Jotkin naiset jotenkin tyhmiä?

Jotkin naiset jotenkin tyhmiä?

Kerroin tyttöystävälleni selkeästi ennen suhteen alkamista, että en halua omaa lasta, että haluan vain rakkautta ja tyttöystävän, en muuta.

Tyttöystävä kuitenkin puolen vuoden aikana useaan otteeseen yrittänyt saada mua kiinnostumaan lapsista. Tässä viimeksi nousi erittäin suuri haloo, kun hän alkoi jälleen kerran täysin selkeästi lipertelemään ensiksi sisarustensa lapsista, että miten ihanalta näyttäisin ne sylissä, ja sitten keskustelu kääntyi tietenkin omiin lapsiin, että haluaisi oman lapsen mun kanssa.... Ja kun taas kerran kerron oman mielipiteeni, niin olen kuulemma ääliö ja muuta sellaista.

Ei jumalauta, eikö se uppoa päähän, kun sanon kerran, että en halua ikinä lasta. Olen joutunut toistamaan useaan otteeseen, että en todellakaan halua lasta.

Annoin tyttöystävälle ultimaattumin viimein, että ota tai jätä, rakastan sua, mutta lasta et saa multa, ota uus mies jos ei mun rakkaus ole riittävää.

En vaan pysty käsittämään tuollaista, kun ei järkipuhe mene perille.

25

2177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ns.

Ja mites tämä juttus liittyi otsikkoosi? Ei se ole tyhmää yrittää taivutella toista puolelleen.

• nyt aika

vitun tyhmää jos toinen on sanonut jo ETUKÄTEEN että asia on noin.

Tyhmä mikä tyhmä eikä hyvällä usko.

Mutta tietysti kun nainen vastaa niin eihän nainen voi olla tyhmä tietenkään...

Enkä ole ap.

• Jotkin naiset jotenkin tyhmiä?

Kuulostaa aivan pikkulapselta, joka ei ymmärrä, vaikka sille sanoo EI, "ehkä sittenkin...ei se voi olla tosissaan..."

Jos sanon jotain, niin myös tarkoitan sitä, enkä ole muuttamassa varsinkaan tälläisiä erittäin tärkeitä päätöksiä.

Itse ainakin kunnioitan toisen päätöksiä, mikäli mulle vakavasti jotain sanotaan. Odotan samaa myös muilta, enkä halua jatkuvaa jankkausta samasta asiasta.

Erittäin surullista, jos suhde päättyy tämän takia, mutta kerroin hänelle alusta pitäen miten asia on, joten luulisi, ettei ole ongelmaa.

Ilmeisesti kuitenkin on.

• Ns.
        Jotkin naiset jotenkin tyhmiä? kirjoitti:

Kuulostaa aivan pikkulapselta, joka ei ymmärrä, vaikka sille sanoo EI, "ehkä sittenkin...ei se voi olla tosissaan..."

Jos sanon jotain, niin myös tarkoitan sitä, enkä ole muuttamassa varsinkaan tälläisiä erittäin tärkeitä päätöksiä.

Itse ainakin kunnioitan toisen päätöksiä, mikäli mulle vakavasti jotain sanotaan. Odotan samaa myös muilta, enkä halua jatkuvaa jankkausta samasta asiasta.

Erittäin surullista, jos suhde päättyy tämän takia, mutta kerroin hänelle alusta pitäen miten asia on, joten luulisi, ettei ole ongelmaa.

Ilmeisesti kuitenkin on.

se minkä päätit vuosi sitten ei välttämättä tänään päde. Hassuahan se olisi jos vaikka 10 vuotta sitten itselleen tehdyt päätökset pitäisivät edelleen.

En minä sitä sano, että sinun nyt pitäisi lipsua päätöksessäsi, ihan oikein että pidätkin pääsi jos et kerran halua lapsia.

Miksi jatkat sitten suhdetta, kun teillä on niin eri päämäärät?

• sanoin..

Ilmeisesti kuitenkin on.

Etten ikinä mee naimisiin, enkä halua lapsia, mutta toisin kävi ja olen siitä iloinen..
        Pitäisiköhän sinun kuitenkin etsiä samanhenkinen tyttökaveri tai vaimo.Uskon että ongelmia tulossa ennemmin tai myöhemmin.

Ns. kirjoitti:

se minkä päätit vuosi sitten ei välttämättä tänään päde. Hassuahan se olisi jos vaikka 10 vuotta sitten itselleen tehdyt päätökset pitäisivät edelleen.

En minä sitä sano, että sinun nyt pitäisi lipsua päätöksessäsi, ihan oikein että pidätkin pääsi jos et kerran halua lapsia.

Miksi jatkat sitten suhdetta, kun teillä on niin eri päämäärät?

Asia on kuitenkin niin, että rakastan häntä tästä asiasta huolimatta ja hyviä hetkiä ollut paljon. Tuntuisi turhalta heittää menemään kaikki mitä koettu.

Ja kuten sanoin, laitoin suhteen katkolle, kerta hän ei ymmärrä asiaa. En halua jättää häntä, mutta annan hänelle mahdollisuuden päättää haluaako hän etsiä miehen, joka haluaa lapsia, vaiko elää mun kanssa ilman lasta.

Jos kerta lapsi on mua tärkeämpi, niin saa etsiä vapaasti uuden miehen.

• ThinkingWhileDrinking
        nyt aika kirjoitti:

vitun tyhmää jos toinen on sanonut jo ETUKÄTEEN että asia on noin.

Tyhmä mikä tyhmä eikä hyvällä usko.

Mutta tietysti kun nainen vastaa niin eihän nainen voi olla tyhmä tietenkään...

Enkä ole ap.

Juu... naisilla tuntuu olevan jokin ihmeellinen tarve käännyttää, väännyttää ja "parantaa" miehiä.

Voidaan kai mainita esimerkeiksi tunnettuihin murhaajiin ihastuvat naiset. He ilmeisesti uskovat, että voivat jollain mystisellä tavalla muuttaa miehensä rauhanlähettilääksi ja hyväksi isäksi!?

Taitaa se vain valitettavan monesti olla niin, että kompromisseja ei joissain asioissa mies ole valmis tekemään - ja se on aivan oikein! Toivon, että AP pysyy tiukkana.

• Ns.

Asia on kuitenkin niin, että rakastan häntä tästä asiasta huolimatta ja hyviä hetkiä ollut paljon. Tuntuisi turhalta heittää menemään kaikki mitä koettu.

Ja kuten sanoin, laitoin suhteen katkolle, kerta hän ei ymmärrä asiaa. En halua jättää häntä, mutta annan hänelle mahdollisuuden päättää haluaako hän etsiä miehen, joka haluaa lapsia, vaiko elää mun kanssa ilman lasta.

Jos kerta lapsi on mua tärkeämpi, niin saa etsiä vapaasti uuden miehen.

Mitä noihinkin osaa ulkopuolinen mitään sanoa. Paitsi minusta sinun kannattaisi livetä. Saattaa olla näes pian niinkin että olet isä, vaikket haluaisi.

• Ns.
        Ns. kirjoitti:

Mitä noihinkin osaa ulkopuolinen mitään sanoa. Paitsi minusta sinun kannattaisi livetä. Saattaa olla näes pian niinkin että olet isä, vaikket haluaisi.

Kun olet noin varma niin

Sterilointi.

sanoin.. kirjoitti:

Etten ikinä mee naimisiin, enkä halua lapsia, mutta toisin kävi ja olen siitä iloinen..
        Pitäisiköhän sinun kuitenkin etsiä samanhenkinen tyttökaveri tai vaimo.Uskon että ongelmia tulossa ennemmin tai myöhemmin.

Kyllä tuo on melkoisen todennäköistä, että suhteesta ei tule vakaata, sillä kyseessä on iso asia, johon tuskin löytyy kompromissia.

Ehdotin kyllä, että saattaisin joidenkin vuosien kuluttua hyväksyä adoptiolapsen Afrikasta tai jostain, sillä ne lapset tarvitsevat rakastavaa kotia. Tämä ei kuitenkaan todellakaan käynyt, vaan pitäisi olla kuulemma itse synnytetty lapsi...

Toisaalta kumminkin molemmilla on vahvat tunteet toisiaan kohtaan, joten olemme melkoisen samanhenkisiä ihmisiä.

Itsekin olen ollut naimisiinmenoa vastaan, mutta olen siinä asiassa hieman pyörtänyt mielipidettäni, että siviilivihkiminen voisi olla mahdollista, vaikkakaan en koe sitäkään tarpeelliseksi.

• Ns.
        ThinkingWhileDrinking kirjoitti:

Juu... naisilla tuntuu olevan jokin ihmeellinen tarve käännyttää, väännyttää ja "parantaa" miehiä.

Voidaan kai mainita esimerkeiksi tunnettuihin murhaajiin ihastuvat naiset. He ilmeisesti uskovat, että voivat jollain mystisellä tavalla muuttaa miehensä rauhanlähettilääksi ja hyväksi isäksi!?

Taitaa se vain valitettavan monesti olla niin, että kompromisseja ei joissain asioissa mies ole valmis tekemään - ja se on aivan oikein! Toivon, että AP pysyy tiukkana.

kuin miehillä on joku ihmeellinen tarve murhata toisia ihmisiä.

• kaakkeli

Kyllä tuo on melkoisen todennäköistä, että suhteesta ei tule vakaata, sillä kyseessä on iso asia, johon tuskin löytyy kompromissia.

Ehdotin kyllä, että saattaisin joidenkin vuosien kuluttua hyväksyä adoptiolapsen Afrikasta tai jostain, sillä ne lapset tarvitsevat rakastavaa kotia. Tämä ei kuitenkaan todellakaan käynyt, vaan pitäisi olla kuulemma itse synnytetty lapsi...

Toisaalta kumminkin molemmilla on vahvat tunteet toisiaan kohtaan, joten olemme melkoisen samanhenkisiä ihmisiä.

Itsekin olen ollut naimisiinmenoa vastaan, mutta olen siinä asiassa hieman pyörtänyt mielipidettäni, että siviilivihkiminen voisi olla mahdollista, vaikkakaan en koe sitäkään tarpeelliseksi.

Noniin, kun nyt kerta olet pyörtänyt joitain mielipiteitäsi hieman ja tehnyt myönnytyksiä, hyvinkin nainen saattaa luulla että saa pääsi vielä käännettyä tässäkin asiassa.

Luulenpa että sinua nyt vain harmittaa kun muuten hyvä suhde menee tämän asian takia pilalle, ja siksi sinulla on tarvetta nimitellä naisia tyhmiksi.

• vaan..

olla pojulla vielä märät korvantaustat..

• usein...

Ilmeisesti kuitenkin on.

On ihan normaalia, että suhteen alussa ei haluta lapsia ja sanotaan se ääneenkin. Kun vakiinnutaan, perheen perustaminen tulee ajankohtaiseksi ja mieli muuttuu.

Näin käy usein, ja ehkä naisesi ajattelee, että sinäkin kuulut tähän joukkoon. Tunnen paljon onnellisia isiä, jotka ovat alkuunsa olleet lastenhankintaa vastaan.

Tämä ei tarkoita, että sinun pitäisi suostua. Sen sijaan sinun pitää saada naisesi ihan oikeasti uskomaan, että olet tosissasi. Päinvastaisia esimerkkejä on aika paljon, joten joudut tekemään tosissasi töitä...

Naisilla paineet lastenhankintaan ovat aika kovat. Tiedän tämän, kun olen itse lapseton nainen. Osittain tahattomasti, mutta sen verran omalla päätökselläni, että en ole lähtenyt kokeilemaan lapsettomuushoitoja. Onistumisen mahdollisuus olisi mulla aika pieni, mutta järjestään miltei kaikki läheiseni ovat inttäneet, vuosikausia, että kannattaisi silti yrittää, ja lapset ovat parasta, mitä ihmiselle voi tapahtua.

Itselläni on niin onnellisesti, että mieheni ei halua lapsia. Asia ei siis ole jäänyt kaivelemaan kumpaakaan. Jos asian suhteen ollaan eri linjoilla, se voi tuottaa melkoista katkeruutta aikaa myöden, ja rakkauskin tulee kärsimään. Kysymys on sen verran iso, että se kannattaisi oikeasti selvittää ja vasta sitten päättää suhteen jatkamisesta.

• muttamuttamutta

Se on kyllä niin, että ei niitä adobtiolapsia oikeen helposti saa, jos ei ole ite eka yrittänyt sitä lasta. Ei olla ameriikassa, eikä madonnia.

Joten, jos lapsen haluat, kyllä se pitää ite tehdä. Ja mitä eroa on adobtiolapsella ja biologisella lapsella? Kummatkin on omia ja kummastakin pitää pitää yhtä hyvä huoli.

Se on sitten ihan eri asia, jos et halua lasta ollenkaan. Sillon sun pitää etsiä ittelles muija, joka ei halua lapsia, ikinä. Niin ja käydä vaikka ottaa sterilisaatio, niin ei tule niitä vahinkojakaan ja ei tartte muijan toivoa turhia.

• siis ihan
        Ns. kirjoitti:

kuin miehillä on joku ihmeellinen tarve murhata toisia ihmisiä.

naama tosilukemilla että miesmurhaajien määrä miehissä on sama kuin niiden naisten jotka yrittävät muuttaa miehiä mitä mielivaltaisimissa asioissa?

• neitonen^^

joillekkin räkää vuotavat kakarat ovat pakkomielle. :D
      Itse en edes haluaisi sanoa sanaa lapsi:D mielummin matkailu ja shoppailu.
      suhteen pilaa kiireellä hankittu kakara ja sitten elämä muuttu arkiseksi ja seks. muuttuu kanssa tylsäksi.. xD
      ehkä meni liiallisuuksiin. älkää valittako.
      happy valentines day! 14. päivä.

• mirame81

Teidän täytyy valitettavasti mennä eri suuntiin elämässä,koska teillä on aivan eri päämäärät elämässä.Toinen haluaa äidiksi,perhe yms siihen kuuluva karu arki ja toinen eli sinä säilyttää vapauden tulla ja mennä ilman jarruttajaa.Niin ikävää kun se todellisuus onkin teillä ei ole yhteistä tulevaisuutta.Se on sitten eri asia tuleeko tyttöystävästäsi äiti ikinä koska lapsia ei tehdä vaan niitä saadaan.Eikä ketään voi isyyteen pakottaa se on itsekästä ja ainut kuka kärsii ns lapsi jos näin pääsee käymään.

• jarona

ketään ei saa pakottaa isäksi tai äidiksi. Viaton lapsi siitä kärsii. Kyllä pitäis puoliso valita niin et se vastaa omia toiveita. Liian usein naiset luulevat voivansa muuttaa miehen.

• vänkyrä-nainen

koska oot ollut alusta asti rehellinen asian suhteen. (Kaikki miehet ei ehkä olisi...)Nyt saa naisesi valita sit mitä haluaa...kumpi on tärkeempää, olla rakastamansa ihmisen kanssa vai saada se perhe, jollei molemmat kerran samaan aikaan onnistu.

• uskotaan muutoksen mahdolli...

Mitä itelleni tuli mieleen niin..tyttöystäväs on varmaan luottanu siihen et jahka sä kiinnyt häneen niin sen myötä tunteet vie sua perheen perustamista kohti. Otan osaa ;)

Kyllä tuo tyttösi peli on aika läpinäkyvää ja hyvä vaan, että olet sanonut suorat sanat, koska hän on tähän asti elänyt siinä uskossa, että hän voisi muuttaa kantasi. Hän ei siis todella ole uskonut, että tarkoitat mitä sanot ja että mielipiteesi lasten hankinnasta on järkkymätön.
      Toivottavasti nyt meni perille ja hän voisi alkaa joko hyväksymään tilanteen tai jatkaa matkaa.

• sama juttu

Vaikka nainen kuinka sanoo, että ei halua, niin mies kuvittelee, että kieltämällä myöntää - että haluu se kuitenkin, ja KAIKKI naiset haluaa.

Sama logiikka.

• EI_Peppusexiä_kiitos (M) !

Peppuseksiä kinuavat pienimunaiset miehet!

t: Mika / 044 567 0800

Jos joku nainen haluaa hellän ja rakastavan puolison, kannattaa soittaa.

Ja sinä sukupuoleen katsomatta, joka tiedät/tunnet em. ryhmään kuuluvan sinkkutytön, joka tietenkin on itse niin ujo, ettei uskalla soittaa tuntemattomalle, soita sinä ja keksitään juoni miten tuo nainen saadaan treffeille - naimisiin johtavasta vihjeestä sinulle 1000 euron palkkio, ja lisäksi voit olla tyytyväinen siihen, että aloitekykysi ansiosta tyttökaverisi saa hellän ja rakastavan aviomiehen loppuelämäkseen.

• spiraalimaiset

aivot. Ei niillä aivoilla voi tajuta että lapsi ei ole elämän keskipiste jonka pympärillä kaikki pyörii.

Etsi nainen jolla on miesmäisemmät aivot. Älä ota mitään siiderinlipittäjää, vaan ota sellainen joka pitää oluesta ja viskistä.

• miksi suhde

naisen kanssa joka haluaa lapsen.
      Melkein kaikki naiset haluavat jossain vaiheessa lapsen , sinun on valittava nainen joka on varma ettei halua.
      Vaikka nainen ei aivan nuorena halua lasta mielessä on että myöhemmin..olet tyhmä jos et tajua tätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      271
      4130
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2365
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1501
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      988
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      336
      895
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      810
    Aihe