olla tilipäivä "heillä" uusilla paikallisilla..
Kun suut hymyssä pistivät rahaa kaupassa likoon ja ostivat herkkuja joita eivät ole nähneet..
No joo, ostinhan itse vähän parempaa, mutta harmitti se ajatella, että tehnyt pitkää päivää läpi vuoden ja maksanu 39% veroja ja niihin suihin se uppoaa.. Mieluummin oisin antanut niitä rahoja paikallisille muoreille ja vaareille, jotka kattelee tarjouksia, josko saisivat jotain itelleen..
Mikä tässä on väärin vai onko tämä sitä hyvinvointivaltiota suomalaisille?
Tänään
13
1766
Vastaukset
- mä vaan
tänään seiso pari mamua 10 pussia ruokaa mukana taksi aseman pihal taksia odottamas.. ei vissi rahasta ole puutetta..!!!
- kalatkin vesistä
Hyvät ihmiset, luopukaa kateudesta ja eläkää omaa elämäänne ihan rauhassa. kateus synkistää, vihastuttaa ja tekee elämästä helvetin. ei niillä tänne tulijoilla ole asiat läheskään niin hyvin kuin teillä, turha niille on olla noin kateellinen.
- ihan omilla silimillä??
oikeenko 10 ruokakassia? kait laitoit äkkiä töppöstä toisen eteen että ehdit tänne ilmottaan...
- KYTTÄÄJÄ!!!
mitä sitten??
vai oikeen suut hymyssä?
vastaappa mulle että miten heidän olisi pitänyt olla?
mitä sulle kuuluu mitä he syövät?
mitä sulle kuuluu mitä ostavat?
PIDÄ SINÄ VAIN HUOLI OMISTA ASIOISTA!!! - suut hymyssä?
oisko sulla parempi mieli jos oisivat tippa silmässä kontannu kerjäämässä leivän muruja?
kyllä olet ilkeä ihminen.ilkeä.- olla nämä
höperöt puolustelijat samaa sakkia, äärisuvaitsevia jotka eivät ole työtä päivääkään tehneet.
Onhan se tietty mukavaa että teillä mamujen kanssa sama tilitoimisto. - teheny 40 vuotta..
olla nämä kirjoitti:
höperöt puolustelijat samaa sakkia, äärisuvaitsevia jotka eivät ole työtä päivääkään tehneet.
Onhan se tietty mukavaa että teillä mamujen kanssa sama tilitoimisto.ansaitusti nyt eläkkeellä. sodastakin tiiän,ja olen nähnyt.nykyajan suomalainen nuoriso minua hävettää,ei ole minkäänlaista kunnioitusta muun maailman ihmisiä kohtaan.ovat nuoretkin mukamas isänmaallisia vasta sitten kun tulee ulkolaisia.
nykyaikana on eri meininki,nuoret haaskaavat aikaa kaikenmaailman rassiisti touhuun,pilipali homaa ja lapsellista katteutta.
- olikin sitten
vissiin joku valtakunnallinen kemiläisten juoppo/narkkarien sossunraha päivä ku olivat niin iloisena kaupan kalja-päkki osastolla.
ei yhtään harmittanu ajatus et pitkää päivää läpi vuoden tehneenä 39% veroilla,että onneks se raha mennee alkoholiin!! ois se kauheeta jos tämä raha menis nälkäsille RUOKAAN!.
siinäpä sitä hyvinvointivaltiota suomalaisille! - vero-%
yli 40. Eipä paljon huvittais maksella niitä kun joutuu kotokutoisten hamppien lisäksi elättämään afrikansarven elintasopakolaiset, ja meno eikun kiihtyy vaan...
- niin että
kun tekin olette mahdollisesti käynyt siellä äänestyskopissa tekemässä sen numeron sinne lappuselle, niin olette myös itse silloin mukana hyväksymässä nämä asiat kun teidän edusmiehenne tai -naisenne on tehnyt näitä "mamu" päätöksiä.
Että sitä saa mitä tilaa. - kantaan #
niin että kirjoitti:
kun tekin olette mahdollisesti käynyt siellä äänestyskopissa tekemässä sen numeron sinne lappuselle, niin olette myös itse silloin mukana hyväksymässä nämä asiat kun teidän edusmiehenne tai -naisenne on tehnyt näitä "mamu" päätöksiä.
Että sitä saa mitä tilaa.kemi on kusessa ! ovat muuten kunnan päättäjät olleet aika lailla kusisukassa. ei ole kiva olla valtuustossa se on varma. ennen oltiin kriisikunta on ollaan maan johtava maumukriisikunta, anna mun kaikki kestää !
- jumalauta se on
tosi. Niinkauan kuin täällä kotimaassa sytyneillä vähäosaisilla on surkeammat olot kuin näillä hemmetin pakolaisilla niin valitusta tulee se on varma...............................Sanokoon kukkahatut ja kepit mitä haluaa.........ja työtä on tehty viimeiset 35vuotta ettei tarvi siihen puuttua.Enkä katso olevani rasisti........Puolustan vai kotomaan vähäosaisia..........
- elanto
Kyllä tuolla kaupan kassalla näkee milloin sossusta on tullut rahaa,ei olla köyhiä eikä kipeitä kalja virtaa ja taksi kulkee.Mielummi suon pakolaisille ruuan kuin työtä vieroksiville pummeille kaljaa tai tapuja Ps. 35 vuotta töitä tehnyt ja teen edelleenkin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754