millä keinoin takas jaloilleen?

raastaa(m)

Seurustelimme lähes pitkään ja olimme toisillemme ensimmäiset oikeat kumppanit. Omakotitaloon ja lapsiin emme aivan päässeet vaan minun aloitteestani erosimme puoli vuotta sitten.

Aikaa alkaa olla tässä jo kulunut, olemme puineet aiempia ongelmia, puhuneet ja molemmilla on pian omaehtoiset puitteensa, kunhan exä muuttaa aiemmasta kodistamme pois pienempään.

Minua kuitenkin ahistaa nykyinen elämäni työn ulkopuolella. Aiempi aktiiviurheilu on jäänyt ja tilalle on tullut biletys ja viinan juonti usein yksinkin. Yhden illan suhteita on ollut lähes viikottain ja muutama henkilö olisi halunnut pidemmällekin, mutta itse en ole ollut aidosti kiinnostunut kenestäkään tässä välillä ja haluaisinkin vain yrittää uudelleen exäni kanssa.
Mitenköhän tämän homman saisi taas jaloille, viinan käytön ja mässäilyn suunta ei ainakaan ole hyvä mutta vie ajatukset ainakin pois muusta.

7

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs kulkijatar

hei,käsittele asiaa oikeasti selvinpäin.piilotat tuskasi joka tulee taas selvittyäsi.ota kirjastosta aiheeseen liittyvää lukemistoa,itsekin olen miettinyt mutt toisaalta en voi unohtaakaan erästä jeppeä kun silloin tällöin olemme sählineet .ja taas alan tyhmänä miettimään kaveria vaikka nytkään hän ei edes vastaa yhteydenottoyrityksiini.tätä omituista pompottelua hän ilmeisestikin hallitsee ja tiedostan asian.olin jo pääsemässä hänestä joten kuten ajatustasolla eroon kun hän viimevuoden puolella taas viestitteli ja pari krtaa hän on puhaltanut pillin poikki ja se outo onoffi vaan on ollut.en tiedä hänen oudoista liikkeistään mitään koska en kysele,mutt tämä on mini mokani kun roikun vaikka tsemppaankin toisinaan.ilman noita sillointällöin tapahtuvia sählinkejä olisin jo unhoittanut hänet.koska en ollut häntä nähnyt tai kuullut toviin mitään ja näin olisi ollut parempi.nyt 3viikkoon ei mitään kommenttia,ja sehän ketuttaa!! yritän vaan keskittyä liikuntaan ja kavereiden kanssa jauhetaan ihmissuhdejuttuja ja se hiukan auttaa näkökannaltani asiaan.laastarisuhteet ovat kipeitä en voisi kuvitellakaan koska vertaisin häntä ja pitäisi tulla kolahdus jotta tyytyisin.ajattelen toisinaan ikäviä asioita hänestä ja kuinka väsyttävä hän oikeasti on ja itsekäs hallitseva.ei toimisi,ei lämpöä ei rakkautta.päihteinen mies samanlaisten renttukavereiden nokkamies hän on joka ei kehtaa esittää kellekään mua.aina piilossa olimme hänen suvultaan ja kavereiltaan,pimeetä eiksi ni.terkuin

• rintaäänellä

Vaikka yhteen vielä ex:n kanssa palaisittekin, ei se olisi ikuista. Helpottaa, kun myönnät tämän.

• sinne!

Ihan alkuun mun on kysyttävä miksi ihmeessä halusit puoli vuotta sitten erota ex:stäsi, jos nyt kaipaat häntä takaisin?

Paluu entisen kanssa yhteen on aina mahdollista, mutta siinä ei ole mitään järkeä jos ei ole sitä ennen pystynyt käsittelemään mistä ero johtui. Jos olet sen tehnyt, niin ehdottaisin keskustelun aloittamista entisen tyttöystäväsi kanssa. Ikävä yksin miettiä sitten vuosien päästä, että olisi pitänyt tehdä jotain, kun toinen on jo jonkun toisen kanssa.

