Olen syönyt

Ei toimi

Itse aloitin VHH:lle 2007 alkuvuodesta. Ruokavalioni on koostunut pääasiassa sianlihasta, voista ja kermasta.

Olo oli todella heikko joulun paikkeilla, kävin lääkärissä ja sain diagnoosiksi että elimistöni huutaa vitamiineja.

Tätä en kyllä voi oikeasti suositella kenellekään, etenkin kun mainostettu painonpudotus jäi haaveeksi, päinvastoin, lihoin tuona aikana melkein 15 kiloa!

8

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoitoon

Hakeudu hoitoon.

• ei toimi

Kyllä näillä ruoilla hoitoon pitää päästä... mihin jäi vitamiinit ja kivennäisaineet. Niitä ei vaan tule riittävsäti jos atkinsonia noudattaa

• höpö...

"Ruokavalioni on koostunut pääasiassa sianlihasta, voista ja kermasta."

Et sinä millään vhh:lla ole ollut. Älä levittele tuollaista valetta. Olet ollut jollain omatekoisella ruokavaliolla, vai pitäisikö sanoa pelkällä valiolla joka on kaukana vhh:sta.

• tuo älytä

Kyllähän tuota nyt jokaisen pitäisi itsekin älytä, ettei ihmisen elimistöä ole tarkoitettu elämään tuollaisella ruokavaliolla. Ihminen on sekaruuansyönjä ja tarvitsee monipuolisesti kaikkia ravintoaineita - huom. monipuolisesti, niin hiilihydraatteja, proteiineja kuin hieman rasvaakin ja näitä vielä niin, että niistä saa kaikkia hivenaineita ja vitamiineja. Ei ihmistä ole tarkoitettu popsimaan vitamiineja purkista - ruuasta ne pitää saada.

Lopeta heti tuo vhh-idiotismi ja ala syömään monipuolisesti ravintosuositusten mukaan. Ei elimistö kestä tuollaista rääkkiä, kuolet ennen aikojasi, jos et monipuolista ruokaasi. Vhh tappaa.

• tasaisesti kyllä

vaan jos popsii namia ja pullaa perunoiden, pastan ja leivän lisäksi, ei tasaisuudesta voida kyllä puhua. Eilen illalla näyttivät trlkussa jotain naisporukkaa joka kokoontui yhdessä tekemään käsitöitä. Vain yksi joukosta mussutti, vaaleaa leipää tietysti, eikä linee sattuma että hän oli joukon lihavin.

• kuin yhdellä tavalla.

Nyt asia pitää selvittää kunnolla eri ryhmien terveys tai ainakin kolesteroliarvot triglyseridit.

Otetaan merkitsevä otanta valtaväestöstä ja verrataan heidän terveydentilaa vastaavaan otantaan VHH-ruokavaliota noudattavista henkilöistä.

Tulokset puhukoot puolestaan ja pulinat pois.

Kuka suostuu tekemään tämän vertailun?

Sundqvistin LIVE-seurannasta sai sen käsityksen, että virallinen taho toisti mantraansa kuuntelematta vastapuolta.

Kaikkein noloin ja alaarvoisin vastaaus tuli Puskalta.

Hänen mukaansa väestö lihoon kun se ei liiku eikä noudata ravintosuosituksia!

Huomatkaa, että nyt on kyse ruokailusta eikä liikunnasta.

Olen itse juossut 3 maratonia ja paras aikano on 3h 21 min. Kun harrastin aktiivisesti liikuntaa niin sanoin usein, että iltalenkki korjaa kaikki virheet päivän ruokailussa.

Tosiasia on nimittäin se, että vaikka söisi kuinka pieleen tahansa niin kun on riittävän nuori ja liikkuu tarpeeksi niin kaikki veriarvot saadaan lyhyellä aikavälillä kuntoon.

Tämä ei tarkoita sitä, että ruokavalioni olisi miltään osin ollut kunnossa vaikka itse olin kunnossa. Ilman RIITTÄVÄÄ liikuntaa kaikki virheet ruokavaliossa olisi vain tullut esiin.

Mikäköhän on Puskan terveydentilan laita?

• kuin yhdellä tavalla. kirjoitti:

Nyt asia pitää selvittää kunnolla eri ryhmien terveys tai ainakin kolesteroliarvot triglyseridit.

Otetaan merkitsevä otanta valtaväestöstä ja verrataan heidän terveydentilaa vastaavaan otantaan VHH-ruokavaliota noudattavista henkilöistä.

Tulokset puhukoot puolestaan ja pulinat pois.

Kuka suostuu tekemään tämän vertailun?

Sundqvistin LIVE-seurannasta sai sen käsityksen, että virallinen taho toisti mantraansa kuuntelematta vastapuolta.

Kaikkein noloin ja alaarvoisin vastaaus tuli Puskalta.

Hänen mukaansa väestö lihoon kun se ei liiku eikä noudata ravintosuosituksia!

Huomatkaa, että nyt on kyse ruokailusta eikä liikunnasta.

Olen itse juossut 3 maratonia ja paras aikano on 3h 21 min. Kun harrastin aktiivisesti liikuntaa niin sanoin usein, että iltalenkki korjaa kaikki virheet päivän ruokailussa.

Tosiasia on nimittäin se, että vaikka söisi kuinka pieleen tahansa niin kun on riittävän nuori ja liikkuu tarpeeksi niin kaikki veriarvot saadaan lyhyellä aikavälillä kuntoon.

Tämä ei tarkoita sitä, että ruokavalioni olisi miltään osin ollut kunnossa vaikka itse olin kunnossa. Ilman RIITTÄVÄÄ liikuntaa kaikki virheet ruokavaliossa olisi vain tullut esiin.

Mikäköhän on Puskan terveydentilan laita?

Noi vertailututkimukset voivat olla aika haastavia, tuskin löytyy riittävän objektiivista tahoa sitä suorittamaan.

Uskon lisäksi, että ihmiset ovat erilaisia eli jollekin sopii toinen dieetti ja toiselle toinen eikä ole olemassa mitään optimidieettiä kaikille ihmisille. Mulle ei RHH sovi, VHH sopii.

Mulla liikunta kyllä auttaa veren rasvoihin mutta diabetekseen paljon vähemmän. Eilen meni punttisalilla 4,5 h ja tuosta ajasta puolet soutulaitteessa. Aamulla oli verensokeri 7,5 mmol/l kun viime viikolla oli 5,8 - 5,9 mmol/l aamuina, joita edeltävinä päivinä en ollut liikkunut. Eroa oli siis iltapalassa, punttisalin jälkeen juon palautumisjuomaa, jossa on sokeria. Pitkällä tähtäimellä auttaa varmaan diabetekseen kun sisäelinrasva vähenee.

Liikunnan harrastamisessa on monella ongelmana aika, sitä päivittäistä tuntia tai puoltatoista ei tahdo löytyä. Suuri osa ei edes pidä liikunnasta ja itseään pystyy pakottamaan vain rajallisen määrän.

PP:n terveydentila olisi mukava tietää.

• kertoi liikunnanohjaaja
        mrx-08 kirjoitti:

Noi vertailututkimukset voivat olla aika haastavia, tuskin löytyy riittävän objektiivista tahoa sitä suorittamaan.

Uskon lisäksi, että ihmiset ovat erilaisia eli jollekin sopii toinen dieetti ja toiselle toinen eikä ole olemassa mitään optimidieettiä kaikille ihmisille. Mulle ei RHH sovi, VHH sopii.

Mulla liikunta kyllä auttaa veren rasvoihin mutta diabetekseen paljon vähemmän. Eilen meni punttisalilla 4,5 h ja tuosta ajasta puolet soutulaitteessa. Aamulla oli verensokeri 7,5 mmol/l kun viime viikolla oli 5,8 - 5,9 mmol/l aamuina, joita edeltävinä päivinä en ollut liikkunut. Eroa oli siis iltapalassa, punttisalin jälkeen juon palautumisjuomaa, jossa on sokeria. Pitkällä tähtäimellä auttaa varmaan diabetekseen kun sisäelinrasva vähenee.

Liikunnan harrastamisessa on monella ongelmana aika, sitä päivittäistä tuntia tai puoltatoista ei tahdo löytyä. Suuri osa ei edes pidä liikunnasta ja itseään pystyy pakottamaan vain rajallisen määrän.

PP:n terveydentila olisi mukava tietää.

Varmaan minullakin jo olisi diabetes, ellen olisi tässä 10 vuotta käynyt melko säännöllisesti treenaamassa kuntosalilla. Lisäksi uintia ja kävelyä. Lihastreeni kasvattaa lihaksia ja lisää verisuonten määrää. Kyllä tämä on ihan liikunnan asiantuntijoiden kertomaa, että lihastreenaus parantaa sokeriarvoja. Lenkkeilyllä paranee HDL-rasva-arvo.

Jos haluaa oikein huonot tulokset verikokeista, silloin on parasta istua kotona liikkumatta viikosta toiseen. Jos käyt säännöllisesti treenaamassa siellä salilla, vaikutus näkyy pysyvämpänä ajan mittaan, muttei heti seuraavana päivänä. Itselleni ei ole tullut diabetesta ylipainosta huolimatta, kiitos kymmenen vuoden viikottaisen kuntosalitreenauksen. Myös selkä ja niska-hartialihakset pysyvät kunnossa, jolloin säästyy raastavilta iskiassäryiltä jaloissa sekä käsivarsissa.

Kirjoitin tämän vain siksi, ettei tulisi jotenkin väärää käsitystä kuntosalitreenin verensokeria PITKÄLLÄ aikavälillä parantavasta vaikutuksesta. Jatka vaan, varmasti vielä sokeriarvot paranevat, äläkä ala kaihtamaan treeniä. Vielä sekin, että varmasti se soutulaitteen soutaminen vastaa myös reipasta lenkkeilyä eli parantaa sydänlihaksen kuntoa eli hapenottokykyä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5815
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3093
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2298
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2025
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1928
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1579
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1202
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1191
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      79
      1057
    Aihe