Miehet sitä, miehet tätä

Se Mies

Luin suomalaisten naiskirjailijoiden (Oksanen, Härkönen jne.) teemoista hyvän jutun tässä päivänä eräänä. Pointtina se, miten he käsittelevät miehen seksuaalisuutta, haluja ja haluttomuutta.
Naisethan väittävät lujaa, että mies on seksikeskeinen. Naisethan haluavat sitä ja Vaativat tätä.
mieheltä ties mitä. Pitää olla hellä ja raju ja huomaavainen ja tyydyttää naisensa ja se pitää tapahtua juuri silloin kun nainen niin haluaa. Ja tajuta myös se, ettei nainen nyt tänään satu haluamaan tms.
Tässä liiottelen tavallaan, koska olen kokenut todella tyydyttäviä ja mmmm...kiihkeitä suhteita, joissa ei ole tarvinnut hävetä olevansa mies ja olen saanut "toteuttaa itseäni ja halujani, fantasioitanikin kellosta ja ajankohdasta tai paikasta piittaamatta. Ja samalla naisetkin olleet tyytyväisiä ja nimenomaan "avoimen halukkaita" (olen kokenut myös suhteita, joissa aina pitänyt miettiä mitä ja milloin "uskaltaa" tehdä)
ja hellyys ja rajuus yms. kyllä on todella ok, kunhan nainenkin Osaa ja Tajuaa, ettei mies aina syty
siitä, että nainen käy suoraan asiaan. (toki onhan se hauskaa, kun Se tehdään intohimolla...Joskus...)Tarkoitan nyt kuitenkin "Siitä kiinni ja menoksi"-juttuja, ja kun se tapahtuu melkein aina.

Olen kokenut yllättävää passiivisuutta naisten taholta seksin suhteen! Ja siksikin ihmettelen naisten hyökkäävyyttä miehiä kohtaan ko. asiassa. Prosenteissa veikkaisin, että n. 60-70% naisista
ei löydy sitä mitä mies kaipaisi. Eli, että mies joutuu ohjaamaan naista, jotta "homma" toimisi.
Tasapuolisuus ei toimi, ja miehen pitää (ja hauskaahan se Joskus onkin)olla se kekseliäämpi
osapuoli, jottei juttu menisi aivan kiville.
Se tas edesauttaa miehen haluttomuutta pitkän päälle. Sekin. Tosin se mitä korvien välissä tapahtuu suhteen aikana, merkitsee tietysti myös paljon.

Lehtijutun kirjoittaja peräänkuulutti tätä: koskaan ei ole hyvä, halusi tai ei halunnut.
Hieman karrikoiden ja yksinkertaistaen. Kirjoittajan toiveena oli, että joku rohkea
mieskirjailija (joka tod.näk. teilattaisiin siltä istumalta) anataisi palaa miesten näkökulmasta
samasta asiasta.
Joskus (näitäkin palstoja lukiessa) tuntuu, että miehessä on huomattavasti enemmän vikoja kuin niitä positiivisia asioita seksuaalisuuden/seksin/rakastelun suhteen. Onko näin?
Ja voivatko mies ja nainen ikinä lopulta ymmärtää toisiaan seksi-asioissa? Mielestäni ei, noin pääsääntöisesti.

6

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on se

ongelma että miehen tulee tyydyttää nainen muttei naisen miestä koska nainenhan tyydyttää miehen välittömästi kun antautuu kun "mies on niin yksinkertainen". Ja jos mies ei tyydyty niin sitten se on miehen vika joka ei hyväksy naista tai koe tätä tarpeeksi seksuaalisena.

Joskus olen tuota "keskustelua" seurannut ja se on huvittavaa kuinka naisen seksuaalisuudesta ei saa tehdä stereotypioita vaan aina kerrotaan kuinka nainen on yksilö ja hormonit vaikuttaa yms. yms. mutta sama stereotypia toistuu AINA lähes poikkeuksetta miesten kohdalla.

"Miehet haluavat vain seksiä" on rooli jonka naiset ovat kehittäneet miehiä varten eikä että miehet kertoisivat siinä asian joka edes puoliksi kuvaisi totuutta.

Seksuaalisissa asioissa kuten monissa suhde asioissa miehen tulisi olla se aktiivinen osapuoli joka myös tulee naista vastaan mutta toisin päin se näyttää olevan vaikea ajatus.

Naisella näyttää olevan aina erilaisia haluja seksin suhteen joihin on mahdoton päästä mutta miehellä ei saisi olla edes sitä yhtä.

• lisäyksenä

että miehillä ei saisi olla sitä yhtä kun nainen ei sitä juuri silloin halua.

• ap.

Juuri samaa ajoin takaa! Kiitos.

• Ns.

Mutta ei se mikään ongelma ole.

• Aviomies

Osuit ihan naulan kantaan,olen kuullut tämän sanonnan monta kertaa,sinä haluat vain seksiä et välita mistään muusta,mutta auta armias jos erehdyt menemään nettiin katsomaan vähäpukeisia naisia niin sitten oma vaimo ei kiinnosta yhtään pitää katsella muita naisia.Miten ne meni sen laulun sanat

• pikku tyttö

ala homoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe