Heissan!
Olen 26-vuotias nainen. Täytettyäni 25 on iho pikkuhiljaa muuttunut erilaiseksi, kasvot ovat menettäneet sen "nuoruuden hohdon" tai jotain sinne päin... Olen käyttänyt tähän mennessä vain humektan perusvoidetta kasvoihin, en muuta. Mutta jotain tälle naamalle pitäisi kyllä alkaa tekemään. Mitä suosittelette? Minkä ikäisenä kannattaa ryhtyä käyttämään ryppyjä ehkäiseviä voiteita, ja mikä olisi sitten hyvä? entäs silmänympärysvoide? Silmäympärykset ovat muutenkin tummat ja syvät kuopat :/
Löytyykö edullisemmista tuotteista mitään hyvää, vai pitääkö asiaan tuhlata ylenmäärin rahaa? :D
Kiitokset :-)
Vinkkejä kaivataan
4
190
Vastaukset
- aloin
muistaakseni käyttää silmänympärysvoidetta vähän ennen kuin täytin 25. Ostin silloin Widmerin rasvaisemman silmänympärysvoiteen apteekista koska jollain foorumilla sitä kaikki ylistivät, mutta luulen että se oli liian tuhtia. Sitä saa myös geelimäisenä, ja se on ok.
Muuten sitten käytän vain humektania argania-ja mansikkaöljyn kanssa.- Hevoskuuri
ensix vitamiineja:piimax,c,sinkki,magnesium,ja lysi kalakapselit(napsi ainakin kuukausi ennen kun tuloksia,triplaa c-vitamiini suositukset),sit kokeile luonnon kosmetiikkaa,itse ole 37 ja kokeilin kaikkia,kallistakin useamman vuoden,tuloksetta, nyt iho hehkuu vitamiinien ja luonnonkosmetiikan avuin,kaverit kyselevat olenko ottanut botoxia=)
- ccccccc
Hevoskuuri kirjoitti:
ensix vitamiineja:piimax,c,sinkki,magnesium,ja lysi kalakapselit(napsi ainakin kuukausi ennen kun tuloksia,triplaa c-vitamiini suositukset),sit kokeile luonnon kosmetiikkaa,itse ole 37 ja kokeilin kaikkia,kallistakin useamman vuoden,tuloksetta, nyt iho hehkuu vitamiinien ja luonnonkosmetiikan avuin,kaverit kyselevat olenko ottanut botoxia=)
kosmetologeilta tai esim stokan tai sokoksen kemppariosastoilla on asiantuntevaa porukkaa..vähän riippuu paljonko olet valmis sijoittamaan....
- sdfgsd
Älä missään nimessä käytä "peruskometiikkaa," saattaa jopa pahentaa ihon tilannetta. Yksi hieman suurempi sijoitus kannattaa. Varsinkin silmänympärysihoon kannattaa kiinnittää huomiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862