Moi !!
Olin yhdynnassa tytön kanssa, ehdin vain pari tyontoa tehdä niin muistin ottaa kondomin. Voiko tyttö olla raskaana ?? Kiitos vastauksista etu käteen.
Raskaaksi vai ei ?? Vastatkaa maht nopeasti
4
451
Vastaukset
- ytimekkkäästi
vastaus; kyllä voi olla raskaana, eli on voinut hedelmöittyä. Toinen asia on sitten että onko vai eikö ole, sen kertoo sitten aikanaan raskaustesti.
Mahdollisuus siihen että on tullut raskaaksi on olemassa. - Ristiina00
Se että voi olla on tosissaan eri asia että on.
Prosentuaalinen mahdollisuus on hyvin vähäinen.
Tämä ei tarkoita että pitäisi vähätellä asiaa, vaan ei kannata kamalia paineitakaan ottaa. Henkilökohtasista ominaisuuksista tuo riippuu, vaan
itse olen monta vuotta ollut yhdynnässä käyttäen ns. keskeytettyä yhdyntää ehkäsynä enkä minä ole raskaaksi tullut.
Tiedän myös muutamia ystäviäni jotka ovat samaa mieltä, ettei "kiimatipoista" ole saattamaan paksuksi. - mahdollista.
Raskaus on mahdollinen. Aina, kun on yhdynnässä, on mahdollista, että naisen sisälle pääsee siittiöitä, ja siitä seuraa raskaus.
Ns. touhutipoissakin on ihan elinkelpoisia siittiöitä, vaikka varsinaista siemensyöksyä ei olisikaan tullut.
Ne, jotka sanoo, että se on erittäin epätodennäköistä, eivät ilmeisesti tunne lähipiiristään ainuttakaan, kellä olisi näitä "vahinkolapsia". Minä taas tunnen tällaisia lapsia ja heidän vanhempiaan useampia, eli kyllä se mahdollista on. - -nimetön-
Kyllä on mahdollista,että tyttö on raskaana.
Kuten joku jo kirjoittikin,niin aina on mahdollisuus raskauteen jos ei ole ehkäisy käytössä. (voi olla ehkäisystä huolimatta).
Yhdynnästä viikko tai kaksi,niin kannattaa tehdä raskaustesti. (saat/satte mielenrauhan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093857Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1893694Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692108Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1531127- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914