Iloa pillereistä

..palstalla

Synkkä mieli:

Hei babyni

Nyt mulla on iskenyt ihan kauhea kaamosmasennus. Mikään ei nyt huvita, kun ei niin ei, väkiselläänkään. Voi surkeus sentään.

Eilen mulla oli vielä kaikki ihan ok, mutta nyt, ääh.

Pitää varmasti jotakin keksiä, jotta selviää talven yli.

Kirkasvalohoitoa suositteli aamulla mulle teveydenhoitaja ja ulkoilua myös. Se valohoito on kyllä tutkimisen arvoinen asia. Sen varmasti pystyisi rakentamaan ihan itse. Ehkä auton lyhdystä tai kaasuvalosta. Pitää kehitellä.

Eiks tää mun tekstikin ole ihan alavireistä, mä oon niin down (enklantia, maassa).

Oltiin taas perjantaina poikien kanssa boolihommissa urheilukentällä, ei siitä sen kummempaa. Mutta sitten kotona kun alkoi krapulassa se hiukomisvaihe, niin jääkaapissa ei ollut muuta kuin valo. Tuhjä mikä tyhjä. Kävin kaapit läpi, vain näkkileipää ja ohrasuurimoita. Sitten silmäni iski mamman ostamiin kissanruokapurkkeihin. Luin sisällystekstin, ei varoitettu mistään vaarasta.

Vetelin lusikalla neljä purkkia yhteen menoon, päälle roiskautin reilusti sinappia, ketsuppia ja kurkkusalaattia.

Ja arvaas mitä, se oli taivaallisen hyvää. Parempaa kuin mitä immeisille myydään. Ostin samana päivänä korillisen erillaisia eläimille tarkoitettuja säilykkeitä. Olivat tosi edullisia.

Olen tehnyt niistä kastikkeita, laatikoita ja keittoja, kaikki ovat onnistuneet erinomaisesti. Yksi tuote minun piti palauttaa kauppaan.. Se purkki oli kilpikonnille tarkoitettua murkinaa, joku vikahan siinä oli, varmaan päiväys mennyt vanhaksi. Se oli komean vihreää ja sellaista hyllyvää, jotakin pateeta tai muuta hyytelöä. Kokeilin sitä leivän päällä, mutta ei se oikein millekkään maistunut

Nyt en jaksa kirjoittaa enempää

Lähden Jarskin kanssa katsomaan koululle naisten jumppa-tuntia ja sen jälkeen mennään antamaan nimismiehelle ensimmäinen oppitunti. On kuulemma lähtenyt kolmeksi päiväksi komennukselle.

Meillä on selvä toimintasuunnitelma, omenapuista ravistellaan kaikki omput alas, puupinojen päältä pressut pois, puutarhahana jätetään valumaan täysille ja portti napataan lähtiessä mukaan. Hyvää metalliputkea tarvii aina noissa projekteissa. Voipi olla että mieli on valoisampi tuon homman jälkeen.

Hei taas kissimirrini mun

Terv: Einari, yön kulkija

13

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yökulkijan..

tarinoita on kyllä ilo lukea ,aamukahvia juodessaan ,harmi että sulle on päässyt kevätväsymys yllättämään,,jospa se valohoito helpottaisi ja lopeta heti se kissan ja koirien ruokien syöminen ,ettei eläin rievut kuole nälkään.:)

• Einari ite

Tässä Dr Eikka. Mustakin on mukavaa olla seuranasi aamukahvilla.

Entäs kilpikonnan ruoka...tai kissa, ehkä koirakin

Valoisaa päivää sinullekin

Einari

• K............

täältä naapurista.