Dokaaminen ja hoidot tuskin on ikinä mikään fiksu valinta. Sillä saa pään hetkeksi turruksiin, jotta ei tarvii ajatella taaksepäin, mutta mitään rakentavaa siitä ei synny. Mieti hetki miksi sä niitä laastarisuhteita haalit, niin sen jälkeen niiden välttäminen on huomattavasti helpompaa.

Sussa ja entisessä tyttöystävässäsi on ollut jotain, miksi te olette jo kerran yhteen päätyneet. Kuitenkin myös teidän eroon on ollut jokin tai joitain syitä. Ennen näiden selvittämistä tilanne ei valitettavasti etene.

Tsemppiä kuitenkin!

• jos pääset jaloilles

Koin viime vuonna 2 eroa ekan kans olin 3vuotta toisen 6kk.. Eka ei sattunu niinkuin viimeinen, koska ite jätin ekan. Kauhee stessi koko viime vuos oli kaikest ja tuloksena se et nyt en jaksa muuta ku hakee olutta kaupasta ja juoda sitä. Älä tartu pulloon on mun neuvo. Mä ite tein sen virheen ja nyt on kaikki mennyttä ja mahdoton ees korjata.

• on ratkaisun avaimet

Kuullostaa erittäin tutulta tarinalta, itse olen vain se toinen osapuoli.

Entisen mieheni eron jälkeistä dokaamista katselleena voin todeta sen verran, että se ei ainakaan lisää kiinnostusta palata yhteen. Ehkä, siis EHKÄ voisin harkita paluuta tilanteessa, jossa näkisin että hän on itse sisäistänyt sen, että elämän laadun/tyylin on muututtava ja että hän on siihen myös valmis. Muuten ei suoraan sanoen kiinnosta pätkääkään.

Samoin ne uudet tuttavuudet ovat aika vaikea asia, jos harkitsee vanhaan suhteeseen palaamista. Itse olen sitä mieltä, että aloittaessa on kerrottava avoimesti kaikki, sillä muuten ne tulevat jostain vielä eteen. Pystyykö entinen naisesi hyväksymään ne on sitten aivan toinen asia.

• on ratkaisun avaimet

Kuullostaa erittäin tutulta tarinalta, itse olen vain se toinen osapuoli.

Entisen mieheni eron jälkeistä dokaamista katselleena voin todeta sen verran, että se ei ainakaan lisää kiinnostusta palata yhteen. Ehkä, siis EHKÄ voisin harkita paluuta tilanteessa, jossa näkisin että hän on itse sisäistänyt sen, että elämän laadun/tyylin on muututtava ja että hän on siihen myös valmis. Muuten ei suoraan sanoen kiinnosta pätkääkään.

Samoin ne uudet tuttavuudet ovat aika vaikea asia, jos harkitsee vanhaan suhteeseen palaamista. Itse olen sitä mieltä, että aloittaessa on kerrottava avoimesti kaikki, sillä muuten ne tulevat jostain vielä eteen. Pystyykö entinen naisesi hyväksymään ne on sitten aivan toinen asia.

• Poikamies kohta 2kk

Että on muitakin joiden elämä on ottanut vähän takapakkia eron vuoksi. Ajattelin että olisin ainut jolle tämä on näin kovapaikka että olutta menee valtavia määriä viikoittain ja tuntuu ettei oikein mikään inspaa. "laastareita" kertynyt kohta joka sormelle ja opiskelut kärsii.

Hirveä kaipuu vaan naista kohtaan joka suuren riidan jälkeen petti minun odotellessa kotona että saatais puhuttua asiat. Siis baarissa riita josta lähdin kotiin ja tytön jätin sinne. Ei siis luottamuksen arvoinen.

Kävelin vieläpä vastaankin ja kannoin kaupungin läpi tyttöä kun oli niin kännissä ettei pysynyt tolpillaan.

Johtopäätös: naisille 2siiderin rajoitus koska heti jos suhteessa menee huonommin niin ovat valmiita jakamaan itseään.

2 varattua tyttöä on laastareina minunkin kainaloon tässä 2kk:n aikana jo eksynyt.

Naiset..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4640
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      177
      3646
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      67
      2083
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1084
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe