Ovatko joogit hulluja

HAHHAHHAHHHH:D

9

263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *hrrr*

netti-ihmisiä. Mistä noista tietää..

• varoa :

seinähulluilla on kuulemma *valtaisat* lihasvoimat !!!!!!11111!!!

• Dazu-Z

Mielestäni meillä ei ole kenelläkään kovin paljoa tietoa tuosta asiasta. Näin minulle on kerrottu, eikä asiaa sen tarkemmin selitetty. Kun tuommoista kuulee, eikä saa siitä mitään lisätietoja, niin jää eräällä, jos toisellakin haavi auki.

• diana ;

tääl sä oot paremmas seuras ku tollasten sekopäitten kaa,,
        ;)

• Dazu-Z
        diana ; kirjoitti:

tääl sä oot paremmas seuras ku tollasten sekopäitten kaa,,
        ;)

toi pitäis ottaa? Onhan täällä mukavia ihmisiä paljon, mutta on tuokin mukava. Mä olen vaan huolestunut ja joutunut moraalisten valintojen eteen. Pakko mun on jotenkin asiaan reagoida. Jos en mitään tekis/asiasta välittäisi, toimisin väärin.

• diana ;
        Dazu-Z kirjoitti:

toi pitäis ottaa? Onhan täällä mukavia ihmisiä paljon, mutta on tuokin mukava. Mä olen vaan huolestunut ja joutunut moraalisten valintojen eteen. Pakko mun on jotenkin asiaan reagoida. Jos en mitään tekis/asiasta välittäisi, toimisin väärin.

kuvaa gallerias?;) Vaikutat söpölt...

• diana ; kirjoitti:

kuvaa gallerias?;) Vaikutat söpölt...

En taida ihan tunnistamisen takia sitä kuvaa laittaa näkyviin, mutta koitin saada sinne toista kuvaa. Saapa nähdä, meneekö läpi.

• kysyn vain,

Niin, siis mitä tuosta ketjusta?

Minä käytin mainitsemassasi ketjussa nimimerkkiä "hmhhmh,". Keskustelin rekisteröitymättömänä kirjoittaneen kirjoittaja-nimimerkin Dazu kanssa.
      Itse olen rekisteröitymätön, ts. en omaa rekisteröityä nimimerkkiä.

Olen syvällisesti pahoillani, jos joku kirjoittaja Dazu mielipiteestäni tuossa tämän ketjun aloitukseeeni (linkittämässäsi) ketjussa loukkaantui, mutta linkittämäsi ketjun perusteella niin saattaisi olla syytä loukkaantua minullakin, siis tuon ketjun kirjoittaja/ja tai vaihtoehtoisesti kirjoittajille(?) nimimerkillä Dazu, muhun kohdistuneen kommentoinnin perusteella kys. em. ketjussa.

Kerroin ketjussa vain oman & täysin aloittajan asiaan ulkopuolisen henkilön mielipiteeni aloittajan kuvailemasta nettituttunaisesta ja asiasta, jossa aloituksessa puhuttiiin, kirjoittajan Dazu itsensä ketjussa kuvaileman pohjalta. Mä nyt vaan olen sitä mieltä, etten ymmärrä, että miksi(!?) joku haluaisi vuositolkulla pitää yhteyttä johonkin ihmiseen, joka ei edes tavata halua (kuten tuo Dazu ketjussa kertomastaan nettituttu-naistaan kuvaili) ja että mikä järki sellaisen kanssa jollakulla olisi vielä puhelimitsekin oikein säännöllisesti tekstitelläkin(?). Itseäni ei ainakaan sellainen touhu kiinnostaisi ikinä.

Alan kohta vakavissani olla sitä mieltä, että tämä taitaa olla kohta palsta, jolle ei tavanomaisten tms. nettideittailua etc. tuntemattomista nettikontakteja harrastamattomien keskustelupalstakirjoittajien ts. mielipidekirjoittajien edes paljoa kannata pulista...Mullakin roikkuu perässä jos minkälaista Buddy-lovea, jotka tahallisesti koko ajan näkyvät ymmärtävän kirjoituksiani väärin: syyttelevän milloin mistäkin outouksista. Ihan tarpeeksi raskasta on ollut jo se, kun en kyseisenkään tyypin käytöstä yhtään käsitä.

Ja: kieltämättä välillä hieman erikoisena pidän sitäkin, että olen vain yksi & yksittäinen rekisteröitymätön kirjoittaja, mutta joku nimimerkkiä Dazu (rekisteröitymättömänä) käyttänyt tuli oikein "musuttelemaankin" mua. En mä (ylipäätäänkään) voi kaikkia kirjoittajia muistaa ja ihmettelen kohtuu rankasti, jos mua rekisteröitymätöntä keskustelupalstakävijää joku tulee oikein erityisen tuttavallisestikin "analysoimaan". Jonkun kirjoittajanimimerkin Dazu kanssa viime käsänä tällä palstalla jonkun sanasen varmaan joissakin ketjuissa vaihdoin, mutta mulla ei ole tapana yleensä miettiä vanhoja keskusteluketjuja erityisesti, eli ei osaa paljoa näihin kaikkiin palstakuvioihin sanoa.

Tuolle linkittämäsi ketjun rekisteröitynyttä nimimerkkiä käyttäneelle "dazulle" (tänään laitettu viesti, havaitakseni) en linkittämässäsi ketjussa viitsinyt enää vastata, vaikka hän kommenttinsa minun viestiin oli kohdentanutkin, koska mielestäni on epäkohteliasta vaihtaa nimimerkkiä yhtäkkiä rekistöitymättömästä rekisteröityneeseen, _jos_ kyseessä olisi sama kirjoittaja. En nimittäin minä voi rekisteröitymättömänä kirjoittajana ja palstakirjoittajia mitenkään hlö. koht. tuntemattomana välttämättä tietää edes sitä, että onko kyseessä sama, vaiko eri kirjoittaja, jos joku sama kesken keskustelua rekisteröitymättömästä kirjoittajasta rekisteröityneenä kirjoittamiseen vaihtaisi.

Kannattaisikohan sinunkin aloittaja hommata se elämä?:) Musta tuo ei loppupeleissä ollut ollenkaan niin mielenkiintoinen ketju, ts. sellainen tuntuma mulla siitä ainakin nyt on.
      Ei jää hyvä tunnelma sinunkaan aloituksestasi, näin lukemani perusteella.

• kysyn vain,

Damn, sattui edeltävään kirjoitusvirhe. Korjaan sen.

Kirjoitin edellä näin:

Olen syvällisesti pahoillani, jos joku kirjoittaja Dazu mielipiteestäni tuossa tämän ketjun aloitukseeeni (linkittämässäsi) ketjussa loukkaantui,

Piti sanomani, että olen syvällisesti pahoillani, jos joku kirjoittaja Dazu mielipiteestäni tuossa tämän ketjun aloitukSEESI (linkittämässäsi) ketjussa loukkaantui, (etc. loppu lause & jatkosanomiseni sitten samoin kuin yllä edeltävässä kirjoitin, eli niitä en korjaa.)

:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      137
      5476
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3942
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2077
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      28
      1941
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1873
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      17
      1855
    8. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1690
    9. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      52
      1651
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      40
      1606
    Aihe