On ilmoja pidelly ja meillepäinkin tuulahtanut, selvis tuo syykin sitten odööriin.
      Mirrinmurkinahan se, tutkittua se on, melkein paremmin kuin ihmismurkina. Kaamosmasennukseen se kirkasvalo on varmaan ihan hyväkin, ulkoilusi kun kuitenkin rajoittuu tuonne kuppilaan ja aamupuolella kotiseen. Käythän sinä toki lenkilläkin, kuulemma, jääkaapilla ja takaisin selällesi ja sinapit on tietty siinä päällä. Lenkissä meinaan, silloin kun et siellä kuppilassa lenkkeile. Siitä murkinasta saat sitten kalaoljyä ja D-vitamiiniakin.

Nimismiestä käy hiukka sääliksi. Olskos yleisinhokki tuo virkavalta, vaiko henk. koht. kiukun osoitus ao.lle. Vaatii hieman enemmän, ennenkuin voi sulattaa tuon toiminnan, perheellinen mies kun on, eikä sillä ole porsaitakaan, että niitä omppuja syömään, pudonneita. Portti joutaa kyllä vaihtoon, on niin vanhakin ja narisee vietävästi. Ja piha, se on tosissaan kastelun tarpeessa.. Joteska, tavallaanhan se on itseasiassa hyvän miehen työ tuo poikkeaminen siellä, paitsi tietty omppujen osalta. Lopettelen tässä ja ryhdyn taas naapureita kyttäilemään, on pannullinen keitettynä sumppia, että jaksaa. Hyvää päivänjatkoa vaan pojille, ja nauttikaa voimistelusta.

terveisin naapurin Manta

• Einari ite

Mua on harvoin ymmärretty ja kannustettu noin kovin. Mä ihan liikutuin.

Ostin marketista led-taskulanput ja panen ne hihnoilla yöksi silmien eteen. Huomenna nähdään sitten vaikutus.

Kirjaa kaikki naapurihavainnot ylös ja annat sitten mulle kopiot. Mua kiinnostaa niin vietävästi muitten tekemiset.

Kivat sulle

Einari

• keppeli66

Nyti näyttäis siltä että hoitoon poika joutuu. Joko koiranruuista tai sitten apatiasta

• SYLVItar

Pitäiskö sua tulla katsomaan sinne Metsäperälle,, piristäiskö se sua. Pahaa tekee katsoa kun sun elämänilosi on ihan kateissa.

• Einari ite

Bussi lähtee 16.25 laiturilta 7. Ota kaverisikin mukaan, mä pyydän Jarskin ja Veikon mukaan geimeihin, heh.

E

• Kataiska
        Einari ite kirjoitti:

Bussi lähtee 16.25 laiturilta 7. Ota kaverisikin mukaan, mä pyydän Jarskin ja Veikon mukaan geimeihin, heh.

E

Voi sinua, sä olet ihan samanlainen kuin muutkin palstan miehet.

Pettynyt ja petetty

• Koikkalainen
        Kataiska kirjoitti:

Pettynyt ja petetty

Sullahan outo tapa suhtautua luonnollisiin asioihin. Noinhan luonto on miehen luonut käyttäytymään. Häpeä puheitasi

• Einari ite
        Kataiska kirjoitti:

Pettynyt ja petetty

Olenko nyt tehnyt jotakin väärin kun mua haukut. Täällä joku esiintyy minuna ja käyttäytyy porsaan tavoin, se en ole minä

E

• hah hah hah

hyvääää

• Elmasi*

Hei hanipuppeli

Taitaa siulla ny riivata masennus pahemminkin, kuis sää nyt talvella omenoita puista ravistelet?

Kuulepas muruseni, jos vaikka tekisit johonkin vanhaan kaarihalliin sellasen valohoitotunnelin, siinä vois olla pisnesideaa ja meille tulevaisuutta

Elmasi, elamasi

• SYLVItar

..tuolta pääsivun ylälaidasta otsikko; Onkohan ja nimimerkki Einarin jotakin. siellä totuus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6636
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4271
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3599
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      2990
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1591
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1008
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      993
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      969
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      198
      965
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      939
    Aihe