisestä, siksikö olet välillä niin välttälevä?

minä tiedostan vain hänet, että hän on siinä ja tietää, miltä minusta tuntuu. Ja se on asioiden oikea laita. En silti usko, että hän on minuun rakastunut...

Sormusta hän ei ainakaan käytä, enkä minä ole varattu. Sellaisesta ei ole kyse. Työ vaatii "kasvojen säilyttämistä" ainakin tällä hetkellä.

Välttelevä olen siksi, että ajatukseni menevät ihan oikeasti sekaisin hänen läsnäollessaan, että teen jo virheitä työssäni sen vuoksi. Inhoan virheiden tekemistä, eikä tilanteeni ole muutenkaan helppo.

Sinä, joka kysymyksiä tänne kirjoitit, et ole kyseessä, ellet sitten töissä ollessa tänne kirjoittele...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8339
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2288
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2142
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1677
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1497
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1103
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      870
    Aihe