Mä en välitä

miehes nainen

Mä tiedän, et oon kaunis ja houkuttelava.
Mulla oli joskus periaatteet, ei ole enään. Kiitos niiden naisten. Olen sinkku ja alle 30v.

Ei mua haittaa onko mies varattu vai ei,
koska joko otan vaan sen panon tai vakipanon. Tai sitten se ei jatku siittä mihinkään.

No mikäs mussa on erikoista ? Olen näyttävä, pukeudun rock henkisesti, annan läheisyyttä ja hellyyttä, kiihkeyttä, enkä kysele.

Mistä miehet mulle valittaa ? No siittä ettei he saa, aina ämmä huutaa jne.

4

553

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummomuori

vähän välittäisit, vaikka aluksi itsestäsi?

Olen itsekin elänyt ”villinä ja vapaana” joten olen joskus myös etsinyt vain panoja. Minua kyllä haittasi jos mies oli varattu, mutta tiedän että sillä on puolensa. Ne miehet eivät todellakaan jää roikkumaan. Onneksi myös vapaita miehiä löytyi, kun etsi oman henkisiään.

Annat näemmä toisten viedä sinua, eli koska sinulle tehtiin väärin, niin itsekin saat tehdä väärin. Eivätköhän ne todelliset arvot tule sinusta itsestäsi riippumatta siitä mitä muut tekevät ja ajattelevat. Ehkä olet vain niin epävarma ja nuori vielä?

Maailman vanhin kulunut virsi on tuo ”vaimoni ei ymmärrä minua”. Sen tarkoitus on vain herättää sinun myötätuntosi ja hoivaamisviettisi. Tämän repliikin avulla olen saanut viettää monta mielenkiintoista keskusteluhetkeä.

Vakiovastaukseni on näihin, että mikä vika miehessä on kun ei kykene pitämään vaimoaan tyytyväisenä? Etkö pysty ottamaan miehen paikkaa kun Äitee on niin pahana? Nämä syö montaa miestä. Kokeile joskus.

Eräs tuttavani teki kerran niin, että kun aamulla paljastui että mies oli varattu, piti hän ystävällisen puhuttelun. Sanoi että ”jos nyt menisit sinne kotiin ja antaisit yhtä hyvät kyydit sille vaimolle, niin voisi olla että vaimokin ilahtuisi. Seuraavaa oppituntia et saa ainakaan multa.” Tähän sitten räväkkä nauru päälle.

Mies lähti korvat luimussa ja meillä oli hauskaa kun kaveri kertoi. Tämä uros kiersi meidät kaukaa, sillä puolet kaupunkia kuuli tuon jutun. Että kostoa on monenlaista…

• ...

Koska tiedän että olet vain yksi epävarma ja katkera nainen, joka pönkittää itsetuntoaan miehillä kun ei muuten tunne itseään arvokkaaksi. Tai välitän ehkä sen verran että säälin sinua ja toivoisin että löytäisit elämääsi muutakin sisältöä kuin miehet. Mutta tuskimpa löydät...

• Woortti

kaipaa, eksyksissä itsensä kanssa olevaa? Ilmeisesti elämäntyylisi ei kuitenkaan ole tuonut sinulle sisältöä touhuusi. Tuohon aikaan päivästä kun tuollaisia sisällöttömiä satuja kirjoittelee ei asiat ole kunnossa. Mikä hätänä? Mikä on sanomasi kohderyhmä, vai puratko vain tyhjää sissintäsi? Keitä ovat naiset joita kiittelet periaatteidesi menettämisestä?

• kaunis ja niin

helvetin kyllästynyt siihen,että miehet näkevät vain kauneuden, vaikka myös akateeminen,älykäs ihminen. Loppu peleissä ei ole väliä onko mies varattu vai ei. Käytän heitä sen aikaa kun itse haluan. Ja kyllä he marmattavat sitä, että oma akka ei anna, valittaa ja riitelee koko ajan. Minä tarjoan laatuaikaa ja rentoutumista. En halua sitoutua kehenkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe