Nyt kun meillä on ihana vauveli mieheni kanssa niin tuntuu että mies saa paljon enemmän huomiota nuorilta naisilta. On kyllä komea ja itseään nuoremman näköinen, mutta saa mun mielestä lasta työnnellessään paljon enemmän huomiota tosi nuorilta naisilta. Mä taas saan paljon enemmän huomiota ilman lapsia liikkuessani.
Mistä tää johtuu? Haluavatko nyky nuoret varattuja miehiä vai onko mies vaan söpö katseltava vauvan kanssa? Onko se joku saavutus nykyään jos saa varatun miehen? Ainakaan mä en ole ikinä ollut kiinnostunut varatuista enkä varsinkaan niistä joilla on lapsia. En ikinä perheitä rikkoisi.
mikä naisia vaivaa?
19
1198
Vastaukset
- mustat sukat
Aika monet naiset tykkää VAUVOISTA.
Ootko varma kumpaa ne haluis vilkaista?- jarona
mut kun vauva ei nukkuessaa paljon vaunuista näy ja välillä selkeesti kyllä just mies saa huomiota. Kyllähän sen pystyy erottamaan. Ei se mua haittaa yhtään kunhan mies haluaa vain mut.
- hiukan menettänyt
jarona kirjoitti:
mut kun vauva ei nukkuessaa paljon vaunuista näy ja välillä selkeesti kyllä just mies saa huomiota. Kyllähän sen pystyy erottamaan. Ei se mua haittaa yhtään kunhan mies haluaa vain mut.
itsetuntoa jos muodot muuttuneet vauvan myötä. itsellä oli näin:) vähän aikaa mutta nykyään yx hailee;D ja kovasti liikutaan hyvä mieli itselle:D ja tarkkaillaan että hirmusti ei ylimääräst mene suuhun:)
ja omat muodot tulos takas itsetunnon ja jaksamisen kera et noin:D
- vänkyrä-nainen
lapsen kanssa ainakin on muhun vetoava yhdistelmä. En osaa selittää, miksi, mut noin vaan on:)
Jos näen miehen lapsen kanssa, niin ei mulle nyt heti ekana tuu mieleen et se on varattu. Ja mun ajatukset on kuitenkin "puhtaita" ja hyviä, et sellaisia on lupa ajatella varatuista(kin). En oo kerran itselleni mitään miestä kaduilta etsimässä.:-) - mieskaiketi
Oli kyseessä lemmikki tai lapsi naiset katsoo ihaillen. Mutta ei se nyt tarkoita että enää ihailisivat jos se mies alkaisi heitä vikitellä.
- ..........
se teidän vauva on söpö ja mies vauvan kanssa. Ehkei tästä nyt kannata tehdä sen isompaa numeroa. Muillakin on vauvoja..
- söpöä kuin
nuori isä työntelee omaa lastaan.
Ei siinä varmaan mitään sen kummempaa ole,
eikä kukaan halua rikkoa teidän perheonnea.
Joskus tosin nuoret tytöt saattavat tahallaan ärsyttää,
jos huomaavat vaimon vierellä katselevan kotkan katseella, eli älä ole huomaavinasi, tai sitten ala itsekin hymyilemään. - se juuri että
kaikki on niin vapautuneita itsenäisiä, uraansa kehittäviä, sitoutumiskammoisia tai jottaa. niin ehkä mies joka työntää lasta tai yleensä kuva perheestä saa nuoret naiset herkiksi, että olisipa heilläkin semmonen kunnollinen ukko ja perhe.
Ja osa varmaan on semmosia narttuja jotka kokevat varattujen metsästyksen haasteelliseksi.
Emmä tiiä! Emmä ymmärrä naisten logiikkaa, vaikka nainen olenkin :D:D - pelkkää sitä
Vauva miehellä kertoo siitä, että miehellä on pelit ja vehkeet kondiksessa. Tämä herättää vaistomaisesti kiinnostusta naisissa. (ennen muinoin pystyvä mies siitti useammalle naiselle, joten tämä on jäänne muinaisuudesta geeneissämme...)
- mirame81
Ennen lastani muistin miten ihailevasti katsoin isejä jotka rattailivat vauvan tai isompien lasten kanssa ulkona.Mieleen tuli että saa nyt äiti hetken hengähtää kotona tai rauhassa siivota.Näin meillä ainakin.Ennen aikaan isät eivät saaneet sijaa olla lasten kanssa tänä päivänä asia on onneksi toisin.Ei hymyllä tai katseella aina tarvitse olla seksuaallista tarkoitusta jos miestä vilkasee hymyilen.
- NuoriNaaaiikkone
sanottuna mua ei vois vähempää kiinnostaa joku lastenrattaita työntelevä nuori mies. Ihan niinkuin kaikilla naisilla pitäisi olla koko ajan joku "vauvat ja lapset on ihqui" meininki ja jotain biologiaan perustuvia juttuja koko ajan alitajunnassa. Miks hitossa mua nyt kiinnostais joku tuntematon mies ja sen tuntematon lapsi?
- Ei ne kaikki
Emmä oo kyllä vauvan kanssa liikkuvia iskeen menny, vaan jutteleen etupäässä siitä vauvasta. Ja senkin takia, että miehelle kenellä on vauva voi mennä jutteleen ilman, että se yrittää heti iskee. Enkö usko, että suurinosa muistakaan menee. Mun mielestä sä oot vähä mustasukkanen, mutta älä sure, et oo ainoo. Kuhan ei mee liiallisuuksiin.
Mitä varattuihin tulee, niin se on yhtä paljon heidän omalla vastuullaan, ja ehkä enemmänkin "saako heidät" vai ei. joten huoleen on aihetta, jos huoleen on aihetta, kyllähän sä oman miehes tiiät parhaiten itte :) - muiden kanssa:
kiinnostus ei ole seksuaalista. Yhdistelmä vain on niin inhimillisen hellyttävä, ettei siihen voi olla kiinnittämättä huomiota.
Muistan kun itse näin moottoripyöräjengiläiseltä näyttävän, pitkätukkaisen nahkarotsihemmon pitelevän hellästi vauvaansa. Näky oli todella liikuttava. En voinut olla tuijottamatta. "Normaalioloissa" olisin hieman pelännyt kyseistä miestä, mutta nyt ajattelin: "Vau! Tuon näköisestä tyypistä löytyy noin inhimillisiä piirteitä." - olla ...
En pitäisi tuota vainoharhaisuutena, ja voi olla, että olet tulkinnut asian ihan oikein. Jos ajattelee evoluution kannalta, niin voihan olla, että vauvan kanssa liikkuva mies signaloi joillekin naisille, että a) mies kykenee saamaan lapsia (mahdollisesti myös heille) ja b) mies kykenee pitämään huolta jälkikasvustaan (myös heidän mahdollisesta jälkikasvustaan).
Mies taas nähdessään sinut lapsen kanssa voi ajatella a) naisella on jo mies, ja reviiriä ei ylitetä b) ei halua ryhtyä vieraan miehen jälkikasvun huolehtijaksi.
En pitäisi kuitenkaan noita naisia uhkana, vaan että kysessä on sellainen tietynlainen "söpöys" joka liittyy vauvaan ja sen kanssa liikkuvaan nuoreen isään. Sitä vaan on herttaista katsella!
Virtuaalihalit vauvelillenne!- miax
myös yhä vielä kohtuu harvinainen näky. Mammoja näkee jatkuvasti hiipparoimassa ympäriinsä lastenvaunuja työnnellen, kersa kantoliinassa roikkuen, vähän isommat lapset kulkevat usein äidin vieressä fillarilla, perässä pulkalla tai roikkuvat mutsinsa käsipuolessa jne. Sen sijaan harvemmin näkee miestä lykkimässä lastenvaunuja tai kantoliinailemassa, etenkään yksin. Saati sitten että liikkeellä olisi miesporukka jälkikasvuineen.
Ainakin itse katson juuri siksi kun harvoin näkee ja päällimmäinen ajatus on, että propsit äijälle, sehän jopa kantaa osansa vastuusta ja on kiinnostunut jälkeläisistään.
- sgsghsök
miehistä vaan kaikesta siitä mitä miehen ympärillä on, eli rahasta, maineesta, statuksesta ja muista saavutuksista kuten siitä että hän on varattu ja että hänellä on lapsia. Eivät naiset kiinnostu miehestä, vaan siitä mitä miehellä on.
- noin suhtautuvat,
sun täytyy olla tavalla tai toisella "vähän outo".
- ei kiinnosta
Lapsen kanssa liikkuva nainen ei kiinnosta, koska nainen on silloin ikääkuin "käytetty". Mies etsii naista, jolle olisi ensimmäinen siittäjä.
- mirame81
Sittenhän sitä saa rattailla ihan rauhassa.Mikä on muuten paras kuntoilu muoto äideille(itsekkin 16kg hoikempi)Ei muuta kun vauhtia töppösiin ja ei vilkaustakaan sivulle:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756