Siis missä on todettu/tutkittu, että naiset saavat deittimestoissa enemmän vastauksia kuin miehet? Onko tälle väitteelle jotain todellista pohjaa?
Jos näin todellakin on, niin luulenpa että mies viestien pommittajista on suurin osa niitä jotka eivät pysty menemään ravintolaan pokaamaan naisia vaan jäävät kotiin pc:n äärellä runoilemaan tekstejään kuin jotkut runebergit.
Mä en taas sellaseen nysväämiseen ryhdy. Jos naiset haluavat kunnon äijää niin lähtekööt ulos neljän seinän sisältä!
Jos naikkonen ei siihen pysty niin se ei pysty paljon muuhunkaan.
Missä on todettu että
10
1065
Vastaukset
- Baarissa
olevat hupakotko sitten ovat oivia valintoja?
Ongelma on yleisesti se että naisia on monissa nettideiteissä vähemmän ja miesosastolla on vähän vaikka minkälaista viipottajaa.
Naiset käyvät kymmenien miesten kanssa jopa treffeillä ja valittelevat kohtaloaan kun ihan normaali mies on hyvä jos saa yhdet treffit sovittua.- tilastollisesti mahdollista
Siis joku noissa väittämissä menee vituilleen!
Aikuisia naisia on Suomessa enemmän kuin miehiä ja tämä on totuus.
Jossainhan menee laskelmat tai joku muu vituilleen jos väitetään että netissä naiset ovat mukamas niitä jotka vain valitsevat. Tilastollisesti se ei voi pitää paikkaansa. TAI sitten joku vääristää tätä asiaa ja helvetisti.
Venäjällä on naisiin laskettuna muutaman 100 000 vaje miehiin verrattuna.
Sanoisin että "markkinat" ovat vääristyneet jostain syystä. Ja tulevaisuudessa tilanne tulee olemaan päinvastainen.
Mutta ne miehet jotka haluavat olla suomalaisen naiset orjia niin olkaa ihmeessä. Minä en sellaiseen leikkiin ryhdy. - Sillä montako
tilastollisesti mahdollista kirjoitti:
Siis joku noissa väittämissä menee vituilleen!
Aikuisia naisia on Suomessa enemmän kuin miehiä ja tämä on totuus.
Jossainhan menee laskelmat tai joku muu vituilleen jos väitetään että netissä naiset ovat mukamas niitä jotka vain valitsevat. Tilastollisesti se ei voi pitää paikkaansa. TAI sitten joku vääristää tätä asiaa ja helvetisti.
Venäjällä on naisiin laskettuna muutaman 100 000 vaje miehiin verrattuna.
Sanoisin että "markkinat" ovat vääristyneet jostain syystä. Ja tulevaisuudessa tilanne tulee olemaan päinvastainen.
Mutta ne miehet jotka haluavat olla suomalaisen naiset orjia niin olkaa ihmeessä. Minä en sellaiseen leikkiin ryhdy.aikuista naista on olemassa Suomessa ei ole väliä vaan montako läsnä nettideitissä...
Nykyisissä nuoremmissa ikäluokissa on myös miehiä enemmän kuin naisia. - suosittelen
Sillä montako kirjoitti:
aikuista naista on olemassa Suomessa ei ole väliä vaan montako läsnä nettideitissä...
Nykyisissä nuoremmissa ikäluokissa on myös miehiä enemmän kuin naisia.vaikka Venäjää todellakin hakukohteeksi naisille. :D
- näinhän se menee
..että miehillä yleensä on paremmat käytöstavat toista sukupuolta kohtaan varmaankin vaikuttaa se että naisissa ei varmaankaan niin paljon ole massapostaajia niin suuremmalla varmuudella varmaan saavat vastauksia.
Itse yleensä kyllä vastaan kaikille mutten kyllä lukisi itseäni pommittajaksikaan, hyvin harvoin teen aloitteita kun olen niin laiska enkä tykkää rukkasista, niinpä saavat neidot mieluummin yrittää.
Miten niin ei pysty ravintolaan menemään? viime pyhänä vasta kävin mutta kun vähän kyllstyttää nuo ravintolaympyrät, mukavampi kirjoitella ja siistimpää kun ei tarvii känniläisiä katsella. Sun mielestä "kunnon äijä" on vissiin sitten ylipainoinen läski joka nousuhumalassa yrittää, siis yrittää, pokailla naisia, sellaisiahan nuo näkyy olevan kapakat väärällään eikä aina huvita lähtä viemään niiden naisia kun ovat samanlaisia siiderin turvottamia läskejä tai elähtäneitä pissiksiä useimmiten.
Etsi sinä sieltä rafloista, menestystä, minä etsin molemmista mutta jotenkin on kutina että fiksumpia naisia netistä löytää.- sinä netistä
>mielestä "kunnon äijä" on vissiin sitten >ylipainoinen läski joka nousuhumalassa yrittää,
Eiköhän se perse ja vatsa levii kun istuu himassa pc:n ääressä? Vittu mitä puhetta "mieheltä". Taidat olla niitä plösöjä jotka selaa netistä v**tun kuvia kun ei muuhunkaan pysty. - aselepo
sinä netistä kirjoitti:
>mielestä "kunnon äijä" on vissiin sitten >ylipainoinen läski joka nousuhumalassa yrittää,
Eiköhän se perse ja vatsa levii kun istuu himassa pc:n ääressä? Vittu mitä puhetta "mieheltä". Taidat olla niitä plösöjä jotka selaa netistä v**tun kuvia kun ei muuhunkaan pysty.Luulen että miehiäon enemmän täällä palstoilla koska miehet yksin ollessaan etsivät herkemmin kumppania kun taas nainen voi olla etsimättäkin mieluummin kuin koko ajan haku päällä.
Miehissä on sitä pai´tsi valitettavan paljon "pitäaikaispoikamiehiä" eli etsivät netissä vuosikausia. Samat profiilit siellä vilahtelee. - miehiähän on
aselepo kirjoitti:
Luulen että miehiäon enemmän täällä palstoilla koska miehet yksin ollessaan etsivät herkemmin kumppania kun taas nainen voi olla etsimättäkin mieluummin kuin koko ajan haku päällä.
Miehissä on sitä pai´tsi valitettavan paljon "pitäaikaispoikamiehiä" eli etsivät netissä vuosikausia. Samat profiilit siellä vilahtelee.deittipalstoilla moninverroin enemmän kuin naisia, eihän sitä tarvi kuin suorittaa haku -> haetaan naista vs. haetaan miestä, niin selviää että kyllä niitä miesten ilmoituksia huomattavasti enemmän löytyy.
- näinhän se menee
sinä netistä kirjoitti:
Eiköhän se perse ja vatsa levii kun istuu himassa pc:n ääressä? Vittu mitä puhetta "mieheltä". Taidat olla niitä plösöjä jotka selaa netistä v**tun kuvia kun ei muuhunkaan pysty.Ei mulla vaan oo levinny paikat mut jos joka ilta kaljalla istusin niin varmaan oiskin tai ainakin muuten melko pehmeessä kunnossa varmaan olis, ei nyt ihan joka viikonloppukaan viitsi kännejä ottaa mutta sehän on jokaisen oma valinta. Siitä tuli toi läski kun jokunen viikko sitten yhdessä pubissa kydessäni huomasin ett jokainen mies siellä minua lukuunottamatta oli hirveässä kännissä ja ylipainoisia läskejä kaikki, ei ihme että naiset katselee netistä mieluummin. Eikä siellä naisia näkynyt, muita kuin se yksi kaunokainen joka kanssani iltaa vietti :D
Plösöydestä, millon vaan tasaselle, läski.
- voisi päätellä
…muutaman tutun mimmin puheista.
Saivat pelkästään kuvattomalla profiililla jo hemmetisti postia, pääosa tietty yhdyntäehdotuksia yms. Mitähän saanevat "kuvalliset" naiset, voi vaan arvailla...
Niin se vaan menee, ilman tieteellisiä todistamuksiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760