kirjoitan tänne

salaisuuteni

Kukaan muu kuin minä ei tiedä, että ajattelen sinua iltaisin.

Tänään käyttäydyin vähän hajamielisesti, anteeksi ei se ollut sinun syysi. Minulla on vain vaikeaa nähdä tai kuulla mitään muuta kuin sinut kun olet samassa huoneessa. Turhaudun.

10

2112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluaisitko jakaa minun kanssani salaisuutesi?En kerro kellekkään;)
      Ja turha sinun on turhautua, kyllä se varmasti johonkin etenee ajan mittaan.

• salaisuuteni

pysyy salalla, etkä kerro kenellekään? Minua nolottaisi, jos joku saisi tietää...

Turhaudun ainakin satatuhatta kertaa!

• salaisuuteni kirjoitti:

pysyy salalla, etkä kerro kenellekään? Minua nolottaisi, jos joku saisi tietää...

Turhaudun ainakin satatuhatta kertaa!

Kyllä minä tiedän miten herkkkiä asioita nämä on käsitellä ja niistä puhua...Mut tee miten tahdot, sinähän sen päätät.
        Turha siitä on nolostua jos joku saa tietää, kerran se vaan kirpasee ja kohta huomaa, että ei tunnu missään:)

• tarkoittamasi olevan

minäkö? Toivon sitä - ihan todella! Ja jälleen...muusta viis. Yx elämä - kerrallaan. Muistathan sen? Hyvää yötä!

• one in a million

salaisuutesi tietää nyt sinä ja miljoona muuta maailman kansalaista O_O

• salaisuuteni

Periaatteessa vain tämän yhden miehen tarvitsi tietää, mutta vielä ei ole sen aika. Enkä tiedä onko sellaista aikaa koskaan. Asia on minulle itsellenikin uusi.

Usein sitä ei huomaakaan, mikä on aivan silmien edessä! ;)

• miksi olet
        salaisuuteni kirjoitti:

Periaatteessa vain tämän yhden miehen tarvitsi tietää, mutta vielä ei ole sen aika. Enkä tiedä onko sellaista aikaa koskaan. Asia on minulle itsellenikin uusi.

Usein sitä ei huomaakaan, mikä on aivan silmien edessä! ;)

turhautunut? Ei kai siksi, että "luet tilanteet välillä aivan väärin ja et mene eteenpäin"... Ehkä oletkin lukenut jotkin tilanteet aivan oikein?

• ap.
        miksi olet kirjoitti:

turhautunut? Ei kai siksi, että "luet tilanteet välillä aivan väärin ja et mene eteenpäin"... Ehkä oletkin lukenut jotkin tilanteet aivan oikein?

epävarmuus turhauttaa...ikäänkuin tiedän (aavistan asioiden oikean laidan, tai ainakin kuvittelen niin) mutten kuitenkaan. Tässä tilanteessa kasvojen säilyttäminen on molemmille äärimmäisen tärkeää!

• asioiden
        ap. kirjoitti:

epävarmuus turhauttaa...ikäänkuin tiedän (aavistan asioiden oikean laidan, tai ainakin kuvittelen niin) mutten kuitenkaan. Tässä tilanteessa kasvojen säilyttäminen on molemmille äärimmäisen tärkeää!

oikea laita sitten sinulle tarkoittaa? Että Hän voisi olla oikeasti rakastunut sinuun? Ettei hän ehkä ole kovin onnellinen nykyisessä liitossaan? Ehkä olet oikeassa tuosta kasvojen säilyttämisestä, siksikö olet välillä niin välttälevä?

• ap.
        asioiden kirjoitti:

oikea laita sitten sinulle tarkoittaa? Että Hän voisi olla oikeasti rakastunut sinuun? Ettei hän ehkä ole kovin onnellinen nykyisessä liitossaan? Ehkä olet oikeassa tuosta kasvojen säilyttämisestä, siksikö olet välillä niin välttälevä?

minä tiedostan vain hänet, että hän on siinä ja tietää, miltä minusta tuntuu. Ja se on asioiden oikea laita. En silti usko, että hän on minuun rakastunut...

Sormusta hän ei ainakaan käytä, enkä minä ole varattu. Sellaisesta ei ole kyse. Työ vaatii "kasvojen säilyttämistä" ainakin tällä hetkellä.

Välttelevä olen siksi, että ajatukseni menevät ihan oikeasti sekaisin hänen läsnäollessaan, että teen jo virheitä työssäni sen vuoksi. Inhoan virheiden tekemistä, eikä tilanteeni ole muutenkaan helppo.

Sinä, joka kysymyksiä tänne kirjoitit, et ole kyseessä, ellet sitten töissä ollessa tänne kirjoittele...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6594
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4472
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3158
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1564
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1349
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1273
    Aihe