kirjoitan tänne

salaisuuteni

Kukaan muu kuin minä ei tiedä, että ajattelen sinua iltaisin.

Tänään käyttäydyin vähän hajamielisesti, anteeksi ei se ollut sinun syysi. Minulla on vain vaikeaa nähdä tai kuulla mitään muuta kuin sinut kun olet samassa huoneessa. Turhaudun.

10

2134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluaisitko jakaa minun kanssani salaisuutesi?En kerro kellekkään;)
      Ja turha sinun on turhautua, kyllä se varmasti johonkin etenee ajan mittaan.

      • salaisuuteni

        pysyy salalla, etkä kerro kenellekään? Minua nolottaisi, jos joku saisi tietää...

        Turhaudun ainakin satatuhatta kertaa!


      • salaisuuteni kirjoitti:

        pysyy salalla, etkä kerro kenellekään? Minua nolottaisi, jos joku saisi tietää...

        Turhaudun ainakin satatuhatta kertaa!

        Kyllä minä tiedän miten herkkkiä asioita nämä on käsitellä ja niistä puhua...Mut tee miten tahdot, sinähän sen päätät.
        Turha siitä on nolostua jos joku saa tietää, kerran se vaan kirpasee ja kohta huomaa, että ei tunnu missään:)


    • tarkoittamasi olevan

      minäkö? Toivon sitä - ihan todella! Ja jälleen...muusta viis. Yx elämä - kerrallaan. Muistathan sen? Hyvää yötä!

    • one in a million

      salaisuutesi tietää nyt sinä ja miljoona muuta maailman kansalaista O_O

      • salaisuuteni

        Periaatteessa vain tämän yhden miehen tarvitsi tietää, mutta vielä ei ole sen aika. Enkä tiedä onko sellaista aikaa koskaan. Asia on minulle itsellenikin uusi.

        Usein sitä ei huomaakaan, mikä on aivan silmien edessä! ;)


      • miksi olet
        salaisuuteni kirjoitti:

        Periaatteessa vain tämän yhden miehen tarvitsi tietää, mutta vielä ei ole sen aika. Enkä tiedä onko sellaista aikaa koskaan. Asia on minulle itsellenikin uusi.

        Usein sitä ei huomaakaan, mikä on aivan silmien edessä! ;)

        turhautunut? Ei kai siksi, että "luet tilanteet välillä aivan väärin ja et mene eteenpäin"... Ehkä oletkin lukenut jotkin tilanteet aivan oikein?


      • ap.
        miksi olet kirjoitti:

        turhautunut? Ei kai siksi, että "luet tilanteet välillä aivan väärin ja et mene eteenpäin"... Ehkä oletkin lukenut jotkin tilanteet aivan oikein?

        epävarmuus turhauttaa...ikäänkuin tiedän (aavistan asioiden oikean laidan, tai ainakin kuvittelen niin) mutten kuitenkaan. Tässä tilanteessa kasvojen säilyttäminen on molemmille äärimmäisen tärkeää!


      • asioiden
        ap. kirjoitti:

        epävarmuus turhauttaa...ikäänkuin tiedän (aavistan asioiden oikean laidan, tai ainakin kuvittelen niin) mutten kuitenkaan. Tässä tilanteessa kasvojen säilyttäminen on molemmille äärimmäisen tärkeää!

        oikea laita sitten sinulle tarkoittaa? Että Hän voisi olla oikeasti rakastunut sinuun? Ettei hän ehkä ole kovin onnellinen nykyisessä liitossaan? Ehkä olet oikeassa tuosta kasvojen säilyttämisestä, siksikö olet välillä niin välttälevä?


      • ap.
        asioiden kirjoitti:

        oikea laita sitten sinulle tarkoittaa? Että Hän voisi olla oikeasti rakastunut sinuun? Ettei hän ehkä ole kovin onnellinen nykyisessä liitossaan? Ehkä olet oikeassa tuosta kasvojen säilyttämisestä, siksikö olet välillä niin välttälevä?

        minä tiedostan vain hänet, että hän on siinä ja tietää, miltä minusta tuntuu. Ja se on asioiden oikea laita. En silti usko, että hän on minuun rakastunut...

        Sormusta hän ei ainakaan käytä, enkä minä ole varattu. Sellaisesta ei ole kyse. Työ vaatii "kasvojen säilyttämistä" ainakin tällä hetkellä.

        Välttelevä olen siksi, että ajatukseni menevät ihan oikeasti sekaisin hänen läsnäollessaan, että teen jo virheitä työssäni sen vuoksi. Inhoan virheiden tekemistä, eikä tilanteeni ole muutenkaan helppo.

        Sinä, joka kysymyksiä tänne kirjoitit, et ole kyseessä, ellet sitten töissä ollessa tänne kirjoittele...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe