Olisiko jollain kokemuksia CSS:n Similanin safarista ja heidän tukialus M/V Blue Starista?
Miten homma pelittää ja millainen tukialus on asustella? Itsellä vain kokemuksia Raya Diversistä neljän vuoden takaa ja näyttää nykyään siltä julkisuus on tuonut heidän hintoihin oman lisän verrattuna CSS:n.
Chalong Sea Sport
1
1411
Vastaukset
- Rescue
Moi,
en yleensä jaksa näihin kirjoitella, mut tehdään nyt poikkeus hyvän asian puolesta. Ehdottomasti kannattaa mennä - itse olin joulun ja uuden vuoden välillä ko. reissulla. Alus on tosi hyvä; voi valita eri hyttiluokat mut mun mielestä halvimmatkin toimii. Ja huippuna aito sauna johon on tosiaankin mukava mennä illalla 4. sukelluksen jälkeen. Ruokaa on tarjolla usein ja riittävästi ja se on HYVÄÄ. Henksu rentoa mut ammattimaista. Hyvät suomalaiset DM:t ja Adriano joka vetää koko hommaa. Ton helpommaksi ei sukellus enää tule - kerran laitat kamat kasaan ja sit ei muuta kun tarkistukset ja veteen. Olen aiemminkin käynyt Similanilla ja aina se on yhtä hyvä - nyt nähtiin mm. 3 mantaa ja leopardihai... Hyvää reissua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770