Mikä oli? Hinta? Elämyksen aste?
Paras konserttikokemus
11
292
Vastaukset
- scale
sitten meripäivillä oli ohjelmateltassa Kotiteollisuus, Yö ja Apulanta peräkkäin esiintymässä samana iltana. Hinta oli jotakin 35egee, että ei paha. Fiilis oli ihan mahtava ja olutta riitti. Hinta-laatusuhde oli kohdallaan.
Tammerfestissä tuli kuunneltua Apparia ja sekin oli ihan ok. - ~Vanilla~
varsinaisesti konserttikaan, mutta mulle suurin musiikkielämys on ollut kun näin ensi kertaa taikahuilun. Sen perusteella myös rakastuin oopperaan, vaikka olin aina luullut, ettei se olisi ollenkaan mun juttu.
Oisinkohan maksanut jonkun 16 € lipuista(ei kovin hyvä paikka) ja elämyksen aste oli kyllä aika korkea.
Konserteista en ole koskaan välittänyt muuten kuin tunnelman takia. - uk-ko
Parhaat minifestarit joilla olen ollut. 2-päivää letkeää, mutta outoa meininkiä. Traditionaaliseksi tarkoitettu tapahtuma taitaa olla jo kuollut. Tapahtuma oli tärkeämpi kuin esiintyjät, vaikka ei niissäkään mitään vikaa ollut.
Ei se montaa kymppiä maksanut. ...Tuurissa. Hintaa oli jotain 40-50€. Elämys oli hieno. Kerrankin voi sanoa, että joku bändi on kuullostanut livenä paremmalta kuin levyllä.
Vaikka en Skorppareista kauheesti perusta, niin siellä se kuullosti kyllä todella hyvältä.
AC/DC ois varmasti...rahan tai parinkin arvoinen elämys.- NevilleR
kenellä on liput Olympiastadionille 17.6.09? Pari rahaa ne kyllä kustansi, mutta elämä on...
/Nev NevilleR kirjoitti:
kenellä on liput Olympiastadionille 17.6.09? Pari rahaa ne kyllä kustansi, mutta elämä on...
/Nev...2 rahalla irtovan lippuja Huutonetistä.
Ei todellakaan huono investointi.
Saas ny nähä innostunko lähtemään. Tarvis jonkun yllyttäjän joka vielä suostuis lähtee mukaan...
- orpana-67
Tuuliajolla konsertit oli aina ihan huippuja ja Uriah Heepin ulkokonsertti oli myös ihan mieletön elämys. Sinne taisi maksaa liput 30 markkaa, eli aika kallista lystiä oli :)
- kaukana menneisyydessä
Bändi hypnotisoi intiimissä tilassa olleen pienen yleisön ja sitten mä menin herättämään ne salamavalolla kun otin valokuvaa kaverin kameralla.
Tämä tapahtui ennen muinoin viime vuosisadan loppupuolella jota kuinkin 80-luvulla.- Michiko_
keikat ovat olleet iskeviä 2000-luvun puolellakin.
Suzi Quatro Kultsalla vuonna 1970 -luvun lopulla
Eva dahlgren hänkin esiintyi Kultsalla 1980 -luvulla.
Hintaa en muista enää
Quatro 9,5
Dahlgren 10- uk-ko
muistikuva asiasta, mutta minä olin samalla Suzi Quattron keikalla... en m tosin muista siitä juuri muuta, kuin että olin läsnä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475405Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612176Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1421742- 171525
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5132881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se210926